quote:Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.
Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:
"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."
Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.
Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.
De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.
Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.
Game on!
Oud nieuws kerel. Hij heeft zich wederom op zeer ludieke wijze geïntroduceerd bij zijn publiek.quote:
Ben toch wel blij, want ik dacht gisteren 1 seconde dat BradgeTV voor eeuwig zou verdwijnen. Maar de echte vlogs laten toch wat lang op zich wachten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oud nieuws kerel. Hij heeft zich wederom op zeer ludieke wijze geïntroduceerd bij zijn publiek.
Hier ben ik het roerond mee eens. Braddie zal zich eerst opnieuw moeten bewijzen voordat ik opnieuw een abonnement op zijn kanaal afsluit. Tevens moet hij leren dat er consequenties aan zijn acties verbonden zijn, en dat hij ons niet keer op keer als onzindelijke puppy's buiten de deur kan blijven zetten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:29 schreef Grunge. het volgende:
Ik had me trouwens een dag voor het account hiervoor verwijderd werd eindelijk toch maar weer geabonneerd. Bij dit kanaal zal het wel nog langer duren voor ik op dat knopje druk. We zijn verdomme geen marionetten.
Ga weg braddie.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:03 schreef yaoi123 het volgende:
Bijna elke grote vlogger nu is toch ooit begonnen met een crappy camera?
Denk niet dat de camera het probleem isquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:03 schreef yaoi123 het volgende:
Maar beginnen ze allemaal als een zoutzak zonder uitstraling, 50 kilo overgewicht, eeuwig werkloos en als iemand die niks te vertellen/doen heeft? Daar zit de crux inquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:03 schreef yaoi123 het volgende:
je kan het best gewoon beginnen als je dan geld hebt voor de dure camera weet je heel goed hoe die werkt(omdat je altijd maximaal uit een kut camera weet te halen)quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:03 schreef yaoi123 het volgende:
Wat ik bij jou fascinerend vind is dat je er op het oog normaal uitziet en communiceert. Alleen als ik je dan op het forum zie posten is het net alsof je verstandelijk beperkt bentquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
je kan het best gewoon beginnen als je dan geld hebt voor de dure camera weet je heel goed hoe die werkt(omdat je altijd maximaal uit een kut camera weet te halen)
Hij heeft gewoon camera's die in staat zijn om beelden in 1080p te schieten maar hij vind 480p mooier o.i.d., laten we het er maar op houden dat het een authentieke opvatting is.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:03 schreef yaoi123 het volgende:
je mist beloftes maken en ze nooit nakomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar beginnen ze allemaal als een zoutzak zonder uitstraling, 50 kilo overgewicht, eeuwig werkloos en als iemand die niks te vertellen/doen heeft? Daar zit de crux in
Ik krijg van Danny geld om als een retard over te komen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat ik bij jou fascinerend vind is dat je er op het oog normaal uitziet en communiceert. Alleen als ik je dan op het forum zie posten is het net alsof je verstandelijk beperkt bent
Als we alle mentale kwesties er ook nog bij gaan pakken dan zijn we nog wel even zoetquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef Seam het volgende:
[..]
je mist beloftes maken en ze nooit nakomen.
Niemand wil hem toch in 1080 zien? Denk dat dat ook het probleem is.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon camera's die in staat zijn om beelden in 1080p te schieten maar hij vind 480p mooier o.i.d., laten we het er maar op houden dat het een authentieke opvatting is.
Ben benieuwd wat je nog meer zou zien in dat hok van hem als hij in full HD zou schietenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:21 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Niemand wil hem toch in 1080 zien? Denk dat dat ook het probleem is.
Bij een slechte camera zie je niet zo hoe hij er uit ziet.
Rooftopsoccergirl is fake. Is gewoon een of andere autist die foto's van iemand anders op instagram post.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:23 schreef MissionPhailed het volgende:
RIP BradgeTV topicreeks in WEBHet was een spectaculair einde met BradgeTV-kanalen die als paddestoelen uit de grond schieten, bijgestaan door rooftopsoccergirl die achteraf géén man van middelbare leeftijd in een Westfield blijkt te zijn, maar een übergeile blondine van in de 20 ... !
ook met een crappy lijf?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:03 schreef yaoi123 het volgende:
Zou hij dat bedoelen met dat we niet moeten denken dat we hem ''echt kennen'', dus dat we pas echt intens kennis met hem gaan maken zodra hij plaatjes in 1080p gaat schieten?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:21 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Niemand wil hem toch in 1080 zien? Denk dat dat ook het probleem is.
Bij een slechte camera zie je niet zo goed hoe hij er uit ziet.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon camera's die in staat zijn om beelden in 1080p te schieten maar hij vind 480p mooier o.i.d., laten we het er maar op houden dat het een authentieke opvatting is.
Maar in zijn eetschema zijn de veranderingen minimaal.quote:Op woensdag 11 januari 2017 06:56 schreef Rectum het volgende:
Eindelijk drastische maatregelen. Ik heb er alle vertrouwen in.
KOEKOEKquote:Op woensdag 11 januari 2017 06:56 schreef Rectum het volgende:
quote:
Met 4 kg gewichtjes kun je heel veel.quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat wil je in godsnaam gaan doen met 4kg gewichtjes. Een pak melk is nog zwaarder. Het heet niet voor niets 'weerstand' training
Dat is op zich niet gek wanneer je nooit iets aan sporten hebt gedaan en redelijk overgewicht hebt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 07:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Na een minuut of 25 lopen alweer moe zijn
Croissantje.gifquote:Op woensdag 11 januari 2017 07:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar in zijn eetschema zijn de veranderingen minimaal.
De sfeer is niet prettig? Als ik op de sportschool kom laat iedereen mij met rust behalve van die mannen die met iedereen lullen en die zijn altijd wel vriendelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2017 09:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
4kg gewichten zijn niks. Trainen met zulke gewichten staat gelijk aan een blik schultenbrau aan je mond zetten en zeggen dat je bicep curls doet. Ik begrijp ook niet dat hij te onzeker over zijn lichaam is om de sportschool te bezoeken maar dat hij wel op het podium durft te staan met de bromkatten. Dat valt niet met elkaar te rijmen.
Zodra hij 50kg is afgevallen (lol) zou hij, naar eigen zeggen, wel bereidt zijn om de sportschool te bezoeken dus het heeft waarschijnlijk te maken met onzekerheid over zijn lichaam ipv met "de sfeer" die er in sportscholen zou hangen. Maar wat jij ook zegt de sfeer is altijd heel chill in sportscholen en iedereen laat elkaar in zijn waarde.quote:Op woensdag 11 januari 2017 09:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
De sfeer is niet prettig? Als ik op de sportschool kom laat iedereen mij met rust behalve van die mannen die met iedereen lullen en die zijn altijd wel vriendelijk.
kan best maar dan moet je gewoon doorzettenquote:Op woensdag 11 januari 2017 09:14 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Dat is op zich niet gek wanneer je nooit iets aan sporten hebt gedaan en redelijk overgewicht hebt.
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat iemand met een "fatty" ging praten over dat het goed was dat ie naar de sportschool komt ofzo, dat zou ziek awkward zijn dus dat doen ze niet. Tuurlijk zal je wel blikken krijgen maar dat komt omdat iedereen naar iedereen kijkt in de sportschool.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zodra hij 50kg is afgevallen (lol) zou hij, naar eigen zeggen, wel bereidt zijn om de sportschool te bezoeken dus het heeft waarschijnlijk te maken met onzekerheid over zijn lichaam ipv met "de sfeer" die er in sportscholen zou hangen. Maar wat jij ook zegt de sfeer is altijd heel chill in sportscholen en iedereen laat elkaar in zijn waarde.
Misschien is dat net iets te veel. 10.000 stappen is iets van anderhalf uur. Als hij eerst eens een week een half uur loopt en dan naar een uur gaat, zal hij meer gemotiveerd blijven dan wanneer hij meteen voor maximale inspanning gaat.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
kan best maar dan moet je gewoon doorzetten
Zo ga je nooit 10k stappen per dag halen
ok je vergeet nu wel de 4kg bicep curls.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat iemand met een "fatty" ging praten over dat het goed was dat ie naar de sportschool komt ofzo, dat zou ziek awkward zijn dus dat doen ze niet. Tuurlijk zal je wel blikken krijgen maar dat komt omdat iedereen naar iedereen kijkt in de sportschool._!
Maar als hij niet gaat en met 2,25km kapt met wandelen dan gaat het hem echt niet worden. Dat zet totaal geen zoden aan de dijk.
Zeker. Je kan er de deur mee tegenhouden, boekenlegger etc. etc.quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Met 4 kg gewichtjes kun je heel veel.
Ik praat bewust met niemand in de sportschool omdat ik daar geen zin in heb, maar omdat ik altijd 4/5 keer per week ga in de avond weet ik precies wie serieus is en wie niet. Als ik iemand zie met overgewicht die al een tijdlang bezig is dan geef ik wel eens een compliment. Dat van de sfeer herken ik dan ook totaal niet. Je hebt mensen die met elkaar communiceren en mensen die met zichzelf bezig zijn, maar altijd met de nodige respect en hulp als je daarom vraagt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat iemand met een "fatty" ging praten over dat het goed was dat ie naar de sportschool komt ofzo, dat zou ziek awkward zijn dus dat doen ze niet. Tuurlijk zal je wel blikken krijgen maar dat komt omdat iedereen naar iedereen kijkt in de sportschool._!
Maar als hij niet gaat en met 2,25km kapt met wandelen dan gaat het hem echt niet worden. Dat zet totaal geen zoden aan de dijk.
Neem je pizza mee?quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
wie gaat er mee langs braddie voor een interventie?
Daar zal hij wel weer een of ander kutexcuus voor hebben, zoals de smoesjes die hij heeft om niet naar de sportschool te gaan, niet te gaan fietsen in plaats van de auto te pakken op kleinere afstanden, niet zijn schuurtje eens op te knappen und so weiter.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:42 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
Waarom heeft het Brad het inderdaad al een tijd over het gebruiken van gewichtjes van 4kg? Kan je inderdaad vrij weinig mee als je zelf 130kg weegt. Koop dan in ieder geval een halterset met losse schijven van minimaal 30kg voor een paar tientjes, kan je na verloop van tijd altijd nog extra halterschijven kopen.
Geen pappen en nathouden maar drastische maatregelen, een shock therapy beleid waar zelfs Geert alleen van zal kunnen dromen wanneer hij aan de macht komt, make Braddie great again.quote:Op woensdag 11 januari 2017 06:56 schreef Rectum het volgende:
Ik volg het nietquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hallo internetvrienden daar was ik weer
quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat is juist de drijvende kracht achter het succes van de Braadster.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee nu, ik heb het idee dat ik steeds het eerste seizoen van een serie opnieuw aan het kijken ben.
Hij speelt een soortje hard to get, je eerst lekker maken met inzicht in zijn leven en dan opeens alle contact afbreken. Kan mijn hartje niet aan hoorquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is juist de drijvende kracht achter het succes van de Braadster.
Dit speelt al een jaar of tien en ik heb het zelfde ook al volgde ik hem pas sinds een half jaar ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee nu, ik heb het idee dat ik steeds het eerste seizoen van een serie opnieuw aan het kijken ben.
Quote zo'n post dan mislukte rolladequote:Op woensdag 11 januari 2017 09:52 schreef Toto69 het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #106
Nou, zo lekker vind ik haar niet. Kilo make-up, irritante stem en gelaat. Maar ze is ook niet lelijk natuurlijk. Een 7quote:
What an amateurquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Quote zo'n post dan mislukte rollade
dr is een hele insta met fotos van haar reet, daar kun je kijken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Quote zo'n post dan mislukte rollade
Dit was waarschijnlijk een BradgeTV-special.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:30 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
dr is een hele insta met fotos van haar reet, daar kun je kijken.
Hihiquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:34 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Word je er niet moe van om foto's van anderen te jatten en dan doen alsof je het zelf bent?
Ik denk dat Braddie een personal trainer nodig heeft. Denk dat hij het anders echt nooit gaat redden..quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:50 schreef Mark031 het volgende:
5000 stappen per dag doen en trainen met gewichten van 4 kilo en dan ervan overtuigd zijn dat je 30 kilo gaat afvallen in 5 maanden.![]()
Nee, het was een foto van haar reet, met een briefje met time stamp.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:33 schreef Grillz het volgende:
[..]
Dit was waarschijnlijk een BradgeTV-special.
you're so nice for himquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:22 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[ afbeelding ]
#jesuisbradge
zou je hem doen?quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:22 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[ afbeelding ]
#jesuisbradge
Zou je voor een leuke cadeaubon 'Bradge' op je linker en 'TV' op je rechterbil willen schrijven?quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:22 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[ afbeelding ]
#jesuisbradge
Het is fakequote:Op woensdag 11 januari 2017 18:29 schreef Grillz het volgende:
[..]
Zou je voor een leuke cadeaubon 'Bradge' op je linker en 'TV' op je rechterbil willen schrijven?
Wie heeft er nog meer een kontfoto met Brad-papiertje gemaakt dan?quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:31 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Het is fakeIs een autist die foto's van iemand anders zit te gebruiken.
Dit ziet er anders best echt uit.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:31 schreef Mark031 het volgende:
[..]
followers hosselen over de rug van Brad vind ik dan weer niet kunnenquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie heeft er nog meer een kontfoto met Brad-papiertje gemaakt dan?
Ik snap niet waarom het zo ongeloofwaardig is dat er mensen op het internet zitten die followers hosselen met foto's van hun kont. Heb je er best veel van hoor.
Yeah I photoshoped the man united shirt and room tooquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:31 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ach sommige mensen geloven überhaupt niet dat er vrouwen op internet zitten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ziet er anders best echt uit.
Klopt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach sommige mensen geloven überhaupt niet dat vrouwen op internet zitten.
Wij zijn eigenlijk ook 40-jarige ouwe rukkers, toch?
Just supporting bradgequote:Op woensdag 11 januari 2017 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie heeft er nog meer een kontfoto met Brad-papiertje gemaakt dan?
Ik snap niet waarom het zo ongeloofwaardig is dat er mensen op het internet zitten die followers hosselen met foto's van hun kont. Heb je er best veel van hoor.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:22 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[ afbeelding ]
#jesuisbradge
Nope, me neither.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:42 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
I don't see the problem in that
There is nonequote:Op woensdag 11 januari 2017 18:42 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
I don't see the problem in that
Bij een photoshop zou je ook onregelmatigheden op dat papiertje zien dan, dit is gewoon legit.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:42 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Het zou een foto kunnen zijn van haar met een papiertje, en dan bradgetv er overheen geshopt. Maar dat lijkt me wel onwaarschijnlijk.
Dat wil zeggen dat er een foto van de "echte" op internet staat met een raar papiertje in haar hand.
Lijkt me eigenlijk niet. Ik ben overtuigd.
Klopt, en dat hartje zit ook heel dicht bij de rand. Dan zou er zeker iets te zien zijn inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij een photoshop zou je ook onregelmatigheden op dat papiertje zien dan, dit is gewoon legit.
Alsof mensen nog nooit een bips hebben gezien joh.
Er is een jarenlange studie aan voorafgegaan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die gifjes van jou, altijd on point
Ik ga er sowieso vanuit als het photoshop is dat ze de letters wel wat mooier had gemaakt (niet de B met een dikke lijn bijv. of een klein streepje in de D)quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:46 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Klopt, en dat hartje zit ook heel dicht bij de rand. Dan zou er zeker iets te zien zijn inderdaad.
Ik ben ook overtuigd.
wtfquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:22 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[ afbeelding ]
#jesuisbradge
I let you know..quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:48 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
@Rooftopsoccergirl,
Who makes these pictures? If you ever need a photographer..
ze is escort in Malta. Denk beetje boven Wajong budget en buiten Twingo bereikquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:16 schreef Geelman het volgende:
Mooie wending in de braadsoap. Waar woont dat chickie met de blote bips? Hoeft braddie straks niet meer naar Belgie met een beetje geluk!
en waar moet ik naar toe smsen?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze is escort in Malta. Denk beetje boven Wajong budget en buiten Twingo bereik
Lolquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze is escort in Malta. Denk beetje boven Wajong budget en buiten Twingo bereik
Wil je een duovlog maken met brad?quote:
You could give him a discountquote:
[ afbeelding ]
#jesuisbradge
It would be so awesome if you would sit on my face all day long. I would even breath in your farts with passion ... !quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:22 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[ afbeelding ]
#jesuisbradge
Ze begrijpt nederlands, maar kan het niet goed schrijven.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom doet deze griet alsof ze NL snapt maar post ze in het Engels
Ze heeft in Rotterdam gestudeerd. Lezen/begrijpen is makkelijker dan zelf schrijven/spreken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Mja, zal best, ik heb er nog steeds moeite mee om haar aanwezigheid hier te begrijpenquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze heeft in Rotterdam gestudeerd. Lezen/begrijpen is makkelijker dan zelf schrijven/spreken.
Waarom denk je?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:32 schreef Geelman het volgende:
Waarom kent opeens iedereen het billenmeisje?
Omdat iedereen die hier meepost haar ook mee heeft zien posten in het BradgeTV topic?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:32 schreef Geelman het volgende:
Waarom kent opeens iedereen het billenmeisje?
Bc I lived one year in rotterdam and put effort in understanding Dutch..quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Iedereen wel. Ik kan geen redenen bedenken om met 200k subs op je Instagram Braddie te promoten want er valt niks mee te behalen toch.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mja, zal best, ik heb er nog steeds moeite mee om haar aanwezigheid hier te begrijpen![]()
Ah, ik dacht dat ze zich hier pas voor het eerst liet gelden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat iedereen die hier meepost haar ook mee heeft zien posten in het BradgeTV topic?
Dus het is toch mapima?quote:
[ afbeelding ]
#jesuisbradge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:38 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]wat een varkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:38 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Braad eet die twee kadetjes zo op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Lijkt het vloggen jou iets?quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:34 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Bc I lived one year in rotterdam and put effort in understanding Dutch..
quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:27 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
[..]
It would be so awesome if you would sit on my face all day long. I would even breath in your farts with passion ... !
Could you do a pic like that with 'Missionphailed' ... ???
Als ze overal zo sportief op kan reageren, denk ik dat ook wel.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:52 schreef Grillz het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje denk ik wel dat ze een leuke persoonlijkheid heeft.
En dan vragen we Brad om jouw kanaal te promotenquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:53 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
My tosti's are quality so maybe I should
Beetje te Dunglish, dit...quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:03 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
that would be serious something for Bradge
Is een keer aan komen waaien tijdens een van Brads livestreamsquote:Op woensdag 11 januari 2017 19:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ze zich hier pas voor het eerst liet gelden.
Video on your insta talking about BRADGE pleasequote:Op woensdag 11 januari 2017 20:11 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
More like Finnish English
Your right, I had my moment of fame. Take it away Bradgequote:Op woensdag 11 januari 2017 20:15 schreef chroestjov het volgende:
Ik denk dat Rooftopsoccergirl inmiddels moet gaan vrezen voor een verslechterde verhouding met Braddie, Braddie houdt er namelijk niet van als andere mensen de voor hem bedoelde aandacht opslurpen.
Right on the money ...quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:15 schreef chroestjov het volgende:
Ik denk dat Rooftopsoccergirl inmiddels moet gaan vrezen voor een verslechterde verhouding met Braddie, Braddie houdt er namelijk niet van als andere mensen de voor hem bedoelde aandacht opslurpen.
*You're.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:24 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Your right, I had my moment of fame. Take it away Bradge
Maak even een topic aan in WEBquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:24 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Your right, I had my moment of fame. Take it away Bradge
Damn right you're finequote:Op woensdag 11 januari 2017 21:11 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
My own topic you mean?. Haha no thanks I'm fine
Bradley kan beter dit gebruiken als foto dan die foto van 6 jaar terug die hij momenteel gebruikt..quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:22 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[ afbeelding ]
#jesuisbradge
I think I have a shirt of Azpilicueta from Marseille I can use that..quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bradley kan beter dit gebruiken als foto dan die foto van 6 jaar terug die hij momenteel gebruikt..
Ik wacht nog op een Azpilicueta variatie hierop overigens
Kan je ook eens een ADO-shirt en onderbroek aandoen?quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:45 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
I think I have a shirt of Azpilicueta from Marseille I can use that..
Dacht tot nu toe serieus dat jouw nick een soort van Azteken-iets wasquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:33 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik wacht nog op een Azpilicueta variatie hierop overigens
Make it happenquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:45 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
I think I have a shirt of Azpilicueta from Marseille I can use that..
Zeker. We moesten verhuizen want in WEB hebben ze last van zand in de vagina's. Je zou denken dat ze blij zouden zijn dat er vaker dan 2x per dag weed gepost, maar blijkbaar valt dat wel mee.quote:
Een mooi voorbeeld van gifjes die meer zeggen dan woorden.quote:
quote:
Oke duidelijk. Mooi stom van WEB danquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zeker. We moesten verhuizen want in WEB hebben ze last van zand in de vagina's. Je zou denken dat ze blij zouden zijn dat er vaker dan 2x per dag weed gepost, maar blijkbaar valt dat wel mee.
"Kut, iets is gevallen", lijken enkele bandleden te denken.quote:
Je bent zelf stomquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke duidelijk. Mooi stom van WEB dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:36 schreef RedFever007 het volgende:
NIEUWE BRAADVLOGDat is de beste thumbnail ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Rustaaaag!quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je bent zelf stomVind 't wel meevallen eigenlijk, lekker rustig.
[..]![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:36 schreef RedFever007 het volgende:
NIEUWE BRAADVLOGBazenvlog! Keep them coming Braddie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn sappige content is uitsluitend voorbehouden aan de eckte hardcore fans die de hele dag zijn kanaal in de gaten houden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:06 schreef chroestjov het volgende:
En weer weg, een 7 minuten durende review van de Twingo met de beste thumbnail ooit.
ik wist niet dat er mensen waren die de concertvideo's van bradge keken lolquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gvd, is mijn topic een algemeen klachten topic voor vlogs gewordenNummertje 21 alweer.
Maar wel terecht, vloggers zijn nog steeds klachtwaardig
Ik zit te wachten op die lul van de nachtploeg, hij is te laat, als die er is dan houd ik het vandaag voor gezien.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zijn sappige content is uitsluitend voorbehouden aan de eckte hardcore fans die de hele dag zijn kanaal in de gaten houden.
Bij dezen ben jij aangenomen om de processen binnen de nachtelijke werkzaamheden in goede banen te leiden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:50 schreef Ypmaha het volgende:
kunnen we geen bradtv ploegendienst instellen: dat er 24/7 een aantal fokkers zijn kanaal in de gaten houden, en elke nieuwe video gelijk opslaan.
elke video wordt vroeg of laat toch weer verwijderd
verwijderd hequote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 06:42 schreef DoubleDip het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van de laatste twee video's?
Braad ligt in z'n bed en mompelt wat over het editen van een video waardoor hij verwijderd moest worden, waardoor de video is verwijderd. Of zo.quote:
1e was een vreselijk ge-"editte" review van de twingo, 2e was een excuses voor het vreselijke ge-edit. (In bed).quote:Op donderdag 12 januari 2017 06:42 schreef DoubleDip het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van de laatste twee video's?
Heb alleen 6:49 gekeken, iemand anders wees me erop.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:11 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
ik wist niet dat er mensen waren die de concertvideo's van bradge keken lol
overigens
waarom loopt hij zo heen en weer terwijl iedereen stil staat![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2017 07:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Braad ligt in z'n bed en mompelt wat over het editen van een video waardoor hij verwijderd moest worden, waardoor de video is verwijderd. Of zo.
Lol.quote:Op donderdag 12 januari 2017 07:53 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
1e was een vreselijk ge-"editte" review van de twingo, 2e was een excuses voor het vreselijke ge-edit. (In bed).
Zo toegewijd is hij aan bewegen en afvallen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:11 schreef BalotelliFan het volgende:
overigens
waarom loopt hij zo heen en weer terwijl iedereen stil staat
Dit.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:13 schreef Raap het volgende:
ahhhh de pop-up vlog van vandaag gemist!
Nou nou nou.jpg. De beste man kan ook helemaal niet werken als je ziet hoe hij mentaal in elkaar zit. Tel daarbij de fysieke ongemakken op en je kan niet anders concluderen dan dat hij terecht in die WAjong zit.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Zielige kneus, ga godverdomme eens werken ofzo. Begin het spuugzat te worden
Werkt niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:38 schreef Toto69 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een kapotte platenspeler en Braddie?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:40 schreef Barrah het volgende:
Kijk, dan investeer je een bom duiten in een verzameling camera's en steek je al je vrije tijd in het maken van goede content. Is de belichting van je video's niet goed. Totaal onderbelicht.
De audiokwaliteit is nog best oké, maar het beeld is eigenlijk één grote schaduw. De witbalans is ook al om te huilen. Iedereen weet dat filmen bij straatverlichting zorgt voor een lelijke zweem over je beeld. Eigenlijk kun je bij zulke shots op straat niet zonder een externe lamp. Deze vlogger laat met de beelden aan het eind, geschoten in zijn studio, zien dat hij wel degelijk weet wat goede belichting voor je kan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: onderbelichte vlogvideo![]()
Antiklacht: 2,25 kilometer
Allemaal mooi en aardig, maar dan wil ik wel dat hij zijn vlogs minstens 24 uur online laat staan voor hij ze verwijdert.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:38 schreef Rectum het volgende:
Je moet dit soort creatieve geesten ook niet verplichten om te gaan werken. Ik heb liever dat hij het volk vermaakt met zijn filmpjes en muziek dan dat hij ergens in een stoffige fabriek dopjes op deodorantbussen staat te drukken. Ik betaal daar graag aan mee.
Ahquote:
Man man manquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah
Heb hem vannacht alsnog kunnen bekijken
Samenvatting: vlog vanuit z'n bed dat z'n harde schijf gecrasht en het ff duurt voor er nieuwe vlogs komem tot z'n pc weer klaar is
I posted it and removed it 14 minutes later, sorry...quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
I see I missed the picture with Azpilicueta written on a piece of paper
Heren, is dit daadwerkelijk het geval geweest?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:10 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
I posted it and removed it 14 minutes later, sorry...
ja, heb er nog op gefaptquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heren, is dit daadwerkelijk het geval geweest?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:20 schreef Barrah het volgende:
Ben ik deze nu vergeten te posten, of is ie alweer verwijderd?So I also photoshopped the shirt and the room...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond vooral de schimmel op de muur een mooi realistisch detail.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:30 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
So I also photoshopped the shirt and the room...
I used to check fok when I was living g in rotterdam. Good way to learn the Dutch languagequote:
En wat vind je zo goed aan hem dat je hem zelfs 10 minuten op je insta gepromoot hebt? Er moet iets aan hem zijn waarvan je dacht... ah! En dat je toen bleef hangen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:34 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
I used to check fok when I was living g in rotterdam. Good way to learn the Dutch languagesome months ago I checked it again and I ended up in a Bradgetv livestream
he's a nice person, is there any chance you're gonna date with him?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:34 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
I used to check fok when I was living g in rotterdam. Good way to learn the Dutch languagesome months ago I checked it again and I ended up in a Bradgetv livestream
I can ask the same question to all the people who are here , I have no idea to be honest..quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:36 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
En wat vind je zo goed aan hem dat je hem zelfs 10 minuten op je insta gepromoot hebt? Er moet iets aan hem zijn waarvan je dacht... ah! En dat je toen bleef hangen.
In mijn geval is het leedvermaak. Niet zo netjes, maar ik geef het maar gewoon toe.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:38 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
I can ask the same question to all the people who are here , I have no idea to be honest..
Nah I just want him to do well and feel bad for him sometimes.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:42 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
In mijn geval is het leedvermaak. Niet zo netjes, maar ik geef het maar gewoon toe.
Maar als het leedvermaak zou zijn ga je hem toch niet promoten op een social media account met duizenden volgers, dat zou een beetje gemeen zijn
Maarja, misschen ben je wel een beetje gemeen, daar is ook eigenlijk niks mis mee.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:43 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
Nah I just want him to do well and feel bad for him sometimes.
you're an assholequote:Op donderdag 12 januari 2017 10:42 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
In mijn geval is het leedvermaak. Niet zo netjes, maar ik geef het maar gewoon toe.
Maar als het leedvermaak zou zijn ga je hem toch niet promoten op een social media account met duizenden volgers, dat zou een beetje gemeen zijn
Maarja, misschen ben je wel een beetje gemeen, daar is ook eigenlijk niks mis mee.
waarom zou je? yolo toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:48 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Goh hee, echt
Shocking dit, ik ga in een hoekje liggen en mijn leven overdenken.
Dat heb ik ook hoor. Het is leuk om te zien hoe een leeftijdsgenootje zo onderaan de ladder staat en dat actief filmt. Kom je niet veel tegen. Doorgaans zijn het juist de succesvolle mensen die alles delen met de buitenwereld en of je daar nou vrolijk van wordt?...quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:48 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Goh hee, echt
Shocking dit, ik ga in een hoekje liggen en mijn leven overdenken.
Af en toe voel ik ook wel iets van empathie, het is toch geen leven waar je erg vrolijk van wordt, het zal voor Braddie ook wel niet makkelijk zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Het is leuk om te zien hoe een leeftijdsgenootje zo onderaan de ladder staat en dat actief filmt. Kom je niet veel tegen. Doorgaans zijn het juist de succesvolle mensen die alles delen met de buitenwereld en of je daar nou vrolijk van wordt?...
Ja, het is ook niet puur leedvermaak. Ik gun hem ook wel een normaal bestaan, maar hij doet er ook niks voor dus dan is het niet zo heel gek dat hij er zo bijloopt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:56 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Af en toe voel ik ook wel iets van empathie, het is toch geen leven waar je erg vrolijk van wordt, het zal voor Braddie ook wel niet makkelijk zijn.
Maar dan uploadt hij weer een vlog waarin hij zichzelf totaal belachelijk maakt en dan zijn al die nobele gevoelen verdwenen als sneeuw voor de zon. Of als een Braddie vlog waar kritiek op komt.
Eens, hij is helemaal niet slecht. Misschien zou hij wat lessen aan huis kunnen geven oid, is toch weer geld.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:04 schreef Yiha3 het volgende:
zou wel leuk zijn moest ie geld kunnen verdienen met muziek maken
Ja, maar dan moet je toch wel wat beter voor de dag komen en er representatief uitzien. Dan moet je jezelf kunnen verkopen en dat zie ik hem niet zo snel doen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Eens, hij is helemaal niet slecht. Misschien zou hij wat lessen aan huis kunnen geven oid, is toch weer geld.
Pic?quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:25 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Mentioned Bradgetv one more time, just because I can. No photoshop 👊
Hahaha, gewoon in dat schuurtje toch, rock 'n rollquote:Op donderdag 12 januari 2017 11:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je toch wel wat beter voor de dag komen en er representatief uitzien. Dan moet je jezelf kunnen verkopen en dat zie ik hem niet zo snel doen.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hahaha, gewoon in dat schuurtje toch, rock 'n roll
Ben ik deze nu vergeten te posten, of is ie alweer verwijderd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Could you put #smalldick in your tags the next upload? I feel left out.quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:25 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Mentioned Bradgetv one more time, just because I can. No photoshop 👊
Ben ik deze nu vergeten te posten, of is ie alweer verwijderd?Dat wil zeggen dat er een foto van haar is, met een papiertje in haar hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook is het nogal duidelijk dat hij is gephotoshopt. Je ziet dat de letters blokkerig zijn.Niks interessants hier.
Als je die kunt vinden dan is die er. Maar als je hem niet kunt vinden wil dat niet zeggen dat'ie niet bestaat. Lang niet al het digitale fotomateriaal is te googlen uit publieke bronnen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 13:14 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat er een foto van haar is, met een papiertje in haar hand.
Ook is het nogal duidelijk dat hij is gephotoshopt. Je ziet dat de letters blokkerig zijn.
Inderdaad. Net als die afrikaanse oplichters. Een vis op haar hoofd ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:11 schreef Azpilicueta het volgende:
Het ultieme bewijs zou toch zijn een nieuwe foto met een random object die doorgaans niet voorkomt in foto's, maar die iedereen wel in huis heeft.
Ben ik met je eens. Ik ben ook lastig te overtuigen, maar dit ziet er toch wel echt uit.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:19 schreef Barrah het volgende:
[..]
Als je die kunt vinden dan is die er. Maar als je hem niet kunt vinden wil dat niet zeggen dat'ie niet bestaat. Lang niet al het digitale fotomateriaal is te googlen uit publieke bronnen.
Dat blokkerig is logisch. Ik heb dit even snel gedaan (er moet ook gewerkt worden weet je). Wie het origineel niet kent zal het nu nauwelijks opvallen. Had ik er meer tijd aan besteed dan had jij ook niet kunnen aanwijzen welke het origineel is.
Overigens lijkt het gewoon echt te zijn allemaal. Maar het gaat wat ver om andere mogelijkheden helemaal uit te sluiten.
Mwa. Dat is net zo makkelijk na te maken als een papiertje.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:40 schreef Simterklaas het volgende:
Een foto waar ze in een speciale houding staat en FOK! geopend op haar laptop. Dan pas ben ik overtuigd.
Een video met shoutout naar BradgeTV dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:46 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Mwa. Dat is net zo makkelijk na te maken als een papiertje.
Bijvoorbeeld. Of gewoon iets echt unieks. Waar zeker nog geen foto van is.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:46 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een video met shoutout naar BradgeTV dan?
Waarschijnlijk gaat dit door totdat de Twingo wordt afgevoerd naar het autokerkhof en ik sluit niet uit dat er dan ook nog wat reviews vanaf het kerkhof zullen verschijnen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:14 schreef Sander166 het volgende:
Braddie, ga gewoon solliciteren luie hond. Heb je minder tijd om jezelf vol te vreten en de hele dag achter je pc en keyboard te zitten. Alle filmpjes die je maakt worden toch weer verwijderd, dus je schiet er niks mee op.
En hoeveel fucking reviews ga je nog maken van die 20 jaar oude pauperbak
Het gaat nu over allemaal zielige FOK!kertjes die geilen op een stel billen van een of andere snolquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef Barrah het volgende:
Is dit een slowchat of gaat het hier over vlogs?
Niet zomaar een snol, een vrij prijzige in Malta gestationeerde escort.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het gaat nu over allemaal zielige FOK!kertjes die geilen op een stel billen van een of andere snol
Crowdfundactie om dr voor bradge te huren?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Niet zomaar een snol, een vrij prijzige in Malta gestationeerde escort.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef marsan het volgende:
[..]
Crowdfundactie om dr voor bradge te huren?
En hoe prijzig?
Geen idee, maar ik heb zo het vermoeden dat er een aardig kostenplaatje aan verbonden zit.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef marsan het volgende:
[..]
Crowdfundactie om dr voor bradge te huren?
En hoe prijzig?
Maakt het uit?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef Barrah het volgende:
Is dit een slowchat of gaat het hier over vlogs?
We zijn met veel natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb zo het vermoeden dat er een aardig kostenplaatje aan verbonden zit.
Precies. En ik verwacht ook wel een korting eigenlijk. Omdat t voor braddie is.quote:
Precies, die is na 2 stoten al weer moe.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:36 schreef Grillz het volgende:
Als ze per minuut rekent zullen de kosten wel meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |