Shit vergeten dat hij alleen maar aan trollen doet.quote:
Dacht dat je het zelf wel op kon lossen. Zwak dit hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:38 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Tis niet mijn probleem verder meer, dus ja
Niet meer? De afgelopen 3 jaar zat je er enorm mee in je maag?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:38 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Tis niet mijn probleem verder meer, dus ja
Vind sumoworstelen meer een sport dan darts als je het mij vraagt.quote:
Hij kan niet meer reageren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet meer? De afgelopen 3 jaar zat je er enorm mee in je maag?
haha ik spot een spelfoutje snel quoten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:39 schreef Catkiller het volgende:
Wanneer komt je wickedmen terug? Wil graag meer leuke quotes van je opslaan.
? ben je achterdochtig over mij of vind je achterdochtig dat ash vraagt waarom je dat wil wete?quote:
Post jij maar een voorbeeld, ik vroeg toch om jouw perfecte bil?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
gewillige grote vrouwbiL, mag je voorbeeld poste?
Sfeerspons.quote:
dat laatstequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
? ben je achterdochtig over mij of vind je achterdochtig dat ash vraagt waarom je dat wil wete?
hetzalallemaalwel wil graag dat z'n klb ban opgeheven wordt maar is te trots om te mailenquote:
Ben jij neef van wicked?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:41 schreef Che_ het volgende:
Chai vreemdgegaan met micson
Stiekem in bus met wicked
Heeft mozy onder de duim
Wil wicked regelen via dm
Mind = blown
Net zei hij nog dat hij zich daar te goed voor voelde. Wat een wijf is het toch ook.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:41 schreef zeer het volgende:
[..]
hetzalallemaalwel wil graag dat z'n klb ban opgeheven wordt maar is te trots om te mailen
wat zijn onze opties
o ja heb een vriend die homohater is dacht wellicht heeft hij trolacc op foq ofzo en ben jij dat.quote:
Jimmy heeft ook zo vaak discussies gewonnen, waar hebben we het over?quote:
Opa.TheGoodSamaritanquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:41 schreef Mozy het volgende:
Kan ik 30 euro doneren om de naam van Opa te veranderen naar Opa.Strijder?
Ik weet niet, wicked kwam wel heel gefrustreerd over, klinkt niet als iemand die busritjes maakt met volgespoten boerinnen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:41 schreef Che_ het volgende:
Chai vreemdgegaan met micson
Stiekem in bus met wicked
Heeft mozy onder de duim
Wil wicked regelen via dm
Mind = blown
Nee ik maak een samenvattingquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij neef van wicked?
snap ik wel hoor, had hetzelfdequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net zei hij nog dat hij zich daar te goed voor voelde. Wat een wijf is het toch ook.
Hahahahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet, wicked kwam wel heel gefrustreerd over, klinkt niet als iemand die busritjes maakt met volgespoten boerinnen.
Met zo'n instelling bereik je niks. Daarom smeek ik vrouwen ook altijd om seks met mij te hebben in plaats van dat ik uit de hoogte doe want dan krijg ik sowieso niks.quote:
hoop dat je je ruat vind gapquote:
Kan niet meer maar anders welquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:43 schreef Crip het volgende:
wilt iemand 30 euro doneren om mn username te veranderen in waardelooshoopjestront
Orka-in-badkuip vind ik leukerquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:43 schreef Crip het volgende:
wilt iemand 30 euro doneren om mn username te veranderen in waardelooshoopjestront
nooitquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:43 schreef Crip het volgende:
maar jij kicked daar op vriendquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met zo'n instelling bereik je niks. Daarom smeek ik vrouwen ook altijd om seks met mij te hebben in plaats van dat ik uit de hoogte doe want dan krijg ik sowieso niks.
En Jimmy dan?quote:
Ja ik geniet er echt van om mijzelf tweederangs sekstoy te voelen en vrijwel altijd vernederd en afgewezen te worden.quote:
Jimmy mis ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
En Jimmy dan?
Van die jongen kon ik echt giftig worden
Doe gezellig meequote:
dat bedoel ikquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ik geniet er echt van om mijzelf tweederangs sekstoy te voelen en vrijwel altijd vernederd en afgewezen te worden.
Wanneer mag ik weer eens een deukje in jouw drol makenquote:
Moet je even uitvechten met hoink om de ruimte.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wanneer mag ik weer eens een deukje in jouw drol maken
Dat win ik nooit, zijn krulsnor stimuleert de erogene zonesquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet je even uitvechten met hoink om de ruimte.
ben jij door hem nu ook homohaterquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
o ja heb een vriend die homohater is dacht wellicht heeft hij trolacc op foq ofzo en ben jij dat.
HK, ouwe pikkestreler van mequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoi flikkers daar ben ik weer
Zijn we net van een kutuser af kom jij weer.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
HK, ouwe pikkestreler van me
Alles kitsch achter den ritsch
Ik breng louter kwaliteit knul.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn we net van een kutuser af kom jij weer.
nee, moet mijn mening wel verbergen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben jij door hem nu ook homohater
hee zaadpiraatquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee, moet mijn mening wel verbergen.
Niet, interesseert me geen flikker.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe beoordeel jij het uitstel van de Wet DBA
Ik ben geen knul jongenquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik breng louter kwaliteit knul.
een mede-020r, levert airbnb of zwarte verhuur wat op in zuidoost? veel snitches daar?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe beoordeel jij het uitstel van de Wet DBA
Je was toch ZZPquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet, interesseert me geen flikker.
op mannen vallen is geen meningquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik kom niet uit 020 knulquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
een mede-020r, levert airbnb of zwarte verhuur wat op in zuidoost? veel snitches daar?
gezellige vriendschapquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Voor mij wel. Maar lulletje rozenwater is idd ook toepasselijk voor jou.quote:
nee praat niet erover.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]jij past je aan naar de homohater?
Ja, doei.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je was toch ZZP
En de jurisprudentie inzake de forfaitaire vermogensrendementsheffing dan
je houdt je goed aan je voornemen minder te fokken man, wat een verschil in aamwezigheidquote:
Ash is toch van de kippetjes?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee bedoel verbergen dat ash geen homo haat.
verbergen dat je iets niet haat..... ok manquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee bedoel verbergen dat ash geen homo haat.
Ik zei al eerder dat ik het drukker zou krijgen vanaf 1 januari.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
je houdt je goed aan je voornemen minder te fokken man, wat een verschil in aamwezigheid
is het wel leuk om met hem om te gaan danquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
moet mijn mening over meer dingen verberg.
Voor de avonduren heb je andere avonturen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat ik het drukker zou krijgen vanaf 1 januari.
Ben nu vooral actief in de avonduren. Dan zit ik meestal nog wel aan de 250 posts.
Haha homoooquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vertel dan hoe het zit. Zal ik hoinks anus voor je regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |