Ben jij neef van wicked?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:41 schreef Che_ het volgende:
Chai vreemdgegaan met micson
Stiekem in bus met wicked
Heeft mozy onder de duim
Wil wicked regelen via dm
Mind = blown
Net zei hij nog dat hij zich daar te goed voor voelde. Wat een wijf is het toch ook.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:41 schreef zeer het volgende:
[..]
hetzalallemaalwel wil graag dat z'n klb ban opgeheven wordt maar is te trots om te mailen
wat zijn onze opties
o ja heb een vriend die homohater is dacht wellicht heeft hij trolacc op foq ofzo en ben jij dat.quote:
Jimmy heeft ook zo vaak discussies gewonnen, waar hebben we het over?quote:
Opa.TheGoodSamaritanquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:41 schreef Mozy het volgende:
Kan ik 30 euro doneren om de naam van Opa te veranderen naar Opa.Strijder?
Ik weet niet, wicked kwam wel heel gefrustreerd over, klinkt niet als iemand die busritjes maakt met volgespoten boerinnen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:41 schreef Che_ het volgende:
Chai vreemdgegaan met micson
Stiekem in bus met wicked
Heeft mozy onder de duim
Wil wicked regelen via dm
Mind = blown
Nee ik maak een samenvattingquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij neef van wicked?
snap ik wel hoor, had hetzelfdequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zei hij nog dat hij zich daar te goed voor voelde. Wat een wijf is het toch ook.
Hahahahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet, wicked kwam wel heel gefrustreerd over, klinkt niet als iemand die busritjes maakt met volgespoten boerinnen.
Met zo'n instelling bereik je niks. Daarom smeek ik vrouwen ook altijd om seks met mij te hebben in plaats van dat ik uit de hoogte doe want dan krijg ik sowieso niks.quote:
hoop dat je je ruat vind gapquote:
Kan niet meer maar anders welquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:43 schreef Crip het volgende:
wilt iemand 30 euro doneren om mn username te veranderen in waardelooshoopjestront
Orka-in-badkuip vind ik leukerquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:43 schreef Crip het volgende:
wilt iemand 30 euro doneren om mn username te veranderen in waardelooshoopjestront
nooitquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:43 schreef Crip het volgende:
maar jij kicked daar op vriendquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met zo'n instelling bereik je niks. Daarom smeek ik vrouwen ook altijd om seks met mij te hebben in plaats van dat ik uit de hoogte doe want dan krijg ik sowieso niks.
En Jimmy dan?quote:
Ja ik geniet er echt van om mijzelf tweederangs sekstoy te voelen en vrijwel altijd vernederd en afgewezen te worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |