Hartendiefquote:
quote:
in bed lig weerquote:
echt hequote:Op woensdag 11 januari 2017 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
in bed lig weer
sg heeft het goed bekeken
sowquote:Op woensdag 11 januari 2017 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sg ligt altijd in bed dus ja...
wowquote:Op woensdag 11 januari 2017 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sg ligt altijd in bed dus ja...
Braddie slaat alleen al op slot bij de gedachte dat zij samen een vlog opnemenquote:Op woensdag 11 januari 2017 09:51 schreef Toto69 het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #106
Hhhhh
o ja hahaquote:Op woensdag 11 januari 2017 09:51 schreef Toto69 het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #106
Hhhhh
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogteIk ga er vanavond ook even induiken.
werd jij maar eens moetquote:Op woensdag 11 januari 2017 10:00 schreef Mozy het volgende:
Gewoon stoppen met 2,25km lopen omdat je moet wordt![]()
![]()
#Bradge175kilo2017
Heeft mijn huisgenoot het de hele dag over, ben jij mijn huisgenoot?quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:12 schreef PeZu het volgende:
Goede TT, TS zujn nwe serie Taboo al gezien? Goede shizzle
dat had je wel gewetenquote:Op woensdag 11 januari 2017 10:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heeft mijn huisgenoot het de hele dag over, ben jij mijn huisgenoot?
puur genot met braddiequote:Op woensdag 11 januari 2017 10:17 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een spektakel weer met braddie. Hoe is het hier?
Wel over gehoord. Niet gezien. Wil het wel volgen idd.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:12 schreef PeZu het volgende:
Goede TT, TS zijn nwe serie Taboo al gezien? Goede shizzle
Sowieso maakt iemand die piccas, plus is en blijft het gewoon een heel ongeloofwaardig/bizar verhaal, dat hele geneuzel met de braadsleequote:Op woensdag 11 januari 2017 10:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zit een guy achter. Dame speelt alleen als figurant
quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso maakt iemand die piccas, plus is en blijft het gewoon een heel ongeloofwaardig/bizar verhaal, dat hele geneuzel met de braadslee
quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is nu precies die connectie met dat naakte wijf en braddie dan? snap er niks van
Lekker, ik erwtensoep. Heb zo'n pakket verse spullen gekocht.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:33 schreef Crip het volgende:
anyways ik ga vandaag gehaktballen in jus met rode kool spinazie en aardappelpuree maken
Wat voor gehaktballen draai je dan? Die zijn toch lekker met half om half gehakt? Doe je dan half rund half schaap?quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:33 schreef Crip het volgende:
anyways ik ga vandaag gehaktballen in jus met rode kool spinazie en aardappelpuree maken
wtf is dezequote:Op woensdag 11 januari 2017 10:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zit een guy achter. Dame speelt alleen als figurant
Zijn lekkerst met rundervlees, geen half om half manquote:Op woensdag 11 januari 2017 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor gehaktballen draai je dan? Die zijn toch lekker met half om half gehakt? Doe je dan half rund half schaap?
gvd wat slechtquote:Op woensdag 11 januari 2017 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor gehaktballen draai je dan? Die zijn toch lekker met half om half gehakt? Doe je dan half rund half schaap?
Is een sportwedder op maltaquote:Op woensdag 11 januari 2017 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso maakt iemand die piccas, plus is en blijft het gewoon een heel ongeloofwaardig/bizar verhaal, dat hele geneuzel met de braadslee
Oh dat had ik altijd begrepen :squote:Op woensdag 11 januari 2017 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn lekkerst met rundervlees, geen half om half man
Sorry dat ik dat dacht.quote:
Dus zo raar was het niet.quote:Een variant komt voor bij sommige Islamitische slagers, een mengsel van rund- en lamsgehakt.
Nou ja, over smaak valt niet te twisten natuurlijk maar beste gehaktballen zijn gewoon 100% beefquote:Op woensdag 11 januari 2017 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat had ik altijd begrepen :s
[..]
Sorry dat ik dat dacht.Maar wikipedia zegt wel
[..]
Dus zo raar was het niet.
lamsgehakt top tier gehaktquote:Op woensdag 11 januari 2017 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Minder vet ook.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou ja, over smaak valt niet te twisten natuurlijk maar beste gehaktballen zijn gewoon 100% beefkwalitatief is rundvlees beter dan varken dacht ik.
Varken is goedkope troepvlees. Daarom eten veel mensen het.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou ja, over smaak valt niet te twisten natuurlijk maar beste gehaktballen zijn gewoon 100% beefkwalitatief is rundvlees beter dan varken dacht ik.
Vaak wel, merk je dan ook wel aan de structuur en smaak.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Varken is goedkope troepvlees. Daarom eten veel mensen het.
Dan koop je verkeerd gehakt. Sowieso nooit kant en klare gehakt kopen. Zelf stukken uitkiezen en laten malen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vaak wel, merk je dan ook wel aan de structuur en smaak.
Eet meeste gewoon rund. Lam e.d. smaakt naar karton dus dat eet ik ook niet.
Hoe bedoel je verkeerd gehakt? betreffende welke zin? bijna altijd slager. Is een goeie slager.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan koop je verkeerd gehakt. Sowieso nooit kant en klare gehakt kopen. Zelf stukken uitkiezen en laten malen.
Beter op welk vlak? Volgens mij is er wel minder kwalitatief hoog varkensvlees verkrijgbaar in vergelijking met rundvlees. Dus vaker van vette dieren die niet op een natuurlijke manier mooi in de bespiering zitten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In elk geval voor je gezondheid. Minder vet, minder troep er doorheen en het is vaak gewoon lekkerder. Zitten in mijn ervaring ook vaak minder peesjes enzo doorheen. Kan aan mij liggen thoquote:Op woensdag 11 januari 2017 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter op welk vlak? Volgens mij is er wel minder kwalitatief hoog varkensvlees verkrijgbaar in vergelijking met rundvlees. Dus vaker van vette dieren die niet op een natuurlijke manier mooi in de bespiering zitten.
link?quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:52 schreef Che_ het volgende:
In een van de memo's staat eer zeer opmerkelijke scène in beschreven. Trump zou hebben verbleven in een hotel in Moskou, waar hij sliep in dezelfde presidentiële suite waarin ook de Obama's hebben overnacht tijdens een eerder officieel bezoek. In de hotelkamer zou Trump een aantal prostituees hebben besteld. De vrouwen zouden verplicht zijn om, terwijl Trump toekeek, in de kamer te plassen. Er zou bewijs zijn voor de opmerkelijke actie omdat de hotelkamer vol zou hangen met verborgen camera's en microfoons. Urineren wordt ook wel golden showering genoemd, en op social media wordt de scène dan ook al aangeduid als 'golden showergate'.
Dat zegt niks. In gehakt worden stukjes gebruikt die overblijven na het snijden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je verkeerd gehakt? betreffende welke zin? bijna altijd slager. Is een goeie slager.
Oké. Wat is je punt nu precies?quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zegt niks. In gehakt worden stukjes gebruikt die overblijven na het snijden.
Ik eet zelf geen vlees, dus geen idee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In elk geval voor je gezondheid. Minder vet, minder troep er doorheen en het is vaak gewoon lekkerder. Zitten in mijn ervaring ook vaak minder peesjes enzo doorheen. Kan aan mij liggen tho
En rund is vaak ook wel wat duurder.
Waarom zou je iets wat zo al van prima kwaliteit is tot gehakt laten malen dan? Is toch zonde. Gebeurt helaas ook vaak met tong en andere goede delen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zegt niks. In gehakt worden stukjes gebruikt die overblijven na het snijden.
RIPquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik eet zelf geen vlees, dus geen idee.
[..]
Waarom zou je iets wat zo al van prima kwaliteit is tot gehakt laten malen dan? Is toch zonde. Gebeurt helaas ook vaak met tong en andere goede delen.
dat als je zelf uitkiest welk lamsvlees je wilt laten vermalen + zelf hoeveelheid vet uitkiest lamsgehakt amazing isquote:
lamsvlees kies ik niet uitquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:05 schreef Crip het volgende:
[..]
dat als je zelf uitkiest welk lamsvlees je wilt laten vermalen + zelf hoeveelheid vet uitkiest lamsgehakt amazing is
??quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
lamsvlees kies ik niet uit
Beef kies ik uit. En dat werkt dus hetzelfde.
jij neukt toch ook elke koe die je tegenkomtquote:
Of ik nu lams, rund of schaap uit kies zelf, het maakt niet uit ik kies het nog steeds zelf uit. snapjequote:
SOWquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jij neukt toch ook elke koe die je tegenkomt
Half om half gehaktballen zijn ook tering lekker hoor. Lekker sappigquote:Op woensdag 11 januari 2017 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het echt kwaliteitsvlees is dan zijn de restdelen niet ineens troep.quote:
heb jij ook half om ballen?quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Half om half gehaktballen zijn ook tering lekker hoor. Lekker sappig
ja IS troep.quote:
zit nu damsco straks foortje, komt niet echt langs utjequote:Op woensdag 11 januari 2017 11:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
nee die zijn allebei full power kom langs utrecht laat ik je zien
Ja, kloptquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Half om half gehaktballen zijn ook tering lekker hoor. Lekker sappig
met rund vind ik t droog. Ik doe juist met half om half gehaktquote:Op woensdag 11 januari 2017 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn lekkerst met rundervlees, geen half om half man
Prima toch, zoals ik zei... over smaak valt niet te twistenquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
met rund vind ik t droog. Ik doe juist met half om half gehakt
truequote:Op woensdag 11 januari 2017 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima toch, zoals ik zei... over smaak valt niet te twisten
zeer is zelf ook niet veganquote:
Dus omdat het eetbaar is, is het kwalitatief goed?quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het echt kwaliteitsvlees is dan zijn de restdelen niet ineens troep.Rund bijv. is van kop tot staart eetbaar, maar tegenwoordig verspillen we liever 'vieze restdelen'.
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat bij kwaliteitsvlees er niets is is met die delen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus omdat het eetbaar is, is het kwalitatief goed?
Chai aub hou het bij paarden borstelen, niet ontleden.
hehehquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat bij kwaliteitsvlees er niets is is met die delen.
Heb al een jaar geen paard meer aangeraakt, ga zelf schapen stelen en ontleden of zo.
De rest hoef je niet weg te gooien, kan goed in een soepquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat bij kwaliteitsvlees er niets is is met die delen.
Heb al een jaar geen paard meer aangeraakt, ga zelf schapen stelen en ontleden of zo.
ga een eens kijken wat er in een mega slachterij herbruikt wordt, verspillen is geen sprake van, alles heeft een doelquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het echt kwaliteitsvlees is dan zijn de restdelen niet ineens troep.Rund bijv. is van kop tot staart eetbaar, maar tegenwoordig verspillen we liever 'vieze restdelen'.
Gelukkig maar. Ben zelf geen fan van troep in mijn soep.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
De rest hoef je niet weg te gooien, kan goed in een soep
Zoals het hoortquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga een eens kijken wat er in een mega slachterij herbruikt wordt, verspillen is geen sprake van, alles heeft een doel
Van te veel vet maken ze kaarsen tegenwoordig
Het seperatorvlees gaat naar unox struijck etc etc
De botten worden lijm
Ingewnandrn en rest vlees naar diervoeder
Ik bedoel verspilling in de wijze op de manier waarop wij de verschillende delen consumeren. Dat is erg inefficiënt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga een eens kijken wat er in een mega slachterij herbruikt wordt, verspillen is geen sprake van, alles heeft een doel
Van te veel vet maken ze kaarsen tegenwoordig
Het seperatorvlees gaat naar unox struijck etc etc
De botten worden lijm
Ingewnandrn en rest vlees naar diervoeder
Dacht dat je het geen troep vond?quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ben zelf geen fan van troep in mijn soep.
Trouwensquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ik kwalificeer als troep hoef ik niet in mijn soep nee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dacht dat je het geen troep vond?
Maargoed, dat boeren bijna niks lusten heb ik ook bij 'wat de boer niet kent' gezien.
ons gehakt komt uit argentinie of kenia onze beeflappen gaan weer die kant opquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel verspilling in de wijze op de manier waarop wij de verschillende delen consumeren. Dat is erg inefficiënt.
ja graag of niet vriendquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit nu damsco straks foortje, komt niet echt langs utje
Oeeii.. beetje boos merk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ik kwalificeer als troep hoef ik niet in mijn soep nee.
Waaruit maak je eigenlijk op dat ik dingen niet lust?Zit er een stuk babyschapiehersen in je oog?
Ik vind half-om-half bijna altijd lekkerder. Maar bij gehaktballen moet het vlees altijd lekker vet zijn. Ik ga niet mager vlees eten als ik zin heb in gehaktballenquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kloptpersoonlijk heb ik wel liever rund.
rundgehakt hoeft niet mager te zijn hoorquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind half-om-half bijna altijd lekkerder. Maar bij gehaktballen moet het vlees altijd lekker vet zijn. Ik ga niet mager vlees eten als ik zin heb in gehaktballen
Nee hoor, maar ik onderstreep wel graag even dingen wanneer mij woorden in de mond worden gelegd.quote:
Jij zegt dat het geen troep is omdat het van kop tot staart eetbaar isquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik onderstreep wel graag even dingen wanneer mij woorden in de mond worden gelegd.
Dat is wel zo duidelijk voor iedereen.
hjb kutboerin!!1 1quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:34 schreef Chai het volgende:
Maar misverstanden willen voorkomen is dus boos in Che's koeltoer. Typisch.
Is vaak meer elastiek achtiger vind ikquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind half-om-half bijna altijd lekkerder. Maar bij gehaktballen moet het vlees altijd lekker vet zijn. Ik ga niet mager vlees eten als ik zin heb in gehaktballen
quote:
wtfquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:39 schreef Che_ het volgende:
Een horse whisperer uit Gasselterboerveenschemond dat haar hele leven aardappelpuree met andijvie en varkensooggehaktbal gegeten heeft gaat mij, een met multiple michelin-sterren bekroonde topche_f en miljoenen kijkers op yt uitleggen over vlees.
Mot nie gekker worde
Moeilijk allemaal hè. Ik zeg dat ik het oneens ben met jouw kwalificatie van 'troep' en geef vervolgens aan dat hetgeen ik kwalificeer als 'troep'(dus niet specifiek wat jij kwalificeerde als troep, kan ook gewoon rotte spinazie zijn whatever, iig iets dat ik kwalificeer als troep) niet in mijn soep wil.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij zegt dat het geen troep is omdat het van kop tot staart eetbaar is
En daarna zeg je hoef die troep niet in mijn soep
echt weer kutnederlander overal op in gaan stom kaasmens je mag geen mening hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeilijk allemaal hè. Ik zeg dat ik het oneens ben met jouw kwalificatie van 'troep' en geef vervolgens aan dat hetgeen ik kwalificeer als 'troep'(dus niet specifiek jij kwalificeerde als troep, kan ook gewoon rotte spinazie zijn whatever, iig iets dat ik kwalificeer als troep) niet in mijn soep wil.
Duidelijker dan dit kan ik niet zijn.
dat kan ik niet, die pakte de poltie al afquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben boerin en vegetariër. Don't get high on your own supply.
In soep dient het als smaakmaker.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeilijk allemaal hè. Ik zeg dat ik het oneens ben met jouw kwalificatie van 'troep' en geef vervolgens aan dat hetgeen ik kwalificeer als 'troep'(dus niet specifiek wat jij kwalificeerde als troep, kan ook gewoon rotte spinazie zijn whatever, iig iets dat ik kwalificeer als troep) niet in mijn soep wil.
Duidelijker dan dit kan ik niet zijn.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Ik eet alles behalve normaal en ben lam.
Kan iemand de deur dicht doen?quote:
quote:
Heb jou laatst gewhiteknight volgens Montelly toen sg en madelieff superdom bezig waren en ik dat grappig vond, dus zit bij deze in jouw kliekje.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:45 schreef Crip het volgende:
wie zit in wiens kliekje.
ik deel mn kliekjes niet dus ik ben alleen.
Dat gaat hem vaak wel goed afquote:
ja maar dat zijn haas of gans en zwaan ook, is lekker soms en niet teveelquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb nog nooit geit gegeten heb het gevoel dat dat echt sterk qua smaak is
In gehakt is het troep. In soep niet. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan iemand de deur dicht doen?
Mijn enige punt was dat ik het dan raar vind om iets dan gelijk als troep af te schrijven. Gewoon de woordkeuze, meer niet, maar blijkbaar zit het hoog.
ook nooit gegetenquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dat zijn haas of gans en zwaan ook, is lekker soms en niet teveel
Geitenbokjes worden massaal vermoord omdat ze geen melk geven maar ja niemand eet geit dus wirdt er een hoop verspild weer
grappig in de koran van mijn vrienden staat wat anders.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jou laatst gewhiteknight volgens Montelly toen sg en madelieff superdom bezig waren en ik dat grappig vond, dus zit bij deze in jouw kliekje.
hardopquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
grappig in de koran van mijn vrienden staat wat anders.
liflafjesquote:
ook lekker, evenals kauw; spreeuw en muskusratquote:
quote:
Je moet een keertje een Tomeatoburger fixxen als je die kan vinden. Dat zijn kapot lekkere hamburgersquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:34 schreef PeZu het volgende:
De gehacktbal vd vegetarische slager is bijzonder goed geslaagd btw
Oja die wou ik ook nog proberen! goeienquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet een keertje een Tomeatoburger fixxen als je die kan vinden. Dat zijn kapot lekkere hamburgers
Link dat schijt kanaal van je nu eens dan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:39 schreef Che_ het volgende:
Een horse whisperer uit Gasselterboerveenschemond dat haar hele leven aardappelpuree met andijvie en varkensooggehaktbal gegeten heeft gaat mij, een met multiple michelin-sterren bekroonde topche_f en miljoenen kijkers op yt uitleggen over vlees.
Mot nie gekker worde
alles wat gejaagd wordt wordt gegeten hoor, vergaste ganzen ed nietquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook lekker, evenals kauw; spreeuw en muskusrat![]()
Er wordt zoveel vlees vernietigd, veel dieren die overlast geven worden geschoten en vernietigd, echt zonde, mooi bio vlees dat verloren gaat
nee had vannacht op je gecummedquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:55 schreef Crip het volgende:
wtf op mn jurkje ook al witte vlek.
zou dat door wasmiddel komen
He dutch stallionquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Link dat schijt kanaal van je nu eens dan.
Zijn alleen bijna nergers meer te krijgen. Je had ze eerst kan en klaar op een broodje bij de AH-to-go. Dat was echt gruwelijk lekker. Maar die verdwenen toen en nu heb je wel iets soortgelijks bij de appie in het vega schap liggen maar weet niet zeker of dat zelfde burger is als die op de AH-to-go broodje.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja die wou ik ook nog proberen! goeien
Nee Tardis has een vriendin waar hij niet op mocht. Chai en ik hebben wel een gezonde relatie.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
He dutch stallion
klopt het dat chai jou al een jaar niet heeft aangeraakt?
Heb ze hier nooit gezien bij de AH (to go), maar je hebt hier zo'n hipster eettentje met ook allemaal van dat soort voedsel. Zag er goed uit dus ben heel benieuwd hoe dat smaakt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zijn alleen bijna nergers meer te krijgen. Je had ze eerst kan en klaar op een broodje bij de AH-to-go. Dat was echt gruwelijk lekker. Maar die verdwenen toen en nu heb je wel iets soortgelijks bij de appie in het vega schap liggen maar weet niet zeker of dat zelfde burger is als die op de AH-to-go broodje.
Ik rook altijd een pakje zware shag weg en eet 6 frikandellen voordat ik chai's spijsverteringsstelsel helemaal vol kwak.quote:
Waarom gebruik je voor het eerste statement wel de betrouwbare bron Montelly, maar voor het tweede niet? Je moet zijn oordeel wel meenemen om onze relatie als gezond te kunnen beoordelen Gregor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee Tardis has een vriendin waar hij niet op mocht. Chai en ik hebben wel een gezonde relatie.
Die van de ah nog niet gehad. Maar die van de to-go was echt heel lekker. Ook geen neppe vlees smaak ofzo maar gewoon goed vegetarisch.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ze hier nooit gezien bij de AH (to go), maar je hebt hier zo'n hipster eettentje met ook allemaal van dat soort voedsel. Zag er goed uit dus ben heel benieuwd hoe dat smaakt.
Die van de AH gewoon uit verpakking hoe is die dan? of nog niet gehad?
niet alles begreep ik van de jager, en veel gaat ook naar diervoeders terwijl het perfect vlees isquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:54 schreef zeer het volgende:
[..]
alles wat gejaagd wordt wordt gegeten hoor, vergaste ganzen ed niet
Ohja ik ben foef.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom gebruik je voor het eerste statement wel de betrouwbare bron Montelly, maar voor het tweede niet? Je moet zijn oordeel wel meenemen om onze relatie als gezond te kunnen beoordelen Gregor.
We leven niet meer in de 17de-eeuw hequote:Op woensdag 11 januari 2017 11:58 schreef Che_ het volgende:
Overigens niets negatief over boeren.
Is fucked up als je je gerechten kan bepalen a.d.h.v. oogst gelukt/mislukt
Waterkonijn wordt volgens mij nog volop gegeten toch?quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet alles begreep ik van de jager, en veel gaat ook naar diervoeders terwijl het perfect vlees is
Spreeuwen die bij de kersenteeltvworden geschoten worden vernietigd, muskusrat ook
Zonde
Okequote:Op woensdag 11 januari 2017 11:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die van de ah nog niet gehad. Maar die van de to-go was echt heel lekker. Ook geen neppe vlees smaak ofzo maar gewoon goed vegetarisch.
Ik denk dat die van de AH ook wel prima is hoor. Die verpakking leek wel een beetje op de to-go burger dus gewoon thuis zelf bakken en op een sesamzaad bolletje doen met was sla enzoquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waterkonijn wordt volgens mij nog volop gegeten toch?
[..]
Oketo go kom ik niet zo vaak langs. Maar je zei toch dat ze die al niet meer hadden
Hahahahaquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
We leven niet meer in de 17de-eeuw he
in belgie jazeker, vind het hier maar eensquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waterkonijn wordt volgens mij nog volop gegeten toch?
[..]
Oketo go kom ik niet zo vaak langs. Maar je zei toch dat ze die al niet meer hadden
Ik kom uit een welvarende familie van paardenhandelaren. Die lieten voor zich koken dus geen recepten die de generaties hebben overleefd.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee maar ff zonder dollen, ik heb zin in hutspot voor vanavond. Hebben jij of chai nog een goede eeuwenoude familierecept?
sws mogen dieren geen andere dieren meer eten zo ver ik weet, de meeste gekke ziektes komen door dat soort rare shit, vroeger aten koeien ook gewoon vermalen koeienquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet alles begreep ik van de jager, en veel gaat ook naar diervoeders terwijl het perfect vlees is
Spreeuwen die bij de kersenteeltvworden geschoten worden vernietigd, muskusrat ook
Zonde
Ja lekker manquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik denk dat die van de AH ook wel prima is hoor. Die verpakking leek wel een beetje op de to-go burger dus gewoon thuis zelf bakken en op een sesamzaad bolletje doen met was sla enzo
Zelfgemachte op een Italiaans bolletje en dan Aussiestijl.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja lekker manalthans lijkt mij. Ben sws wel dol op broodje hamburger enzo
Jammer jammer. Dan was het waarschijnlijk iets van kook water, gooi paard, wortel en uien erbij. Laat 45min koken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kom uit een welvarende familie van paardenhandelaren. Die lieten voor zich koken dus geen recepten die de generaties hebben overleefd.
Oke, weet nog dat mijn opa het daar wel eens over had en het lekker vond. Misschien komt het op zijn retourquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
in belgie jazeker, vind het hier maar eens
Ik ken 1 restaurant die heeft maar niet op de kaart zet ivm mensen aoeh aah eng
Heerlijkquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelfgemachte op een Italiaans bolletje en dan Aussiestijl.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jammer jammer. Dan was het waarschijnlijk iets van kook water, gooi paard, wortel en uien erbij. Laat 45min koken.
ik weet ik doe het zomers bij een restaurant, ook andere dieren gans, zwaan, eend etc etcquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:05 schreef zeer het volgende:
[..]
sws mogen dieren geen andere dieren meer eten zo ver ik weet, de meeste gekke ziektes komen door dat soort rare shit, vroeger aten koeien ook gewoon vermalen koeien
Er zijn wel restaurantbezoek die zulke vlees serveren maar denk dat er gewoon niet veel vraag naaf is. Sws is een kleine vogel schoonmaken van een schot hagel een enorme klus.
Dit i.c.m. TS denk ikquote:
en Tom fokkingquote:
zoek eens op roadkill bij vicequote:Op woensdag 11 januari 2017 12:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet ik doe het zomers bij een restaurant, ook andere dieren gans, zwaan, eend etc etc
Allemaal 'schade' vlees of roadkill hert/zwijn.
Is ook een hele grote factor, idd.quote:
Zag hem gisteren nog in twee afleveringen van Peaky Blinders, niet gefapt though.quote:
by order of the peaky fucking blinders!!quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zag hem gisteren nog in twee afleveringen van Peaky Blinders, niet gefapt though.
Begrijp niet hoe ik die serie drie jaar lang gemist heb. :squote:Op woensdag 11 januari 2017 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
by order of the peaky fucking blinders!!
niels pls.... neequote:Op woensdag 11 januari 2017 12:17 schreef Kurovski het volgende:
Maargoed, allemaal experts hier op het gebied van gastronomie. Ik denk dat de werkelijkheid vies tegenvalt.
Dit is Nederland, varkensland bij uitstek.
Geloof best dat een aantal mensen hier er verstand van hebben, maar de meesten, nee hoor.
Hele discussies over gehakt, nou, sorry hoor. Als halfom in de aanbieding is, maak ik daar gewoon iets van. Als ik er ballen van maak is het sowieso nog maar 50% vlees zoveel gooi ik erbij.
Ik koop alleen maar half-om-half.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:17 schreef Kurovski het volgende:
Maargoed, allemaal experts hier op het gebied van gastronomie. Ik denk dat de werkelijkheid vies tegenvalt.
Geloof best dat een aantal mensen hier er verstand van hebben, maar de meesten, nee hoor.
Hele discussies over gehakt, nou, sorry hoor. Als halfom in de aanbieding is, maak ik daar gewoon iets van. Als ik er ballen van maak is het sowieso nog maar 50% vlees zoveel gooi ik erbij.
Alleen Che_ heeft beweerd een topche_f te zijn. Wel goed lezen hè.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:17 schreef Kurovski het volgende:
Kan jij een beetje goed koken ofnie?quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen Che_ heeft beweerd een topche_f te zijn. Wel goed lezen hè.
Is die serie wat? leek me wel oke.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zag hem gisteren nog in twee afleveringen van Peaky Blinders, niet gefapt though.
Oh, ik kijk gewoon wat er in de aanbieding is. Pas desnoods m'n hele boodschappenlijst aan in de supermarkt als er dingen echt goedkoop zijn.quote:
Ja dat doe ik ook wel met aanbiedingen maar half-om-half vind ik gewoon een stuk lekkerder én het is goedkoper.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh, ik kijk gewoon wat er in de aanbieding is. Pas desnoods m'n hele boodschappenlijst aan in de supermarkt als er dingen echt goedkoop zijn.
Akkoord.quote:
Duidelijk dat jij een expert ben op dit gebied idd!quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh, ik kijk gewoon wat er in de aanbieding is. Pas desnoods m'n hele boodschappenlijst aan in de supermarkt als er dingen echt goedkoop zijn.
Nee, ik weet alleen welke dieren (runderen, paarden en varkens) mooi vlees op zouden kunnen leveren vanwege hun ras, dieet, leeftijd en lichamelijke conditie.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan jij een beetje goed koken ofnie?
Nielsverdrietniusquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels onze gastronoom van KLB SC
Wat ben je toch ook een heerlijk wijf.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, ik weet alleen welke dieren (runderen, paarden en varkens) mooi vlees op zouden kunnen leveren vanwege hun ras, dieet, leeftijd en lichamelijke conditie.
Kan niets eens water koken, weet nooit wanneer het kookt, want het doet teveel pijn aan mijn handen om dat te kunnen bepalen. :s
Gewoon de poten van het paard er in laten galopperen?quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, ik weet alleen welke dieren (runderen, paarden en varkens) mooi vlees op zouden kunnen leveren vanwege hun ras, dieet, leeftijd en lichamelijke conditie.
Kan niets eens water koken, weet nooit wanneer het kookt, want het doet teveel pijn aan mijn handen om dat te kunnen bepalen. :s
Gelukkig hebben we Nielsquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:17 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon de poten van het paard er in laten galopperen?
Nou ja, kan best lekker koken al zeg ik het zelf, maar ik kijk zeker naar de prijs.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij een expert ben op dit gebied idd!
quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
zij heeft Franse ouders dus ze kan koken
Is indd geen vast gegeven. Heb wel 'ns anders meegemaakt met Francaises, maar over het algemeen kunnen ze koken als ze een beetje van goeden huize komen.quote:
Snap dat allemaal wel alleen verstandig inkopen doen is wel wat anders denk ik dan wat de meesten hier bedoelen met goed kunnen koken enzo.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou ja, kan best lekker koken al zeg ik het zelf, maar ik kijk zeker naar de prijs.
Als m'n buuv' boodschappen doet en kookt, zij heeft Franse ouders dus ze kan koken, dan is dat smullen, maar het kost dan ook wat.
Ikzelf let veel meer op de prijs. Betaalbaar iets lekkers, hoeft niet hoogstaand. Zo veel mogelijk vers, niet te veel ingrediënten.
Je moet wat als je leeft van WW-uitkeringquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat allemaal wel alleen verstandig inkopen doen is wel wat anders denk ik dan wat de meesten hier bedoelen met goed kunnen koken enzo.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:34 schreef Mozy het volgende:
Niels "yung chefkok" geeft ons tips over boodschappen doen met een uitkering![]()
net Eurokok Martin dit.
Hij heb ze buurvrouw toch nog?quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet wat als je leeft van WW-uitkering
twitter:hatstwit twitterde op woensdag 11-01-2017 om 04:52:06LMAO HES SNIFFING HER SEAT WHAT THE FUCK #AGDQ2017 https://t.co/L5R3B1HNzR reageer retweet
Goed kunnen koken...quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat allemaal wel alleen verstandig inkopen doen is wel wat anders denk ik dan wat de meesten hier bedoelen met goed kunnen koken enzo.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:45 schreef Mozy het volgende:
twitter:hatstwit twitterde op woensdag 11-01-2017 om 04:52:06LMAO HES SNIFFING HER SEAT WHAT THE FUCK #AGDQ2017 https://t.co/L5R3B1HNzR reageer retweet
Daar laat ik mij niet over uit, weet ik gewoonweg niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn imaginaire buuv bedoel je?
Bedankt voor deze proza.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Goed kunnen koken...
Basisdingen hoort men te kunnen met af en toe een zijstapje. Stel, een vrouw kan dat niet als we even relationeel kijken, wellicht heeft ze andere kwaliteiten. Een vrouw die er altijd tiptop uitziet steekt ze ook tijd in. Is toch fijn om mee gezien te worden. Of heel sociaal is, of die buitenleef leuk vind. Een meid die 'r hand niet omdraait om vis te vangen en een kampvuurtje kan maken vind ik best stoer.
Het maakt eigenlijk niet uit. Als je elkaar maar aanvult.
Ik beschouw het imaginair tot tegendeel bewezen isquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar laat ik mij niet over uit, weet ik gewoonweg niet.
hahahahahahahatwitter:InfestedRiche twitterde op dinsdag 10-01-2017 om 19:56:14RIP Shower #AGDQ2017 https://t.co/AUD5QEPK8T reageer retweet
Dat is uw goed recht.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik beschouw het imaginair tot tegendeel bewezen is
Wat is dat dan voor paupershow/plek?quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:49 schreef Mozy het volgende:
hahahahahahahatwitter:InfestedRiche twitterde op dinsdag 10-01-2017 om 19:56:14RIP Shower #AGDQ2017 https://t.co/AUD5QEPK8T reageer retweet
_!!!
Internetquote:@InfestedRiche Great video! We'd love to make you an offer on the video Email Acquisitions@DefyMedia.com We can make it worth you while $$$
Awesome Games Done Quick. Speedrun event waar ze een week lang 24/7 speedruns spelen/laten zien. Best wel lijp om te zien hoe bijvoorbeeld games als Zelda The Ocarina of Time in 2 uur worden uitgespeeld, of 7 minuten als je van een bug gebruik maakt. Omdat het een game-evenement is komen er elk jaar weer van die zieken autisten op af die dan op camera goed cringe materiaal opleveren.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor paupershow/plek?
Ff breienquote:
gewoon midden in een speedrun vragen of hij even wil stoppenquote:
quote:
Niet nodig om te zeggen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:57 schreef Kurovski het volgende:
Afzeikgehalte te hoog, niveau te laag. Fijne dag.
Als het je niet bevalt, dan log je maar uitquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:57 schreef Kurovski het volgende:
Afzeikgehalte te hoog, niveau te laag. Fijne dag.
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan log je maar uit
Met weinig geld iets lekkers op tafel kunnen zetten is wel een van de kwaliteiten van goed kunnen koken imo. Maar zeker niet de enige.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:03 schreef Mozy het volgende:
heb jij nu serieus je username laten veranderen
gewoon gelijke delen vet en suiker in de grill gooien en als je 50 bent en diabetes hebt met opgeheven hoofd verkondigen dat je tenminste wél geleefd hebtquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Met weinig geld iets lekkers op tafel kunnen zetten is wel een van de kwaliteiten van goed kunnen koken imo. Maar zeker niet de enige.
Snap dat sws niet echt, voor 30 eu terwijl men kloont bij de vleet en je dat ook gewoon kan doenquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:03 schreef Mozy het volgende:
heb jij nu serieus je username laten veranderen
klonenquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat sws niet echt, voor 30 eu terwijl men kloont bij de vleet en je dat ook gewoon kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |