Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat iemand met een "fatty" ging praten over dat het goed was dat ie naar de sportschool komt ofzo, dat zou ziek awkward zijn dus dat doen ze niet. Tuurlijk zal je wel blikken krijgen maar dat komt omdat iedereen naar iedereen kijkt in de sportschool.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zodra hij 50kg is afgevallen (lol) zou hij, naar eigen zeggen, wel bereidt zijn om de sportschool te bezoeken dus het heeft waarschijnlijk te maken met onzekerheid over zijn lichaam ipv met "de sfeer" die er in sportscholen zou hangen. Maar wat jij ook zegt de sfeer is altijd heel chill in sportscholen en iedereen laat elkaar in zijn waarde.
Misschien is dat net iets te veel. 10.000 stappen is iets van anderhalf uur. Als hij eerst eens een week een half uur loopt en dan naar een uur gaat, zal hij meer gemotiveerd blijven dan wanneer hij meteen voor maximale inspanning gaat.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
kan best maar dan moet je gewoon doorzetten
Zo ga je nooit 10k stappen per dag halen
ok je vergeet nu wel de 4kg bicep curls.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat iemand met een "fatty" ging praten over dat het goed was dat ie naar de sportschool komt ofzo, dat zou ziek awkward zijn dus dat doen ze niet. Tuurlijk zal je wel blikken krijgen maar dat komt omdat iedereen naar iedereen kijkt in de sportschool._!
Maar als hij niet gaat en met 2,25km kapt met wandelen dan gaat het hem echt niet worden. Dat zet totaal geen zoden aan de dijk.
Zeker. Je kan er de deur mee tegenhouden, boekenlegger etc. etc.quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Met 4 kg gewichtjes kun je heel veel.
Ik praat bewust met niemand in de sportschool omdat ik daar geen zin in heb, maar omdat ik altijd 4/5 keer per week ga in de avond weet ik precies wie serieus is en wie niet. Als ik iemand zie met overgewicht die al een tijdlang bezig is dan geef ik wel eens een compliment. Dat van de sfeer herken ik dan ook totaal niet. Je hebt mensen die met elkaar communiceren en mensen die met zichzelf bezig zijn, maar altijd met de nodige respect en hulp als je daarom vraagt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 10:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat iemand met een "fatty" ging praten over dat het goed was dat ie naar de sportschool komt ofzo, dat zou ziek awkward zijn dus dat doen ze niet. Tuurlijk zal je wel blikken krijgen maar dat komt omdat iedereen naar iedereen kijkt in de sportschool._!
Maar als hij niet gaat en met 2,25km kapt met wandelen dan gaat het hem echt niet worden. Dat zet totaal geen zoden aan de dijk.
Neem je pizza mee?quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
wie gaat er mee langs braddie voor een interventie?
Daar zal hij wel weer een of ander kutexcuus voor hebben, zoals de smoesjes die hij heeft om niet naar de sportschool te gaan, niet te gaan fietsen in plaats van de auto te pakken op kleinere afstanden, niet zijn schuurtje eens op te knappen und so weiter.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:42 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
Waarom heeft het Brad het inderdaad al een tijd over het gebruiken van gewichtjes van 4kg? Kan je inderdaad vrij weinig mee als je zelf 130kg weegt. Koop dan in ieder geval een halterset met losse schijven van minimaal 30kg voor een paar tientjes, kan je na verloop van tijd altijd nog extra halterschijven kopen.
Geen pappen en nathouden maar drastische maatregelen, een shock therapy beleid waar zelfs Geert alleen van zal kunnen dromen wanneer hij aan de macht komt, make Braddie great again.quote:Op woensdag 11 januari 2017 06:56 schreef Rectum het volgende:
Eindelijk drastische maatregelen. Ik heb er alle vertrouwen in.
Ik volg het nietquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hallo internetvrienden daar was ik weer
quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat is juist de drijvende kracht achter het succes van de Braadster.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee nu, ik heb het idee dat ik steeds het eerste seizoen van een serie opnieuw aan het kijken ben.
Hij speelt een soortje hard to get, je eerst lekker maken met inzicht in zijn leven en dan opeens alle contact afbreken. Kan mijn hartje niet aan hoorquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is juist de drijvende kracht achter het succes van de Braadster.
Dit speelt al een jaar of tien en ik heb het zelfde ook al volgde ik hem pas sinds een half jaar ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee nu, ik heb het idee dat ik steeds het eerste seizoen van een serie opnieuw aan het kijken ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |