Ja. Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
Heb jij eigenlijk een baan, willoow? of deed jij telefoonwerk?
Bedankt weer voor je enerverende en gedetailleerde antwoordquote:
Geef gewoon netjes antwoord op je vragen :squote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt weer voor je enerverende en gedetailleerde antwoord
jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Geef gewoon netjes antwoord op je vragen :s
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:16 schreef Willoow het volgende:
Hebben jullie allemaal 9 tot 5 baan ja?
Je bent zelf helder.quote:
Je maakt 7,5 uur per dag?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:45 schreef Crip het volgende:
lekker werken tot 3 vandaag, was 7:30 al hier
heb altijd ontbijtafspraak tot een uur of 11 en probeer toch echt wel rond half 3 3 uur m'n werk wat af te ronden terwijl ik paar keer verzucht dat ik nog uren moet compenseren en tik dan afquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:16 schreef Willoow het volgende:
Hebben jullie allemaal 9 tot 5 baan ja?
quote:
Ja maar dat valt op als je dat een paar dagen herhaaldquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:49 schreef zeer het volgende:
[..]
gewoon even vloekend naar het serverhok lopen met een tas vol gereedschap
Ach alle chinezen lijken toch op elkaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar dat valt op als je dat een paar dagen herhaald
Ik niet, heb blond haar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach alle chinezen lijken toch op elkaar
ach alle hippe chinezen lijken toch op elkaarquote:
Applaus.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:51 schreef zeer het volgende:
Ik ga wel eens onderdelen halen rond de middag, doe een tukkie in m'n auto koop een kop koffie en bewaar het bonnetje zodat ik de kilometers en de koffie kan declareren en boek de tijd die ik daar weer aan besteed onder projectmanagment.
Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:51 schreef zeer het volgende:
Ik ga wel eens onderdelen halen rond de middag, doe een tukkie in m'n auto koop een kop koffie en bewaar het bonnetje zodat ik de kilometers en de koffie kan declareren en boek de tijd die ik daar weer aan besteed onder projectmanagment.
Dat is pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ach alle hippe chinezen lijken toch op elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |