een maar? Dat is niet erg, gied zelfs als je het bij 1 kon latenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:54 schreef NoelGallagher het volgende: [..] heb dit weekend wel een sigaret gerookt, faler die ik ben
![]()
welke kant?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:56 schreef wickedmen het volgende:
Wil misschien de andere kant van de wereld bekijken/ontdekken
wel paar jonkosquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
een maar? Dat is niet erg, gied zelfs als je het bij 1 kon laten
dat is misschien wel leukquote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Azie (met name het noord-oosten) en Amerika en Zuid-Amerika daarna
Nee, doe geen meiden van Holland.quote:
leuke naam wel he, gekkepetertje, een beetje zoals jouw nick hierquote:
ja, super goed bedacht. En idd. Denk dat hij mijn username heeft gebruikt als inspiratie ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:03 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
leuke naam wel he, gekkepetertje, een beetje zoals jouw nick hier
beter daar ook geen tabacca in dat maakt het stoppen makkeljkerquote:
Ja das waar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter daar ook geen tabacca in dat maakt het stoppen makkeljker
Wou dat ik op deze manier aandacht kon vragen op forumsquote:Op dinsdag 10 januari 2017 09:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn billen worden wel ronder langzaam![]()
Kreeg er een stijfje van.
dat kanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou dat ik op deze manier aandacht kon vragen op forums
Weinig vrouwelijke maagdusers hier denk ik die happen als een malle.quote:
Been there done that. Die vlieger gaat helaas niet voor jou op.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:14 schreef wickedmen het volgende:
Als Haan33 een Fokster kan regelen, kan elke mongool dat
Dus jij ook 2Nutz
Ik vis dan ook niet in de FOK! vijverquote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Been there done that. Die vlieger gaat helaas niet voor jou op.
Lijkt me best kut.
Nee, jij vist alleen achter het net.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik vis dan ook niet in de FOK! vijver
Oke Mozyquote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, jij vist alleen achter het net.
quote:Op maandag 9 januari 2017 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ik voel mij altijd zo bekeken op de sportschool. Waarom kijken mensen? Is dat normaal? Gebeurt dit bij iedereen?
quote:Op maandag 9 januari 2017 16:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmmmm cup E.
Maar dat zal t vast niet zijn.
Kan ik ook wel waarderen, jaquote:
Wie is gregorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:18 schreef Crip het volgende:
[..]
vind nie zo fijn om gregor vochtig te zien
wie wie wie wie wiequote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Been there done that. Die vlieger gaat helaas niet voor jou op.
Lijkt me best kut.
haywood jablomequote:
Haha hommoquote:
quote:
madeliefff.quote:
Echt he!quote:
Was die zo wanhopig ja?quote:
Zijn ze allemaal op FOK!, wat is jouw score?quote:
Niet zo veel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal op FOK!, wat is jouw score?
Ah jammer.quote:
Ik zeg niet 0 hequote:
Klopt en ik geloof je.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal op FOK!, wat is jouw score?
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:14 schreef wickedmen het volgende:
Als Haan33 een Fokster kan regelen, kan elke mongool dat
Dus jij ook 2Nutz
jaja behalve jij.quote:
Gelukkig hebben we jouw bijdrages nog!quote:
Ik vind niet dat mijn bijdrages onderdoen in verhouding met de rest van de bijdrages in dit topic.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jouw bijdrages nog!
Touche.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind niet dat mijn bijdrages onderdoen in verhouding met de rest van de bijdrages in dit topic.
ik wel kap nou eensquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind niet dat mijn bijdrages onderdoen in verhouding met de rest van de bijdrages in dit topic.
Zo gaan we te werk.quote:
Tuurlijk anders is het geen echt werk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:08 schreef zeer het volgende:
[..]
is dat ook van dat werk waarbij je continu van 9:00 tot 17:00 kunt fokken?
Nee, zeerquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk anders is het geen echt werk.
8 tot 5 of 7 tot 4quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:16 schreef Willoow het volgende:
Hebben jullie allemaal 9 tot 5 baan ja?
quote:
vergeet mad nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]sommige mensen zijn jelly soms zit het diep.
oja en sommigen zijn pertinent mad en caren te veel.quote:
6:30 - 15:30quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:16 schreef Willoow het volgende:
Ja. Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
Heb jij eigenlijk een baan, willoow? of deed jij telefoonwerk?
Bedankt weer voor je enerverende en gedetailleerde antwoordquote:
Geef gewoon netjes antwoord op je vragen :squote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt weer voor je enerverende en gedetailleerde antwoord
jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geef gewoon netjes antwoord op je vragen :s
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:16 schreef Willoow het volgende:
Je bent zelf helder.quote:
Je maakt 7,5 uur per dag?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:45 schreef Crip het volgende:
lekker werken tot 3 vandaag, was 7:30 al hier
heb altijd ontbijtafspraak tot een uur of 11 en probeer toch echt wel rond half 3 3 uur m'n werk wat af te ronden terwijl ik paar keer verzucht dat ik nog uren moet compenseren en tik dan afquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:16 schreef Willoow het volgende:
quote:
Ja maar dat valt op als je dat een paar dagen herhaaldquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:49 schreef zeer het volgende:
[..]
gewoon even vloekend naar het serverhok lopen met een tas vol gereedschap
Ach alle chinezen lijken toch op elkaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar dat valt op als je dat een paar dagen herhaald
Ik niet, heb blond haar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach alle chinezen lijken toch op elkaar
ach alle hippe chinezen lijken toch op elkaarquote:
Applaus.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:51 schreef zeer het volgende:
Ik ga wel eens onderdelen halen rond de middag, doe een tukkie in m'n auto koop een kop koffie en bewaar het bonnetje zodat ik de kilometers en de koffie kan declareren en boek de tijd die ik daar weer aan besteed onder projectmanagment.
Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:51 schreef zeer het volgende:
Ik ga wel eens onderdelen halen rond de middag, doe een tukkie in m'n auto koop een kop koffie en bewaar het bonnetje zodat ik de kilometers en de koffie kan declareren en boek de tijd die ik daar weer aan besteed onder projectmanagment.
Dat is pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ach alle hippe chinezen lijken toch op elkaar
Je kan dan ook niet gaan slapen maar fokken in de auto, hoef je ook niet jelly te zijn. winwinquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:51 schreef zeer het volgende:
permanent wel waar.quote:
Je moet dat ook voorbereiden man. Je begint met klagen dat de servers kut zijn en begint er opvallend veel keer naar toe te lopen. Je klaagt tegen iedereen behalve je leidinggevende. Iedereen heeft het nu over de slechte staat van de servers en hoe veel tijd jij spendeert om de boel draaiende te houden. Op je eerst volgende functioneringsgesprek vraag je of je loon nog in verhouding staat met je nieuwe taken. Dit is het moment om aan te geven hoe slecht de servers zijn en dat je best tegen een eenmalige bonus een vervangingsplan wilt schrijven. Dit mag je doen. Nu schrijf je een plan met een belachelijk hoog bedrag, minstens 4x zo veel. Je baas zal schrikken en vragen of jij de boel niet gewoon draaiende kunt houden en soms wat kunt oplappen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar dat valt op als je dat een paar dagen herhaald
Je bent de eerste die dat zegt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dankje Zosk. Ook altijd leuk om jou hier te spotten.
Zit ook in S&G halve naaktpics te droppenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:55 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf is die rooftopsoccergirl in dat topic van bradge
Zijn hints.quote:
Je denkt in ieder geval in oplossingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Je moet dat ook voorbereiden man. Je begint met klagen dat de servers kut zijn en begint er opvallend veel keer naar toe te lopen. Je klaagt tegen iedereen behalve je leidinggevende. Iedereen heeft het nu over de slechte staat van de servers en hoe veel tijd jij spendeert om de boel draaiende te houden. Op je eerst volgende functioneringsgesprek vraag je of je loon nog in verhouding staat met je nieuwe taken. Dit is het moment om aan te geven hoe slecht de servers zijn en dat je best tegen een eenmalige bonus een vervangingsplan wilt schrijven. Dit mag je doen. Nu schrijf je een plan met een belachelijk hoog bedrag, minstens 4x zo veel. Je baas zal schrikken en vragen of jij de boel niet gewoon draaiende kunt houden en soms wat kunt oplappen.
Nu kun je volledig legit 4 uur siësta houden in het serverhok.
Dat weet hij weer hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit ook in S&G halve naaktpics te droppen
Vind ik ook, en doorgaan tot het pijn doet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De rest kan een legoblokje koppen.
Had jij ook kunnen weten als je geen hommo was.quote:
ik zoek ook altijd uit of ik meet km vergoeding krijg als ik op basis van postcode of op coordinaten declareerquote:
bedoel je tegen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bemoei jij je er maar gewoon niet mee.
Is ze beetje lekker?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je hebt teruggelezen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had jij ook kunnen weten als je geen hommo was.
Zeer pls.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:58 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zoek ook altijd uit of ik meet km vergoeding krijg als ik op basis van postcode of op coordinaten declareer
is zij legit? kan me niet voorstellenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je moet jezelf niet gek laten makenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je denkt in ieder geval in oplossingen.
Geen gezicht gezien alleen lichaam. Goed lichaamquote:
Wie vond dat het tijd was?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh je hebt teruggelezen?Het werd tijd dat ik uit de kast kwam toch.
Maar ik had het stiekem ook gezien.
ah zulk volkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:59 schreef zeer het volgende:
[..]
je moet jezelf niet gek laten maken
Bij ons ben je pas cool als je zegt minstens 60 uur per week te werken. Dit terwijl er voor half 8 nooit iemand is en het gebouw rond een uur of half 4 al leeg loopt
Ik. Ik geloof mezelf wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie vond dat het tijd was?en nee niet gelezen en geloof ik toch niet.
quote:
Kan ik mij oko niet voorstellen. Komt op FOK! en begint gelijk bijna nudes te posten en engels te pratenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is zij legit? kan me niet voorstellen
Ah ja, iedereen "werkt" thuis natuurlijk nog wat uurtjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:59 schreef zeer het volgende:
[..]
je moet jezelf niet gek laten maken
Bij ons ben je pas cool als je zegt minstens 60 uur per week te werken. Dit terwijl er voor half 8 nooit iemand is en het gebouw rond een uur of half 4 al leeg loopt
Geloof je in jezelf?quote:
heb gewoon recht op dat geldquote:
Wil je nog even 1 minuut nemen om mijn verhaaltje te lezen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Prima.
Nu tijd om weer te werken, tot ziens.
Best aardig, zie dat ze ook al op insta zit. Vind ik niet echt geloofwaardig verder. Op zoek naar geldquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]goed.
[..]
Kan ik mij oko niet voorstellen. Komt op FOK! en begint gelijk bijna nudes te posten en engels te pratenen post vanaf malta. Ja.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:01 schreef zeer het volgende:
[..]
heb gewoon recht op dat geld
Bij zakenlunch betalen we altijd gezamenlijk één rekening die ik vervolgens mee neem en declareer. Zeg dan tegen m'n leidinggevende dat we als instelling toch niet als zuinig te boek willen staan
echte doorzetters hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah ja, iedereen "werkt" thuis natuurlijk nog wat uurtjes.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:01 schreef zeer het volgende:
[..]
heb gewoon recht op dat geld
Bij zakenlunch betalen we altijd gezamenlijk één rekening die ik vervolgens mee neem en declareer. Zeg dan tegen m'n leidinggevende dat we als instelling toch niet als zuinig te boek willen staan
Zo denk ik er ook over. Heb jij al abo op haar channel?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Best aardig, zie dat ze ook al op insta zit. Vind ik niet echt geloofwaardig verder. Op zoek naar geld
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]goed.
[..]
Kan ik mij oko niet voorstellen. Komt op FOK! en begint gelijk bijna nudes te posten en engels te pratenen post vanaf malta. Ja.
en dit dan? die tekst naast die foto. ik bedoel HOE DANquote:
Leuke quote, van wie is dit?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je nog even 1 minuut nemen om mijn verhaaltje te lezen?
Wou gisteren gaan slapen, ging rond 11 naar bed. Om 10 over 11 begint een auto alarm af te gaan... en dan niet gewoon zoals het hoort maar echt elke 20 sec even 2 sec.
Na 20 minuten naar buiten gegaan maar die mensen waren dus niet thuisdie waren met de andere auto weg.
Politie gebeld.
Inmiddels 3 kwartier verder komen die agenten. Dus ik loop zo naar buiten, de ene agent loopt gewoon weg om 'te onderzoeken' wtfen de andere, een dik wijf, zegt niets tegen mij maar schijnt alleen met haar zaklantaarn op mij. Pas toen ik HALLO riep leek ze weer te gaan leven....
Uiteindelijk loopt dat mens wat om de auto heen en het huis van die mensen, zegt ze ja vet irritant hoor dit maar denk niet dat we er iets mee kunnen...
Hebben ze nog 20 min in de auto gezeten op de parkeerplaats en zijn toen weggegaan
Weinig geslapen dus vannacht gvd
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Heb jij al abo op haar channel?
Terecht, goed voor elkaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:01 schreef zeer het volgende:
[..]
echte doorzetters hoor
Gelukkig hebben we geen resultaat verplichting
heb standaard als automatisch antwoord 'momenteel ben ik heel erg druk met projecten, hierdoor kan een antwoord langer op zich wachten of uitblijven, graag hiervoor begrip'quote:
Hou op nu.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:03 schreef zeer het volgende:
[..]
heb standaard als automatisch antwoord 'momenteel ben ik heel erg druk met projecten, hierdoor kan een antwoord langer op zich wachten of uitblijven, graag hiervoor begrip'
Heb nog nooit iemand terug gemalied.
Heb ik gisteren echt mee gemaaktquote:
Had die niet eens gezienquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
en dit dan? die tekst naast die foto. ik bedoel HOE DAN
wow heftigquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik gisteren echt mee gemaakt
[..]
Had die niet eens gezienBraddie is dus weer terug
Is voor mij al snel een groot avontuur iddquote:
en hoe voelt u zich hier nu onder?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is voor mij al snel een groot avontuur idd!!
!
Niet tevreden en moe.quote:
kan ik iets doen om deze gevoelens te ontnemen?quote:
baksteenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ik iets doen om deze gevoelens te ontnemen?
Nee, moet even door de bittere pil heen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ik iets doen om deze gevoelens te ontnemen?
Nee werk vandaag in 1 stuk door kan ik eerder weg.quote:
Zit toch genoeg vis daar voor de kust. Zelluf gezien.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:09 schreef zeer het volgende:
[..]
lekker weinig voor Afrika en veel te veel voor het westen
Dan moeten ze er wat voor doen en dat kost energie enzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zit toch genoeg vis daar voor de kust. Zelluf gezien.
obama kon het ookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan moeten ze er wat voor doen en dat kost energie enzo.
Ja, maar die is half wit.quote:
Vergaderen is juist kut.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:13 schreef Mozy het volgende:
Zometeen vergaderen van 3 tot 5. Je kan als leraar ook alleen maar winnen he.
allemaal under age guppies aan je hengelquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zit toch genoeg vis daar voor de kust. Zelluf gezien.
korte vergaderingquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:13 schreef Mozy het volgende:
Zometeen vergaderen van 3 tot 5. Je kan als leraar ook alleen maar winnen he.
Oh my lordquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
En met een grote groep vrouwen vergaderen?
Nog erger.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
En met een grote groep vrouwen vergaderen?
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh my lord![]()
Kippenhok extraordinaire.
maar srs 2 uur valt wel te doen toch? Mooi moment om mail wat bij te werkenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
hou je smoel dicht of ik ram em dicht
Ik had haar via DM gevraagd om aan te tonen dat ze 'echt' is. Ze zei dat ze dit ging posten. Het lijkt me overigens nog steeds BS, met die shitload aan foto's op die Insta kan je er makkelijk een paar rippen om in S&G (zie haar pohi) te gooien. Maar goed, dat verklaart die tekst niet... Oude reposts van een gehackt account?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
en dit dan? die tekst naast die foto. ik bedoel HOE DAN
In onze groep zitten ook een paar vrouwen en echt bij ELKE vergadering zijn dat de tijdrekkers, domme vraag stellers en maar maar roepersquote:
Is gewoon braddie met zijn kloontje.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had haar via DM gevraagd om aan te tonen dat ze 'echt' is. Ze zei dat ze dit ging posten. Het lijkt me overigens nog steeds BS, met die shitload aan foto's op die Insta kan je er makkelijk een paar rippen om in S&G (zie haar pohi) te gooien. Maar goed, dat verklaart die tekst niet... Oude reposts van een gehackt account?
hoeveel mails ontvang jij op een dag?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:18 schreef zeer het volgende:
[..]
maar srs 2 uur valt wel te doen toch? Mooi moment om mail wat bij te werken
Stop.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:19 schreef Kurovski het volgende:
Eerst koffie, maar waar is m'n R'dam-speldje nou weer voor m'n vest.
Als jij meer ontvangt dan zeer ben jij beter en interessanter enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoeveel mails ontvang jij op een dag?
Ik zou het alleen geloven dmv een klein filmpje waarin ze het bevestigtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had haar via DM gevraagd om aan te tonen dat ze 'echt' is. Ze zei dat ze dit ging posten. Het lijkt me overigens nog steeds BS, met die shitload aan foto's op die Insta kan je er makkelijk een paar rippen om in S&G (zie haar pohi) te gooien. Maar goed, dat verklaart die tekst niet... Oude reposts van een gehackt account?
gemiddeld stuk of 20-30 of zoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoeveel mails ontvang jij op een dag?
krijg ik echt geen kans voor in een vergadering. Constant in groepjes werken enzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:18 schreef zeer het volgende:
[..]
maar srs 2 uur valt wel te doen toch? Mooi moment om mail wat bij te werken
Is zijn Vlaamse liefdequote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is gewoon braddie met zijn kloontje.
Bij mij is iedereen extreem kort van stof.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In onze groep zitten ook een paar vrouwen en echt bij ELKE vergadering zijn dat de tijdrekkers, domme vraag stellers en maar maar roepersiedereen kijkt verveelt en weet het wel maar zij moeten nog even 3x vragen hoe het zit
mag je dan in de poppenhoek?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
krijg ik echt geen kans voor in een vergadering. Constant in groepjes werken enzo.
Zijn ze allemaal beetje zoals jij?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij is iedereen extreem kort van stof.
que?quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je nog even 1 minuut nemen om mijn verhaaltje te lezen?
Wou gisteren gaan slapen, ging rond 11 naar bed. Om 10 over 11 begint een auto alarm af te gaan... en dan niet gewoon zoals het hoort maar echt elke 20 sec even 2 sec.
Na 20 minuten naar buiten gegaan maar die mensen waren dus niet thuisdie waren met de andere auto weg.
Politie gebeld.
Inmiddels 3 kwartier verder komen die agenten. Dus ik loop zo naar buiten, de ene agent loopt gewoon weg om 'te onderzoeken' wtfen de andere, een dik wijf, zegt niets tegen mij maar schijnt alleen met haar zaklantaarn op mij. Pas toen ik HALLO riep leek ze weer te gaan leven....
Uiteindelijk loopt dat mens wat om de auto heen en het huis van die mensen, zegt ze ja vet irritant hoor dit maar denk niet dat we er iets mee kunnen...
Hebben ze nog 20 min in de auto gezeten op de parkeerplaats en zijn toen weggegaan
Weinig geslapen dus vannacht gvd
Dat sowieso niet, die is hier echt niet bijdehand genoeg voor, plus dat IG account gaat terug tot 17 December 2015, en bijna 200.000 followers. Dus het ACCOUNT is echt. Of de persoon erachter ook (nog) echt is is een tweede. Als je toegang tot zo'n account hebt is eea verwijderen en in bv. een S&G gooien (of reposten met eigen tekst) natuurlijk peanuts. Altijd wel een paar stumpers die er in trappen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is gewoon braddie met zijn kloontje.
Ik heb ook tegen d'r gezegd dat dit gewoon ongelofelijk ongeloofwaardig is, en het eigenlijk alleen te bevestigen is door bv. een stukje geschreven tekst of een filmpje inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou het alleen geloven dmv een klein filmpje waarin ze het bevestigt
Hier altijd inactief in een vergadering.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:24 schreef PeZu het volgende:
Saaie vergadering? Val gewoon in slaap, duidelijk signaal
Echtquote:
als ik dat hier doe ben ik binnen 2 tellen mijn stageplek kwijt. De vrouwen willen nestelen en lekker klessebessen tijdens de vergadering.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:23 schreef zeer het volgende:
[..]
mag je dan in de poppenhoek?
Heb wel eens voorgesteld om wandelvergaderingen in te voeren dan zijn die irritante dikke grijze mannen die alles weten tenminste buiten adem en kun je daadwerkelijke efficiënt en effectief zijn
maakte ook maar een grapje. Wij doen hier veel aan braddie grapjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, die is hier echt niet bijdehand genoeg voor, plus dat IG account gaat terug tot 17 December 2015, en bijna 200.000 followers. Dus het ACCOUNT is echt. Of de persoon erachter ook (nog) echt is is een tweede. Als je toegang tot zo'n account hebt is eea verwijderen en in bv. een S&G gooien (of reposten met eigen tekst) natuurlijk peanuts. Altijd wel een paar stumpers die er in trappen.
[..]
Ik heb ook tegen d'r gezegd dat dit gewoon ongelofelijk ongeloofwaardig is, en het eigenlijk alleen te bevestigen is door bv. een stukje geschreven tekst of een filmpje inderdaad99/100 dat dit gewoon een troll is
Zelf na deze post nog.
Ik wil wel je e-mailbeantwoorder worden voor 1 u á 65 eu per dag.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:22 schreef zeer het volgende:
Vaak willen menen gewoon even hun ei kwijt en verpakken dat dan in een mail met vragen of zo.
Hij heeft of had een vriendin in België. De dashcamvideo die hij op de heen of terugreis heeft gemaakt waarin hij een rood kruis pakt en bijna iemand met pech had geramd en de commotie die daar op volgde is waarom zijn vlogs weer weg zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal beetje zoals jij?
[..]
que?
jukquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
als ik dat hier doe ben ik binnen 2 tellen mijn stageplek kwijt. De vrouwen willen nestelen en lekker klessebessen tijdens de vergadering.
Neeh, dat niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal beetje zoals jij?
[..]
que?
#Krentenbol.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maakte ook maar een grapje. Wij doen hier veel aan braddie grapjes.
is gewoon een knul of meisje met aandacht te kort.
dit werkt goed op de productievloer jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:27 schreef Kurovski het volgende:
's morgens even korte bespreking wie gaat wat doen, eind van de dag nog korter, of men nog problemen is tegengekomen. Verder vind ik vergaderen onzin. Gaat toch altijd over hetzelfde.
fuck die kinderen of hoe je het systeem met zn allen kunt verbeterenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:28 schreef zeer het volgende:
[..]
dit werkt goed op de productievloer ja
Kan je er wel altijd uitkomen met de buuv?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:27 schreef Kurovski het volgende:
's morgens even korte bespreking wie gaat wat doen, eind van de dag nog korter, of men nog problemen is tegengekomen. Verder vind ik vergaderen onzin. Gaat toch altijd over hetzelfde.
super liefquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:28 schreef Crip het volgende:
Nog anderhalf uur, eiglk 1 uur maar ga weer overwerken wa lief
Oh..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft of had een vriendin in België. De dashcamvideo die hij op de heen of terugreis heeft gemaakt waarin hij een rood kruis pakt en bijna iemand met pech had geramd en de commotie die daar op volgde is waarom zijn vlogs weer weg zijn.
Dus ze praten wel redelijk veel?quote:
En ze zijn de hele nacht niet thuisgekomen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echten dat terwijl het net lekker regende en waaide waardoor je lekker kan slapen
Klassiekertje idd.quote:
Ja mij zou het niet lukken, al is het de vraag of ik het zou willen. Maar ja Braddie is een muzikant met gevoel voor ritme dus en die vrouwen houden daar wel van.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh..![]()
damn
dat heb ik niet mee gekregen.
Ik waardeer zijn pogingen wel tho, veel lui die dat niet eens doen en alleen maar huilen dat ze niemand hebben.
Nope. Vanochtend waren ze er ook niet maar het alarm was inmiddels wel uit. Denk dat ze op vakantie zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
En ze zijn de hele nacht niet thuisgekomen?
Nee, helemaal niet.quote:
Oh was geen sneer naar jou ofzo hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja mij zou het niet lukken, al is het de vraag of ik het zou willen. Maar ja Braddie is een muzikant met gevoel voor ritme dus en die vrouwen houden daar wel van.![]()
![]()
bijna.... man man wat overdreven ookk weerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft of had een vriendin in België. De dashcamvideo die hij op de heen of terugreis heeft gemaakt waarin hij een rood kruis pakt en bijna iemand met pech had geramd en de commotie die daar op volgde is waarom zijn vlogs weer weg zijn.
Dat is wel lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
"Overleg" is in 10 min klaar.
kut is dat he. In m'n persoonlijke postvak zit ik op 40-45 mails per dag en in het centrale postvak tegen de 100 waarbij zo'n 25% puur ter info isquote:
Dit was slapen achter het stuur, niks met wel of niet kunnen rijden te maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar is toch helemaal niks nieuws dat Braddie niet kan rijden?
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit was slapen achter het stuur, niks met wel of niet kunnen rijden te maken.
Nee ik zag het wit in die persoon zijn ogen hoe Braddie als een kamikazepiloot of hem afstormde.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
bijna.... man man wat overdreven ookk weer
Houd ons op de hoogtequote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, die is hier echt niet bijdehand genoeg voor, plus dat IG account gaat terug tot 17 December 2015, en bijna 200.000 followers. Dus het ACCOUNT is echt. Of de persoon erachter ook (nog) echt is is een tweede. Als je toegang tot zo'n account hebt is eea verwijderen en in bv. een S&G gooien (of reposten met eigen tekst) natuurlijk peanuts. Altijd wel een paar stumpers die er in trappen.
[..]
Ik heb ook tegen d'r gezegd dat dit gewoon ongelofelijk ongeloofwaardig is, en het eigenlijk alleen te bevestigen is door bv. een stukje geschreven tekst of een filmpje inderdaad99/100 dat dit gewoon een troll is
Zelf na deze post nog.
Ik heb deze post naar cachet gestuurd.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogteIk ga er vanavond ook even induiken.
Bij mij is het meer dat mensen via mail willen overleggen of zo, werkt voor geen meterquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kut is dat he. In m'n persoonlijke postvak zit ik op 40-45 mails per dag en in het centrale postvak tegen de 100 waarbij zo'n 25% puur ter info is
Ben jij dan zo'n gewild overlegpersoon of spammen ze iedereen met dat soort vragen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Bij mij is het meer dat mensen via mail willen overleggen of zo, werkt voor geen meter
Ja, dat is waardeloos. De beller is sneller en dan gewoon per mail ff bevestigen tochquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Bij mij is het meer dat mensen via mail willen overleggen of zo, werkt voor geen meter
Oei, is hij ook nog beter dan jou daarmeequote:
ja die archiveert hij netjes in het mapje kastquote:
Maar die mailtjes blijven dan gewoon staan toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:37 schreef Willoow het volgende:
Ik heb een keer een leidinggevende gehad die de druk van de mailtjes niet aankon, en elke keer maar verdween voor een paar uur.
dit krijg je als mensen die niet projectmatig kunnen werken in projecten gaan werken denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben jij dan zo'n gewild overlegpersoon of spammen ze iedereen met dat soort vragen?
allemaal mails van ene O. Frank gvdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk 30-40 maar moest hem gewoon maken
elke ochtend weer een vracht mails over welke pallets ik weer kan verwachten ja mozyquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:38 schreef Mozy het volgende:
Jij sorteert toch pallets NG? Heb je daar dan ook e-mails over?
Ja, maar had hij ook geen last van ons als wij een vraag hadden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar die mailtjes blijven dan gewoon staan toch?
'geheime mappen weergeven'quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die archiveert hij netjes in het mapje kast
ben jij zwakzinnigquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oei, is hij ook nog beter dan jou daarmeeen nu!?
Bedankt voor het doorsturen. Ik heb mijn studie even stop gezet en ben nader onderzoek gestart.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb deze post naar cachet gestuurd.
Wordt allemaal veel te licht over gedacht hier.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
elke ochtend weer een vracht mails over welke pallets ik weer kan verwachten ja mozy
watquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar had hij ook geen last van ons als wij een vraag hadden.
ben jij zwakzinnigquote:
Echtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Krijg ondertussen echt jeuk van dat woord.
Geen idee, ik was weggegaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wathij werkt daar nu niet meer denk ik?
Goed kort houden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt voor het doorsturen. Ik heb mijn studie even stop gezet en ben nader onderzoek gestart.
Stand up meetings zijn wel nice als ze echt werken. In de praktijk is dat helaas niet zoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Al helemaal van 'stand-up meetings'. Ren dan echt graag weg.
van het uwv ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:37 schreef Kurovski het volgende:
Maximaal 10 mailtjes hier p/d waarvan ik de helft niet eens beantwoord.
Ja 40 - 45 mails al er over.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Allemaal mailtjes over dat die nieuwe boekenkast nog steeds niet geleverd is
echt grappig de holocaust hehequote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Allemaal mailtjes over dat die nieuwe boekenkast nog steeds niet geleverd is
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:46 schreef wickedmen het volgende:
[13:35, 10-1-2017] +31 6 57813334: ik vind een huisgenote van mij interresant
[13:35, 10-1-2017] +31 6 57813334: mag haar wel
[13:37, 10-1-2017] Danique: Then dont rape her
[13:38, 10-1-2017] +31 6 57813334: Ik weet niet
[13:38, 10-1-2017] +31 6 57813334: Ze heeft iets onschuldigs
[13:38, 10-1-2017] +31 6 57813334: Ze is niet knap ofzo
[13:38, 10-1-2017] +31 6 57813334: Maar wel lief
[13:38, 10-1-2017] +31 6 57813334: en slim
[13:38, 10-1-2017] +31 6 57813334: en ze is nerdy
[13:38, 10-1-2017] +31 6 57813334: hoe ze lacht en doet is echt nerdy
Telefoonnummer posten?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:46 schreef wickedmen het volgende:
Aanbiedingen van bier en hoerenquote:
Wie zijn nummer is dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:46 schreef wickedmen het volgende:
Goed bezig makker, kan je gelijk ook even zijn begeleider mailen?quote:
dat was yiha2quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed bezig makker, kan je gelijk ook even zijn begeleider mailen?
Ik vind het persoonlijk iets heel kansloos hebben als je je nummer hier neerpletst. Vooral omdat het ook al de zoveelste keer isquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:46 schreef wickedmen het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:47 schreef xcachet het volgende:
Vast van Wickedmen zelf, omdat de hossels op Fok! niet willen lukken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik vis dan ook niet in de FOK! vijver
Oke dm ik die wel even.quote:
Mwahhh, had bijna een fuck gegevenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk iets heel kansloos hebben als je je nummer hier neerpletst. Vooral omdat het ook al de zoveelste keer is
Ik snap de conclusie nu niet helemaalquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:48 schreef Catkiller het volgende:
Zijn eigen nummer maar hij neemt de telefoon toch niet op als je belt want de enige mensen die hem wille bellen dat zijn deurwaarders en justitie.
Alleen mensen die hem iets onplezierigs willen vertellen die bellen hem. Jeetje zeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap de conclusie nu niet helemaal
Mijn oma is vannacht overleden dus dat klopt welquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen mensen die hem iets onplezierigs willen vertellen die bellen hem. Jeetje zeg.
Kan je ook cursussen "effectief sorteren" volgen? Of "pallets voor gevorderde"?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
elke ochtend weer een vracht mails over welke pallets ik weer kan verwachten ja mozy
gecondoleerdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mijn oma is vannacht overleden dus dat klopt wel
zo ver ben ik nog nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan je ook cursussen "effectief sorteren" volgen? Of "pallets voor gevorderde"?
Oké, dat is beter.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen mensen die hem iets onplezierigs willen vertellen die bellen hem. Jeetje zeg.
Chai, cache en ik weten wel beterquote:
quote:
Door wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |