Met een lijstje met wat je allemaal moet doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zoveel doen vandaag dat ik me al 10 minuten zit af te vragen waar ik moet beginnen.
Zover ben ikquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met een lijstje met wat je allemaal moet doen?
En dan beginnen met hetgene dat het meeste werk kost?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zover ben ikZo begin ik elke ochtend. Maar het moet allemaal tegelijk af
Dus nu zit ik te fokken.
Allesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Lijstjes zijn wel zo chill. Vooral het afstrepen![]()
Maar als er bijvoorbeeld iets is waar je het minst zin in hebt, daar juist mee beginnen. Ofzo
OJ Simpsonquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles
Ik wil op de bank kruipen en tv kijkenBen bezig met die docu over OJ Simpson van NPO, dat is veel interessanter.
Ik ben alleen bij de eerste aflevering steeds in slaap gekukeld, maar de tweede aflevering was al een stuk beter.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OJ SimpsonGoede docu
Heeft me tot het einde geboeid
Ja, de eerste vond ik ook het minste. Maar dat is omdat ik al het een en ander over hem wist. Als je niets van hem weet is het wel een goede introductiequote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben alleen bij de eerste aflevering steeds in slaap gekukeld, maar de tweede aflevering was al een stuk beter.
Ja ik ook, en over de hele rassenkwestie. Toch interessant om het in beeld te zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, de eerste vond ik ook het minste. Maar dat is omdat ik al het een en ander over hem wist. Als je niets van hem weet is het wel een goede introductie
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, en over de hele rassenkwestie. Toch interessant om het in beeld te zien.
Werkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wat moet je allemaal doen dan? Werk? Of huishoudelijk?
Ahquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WerkEen reviewklus waar ik een beetje moedeloos van word.
Wij hebben hier een aparte containers voor het leger des heils en voor de kringloop. Mijn kleding gaan altijd in die van het leger des heilsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:40 schreef DjRex89 het volgende:
Hier in de gemeente staan van die kledingcontainers om oude kleding in te zamelen. Lees nu dat er door de gemeente een deal is gesloten dat deze kleding voortaan naar de kringloop gaat. Geen idee hoe dat voorheen ging, maar ligt het aan mij of is dat raar?
Die kleding zou wat mij betreft gratis verstrekt moeten worden aan mensen die het nodig hebben? De kringloop is ook niks anders dan een commerciele instellingPrima dat ie er is hoor, maar bij zo'n container om kleding in te zamelen verwacht ik niet dat het bij een commerciele partij terecht komt...
Of zeg ik nu iets geks
En je kan gerust de hele dag met dit gevoel rondlopen of gewoon even iets doen en daarna met een rustig hoofd rondlopenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles
Ik wil op de bank kruipen en tv kijkenBen bezig met die docu over OJ Simpson van NPO, dat is veel interessanter.
Ik heb m'n best gedaan om het te onthouden, maar ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:55 schreef rival het volgende:
Meteen hele bed moeten verschonen
Nee, vertel?
In mijn ogen is zo'n inzamelcontainer bedoeld om je kleding in te droppen en dat dit dan weggegeven wordt ipv verkocht.. Als ik voor dat laatste wil gaan breng ik het zelf wel naar de kringloopquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:42 schreef Allures het volgende:
Hoe is een kringloopwinkel commercieel? Zo ver ik weet hebben die geen winstoogmerk
En je weet het nu toch? Dan breng je het voortaan rechtstreeks naar het leger des heils of zo
En? Heeft ie t gedaan?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OJ SimpsonGoede docu
Heeft me tot het einde geboeid
De inhoud van de container kwam toch terecht bij de boeren die het op hun grond gooide?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In mijn ogen is zo'n inzamelcontainer bedoeld om je kleding in te droppen en dat dit dan weggegeven wordt ipv verkocht.. Als ik voor dat laatste wil gaan breng ik het zelf wel naar de kringloopVind dit een beetje de omgekeerde wereld
Ik denk zelf van niet omdat er te weinig bloed op hem zat. 1 spatje toch op de handschoen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit zeker weten
Stuur even deze kant op, ik wil in de sneeuw lopenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:07 schreef DjRex89 het volgende:
Mega sneeuwbui hier uit het niks, er lag nog geen sneeuw hier in Eindhoven iig
En in z'n auto toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk zelf van niet omdat er te weinig bloed op hem zat. 1 spatje toch op de handschoen?
Ik denk, op basis van de weinige informatie die we hebben over de bewijzen, dat hij erin is geluist door een blanke agentquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk zelf van niet omdat er te weinig bloed op hem zat. 1 spatje toch op de handschoen?
Het is echt prachtig nuquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:17 schreef DrMarten het volgende:
Best laagje sneeuw hier. Moet straks eigenlijk aan de studie, maar krijg de neiging om straks eerst even het park in te wandelen.
De kringloop waar ik het meest kwam sponsorde weer een goed doel..quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In mijn ogen is zo'n inzamelcontainer bedoeld om je kleding in te droppen en dat dit dan weggegeven wordt ipv verkocht.. Als ik voor dat laatste wil gaan breng ik het zelf wel naar de kringloopVind dit een beetje de omgekeerde wereld
Eerst koffie en ontbijtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is echt prachtig nuMet de blauwe lucht en het zonnetje erbij
I know, maar dat zal in het park dus niet zo zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerst koffie en ontbijt
Waar auto's hebben gereden is het wel al een enorme papzooi.
Ja ik heb ook niks tegen de kringloopquote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
De kringloop waar ik het meest kwam sponsorde weer een goed doel..
En dan kun je met geld toch uit meer vormen van hulp kiezen, dan alleen een kledingstuk..
Ja maar net noem je het de omgekeerde wereld terwijl het dus juist een verder uitgewerkte wereld is.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 09:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niks tegen de kringloopAlleen is het idee van zo'n inzamelcontainer voor mij dat het dan uiteindelijk voor niks weggeven wordt aan mensen die echt niks anders hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |