abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 januari 2017 @ 12:04:39 #205
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_168125815
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:23 schreef antiderivative het volgende:
Toch leuk dat het altijd steeds maar weer dezelfde personen zijn die getriggered worden door Trump's tweets...

Anyway, voor de geinteresseerden, er was vannacht een town hall met Paul Ryan:

Mooi verhaal. Ben benieuwd wat ze neer gaan zetten wat betreft gezondheidszorg.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_168128072
Trump en zijn team gaan niet naar Davos, die jaarlijkse meeting van wereldleiders en miljardairs:

https://www.bloomberg.com(...)rld-s-economic-elite
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168128355
Voor degene die willen weten hoe de Obamacare repeal in zijn werk gaat, via politico:

1. Senate passes budget --> check
2. House passes budget --> check
3. House drafts repeal bill
4. House votes
5. Back to Senate
6. Senate debates bill, possible amendments
7. Senate votes on repeal
8. Conference committee
9. Trump signs into law

de eerste 2 stappen zijn geweest, maar dat is dus nog maar het begin.

hier trouwens de complete info van stap 2 (budget): http://www.budget.senate.gov/imo/media/doc/HEN17065.pdf
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  zaterdag 14 januari 2017 @ 14:22:40 #208
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168128491
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:02 schreef antiderivative het volgende:
Trump en zijn team gaan niet naar Davos, die jaarlijkse meeting van wereldleiders en miljardairs:

https://www.bloomberg.com(...)rld-s-economic-elite
In plaats daarvan gaan ze naar een gala-avond van The Lion King Musical. Steak met bubbels!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168128623
Ik hoorde dat Trump onlangs nog een racistische tweet heeft geplaatst over Obama. Klopt dit of is dit fake news :P ?
pi_168128692
quote:
Kun je nagaan hoe debiel die anti-Trumpers zijn die Steve Harvey nu met de grond gelijk maken omdat hij met Trump praat.

"The transition teams on both sides asked me to meet and I'm glad I did."

Je inzetten voor verbetering van de samenleving, wat slecht van Steve!
  zaterdag 14 januari 2017 @ 14:36:58 #211
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168128740
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 14:14:13 INTELLIGENCE INSIDERS NOW CLAIM THE TRUMP DOSSIER IS "A COMPLETE FRAUD!" @OANN reageer retweet
GESCHREVEN IN CAPS LOCK DUS DIT IS WAAR!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 14 januari 2017 @ 14:51:42 #212
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_168129038
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 14:29 schreef Beatific het volgende:
Ik hoorde dat Trump onlangs nog een racistische tweet heeft geplaatst over Obama. Klopt dit of is dit fake news :P ?
Er is heel veel fake news over Trump. En als je kritiek op Obama hebt ben je racistisch, volgens sommigen. Obama belooft een smooth transition, maar ondertussen maakt hij nog even een mijnenveld aan voor zijn opvolger. Bush deed dat niet.

De hacking door Rusland, niet volgens Wkileaks en ook niet volgens de dader zelf: http://www.thegatewaypund(...)k-report-crude-fake/
Het plassex-verhaal is een grap begonnen op 4chan en opgepikt door kwaadwillenden.

Nog wat gehoord van de deelneemster aan The apprentice die beweerde dat ze onzedelijk betast was door Trump? Het bleek dat ze 500.000 $ zou krijgen via een advocaat die gelieerd is aan de DNC.
http://www.thepoliticalin(...)an-paid-500k-accuse/
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_168129153
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 18:09 schreef antiderivative het volgende:
Trump heeft vandaag gesprekken (@ Trump Tower) met o.a.:

Marillyn Hewson (Chairwoman, President, CEO of Lockheed Martin)
Richard Trumka (President of the AFL-CIO)
Roy Blunt (Sen. from Missouri, Chairman inauguration committee)
Abigail Blunt (Global Head of Government Affairs at Kraft Heinz Company, Kraft Foods Group, Inauguration committee)
William Happer (Professor of Physics at Princeton University, Fellow American Physical Society, American Association for the Advancement of Science & National Academy of Sciences)
Steve Harvey (Comedian, Television host)

edit: Statement van Lockheed CEO zojuist:

ook nog via de officiele kanalen:

LockheedMartin twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 18:40:12 When signed, this F-35 deal will create 1800 new jobs at LM Texas and thousands more in our U.S. supply base. reageer retweet

en de breaking news video van haar statement aan de aanwezige pers:

zaterdag 14 januari 2017 @ 15:24:01 #215
463668 MrRatio
pi_168129818
quote:
http://gotnews.com/breaki(...)mp-deal-went-others/

En wat is dan wel betrouwbaar nieuws? CNN, New York Times, Washington Post, buzzfeed? Helaas kunnen we de zg fact checkers ook al niet vertrouwen. Onder het mom van neutraliteit zijn het stiekum toch biased clubjes.
Een ander manco is het verzwijgen van onwelgevallig nieuws. De tape met Trump in de hoofdrol werd continue herhaald, voor de e-mail schandalen en leugens van Clinton was daardoor geen tijd meer voor.

Wat is dan wel a reliable source voor iemand die een neutraal medium zoekt?
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  zaterdag 14 januari 2017 @ 15:40:54 #216
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168130172
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 15:24 schreef MrRatio het volgende:

[..]

http://gotnews.com/breaki(...)mp-deal-went-others/

En wat is dan wel betrouwbaar nieuws? CNN, New York Times, Washington Post, buzzfeed? Helaas kunnen we de zg fact checkers ook al niet vertrouwen. Onder het mom van neutraliteit zijn het stiekum toch biased clubjes.
Een ander manco is het verzwijgen van onwelgevallig nieuws. De tape met Trump in de hoofdrol werd continue herhaald, voor de e-mail schandalen en leugens van Clinton was daardoor geen tijd meer voor.

Wat is dan wel a reliable source voor iemand die een neutraal medium zoekt?
CNN, NYT en WaPo zijn betrouwbare nieuwsbronnen ja. Wat jij nu noemt is dat niet.

In Brave New World kun je je hart ophalen als je je graag bedient van media als Gotnews en ThePoliticalinsider. Zaken als onbewezen corruptie, mogelijke leugens en establishmentmedia die het schoothondje zijn van gevestigde politici kun je daar bespreken.

POL is er voor de bewezen, oppervlakkige politiek.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zaterdag 14 januari 2017 @ 16:13:52 #217
463668 MrRatio
pi_168130943
CNN is wel aangenaam om naar te kijken, dat is nog niet hetzelfde als betrouwbaar zijn.
Zo had Trump het ooit over profiling na een bomaanslag in New York. CNN plaatste op eigen initiatief racial voor bij weergave van het citeren van Trump. Ik kan het filmpje nu niet vinden, er is een filmpje op Youtube ergens van CNN waarin Trump spreekt en er een tekst meeloopt. In de tekst staat er racial voor profiling, in het beeld waarim Trump spreekt ontbreekt dat woord.
Deze dan http://www.breitbart.com/(...)lsely-accuses-trump/

Breitbart.com vind ik zelf wel betrouwbaar, alhoewel velen het niet aangenaam zullen vinden om de inhoud te overdenken.

Clinton had het eerst over een bommelding en klaagde daarna dat Trump te snel geconcludeerd had dat Trump te snel conclusies trok.
http://thehill.com/blogs/(...)-to-nyc-explosion-as
thehill.com vind ik ook een betrouwbare bron.

Wikileaks liet al zien hoe de aansturing van de diverse media door de DNC verliep, daar krijg je geen betrouwbare media van.
Wikileaks zelf is ook betrouwbaar gebleken, tot nu toe. Welke media zijn geïnteresseerd
hierin? Veel wanneer het over Amerikaanse blunders in Irak gaat, weinig wanneer het gaat over de misstanden in de democratics-gelederen.
Een andere toets voor betrouwbaarheid van media is de rapportage over Israël. camera.org en honestreporting.com laten zien dat veel media eerder activistisch ingesteld zijn dan objectieve journalistiek nastreven.
Václav Klaus
  zaterdag 14 januari 2017 @ 16:48:32 #218
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_168131819
Breitbart betrouwbaar? Nee, niet echt.
are we infinite or am I alone
pi_168132183
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 16:13 schreef MrRatio het volgende:
Breitbart.com vind ik zelf wel betrouwbaar
  zaterdag 14 januari 2017 @ 17:05:42 #220
463668 MrRatio
pi_168132266
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 16:48 schreef crystal_meth het volgende:
Breitbart betrouwbaar? Nee, niet echt.
Ik volg Breitbart al een jaar of 8. Ik vind dit nog steeds een betrouwbare informatiebron. Ik heb Breitbart nog nooit op een leugen kunnen betrappen, CNN wel.
Ik kan me wel voorstellen dat links georiënteerden het niet leuk vinden om Breitbart te volgen. Wat nogal eens verwarring geeft in medialand is de omwisseling van mening versus feit. Trump is een racist is een mening, geen feit. Ik heb in ieder geval tot nu toe geen onderbouwing van die stelling gezien.

In welke andere media is dit verschenen? http://www.breitbart.com/(...)optic-christmas-day/
Václav Klaus
  zaterdag 14 januari 2017 @ 17:07:02 #221
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_168132300
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 17:05 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Ik volg Breitbart al een jaar of 8. Ik vind dit nog steeds een betrouwbare informatiebron. Ik heb Breitbart nog nooit op een leugen kunnen betrappen, CNN wel.

Dat verhaal over duizend immigranten die een Duitse kerk in de fik staken, daar was heel wat mis mee.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 17:12:24 #222
463668 MrRatio
pi_168132483
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 17:07 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat verhaal over duizend immigranten die een Duitse kerk in de fik staken, daar was heel wat mis mee.
Nee hoor, wel meldingen over fake news, wat eigenlijk fake fake-news is.
Ik blijf trouw aan Breitbart http://www.breitbart.com/(...)r-church-fire-story/
Václav Klaus
  zaterdag 14 januari 2017 @ 17:14:58 #223
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_168132554
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 17:12 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Nee hoor, wel meldingen over fake news, wat eigenlijk fake fake-news is.
Ik blijf trouw aan Breitbart http://www.breitbart.com/(...)r-church-fire-story/
Oh please, een groep van 1000 personen, waaronder vrouwen en kinderen, werd een groep van duizend personen die vrouwen en kinderen aanvielen. En ik heb het niet over die meldingen, ik heb toen het verhaal verscheen zelf de Duitse bron waar ze naar verwezen gelezen.
pi_168132600
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 17:05 schreef MrRatio het volgende:
Ik heb Breitbart nog nooit op een leugen kunnen betrappen,
Deze mevrouw wel: Stop Using Our Video to Mislead Americans :P
pi_168133993
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 08:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar als jij de pech hebt een ziekte te krijgen die niet te betalen is voor jou alleen, dat vind je geen probleem?
Daar ben ik toch verzekerd voor? Verzekering is niet hetzelfde als solidariteit. Een verzekering is een contract dat iemand anders jouw risico aanvaardt, tegen betaling. Daar wil ik best voor betalen. Bij solidariteit betaalt iemand dan ik anders daarvoor.
pi_168134141
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 08:41 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja de verplichte verzekering wel natuurlijk voor gezonde mensen, nu is het enige wat overblijft de high-risk pools en die kunnen niet anders dan volledig federaal betaald worden om de premie betaalbaar te houden
Daar ontkom je niet aan. Mijn punt was dat ik het debiel vind dat die rekening nu gedeeltelijk gelegd wordt bij mensen die het helemaal niet breed hebben (de jongeren).
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 18:18:15 #227
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_168134312
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 18:07 schreef Broomer het volgende:

[..]

Daar ben ik toch verzekerd voor? Verzekering is niet hetzelfde als solidariteit. Een verzekering is een contract dat iemand anders jouw risico aanvaardt, tegen betaling. Daar wil ik best voor betalen. Bij solidariteit betaalt iemand dan ik anders daarvoor.
Je betaalt vanwege de solidariteit een relatief lage premie. Als die solidariteit er niet was, was je premie onbetaalbaar geworden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_168134354
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 18:12 schreef Broomer het volgende:

[..]

Daar ontkom je niet aan. Mijn punt was dat ik het debiel vind dat die rekening nu gedeeltelijk gelegd wordt bij mensen die het helemaal niet breed hebben (de jongeren).
Er zijn genoeg ouderen die het ook niet breed hebben, dus ik snap die focus op jongeren niet zo.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_168134888
We willen dus gewoon een verzekering met een leeftijds-, inkomens-, risico- & verbruiksafhankelijke premie met 100% dekking, 0% eigen risico en een aantrekkelijke voor iedereen betaalbare premie.

Waar kan ik inschrijven? :D
  zaterdag 14 januari 2017 @ 18:54:05 #230
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168135309
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 18:12 schreef Broomer het volgende:

[..]

jongeren zitten tot hun 26ste bij hun ouders in de verzekering
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168135441
even een zijstraatje: er waren enkelen hier die een tijd geleden hoopten op "old school artiesten" en gitaren tijdens de inauguratie. 3 Doors Down hebben bekend gemaakt dat ze er zijn volgende week.

:D
  zaterdag 14 januari 2017 @ 19:01:04 #232
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168135482
Gaaf. _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_168135709
Obama had o.a. Itzhak Perlman, Yo-Yo Ma, Aretha Franklin, James Taylor en Beyoncé.

Trump heeft 3 Doors Down.
pi_168136094
En Jennifer Holliday gaat nu dus toch weer niet zingen:

http://www.huffingtonpost(...)9?w9daa9kpnmjov9rudi

Over een paar minuten op Twitter: "Jennifer Holliday is overrated and hasn't had a hit in 40 years. Never wanted her anyway. Unattractive. Sad!"

[ Bericht 11% gewijzigd door brokjespoes op 14-01-2017 19:31:39 ]
  zaterdag 14 januari 2017 @ 19:30:13 #235
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_168136282
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 19:10 schreef Sloggi het volgende:
Obama had o.a. Itzhak Perlman, Yo-Yo Ma, Aretha Franklin, James Taylor en Beyoncé.

Ha, Wish you were here.
Wat mij betreft heeft Trump deze ronde gewonnen. Maar dat is een puur subjectieve beoordeling gebaseerd op hun enige mij bekende nummer. Dacht effe dat de "Smooth criminal" cover ook van hen was, maar dat is alien ant farm...
pi_168136318
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 19:10 schreef Sloggi het volgende:

Gewoon lekker raggen ;) Beyonce vind ik trouwens ook niet echt passen bij Trump.

Hij heeft trouwens iets klassieks volgende week: The Piano Guys. Best populair gezien de youtube hits. Ik kende ze niet.

Voor de rest zijn er enkele country zangers, wat old school 'crooners' en wat gitaarmuziek
pi_168136383
Misschien had Slayer even Hell awaits kunnen komen vertolken. :P

De gematigde Democraten in de senaat lopen overigens nog niet echt warm voor Sessions als AG:
http://www.politico.com/s(...)ats-red-state-233612
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 14 januari 2017 @ 19:42:58 #238
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168136705
Het lijkt mij als mainstream artiest ook geen goed idee om op de inauguratie van Trump op te treden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_168136964
"If anyone does do it, I hope that the check that they get is in the nine figures. Because it’s probably the last check they’re ever going to get.” - Simon Renshaw (manager Dixie Chicks)

En denk eraan: vooruit laten betalen anders wordt er niet gezongen! Het is en blijft Trump waar je voor werkt. :P
  Redactie Games zaterdag 14 januari 2017 @ 19:57:54 #240
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168137256
Trump is even senator John Lewis (D, Georgia) gaan bashen nadat deze had gezegd dat hij Trump niet ziet als een legitieme president. Trump vond dat niet leuk en heeft gezegd dat Lewis niks voor elkaar heeft gekregen in zijn district.

Lewis belachelijk maken was wellicht niet een slimme zet geweest, want hij is zeer populair in zijn district, geldt als een van de "big six" voor het beëindigen van de segregatie van zwarten in de VS, en wordt door het Amerikaanse volk zeer gerespecteerd. Het feit dat het dit weekend Martin Luther King-dag is helpt ook niet echt.

nytimes twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 19:05:03 Donald Trump criticized John Lewis, one of the original Freedom Riders, on the eve of Martin Luther King Jr. Day https://t.co/H9PahJ50mJ reageer retweet
Ook nieuws: Cory Booker is een van de redenen waarom een voorstel van Bernie Sanders om medicijnen uit Canada te importeren (waar ze veel goedkoper zijn) is gesneuveld. Booker geldt als een van de mogelijke democratische nominaties voor de verkiezingen in 2020, maar wordt bekritiseerd vanwege zijn banden met Wall Street en met name de medicijnenindustrie.

theintercept twitterde op donderdag 12-01-2017 om 23:44:51 The measure introduced by Bernie Sanders would have passed if Democratic senators like Cory Booker hadn't defected. https://t.co/qpos2qD11m reageer retweet
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168139230
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 18:19 schreef OMG het volgende:

[..]

Er zijn genoeg ouderen die het ook niet breed hebben, dus ik snap die focus op jongeren niet zo.
Omdat die ouderen de grootverbruikers zijn, dus daar moet die rekening in eerste instantie naartoe .Als ze dat niet kunnen betalen moet je ze helpen, maar niet op de jongeren afschuiven.

Als iemand dat moet betalen, dan moet ik dat doen - ik kan het me veroorloven (ik ben 46, heb een prima baan). Alhoewel ik liever niet meer belasting betaal, maar als er een goede verantwoording is, dan heb ik daar vrede mee.
pi_168139800
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 20:53 schreef Broomer het volgende:

[..]

Omdat die ouderen de grootverbruikers zijn, dus daar moet die rekening in eerste instantie naartoe .Als ze dat niet kunnen betalen moet je ze helpen, maar niet op de jongeren afschuiven.

Als iemand dat moet betalen, dan moet ik dat doen - ik kan het me veroorloven (ik ben 46, heb een prima baan). Alhoewel ik liever niet meer belasting betaal, maar als er een goede verantwoording is, dan heb ik daar vrede mee.
Die ouderen zouden dan ook normaal gesproken al hun hele leven premies hebben betaald, dus niet zo vreemd als je er dan als je ouder wordt meer gebruik van zou maken.

Daarnaast zijn er genoeg situaties waar mensen al op vroege leeftijd groot verbruiker zijn; als je zelf of één van je kinderen een aangeboren kwaal heeft bijvoorbeeld. Waarom zou je daar dan de oudere generaties voor op laten draaien?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_168139865
quote:

[..]

In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168139889
quote:

[..]

Aangezien je in de VS als je weinig verdient helemaal geen belasting betaald lijkt het mij nogal onwaarschijnlijk dat het op jongeren die weinig verdienen word afgeschoven.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 22:09:45 #245
463668 MrRatio
pi_168141835
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 17:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Oh please, een groep van 1000 personen, waaronder vrouwen en kinderen, werd een groep van duizend personen die vrouwen en kinderen aanvielen. En ik heb het niet over die meldingen, ik heb toen het verhaal verscheen zelf de Duitse bron waar ze naar verwezen gelezen.
Over de Duitse bronnen van tegenwoordig is ook wel wat te melden, qua bereidheid alle feiten te noemen. De viering na Keulen was er vooral een van niks in media, totdat de social media er lawaai over maakten. Bild had het ook over 1000 . Er kwam wel kritiek op de rapportage van Breitbart, meer omdat het ongewenst nieuws was.
Václav Klaus
pi_168141896
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 22:09 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Over de Duitse bronnen van tegenwoordig is ook wel wat te melden, qua bereidheid alle feiten te noemen. De viering na Keulen was er vooral een van niks in media, totdat de social media er lawaai over maakten. Bild had het ook over 1000 . Er kwam wel kritiek op de rapportage van Breitbart, meer omdat het ongewenst nieuws was.
Meer omdat het leugens waren zul je bedoelen.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 22:12:45 #247
463668 MrRatio
pi_168141905
quote:
Nee hoor, Breitbart heeft alweer gelijk, een echte unconvient truth.
http://principia-scientif(...)cedented-1000-years/
Václav Klaus
pi_168142067
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 22:12 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Oh dat staat op een obscuur blogje, dan zal het wel zo zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 14 januari 2017 @ 22:16:57 #249
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168142068
Lol. Breitbart, met hun 7.5 miljoen landslide voor Trump. Nee joh, totaal supergoede nieuwssite.
pi_168142330
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 22:12 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Goh, meer fake news van de Nazi adepten? Quelle surprise..
pi_168142429
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 21:10 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Aangezien je in de VS als je weinig verdient helemaal geen belasting betaald lijkt het mij nogal onwaarschijnlijk dat het op jongeren die weinig verdienen word afgeschoven.
Het wordt ten dele gefinancierd door de hoogste premies maximaal drie keer zo veel te laten zijn als de laagste premies. Maar jongeren gebruiken veel minder dan drie keer minder health care. Daarom worden ze verplicht zich in te schrijven, want ze betalen te veel, en dat overschot moet de lagere premies voor de veelgebruikers compenseren. Gaat niet allemaal via bealstingen.
pi_168142600
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 21:07 schreef OMG het volgende:

[..]

Die ouderen zouden dan ook normaal gesproken al hun hele leven premies hebben betaald, dus niet zo vreemd als je er dan als je ouder wordt meer gebruik van zou maken.
Obamacare is natuurlijk nieuw, dus dat gaat niet op
quote:
Daarnaast zijn er genoeg situaties waar mensen al op vroege leeftijd groot verbruiker zijn; als je zelf of één van je kinderen een aangeboren kwaal heeft bijvoorbeeld. Waarom zou je daar dan de oudere generaties voor op laten draaien?
Ik zeg toch niet dat de ouderen daarvoor moeten betalen? Ze moeten alleen een reeele premie voor hun generatie betalen, net zoals de jongeren. Daarin moet die eventuele aangeboren kwaal van kinderen ook mee worden genomen. Dat is namelijk een risico, en daar heb je nu juist verzekering voor.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 22:37:34 #253
463668 MrRatio
pi_168142785
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 22:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh dat staat op een obscuur blogje, dan zal het wel zo zijn.
Cognitieve dissonantie.
Václav Klaus
  zaterdag 14 januari 2017 @ 22:39:25 #254
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168142843
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 22:37 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Cognitieve dissonantie.
Ben je niet meer thuis in BNW, als je blogposts meer waarde toekent dan peer reviewed wetenschap?
pi_168143224
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 22:37 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Cognitieve dissonantie.
Je weet dus wel waar je aan lijdt? Doe er dan wat aan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')