Jimmy mis ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
En Jimmy dan?
Van die jongen kon ik echt giftig worden
Doe gezellig meequote:
dat bedoel ikquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ik geniet er echt van om mijzelf tweederangs sekstoy te voelen en vrijwel altijd vernederd en afgewezen te worden.
Wanneer mag ik weer eens een deukje in jouw drol makenquote:
Moet je even uitvechten met hoink om de ruimte.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wanneer mag ik weer eens een deukje in jouw drol maken
Dat win ik nooit, zijn krulsnor stimuleert de erogene zonesquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet je even uitvechten met hoink om de ruimte.
ben jij door hem nu ook homohaterquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
o ja heb een vriend die homohater is dacht wellicht heeft hij trolacc op foq ofzo en ben jij dat.
HK, ouwe pikkestreler van mequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoi flikkers daar ben ik weer
Zijn we net van een kutuser af kom jij weer.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
HK, ouwe pikkestreler van me
Alles kitsch achter den ritsch
Ik breng louter kwaliteit knul.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn we net van een kutuser af kom jij weer.
nee, moet mijn mening wel verbergen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben jij door hem nu ook homohater
hee zaadpiraatquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee, moet mijn mening wel verbergen.
Niet, interesseert me geen flikker.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe beoordeel jij het uitstel van de Wet DBA
Ik ben geen knul jongenquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik breng louter kwaliteit knul.
een mede-020r, levert airbnb of zwarte verhuur wat op in zuidoost? veel snitches daar?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe beoordeel jij het uitstel van de Wet DBA
Je was toch ZZPquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet, interesseert me geen flikker.
op mannen vallen is geen meningquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik kom niet uit 020 knulquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
een mede-020r, levert airbnb of zwarte verhuur wat op in zuidoost? veel snitches daar?
gezellige vriendschapquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Voor mij wel. Maar lulletje rozenwater is idd ook toepasselijk voor jou.quote:
nee praat niet erover.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]jij past je aan naar de homohater?
Ja, doei.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je was toch ZZP
En de jurisprudentie inzake de forfaitaire vermogensrendementsheffing dan
je houdt je goed aan je voornemen minder te fokken man, wat een verschil in aamwezigheidquote:
Ash is toch van de kippetjes?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee bedoel verbergen dat ash geen homo haat.
verbergen dat je iets niet haat..... ok manquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee bedoel verbergen dat ash geen homo haat.
Ik zei al eerder dat ik het drukker zou krijgen vanaf 1 januari.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
je houdt je goed aan je voornemen minder te fokken man, wat een verschil in aamwezigheid
is het wel leuk om met hem om te gaan danquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
moet mijn mening over meer dingen verberg.
Voor de avonduren heb je andere avonturen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat ik het drukker zou krijgen vanaf 1 januari.
Ben nu vooral actief in de avonduren. Dan zit ik meestal nog wel aan de 250 posts.
Haha homoooquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vertel dan hoe het zit. Zal ik hoinks anus voor je regelen.
maak je een mooi inhaalslagjequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat ik het drukker zou krijgen vanaf 1 januari.
Ben nu vooral actief in de avonduren. Dan zit ik meestal nog wel aan de 250 posts.
waarom ben je vrienden met zo'n oegaboega?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja, maar andere mogen van me eten wat ze blieft. vriend vind dat homo vervolgt moet worde.
Bedoel dat i me niet hoef aan te passen, gewoon dat onderwerp vermeiden omdat ie nogal antihomo is. Zou tof zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vertel dan hoe het zit. Zal ik opsos anus voor je regelen.
Opa was hier hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WOW Danny in de VBL SC. De shit is aan.
christenfundi.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
verbergen dat je iets niet haat..... ok man
in welke context moet ik jouw vriend zien?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja, maar andere mogen van me eten wat ze blieft. vriend vind dat homo vervolgt moet worde.
Ik vond hem zo mooi hèquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
oeh ff kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
op papier is ie echt niet tof vanwege zn ideen maar is meer omdat zijn mening weet, iedereen heeft vrienden met idiote meningen maar niet iedereen weet dat omdat bepaalde onderwerpen sowieso vermeden worden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is het wel leuk om met hem om te gaan dan
lijkt me niks zo
wicky sloeg een beetje door, ban kwam terug en dreigen dat ie mozy nog wel krijgt en zijn adres wel vindquote:
Wickedmen ging los met zijn obsessie met mij en Mozy. Nu is hij op vakantie.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb de popcorn erbij gepakt.
Volgens mij is de beste jongeman een klein beetje gefrustreerd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Wickedmen ging los met zijn obsessie met mij en Mozy. Nu is hij op vakantie.
Flamboyante nichten kunnen leuk zijn, maar ook valse loeders als je ze tegen krijgt.quote:
Gvd gemistquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
wicky sloeg een beeyje door, ban kwam terug en dreigen dat ie mozy nog wel.krijgtven zijn adres wel vind
sowquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Flamboyante nichten kunnen leuk zijn, maar ook valse loeders als je ze tegen krijgt.
aardig, hij haat bepaalde dingen, zolang die onderwerpen vermeden worden is er niets aan hand.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom ben je vrienden met zo'n oegaboega?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |