quote:
Heb jou laatst gewhiteknight volgens Montelly toen sg en madelieff superdom bezig waren en ik dat grappig vond, dus zit bij deze in jouw kliekje.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:45 schreef Crip het volgende:
wie zit in wiens kliekje.
ik deel mn kliekjes niet dus ik ben alleen.
Dat gaat hem vaak wel goed afquote:
ja maar dat zijn haas of gans en zwaan ook, is lekker soms en niet teveelquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:44 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb nog nooit geit gegeten heb het gevoel dat dat echt sterk qua smaak is
In gehakt is het troep. In soep niet. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan iemand de deur dicht doen?
Mijn enige punt was dat ik het dan raar vind om iets dan gelijk als troep af te schrijven. Gewoon de woordkeuze, meer niet, maar blijkbaar zit het hoog.
ook nooit gegetenquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dat zijn haas of gans en zwaan ook, is lekker soms en niet teveel
Geitenbokjes worden massaal vermoord omdat ze geen melk geven maar ja niemand eet geit dus wirdt er een hoop verspild weer
grappig in de koran van mijn vrienden staat wat anders.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jou laatst gewhiteknight volgens Montelly toen sg en madelieff superdom bezig waren en ik dat grappig vond, dus zit bij deze in jouw kliekje.
hardopquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
grappig in de koran van mijn vrienden staat wat anders.
liflafjesquote:
ook lekker, evenals kauw; spreeuw en muskusratquote:
quote:
Je moet een keertje een Tomeatoburger fixxen als je die kan vinden. Dat zijn kapot lekkere hamburgersquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:34 schreef PeZu het volgende:
De gehacktbal vd vegetarische slager is bijzonder goed geslaagd btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |