In Friesland het minst koud. Zo komt die ELF er nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Eventjes "geleend'' van Meteo-service
Ja, alleen op zee en beetje op de waddenquote:
En wéér eensgezinder koud.quote:
Wat is transportkou als ik vragen mag?quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:54 schreef Dven het volgende:
[..]
En wéér eensgezinder koud.
De kans dat het deze keer misloopt is vele malen kleiner dan de vorige keer (twee weken geleden). De koude die toen voorspeld werd is uiteindelijk in Z(O) Europa terecht gekomen terwijl de warmte die daar in de kaarten stond in West Europa is geëindigd. Nu is het op gans het continent relatief koud. Mooier nog : Na de sneeuw de komende periode lijkt Centraal Europa op te drogen en af te koelen.
Transportkou van eigen bodem?
Brengen ze met vrachtwagens uit Rusland en wordt verspreid met ventilatorenquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:56 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Wat is transportkou als ik vragen mag?
Dat word tegen de storm in vliegen vrijdagochtend richting de Britten.quote:
Wat een leuke foto van Nattekatquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En bij alles wat afwijkt doen ze: [ afbeelding ]
Wij net wel of net niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:15 schreef RiKe het volgende:
Als ik het goed begrijp gaat het dit weekend sneeuwen en wordt het volgende week erg koud?
Woonachtig in Leiden.
Jammer voor de randstad....quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:03 schreef INViCTuS het volgende:
Verwachting met tijd in foto's
http://www.wetteronline.de/fotostrecken/2017-01-11-st?part=single
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |