gezellige vriendschapquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee, moet mijn mening wel verbergen.
Voor mij wel. Maar lulletje rozenwater is idd ook toepasselijk voor jou.quote:
nee praat niet erover.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]jij past je aan naar de homohater?
Ja, doei.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je was toch ZZP
En de jurisprudentie inzake de forfaitaire vermogensrendementsheffing dan
je houdt je goed aan je voornemen minder te fokken man, wat een verschil in aamwezigheidquote:
Ash is toch van de kippetjes?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee bedoel verbergen dat ash geen homo haat.
verbergen dat je iets niet haat..... ok manquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee bedoel verbergen dat ash geen homo haat.
Ik zei al eerder dat ik het drukker zou krijgen vanaf 1 januari.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
je houdt je goed aan je voornemen minder te fokken man, wat een verschil in aamwezigheid
is het wel leuk om met hem om te gaan danquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
moet mijn mening over meer dingen verberg.
Voor de avonduren heb je andere avonturen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat ik het drukker zou krijgen vanaf 1 januari.
Ben nu vooral actief in de avonduren. Dan zit ik meestal nog wel aan de 250 posts.
Haha homoooquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vertel dan hoe het zit. Zal ik hoinks anus voor je regelen.
maak je een mooi inhaalslagjequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat ik het drukker zou krijgen vanaf 1 januari.
Ben nu vooral actief in de avonduren. Dan zit ik meestal nog wel aan de 250 posts.
waarom ben je vrienden met zo'n oegaboega?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja, maar andere mogen van me eten wat ze blieft. vriend vind dat homo vervolgt moet worde.
Bedoel dat i me niet hoef aan te passen, gewoon dat onderwerp vermeiden omdat ie nogal antihomo is. Zou tof zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vertel dan hoe het zit. Zal ik opsos anus voor je regelen.
Opa was hier hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WOW Danny in de VBL SC. De shit is aan.
christenfundi.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
verbergen dat je iets niet haat..... ok man
in welke context moet ik jouw vriend zien?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja, maar andere mogen van me eten wat ze blieft. vriend vind dat homo vervolgt moet worde.
Ik vond hem zo mooi hèquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
WOW Danny in de VBL SC. De shit is aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |