truequote:Op woensdag 11 januari 2017 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima toch, zoals ik zei... over smaak valt niet te twisten
zeer is zelf ook niet veganquote:
Dus omdat het eetbaar is, is het kwalitatief goed?quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het echt kwaliteitsvlees is dan zijn de restdelen niet ineens troep.Rund bijv. is van kop tot staart eetbaar, maar tegenwoordig verspillen we liever 'vieze restdelen'.
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat bij kwaliteitsvlees er niets is is met die delen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus omdat het eetbaar is, is het kwalitatief goed?
Chai aub hou het bij paarden borstelen, niet ontleden.
hehehquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat bij kwaliteitsvlees er niets is is met die delen.
Heb al een jaar geen paard meer aangeraakt, ga zelf schapen stelen en ontleden of zo.
De rest hoef je niet weg te gooien, kan goed in een soepquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat bij kwaliteitsvlees er niets is is met die delen.
Heb al een jaar geen paard meer aangeraakt, ga zelf schapen stelen en ontleden of zo.
ga een eens kijken wat er in een mega slachterij herbruikt wordt, verspillen is geen sprake van, alles heeft een doelquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het echt kwaliteitsvlees is dan zijn de restdelen niet ineens troep.Rund bijv. is van kop tot staart eetbaar, maar tegenwoordig verspillen we liever 'vieze restdelen'.
Gelukkig maar. Ben zelf geen fan van troep in mijn soep.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
De rest hoef je niet weg te gooien, kan goed in een soep
Zoals het hoortquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga een eens kijken wat er in een mega slachterij herbruikt wordt, verspillen is geen sprake van, alles heeft een doel
Van te veel vet maken ze kaarsen tegenwoordig
Het seperatorvlees gaat naar unox struijck etc etc
De botten worden lijm
Ingewnandrn en rest vlees naar diervoeder
Ik bedoel verspilling in de wijze op de manier waarop wij de verschillende delen consumeren. Dat is erg inefficiënt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga een eens kijken wat er in een mega slachterij herbruikt wordt, verspillen is geen sprake van, alles heeft een doel
Van te veel vet maken ze kaarsen tegenwoordig
Het seperatorvlees gaat naar unox struijck etc etc
De botten worden lijm
Ingewnandrn en rest vlees naar diervoeder
Dacht dat je het geen troep vond?quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ben zelf geen fan van troep in mijn soep.
Trouwensquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ik kwalificeer als troep hoef ik niet in mijn soep nee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dacht dat je het geen troep vond?
Maargoed, dat boeren bijna niks lusten heb ik ook bij 'wat de boer niet kent' gezien.
ons gehakt komt uit argentinie of kenia onze beeflappen gaan weer die kant opquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel verspilling in de wijze op de manier waarop wij de verschillende delen consumeren. Dat is erg inefficiënt.
ja graag of niet vriendquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit nu damsco straks foortje, komt niet echt langs utje
Oeeii.. beetje boos merk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ik kwalificeer als troep hoef ik niet in mijn soep nee.
Waaruit maak je eigenlijk op dat ik dingen niet lust?Zit er een stuk babyschapiehersen in je oog?
Ik vind half-om-half bijna altijd lekkerder. Maar bij gehaktballen moet het vlees altijd lekker vet zijn. Ik ga niet mager vlees eten als ik zin heb in gehaktballenquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kloptpersoonlijk heb ik wel liever rund.
rundgehakt hoeft niet mager te zijn hoorquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind half-om-half bijna altijd lekkerder. Maar bij gehaktballen moet het vlees altijd lekker vet zijn. Ik ga niet mager vlees eten als ik zin heb in gehaktballen
Nee hoor, maar ik onderstreep wel graag even dingen wanneer mij woorden in de mond worden gelegd.quote:
Jij zegt dat het geen troep is omdat het van kop tot staart eetbaar isquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik onderstreep wel graag even dingen wanneer mij woorden in de mond worden gelegd.
Dat is wel zo duidelijk voor iedereen.
hjb kutboerin!!1 1quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:34 schreef Chai het volgende:
Maar misverstanden willen voorkomen is dus boos in Che's koeltoer. Typisch.
Is vaak meer elastiek achtiger vind ikquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind half-om-half bijna altijd lekkerder. Maar bij gehaktballen moet het vlees altijd lekker vet zijn. Ik ga niet mager vlees eten als ik zin heb in gehaktballen
quote:
wtfquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:39 schreef Che_ het volgende:
Een horse whisperer uit Gasselterboerveenschemond dat haar hele leven aardappelpuree met andijvie en varkensooggehaktbal gegeten heeft gaat mij, een met multiple michelin-sterren bekroonde topche_f en miljoenen kijkers op yt uitleggen over vlees.
Mot nie gekker worde
Moeilijk allemaal hè. Ik zeg dat ik het oneens ben met jouw kwalificatie van 'troep' en geef vervolgens aan dat hetgeen ik kwalificeer als 'troep'(dus niet specifiek wat jij kwalificeerde als troep, kan ook gewoon rotte spinazie zijn whatever, iig iets dat ik kwalificeer als troep) niet in mijn soep wil.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij zegt dat het geen troep is omdat het van kop tot staart eetbaar is
En daarna zeg je hoef die troep niet in mijn soep
echt weer kutnederlander overal op in gaan stom kaasmens je mag geen mening hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeilijk allemaal hè. Ik zeg dat ik het oneens ben met jouw kwalificatie van 'troep' en geef vervolgens aan dat hetgeen ik kwalificeer als 'troep'(dus niet specifiek jij kwalificeerde als troep, kan ook gewoon rotte spinazie zijn whatever, iig iets dat ik kwalificeer als troep) niet in mijn soep wil.
Duidelijker dan dit kan ik niet zijn.
dat kan ik niet, die pakte de poltie al afquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben boerin en vegetariër. Don't get high on your own supply.
In soep dient het als smaakmaker.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Moeilijk allemaal hè. Ik zeg dat ik het oneens ben met jouw kwalificatie van 'troep' en geef vervolgens aan dat hetgeen ik kwalificeer als 'troep'(dus niet specifiek wat jij kwalificeerde als troep, kan ook gewoon rotte spinazie zijn whatever, iig iets dat ik kwalificeer als troep) niet in mijn soep wil.
Duidelijker dan dit kan ik niet zijn.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Ik eet alles behalve normaal en ben lam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |