Geen gezicht gezien alleen lichaam. Goed lichaamquote:
Wie vond dat het tijd was?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh je hebt teruggelezen?Het werd tijd dat ik uit de kast kwam toch.
Maar ik had het stiekem ook gezien.
ah zulk volkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:59 schreef zeer het volgende:
[..]
je moet jezelf niet gek laten maken
Bij ons ben je pas cool als je zegt minstens 60 uur per week te werken. Dit terwijl er voor half 8 nooit iemand is en het gebouw rond een uur of half 4 al leeg loopt
Ik. Ik geloof mezelf wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie vond dat het tijd was?en nee niet gelezen en geloof ik toch niet.
quote:
Kan ik mij oko niet voorstellen. Komt op FOK! en begint gelijk bijna nudes te posten en engels te pratenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is zij legit? kan me niet voorstellen
Ah ja, iedereen "werkt" thuis natuurlijk nog wat uurtjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:59 schreef zeer het volgende:
[..]
je moet jezelf niet gek laten maken
Bij ons ben je pas cool als je zegt minstens 60 uur per week te werken. Dit terwijl er voor half 8 nooit iemand is en het gebouw rond een uur of half 4 al leeg loopt
Geloof je in jezelf?quote:
heb gewoon recht op dat geldquote:
Wil je nog even 1 minuut nemen om mijn verhaaltje te lezen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Prima.
Nu tijd om weer te werken, tot ziens.
Best aardig, zie dat ze ook al op insta zit. Vind ik niet echt geloofwaardig verder. Op zoek naar geldquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]goed.
[..]
Kan ik mij oko niet voorstellen. Komt op FOK! en begint gelijk bijna nudes te posten en engels te pratenen post vanaf malta. Ja.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:01 schreef zeer het volgende:
[..]
heb gewoon recht op dat geld
Bij zakenlunch betalen we altijd gezamenlijk één rekening die ik vervolgens mee neem en declareer. Zeg dan tegen m'n leidinggevende dat we als instelling toch niet als zuinig te boek willen staan
echte doorzetters hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah ja, iedereen "werkt" thuis natuurlijk nog wat uurtjes.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:01 schreef zeer het volgende:
[..]
heb gewoon recht op dat geld
Bij zakenlunch betalen we altijd gezamenlijk één rekening die ik vervolgens mee neem en declareer. Zeg dan tegen m'n leidinggevende dat we als instelling toch niet als zuinig te boek willen staan
Zo denk ik er ook over. Heb jij al abo op haar channel?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Best aardig, zie dat ze ook al op insta zit. Vind ik niet echt geloofwaardig verder. Op zoek naar geld
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]goed.
[..]
Kan ik mij oko niet voorstellen. Komt op FOK! en begint gelijk bijna nudes te posten en engels te pratenen post vanaf malta. Ja.
en dit dan? die tekst naast die foto. ik bedoel HOE DANquote:
Leuke quote, van wie is dit?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je nog even 1 minuut nemen om mijn verhaaltje te lezen?
Wou gisteren gaan slapen, ging rond 11 naar bed. Om 10 over 11 begint een auto alarm af te gaan... en dan niet gewoon zoals het hoort maar echt elke 20 sec even 2 sec.
Na 20 minuten naar buiten gegaan maar die mensen waren dus niet thuisdie waren met de andere auto weg.
Politie gebeld.
Inmiddels 3 kwartier verder komen die agenten. Dus ik loop zo naar buiten, de ene agent loopt gewoon weg om 'te onderzoeken' wtfen de andere, een dik wijf, zegt niets tegen mij maar schijnt alleen met haar zaklantaarn op mij. Pas toen ik HALLO riep leek ze weer te gaan leven....
Uiteindelijk loopt dat mens wat om de auto heen en het huis van die mensen, zegt ze ja vet irritant hoor dit maar denk niet dat we er iets mee kunnen...
Hebben ze nog 20 min in de auto gezeten op de parkeerplaats en zijn toen weggegaan
Weinig geslapen dus vannacht gvd
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Heb jij al abo op haar channel?
Terecht, goed voor elkaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:01 schreef zeer het volgende:
[..]
echte doorzetters hoor
Gelukkig hebben we geen resultaat verplichting
heb standaard als automatisch antwoord 'momenteel ben ik heel erg druk met projecten, hierdoor kan een antwoord langer op zich wachten of uitblijven, graag hiervoor begrip'quote:
Hou op nu.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:03 schreef zeer het volgende:
[..]
heb standaard als automatisch antwoord 'momenteel ben ik heel erg druk met projecten, hierdoor kan een antwoord langer op zich wachten of uitblijven, graag hiervoor begrip'
Heb nog nooit iemand terug gemalied.
Heb ik gisteren echt mee gemaaktquote:
Had die niet eens gezienquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
en dit dan? die tekst naast die foto. ik bedoel HOE DAN
wow heftigquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik gisteren echt mee gemaakt
[..]
Had die niet eens gezienBraddie is dus weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |