Jimmy mis ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
En Jimmy dan?
Van die jongen kon ik echt giftig worden
Doe gezellig meequote:
dat bedoel ikquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ik geniet er echt van om mijzelf tweederangs sekstoy te voelen en vrijwel altijd vernederd en afgewezen te worden.
Wanneer mag ik weer eens een deukje in jouw drol makenquote:
Moet je even uitvechten met hoink om de ruimte.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wanneer mag ik weer eens een deukje in jouw drol maken
Dat win ik nooit, zijn krulsnor stimuleert de erogene zonesquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet je even uitvechten met hoink om de ruimte.
ben jij door hem nu ook homohaterquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
o ja heb een vriend die homohater is dacht wellicht heeft hij trolacc op foq ofzo en ben jij dat.
HK, ouwe pikkestreler van mequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoi flikkers daar ben ik weer
Zijn we net van een kutuser af kom jij weer.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
HK, ouwe pikkestreler van me
Alles kitsch achter den ritsch
Ik breng louter kwaliteit knul.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn we net van een kutuser af kom jij weer.
nee, moet mijn mening wel verbergen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben jij door hem nu ook homohater
hee zaadpiraatquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee, moet mijn mening wel verbergen.
Niet, interesseert me geen flikker.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe beoordeel jij het uitstel van de Wet DBA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |