dat had je wel gewetenquote:Op woensdag 11 januari 2017 10:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heeft mijn huisgenoot het de hele dag over, ben jij mijn huisgenoot?
puur genot met braddiequote:Op woensdag 11 januari 2017 10:17 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een spektakel weer met braddie. Hoe is het hier?
Wel over gehoord. Niet gezien. Wil het wel volgen idd.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:12 schreef PeZu het volgende:
Goede TT, TS zijn nwe serie Taboo al gezien? Goede shizzle
Sowieso maakt iemand die piccas, plus is en blijft het gewoon een heel ongeloofwaardig/bizar verhaal, dat hele geneuzel met de braadsleequote:Op woensdag 11 januari 2017 10:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zit een guy achter. Dame speelt alleen als figurant
quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso maakt iemand die piccas, plus is en blijft het gewoon een heel ongeloofwaardig/bizar verhaal, dat hele geneuzel met de braadslee
quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is nu precies die connectie met dat naakte wijf en braddie dan? snap er niks van
Lekker, ik erwtensoep. Heb zo'n pakket verse spullen gekocht.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:33 schreef Crip het volgende:
anyways ik ga vandaag gehaktballen in jus met rode kool spinazie en aardappelpuree maken
Wat voor gehaktballen draai je dan? Die zijn toch lekker met half om half gehakt? Doe je dan half rund half schaap?quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:33 schreef Crip het volgende:
anyways ik ga vandaag gehaktballen in jus met rode kool spinazie en aardappelpuree maken
wtf is dezequote:Op woensdag 11 januari 2017 10:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zit een guy achter. Dame speelt alleen als figurant
Zijn lekkerst met rundervlees, geen half om half manquote:Op woensdag 11 januari 2017 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor gehaktballen draai je dan? Die zijn toch lekker met half om half gehakt? Doe je dan half rund half schaap?
gvd wat slechtquote:Op woensdag 11 januari 2017 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor gehaktballen draai je dan? Die zijn toch lekker met half om half gehakt? Doe je dan half rund half schaap?
Is een sportwedder op maltaquote:Op woensdag 11 januari 2017 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso maakt iemand die piccas, plus is en blijft het gewoon een heel ongeloofwaardig/bizar verhaal, dat hele geneuzel met de braadslee
Oh dat had ik altijd begrepen :squote:Op woensdag 11 januari 2017 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn lekkerst met rundervlees, geen half om half man
Sorry dat ik dat dacht.quote:
Dus zo raar was het niet.quote:Een variant komt voor bij sommige Islamitische slagers, een mengsel van rund- en lamsgehakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |