Dat word tegen de storm in vliegen vrijdagochtend richting de Britten.quote:
Wat een leuke foto van Nattekatquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En bij alles wat afwijkt doen ze: [ afbeelding ]
Wij net wel of net niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:15 schreef RiKe het volgende:
Als ik het goed begrijp gaat het dit weekend sneeuwen en wordt het volgende week erg koud?
Woonachtig in Leiden.
Jammer voor de randstad....quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:03 schreef INViCTuS het volgende:
Verwachting met tijd in foto's
http://www.wetteronline.de/fotostrecken/2017-01-11-st?part=single
Het moet nog beginnen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:13 schreef roislecxe het volgende:
Ja wat is dit nou weer.
Afgelopen zaterdag was het al een gladde bende om naar het werk te rijden. Is die lelijke winter nou nog bezig![]()
Ik verwacht niet dat jij zaterdag problemen gaat krijgen, sneeuw van donderdag is vrijdagochtend al weg. Nu staat er een sneeuwsignaal voor zondag, maar is nog te ver wegquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:13 schreef roislecxe het volgende:
Ja wat is dit nou weer.
Afgelopen zaterdag was het al een gladde bende om naar het werk te rijden. Is die lelijke winter nou nog bezig![]()
Laten we het maar hopen. Niet alleen voor de zaterdag, maar ook de donderdag- en de vrijdagochtend.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat jij zaterdag problemen gaat krijgen, sneeuw van donderdag is vrijdagochtend al weg. Nu staat er een sneeuwsignaal voor zondag, maar is nog te ver weg
Het midden krijgt de volle laag. Mag ook wel weer eens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:03 schreef INViCTuS het volgende:
Verwachting met tijd in foto's
http://www.wetteronline.de/fotostrecken/2017-01-11-st?part=single
Ik zeg niks...quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Het midden krijgt de volle laag. Mag ook wel weer eens.
Ik herinner me van voorgaande jaren dat het vooral de randstad was die de volle laag kreeg.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg niks...
Het gaat om die tweede zin.
WHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:54 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik herinner me van voorgaande jaren dat het vooral de randstad was die de volle laag kreeg.
De randstad is (op harde wind na) weerkundig de saaiste regio in Nederlandquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Mijn geheugen is niet zo goed kwa weer.
Klopt. Ik was in de war met het oosten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De randstad is (op harde wind na) weerkundig de saaiste regio in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |