SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Trump
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential
Trump een eindbaas? Jeetje. Als je hém al een eindbaas vindt..quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:36 schreef Infection het volgende:
Trump is gewoon een eindbaas. Een grote fuck you naar de gevestigde orde.
ja, die kan ie makkelijk zelf oplossen hequote:Op woensdag 11 januari 2017 17:36 schreef JanCees het volgende:
jezus altijd dezelfde vragen over russia en tax returns
Dan wat?quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Trump een eindbaas? Jeetje. Als je hém al een eindbaas vindt..
Dan vraag ik me af wie je allemaal nog meer een eindbaas vindt. Dan ligt je lat nogal laag namelijk.quote:
Ja, een van zijn kids als stroman. Komt goedquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:39 schreef Ludachrist het volgende:
Goed gevoel over die conflicts of interest, dat gaat hij wel oplossen. Wordt geen probleem.
Dat is jou persoonlijke mening. Alles wat naar mijn mening iets doet tegen de gevestigde orde is gewoon een baas.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wie je allemaal nog meer een eindbaas vindt. Dan ligt je lat nogal laag namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |