Het moet nog beginnen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:13 schreef roislecxe het volgende:
Ja wat is dit nou weer.
Afgelopen zaterdag was het al een gladde bende om naar het werk te rijden. Is die lelijke winter nou nog bezig![]()
Ik verwacht niet dat jij zaterdag problemen gaat krijgen, sneeuw van donderdag is vrijdagochtend al weg. Nu staat er een sneeuwsignaal voor zondag, maar is nog te ver wegquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:13 schreef roislecxe het volgende:
Ja wat is dit nou weer.
Afgelopen zaterdag was het al een gladde bende om naar het werk te rijden. Is die lelijke winter nou nog bezig![]()
Laten we het maar hopen. Niet alleen voor de zaterdag, maar ook de donderdag- en de vrijdagochtend.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat jij zaterdag problemen gaat krijgen, sneeuw van donderdag is vrijdagochtend al weg. Nu staat er een sneeuwsignaal voor zondag, maar is nog te ver weg
Het midden krijgt de volle laag. Mag ook wel weer eens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:03 schreef INViCTuS het volgende:
Verwachting met tijd in foto's
http://www.wetteronline.de/fotostrecken/2017-01-11-st?part=single
Ik zeg niks...quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Het midden krijgt de volle laag. Mag ook wel weer eens.
Ik herinner me van voorgaande jaren dat het vooral de randstad was die de volle laag kreeg.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg niks...
Het gaat om die tweede zin.
WHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:54 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik herinner me van voorgaande jaren dat het vooral de randstad was die de volle laag kreeg.
De randstad is (op harde wind na) weerkundig de saaiste regio in Nederlandquote:Op donderdag 12 januari 2017 01:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Mijn geheugen is niet zo goed kwa weer.
Klopt. Ik was in de war met het oosten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De randstad is (op harde wind na) weerkundig de saaiste regio in Nederland
Deze kaartjes zijn zelfknutsel en niet veel waard.quote:Op donderdag 12 januari 2017 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
Net op de radio 1 van Buienradar. Verwacht Vrijdagmorgen wel wat problemen van de sneeuw, ook nog kans op winterse buien. Wel dat het snel verdwijnt.
In het weekend komt het volgens hem echter wel weer terug met sneeuw kans op zaterdag en zondag.
Afwachten wat het dus gaat worden.
Echter vond hij ook dat vandaag de avondspits er geen last van gaat hebben, dit omdat als er neerslag is, het vooral regen zal zijn tijdens de spits.
Ondertussen zijn ze in Belgie aan het klaar maken voor de grootste storm sinds 50 jaar. Ze verwachten daar ook hoog water en in Antwerpen worden zandzakken uitgedeeld.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)aar-kan-worden.dhtml
En wat kaartjes geleend van hun:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Voor zaterdag geven ze toch 60% sneeuwkans aan.
10-20 km kan het verschil al maken. De kern moet zeker niet zo noordelijk overtrekken. ik verwacht ook eerst veel regen. later vast wel wat sneeuw, maar echt niet heel veel. Hoop natuurlijk meerquote:Op donderdag 12 januari 2017 09:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Ga gewoon uit van een tegenvallend scenario, kan het altijd meevallen
En Engeland...quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:21 schreef Nattekat het volgende:
België gaat stuk als ik naar die kaarten kijk...
Hoog water is sowieso een issue met die aanhoudende noordwestelijke wind en springtij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
Net op de radio 1 van Buienradar. Verwacht Vrijdagmorgen wel wat problemen van de sneeuw, ook nog kans op winterse buien. Wel dat het snel verdwijnt.
In het weekend komt het volgens hem echter wel weer terug met sneeuw kans op zaterdag en zondag.
Afwachten wat het dus gaat worden.
Echter vond hij ook dat vandaag de avondspits er geen last van gaat hebben, dit omdat als er neerslag is, het vooral regen zal zijn tijdens de spits.
Ondertussen zijn ze in Belgie aan het klaar maken voor de grootste storm sinds 50 jaar. Ze verwachten daar ook hoog water en in Antwerpen worden zandzakken uitgedeeld.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)aar-kan-worden.dhtml
En wat kaartjes geleend van hun:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Voor zaterdag geven ze toch 60% sneeuwkans aan.
Zaterdag is die stroming helemaal noord en ook nog springtij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoog water is sowieso een issue met die aanhoudende noordwestelijke wind en springtij.
ah, ik vergis mij een dag in het springtij zie ik, dankquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Zaterdag is die stroming helemaal noord en ook nog springtij.
Ik weet niet of dat relatie met elkaar heeft. Maar ik vind het wel goed nieuws dat Amerika warmer wordt, altijd als het daar ijskoud is is bij het tegengestelde de waarheid, namelijk een warme westelijke wind.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:46 schreef Dven het volgende:
Kaarten hier worden warmer en warmer. Zelfs op korte termijn overdag temperaturen boven nul (al is het niet veel). Goed nieuws voor winterliefhebbers in Nederland?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:46 schreef Dven het volgende:
Kaarten hier worden warmer en warmer. Zelfs op korte termijn overdag temperaturen boven nul (al is het niet veel). Goed nieuws voor winterliefhebbers in Nederland?
Twee dagen na volle maan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, ik vergis mij een dag in het springtij zie ik, dank
En niet de verwarming op 21 graden zetten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon lente.
Maar goed, de wintermensjes zullen wel blij zijn. Verwacht wel dat ze, als het ook straks -10 is hier, minimaal een paar uur buiten gaan lopen/fietsen om er van te "genieten"
Welke regio zit je?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Twee dagen na volle maan.![]()
Kan alleen nog niet vinden hoe hoog het zaterdag wordt, maar volgens mij is het dan op zijn hoogst.
Morgenavond hier al 2.80 boven NAP (was eerder al boven de 3 meter).
Een direct verband is er uiteraard niet maar in de meeste gevallen betekent koude hier over het algemeen dat het in NL alles behalve koud is. En warmte in ZO-Europa is meestal gelijktijdig met koude meer richting het noordwesten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat relatie met elkaar heeft. Maar ik vind het wel goed nieuws dat Amerika warmer wordt, altijd als het daar ijskoud is is bij het tegengestelde de waarheid, namelijk een warme westelijke wind.
Ik heb een warme wollen poncho gekocht tegen het doodvriezen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:45 schreef aloa het volgende:
Die van Twente is nog kouder.![]()
[ afbeelding ]
waddengebiedquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Welke regio zit je?
Zaterdag zal een stuk minder spectaculair dan vrijdag zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |