Ik heb deze post naar cachet gestuurd.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogteIk ga er vanavond ook even induiken.
Bij mij is het meer dat mensen via mail willen overleggen of zo, werkt voor geen meterquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kut is dat he. In m'n persoonlijke postvak zit ik op 40-45 mails per dag en in het centrale postvak tegen de 100 waarbij zo'n 25% puur ter info is
Ben jij dan zo'n gewild overlegpersoon of spammen ze iedereen met dat soort vragen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Bij mij is het meer dat mensen via mail willen overleggen of zo, werkt voor geen meter
Ja, dat is waardeloos. De beller is sneller en dan gewoon per mail ff bevestigen tochquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Bij mij is het meer dat mensen via mail willen overleggen of zo, werkt voor geen meter
Oei, is hij ook nog beter dan jou daarmeequote:
ja die archiveert hij netjes in het mapje kastquote:
Maar die mailtjes blijven dan gewoon staan toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:37 schreef Willoow het volgende:
Ik heb een keer een leidinggevende gehad die de druk van de mailtjes niet aankon, en elke keer maar verdween voor een paar uur.
dit krijg je als mensen die niet projectmatig kunnen werken in projecten gaan werken denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben jij dan zo'n gewild overlegpersoon of spammen ze iedereen met dat soort vragen?
allemaal mails van ene O. Frank gvdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk 30-40 maar moest hem gewoon maken
elke ochtend weer een vracht mails over welke pallets ik weer kan verwachten ja mozyquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:38 schreef Mozy het volgende:
Jij sorteert toch pallets NG? Heb je daar dan ook e-mails over?
Ja, maar had hij ook geen last van ons als wij een vraag hadden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar die mailtjes blijven dan gewoon staan toch?
'geheime mappen weergeven'quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die archiveert hij netjes in het mapje kast
ben jij zwakzinnigquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oei, is hij ook nog beter dan jou daarmeeen nu!?
Bedankt voor het doorsturen. Ik heb mijn studie even stop gezet en ben nader onderzoek gestart.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb deze post naar cachet gestuurd.
Wordt allemaal veel te licht over gedacht hier.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
elke ochtend weer een vracht mails over welke pallets ik weer kan verwachten ja mozy
watquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar had hij ook geen last van ons als wij een vraag hadden.
ben jij zwakzinnigquote:
Echtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Krijg ondertussen echt jeuk van dat woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |