quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gegeten, wel laatst een rookworstkroketlekker hoor. [ afbeelding ]
Wat ontzettend hip.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gegeten, wel laatst een rookworstkroketlekker hoor. [ afbeelding ]
Dat lijkt me echt ontzettend goor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo smerig dat ik het wel moet proberen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Zwolle dan maar, misschien lust Henk ook wel een worstkroket.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
Moet ik dus eerst een Febo opzoeken, moet ik naar Lelystad of Zwolle...
Ik zag laatst ook iets dat ze een frikandel door een kroket heen hadden gestopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Het smaakt wel naar rookworst hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/jeiFw6mjnMQnesJTR_sAWP3iOB4=/fit-in/1024x0/filters:no_upscale()/http://metronieuws.tcdn.n(...)19516.png]afbeelding[/url] ]
Dit zit er aan worst in, dacht dat Karina het daar niet meer voor deed.
Oe die wil ik ook proberen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook iets dat ze een frikandel door een kroket heen hadden gestopt.
Dan koop ik wel gewoon een rookworst.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Het smaakt wel naar rookworst hoor.
Goeie naam wel, krokodelquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:23 schreef LTVDK het volgende:
Dit ding: http://www.ad.nl/binnenla(...)e-krokodel~a5008406/
Kan ook maar dit is ook lekker.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan koop ik wel gewoon een rookworst.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Murder Death Kill is dan wel weer cool.
Nee die zitten goed vast hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Blijven al die korreltjes paneermeel niet hangen dan?
Ze kunnen ook iets nieuws verzinnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:23 schreef LTVDK het volgende:
Dit ding: http://www.ad.nl/binnenla(...)e-krokodel~a5008406/
quote:
Auto van de wijkagent?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
We staan weer op de kaart in Emmeloord
[ afbeelding ]
Wel knap geparkeerd.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb dat hele voertuig hier nog nooit eerder gezien. (alleen onopvallend.)
Hoe danquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
We staan weer op de kaart in Emmeloord
[ afbeelding ]
Hier kunnen we gelukkig aan beide kanten naar binnen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wel knap geparkeerd.
Tijdje terug had hier een van de chauffeurs van de vrijwillige brandweer ook moeite met parkeren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ding staat nu in een tentquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier kunnen we gelukkig aan beide kanten naar binnen.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ding staat nu in een tent
[ afbeelding ]
4x4?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Onze 2e TS is van het weekend afgepakt.
Binnenkort wel een nieuwe gelukkig.
Nee joh, hebben we niks aan hier, maar door die ongelukken in Gelderland is er wat verschoven hier en daar, we kregen sowieso al een nieuwe TS, gewone MAN.quote:
Man man man.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, hebben we niks aan hier, maar door die ongelukken in Gelderland is er wat verschoven hier en daar, we kregen sowieso al een nieuwe TS, gewone MAN.
KaBuf mag hier niet meer komen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben je nog verzuurd om het User record.
Ja. Prutser, alletwee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
KaBuf mag hier niet meer komen.
Maar ik ben zelf ook gewoon een lul want ik had alleen maar even op mijn telefoon moeten kijken, ik was namelijk wakker op dat tijdstip..
Jij was anders ook aardig aan het prutsen telkens, elfletterig en ik zijn gewoon een goed team samen, daar moet je niet tussen komen.quote:
#RIPhenkquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij was anders ook aardig aan het prutsen telkens, elfletterig en ik zijn gewoon een goed team samen, daar moet je niet tussen komen.
Mwoa... weet ik nog niet hoor. Ik heb niet zo veel met dat depressieve gedoe en topictitels als "Suicide-SC".quote:
Topic maar snel vol maken dan, moet lukken als jij er bentquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mwoa... weet ik nog niet hoor. Ik heb niet zo veel met dat depressieve gedoe en topictitels als "Suicide-SC".
We maken er alsnog iets leuks en gezelligs van hoorquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mwoa... weet ik nog niet hoor. Ik heb niet zo veel met dat depressieve gedoe en topictitels als "Suicide-SC".
Nu Wibi nog.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
Maar even hallo zeggen na meer dan een half jaar kan geen kwaad.
Dat zou dan een tamelijk unicum zijn voor deze SC...quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We maken er alsnog iets leuks en gezelligs van hoor
Fokker, Tim en Harry zijn altijd mega aardig tegen mij.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou dan een tamelijk unicum zijn voor deze SC...
Mooi ja, eigenlijk is het met 2 man makkelijker, omdat je dan gewoon na 15 seconden post ipv dat er weer iemand tussendoor komt. nquote:
Ik klik dit topic wel eens aan en dan lees ik het ja. Ik vind het nog steeds jammer, die wegjaag-mentaliteit. En dat depressieve hoeft van mij ook niet. Ik geloof best dat mensen door moeilijke situaties gaan, maar het wordt er echt niet leuker of beter van met dit soort topictitels en shit.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fokker, Tim en Harry zijn altijd mega aardig tegen mij.
Ik kan die imitatieleer van Harry (en zijn rare UI) nooit meer overtreffen. Althans, niet vandaag.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:02 schreef d4v1d het volgende:
Waar blijven de woordspelingen en -grappen
Ja, viel mij ook op... (Ik had er trouwens 118 van de 302 gemaaktquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mooi ja, eigenlijk is het met 2 man makkelijker, omdat je dan gewoon na 15 seconden post ipv dat er weer iemand tussendoor komt. n
Het is ook gewoon een razende kut TT.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik klik dit topic wel eens aan en dan lees ik het ja. Ik vind het nog steeds jammer, die wegjaag-mentaliteit. En dat depressieve hoeft van mij ook niet. Ik geloof best dat mensen door moeilijke situaties gaan, maar het wordt er echt niet leuker of beter van met dit soort topictitels en shit.
Gewoon mijn mening, sorry.
Maar ervaar je ook dat iedereen hier altijd alles wat ze zeggen menen? Ik snap dat het niet ten goede van de sfeer komt -en daar maak ik mezelf okk wel schuldig aan-, maar als je alles met een korreltje zout neemt valt het reuze mee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik klik dit topic wel eens aan en dan lees ik het ja. Ik vind het nog steeds jammer, die wegjaag-mentaliteit. En dat depressieve hoeft van mij ook niet. Ik geloof best dat mensen door moeilijke situaties gaan, maar het wordt er echt niet leuker of beter van met dit soort topictitels en shit.
Gewoon mijn mening, sorry.
333. Wel mooi getal.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook op... (Ik had er trouwens 118 van de 302 gemaaktEn ik had de meeste posts van de dag op FOK! - Dat is me ook nog nooit overkomen)
Soms ben je er gewoon even klaar mee... Ik geef de voorkeur aan sfeer waarbij we wél scherpe en cynische grappen maken, met ook de nodige zelfspot, maar zonder voortdurend "oprotten" tegen de ander te zeggen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar ervaar je ook dat iedereen hier altijd alles wat ze zeggen menen? Ik snap dat het niet ten goede van de sfeer komt -en daar maak ik mezelf okk wel schuldig aan-, maar als je alles met een korreltje zout neemt valt het reuze mee.
Doe eens een leuke TT, niet zo veganistisch bij voorkeur.quote:
Dat "oprotten" meent natuurlijk niemand. Jij hebt het ook over een wegjaag mentaliteit, is ook geen sprake van. Iedereen is welkom. En ja, het is wel eens zuur, of totaal niet grappig.. Maar mensen wegtreiteren of echt pesten doen we niet aan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soms ben je er gewoon even klaar mee... Ik geef de voorkeur aan sfeer waarbij we wél scherpe en cynische grappen maken, met ook de nodige zelfspot, maar zonder voortdurend "oprotten" tegen de ander te zeggen.
We zijn gewoon allemaal, stuk voor stuk, klootzakken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soms ben je er gewoon even klaar mee... Ik geef de voorkeur aan sfeer waarbij we wél scherpe en cynische grappen maken, met ook de nodige zelfspot, maar zonder voortdurend "oprotten" tegen de ander te zeggen.
Ga eens weg joh.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat "oprotten" meent natuurlijk niemand. Jij hebt het ook over een wegjaag mentaliteit, is ook geen sprake van. Iedereen is welkom. En ja, het is wel eens zuur, of totaal niet grappig.. Maar mensen wegtreiteren of echt pesten doen we niet aan.
*Alleen bij d4v1d.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat "oprotten" meent natuurlijk niemand. Jij hebt het ook over een wegjaag mentaliteit, is ook geen sprake van. Iedereen is welkom. En ja, het is wel eens zuur, of totaal niet grappig.. Maar mensen wegtreiteren of echt pesten doen we niet aan.
Hoeft niet hoor, maar het lijkt me gewoon een goed voornemen voor de toekomst van dit topic.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe eens een leuke TT, niet zo veganistisch bij voorkeur.
En nou opbokken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En geen hoofdletter aan het beginquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
Een . in de TT vind ik sowieso al belachelijk.
Totaal niet grappig is eigenlijk de uitgangspositie hier...quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik pak de dieplader alvast. Huur jij de McDrive af?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:12 schreef YokiKater het volgende:
Wat origineel allemaal weer, misschien moeten we er nog wat moeders bij halen.
Haten op Possetjequote:Op woensdag 11 januari 2017 23:15 schreef d4v1d het volgende:
Waarom hebben mensen zoals Possetje nog bestaansrecht.
McDrive gaat niet lukken, je moeder zit klem bij de oprit.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik pak de dieplader alvast. Huur jij de McDrive af?
Wanneer neem jij weer eens een fatsoenlijke?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:17 schreef d4v1d het volgende:
Ohja, nu 11 weer terug is gaan er weer halve topics over UI's
Ga je me nou vertellen dat je de Singel niet mooi vindt?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer neem jij weer eens een fatsoenlijke?
Ik heb die gare sloot nog nooit gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat je de Singel niet mooi vindt?
Was eerder ondanks dan dankzij de TT dat ik weer eens een bericht plaatste.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik doe een keer een Morrissey TT en ik heb gelijk Elf terug gelokt.
Voor TriggerTurk?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Mijn volgende TT zal over de Koran gaan.
Echt niet. Je werd gewoon getriggered.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was eerder ondanks dan dankzij de TT dat ik weer eens een bericht plaatste.
Ik klikte topic weer eens aan, zag dat plaatje van Harry, vergat het topic te sluiten en zag Fokker toen opscheppen over onze score in het telspel.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt niet. Je werd gewoon getriggered.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb die gare sloot nog nooit gezien.
Gaat het nou weer over Yasmin?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb die gare sloot nog nooit gezien.
Nou leuk dat je er weer bent hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik klikte topic weer eens aan, zag dat plaatje van Harry, vergat het topic te sluiten en zag Fokker toen opscheppen over onze score in het telspel.
Dat moet nog maar blijken. Voor je het weet, ga ik weer slechte (woord)grappen maken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou leuk dat je er weer bent hoor.
Ik vind het wel grappig eigenlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:36 schreef Tem het volgende:
Telspel? Wat is dat voor ontzettend nuttigs?
Geen idee wat het is.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig eigenlijk.
Redding van FOK!quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:36 schreef Tem het volgende:
Telspel? Wat is dat voor ontzettend nuttigs?
Oke.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
MEN / Crewlid-telspel #31 Nul Nul
Daar staat een hilarisch gifje van Al Bundy.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Crew tegen users, je kan ook gewoon de OP lezen natuurlijk
Die rol is allang overgenomen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat moet nog maar blijken. Voor je het weet, ga ik weer slechte (woord)grappen maken.
Kutquote:
d4v1d, denkt die, maar niemand vind dat grappig.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
KutWie doet dat nu dan? Harry zeker....
Sowieso wordt hier zelden iets grappig gevonden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
d4v1d, denkt die, maar niemand vind dat grappig.
Nou...quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sowieso wordt hier zelden iets grappig gevonden.
Paulien zal zijn zus wel zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:44 schreef Tem het volgende:
D4v1d is wel een Paulien Cornelisse fan denk ik. Of van Sarah Kroos.
Alweer aan de bak?quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sowieso wordt hier zelden iets grappig gevonden.
Is het ook, maar je moet je leven daar niet door laten beheersen. Ik solliciteer door, kijk nu ook naar eenvoudiger werk, etc. De werkloosheid daalt, dus de arbeidsmarkt heeft mij binnenkort vast wel weer een keer nodig...quote:
Ja zag het, aan het kenteken te zien is die ook nog geen 2 maanden oud, dus splinternieuwquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die politieauto is "gecrashed" bij een achtervolging van fietsers zonder licht![]()
True, hopelijk vind je snel een leuke baan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is het ook, maar je moet je leven daar niet door laten beheersen. Ik solliciteer door, kijk nu ook naar eenvoudiger werk, etc. De werkloosheid daalt, dus de arbeidsmarkt heeft mij binnenkort vast wel weer een keer nodig...
Dit is nog wel te maken, dus valt nog wel mee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja zag het, aan het kenteken te zien is die ook nog geen 2 maanden oud, dus splinternieuw
Ik ben nergens toe veroordeeld hoorquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:50 schreef Tem het volgende:
[..]
True, hopelijk vind je snel een leuke baan.
Anders ben je voor eeuwig veroordeeld tot deze SC
Natuurlijk maar blijft zonde, wellicht de lengte wat overschat, aangezien ze hier altijd met een touran rijden (waar niet) .quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit is nog wel te maken, dus valt nog wel mee.
Vandaar ook mijn vraag of het een wijkagent was, dit is geen standaardauto. Zie je ook aan de pit. Hier rijden ze in een polo met een enkele pit.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar blijft zonde, wellicht de lengte wat overschat, aangezien ze hier altijd met een touran rijden (waar niet) .
Ja ik ken het hele voertuig dus niet, zou best eens kunnen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn vraag of het een wijkagent was, dit is geen standaardauto. Zie je ook aan de pit. Hier rijden ze in een polo met een enkele pit.
Die mag alleen aan bij spoed. Wij hebben ook een busje, om bijvoorbeeld eten te halen en dergelijke.. gaat dan ook uitrusting in mee en als er dan een melding komt dan mag het zooitje aan.quote:Op woensdag 11 januari 2017 23:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik ken het hele voertuig dus niet, zou best eens kunnen.
Hoe zit het eigenlijk met een voertuig rijden met zwaailicht, ik heb maandag zelf gereden in een personenauto van de brandweer, maar er stond wel een pit op het dak en met striping, vraag mij af of het zomaar mag?
OGS gebruiken doe ik uiteraard niet![]()
Ja, maar vroeg me af of je er uberhaupt mee mag rijden als ''aspirant'' ?quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die mag alleen aan bij spoed. Wij hebben ook een busje, om bijvoorbeeld eten te halen en dergelijke.. gaat dan ook uitrusting in mee en als er dan een melding komt dan mag het zooitje aan.
Waarom niet? Het is gewoon een vervoersmiddel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar vroeg me af of je er uberhaupt mee mag rijden als ''aspirant'' ?
Ja, maar als ik een blauwe pit op mijn eigen auto zet mag het ook niet, al gebruik ik hem nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is gewoon een vervoersmiddel.
Ja, maar nu ben je toch al bezig met erbij te komen en ik neem aan dat je die auto met toestemming meekreeg. Misschien dat het officieel niet helemaal mag, je mag iig geen prio rijden zonder de nodige rijopleiding en dus die toeters en lampjes ook niet gebruiken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik een blauwe pit op mijn eigen auto zet mag het ook niet, al gebruik ik hem niet
Die pit op het dak zit er trouwens ook meer voor de sier, iets met belastingvoordeel ofzo.
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar nu ben je toch al bezig met erbij te komen en ik neem aan dat je die auto met toestemming meekreeg. Misschien dat het officieel niet helemaal mag, je mag iig geen prio rijden zonder de nodige rijopleiding en dus die toeters en lampjes ook niet gebruiken.
klinkt supervet maar niet heusquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
MEN / Crewlid-telspel #31 Nul Nul
Is lachen joh.. af en toe even kijken en als ze dan weer bezig zijn om een hoog getal te halen gewoon even een 0 neerzetten.quote:
Of gewoon 154quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is lachen joh.. af en toe even kijken en als ze dan weer bezig zijn om een hoog getal te halen gewoon even een 0 neerzetten.
Zolang er maar een hall of fame komt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat idee om eens in de zoveel tijd te resetten vind ik wel een puik plan.
en voor woman onder 18 zoals de stream nu aangeeftquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
en transgenders tegenwoordig
http://www.nwhl.zone/news(...)der-policy-announced
EFTELING IS TERUGquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Redding van FOK!
ONZ / Schrijf je eigen The Onion/De Speld verhaal.
Goedgekeurd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Tijd voor wat kwaliteitshumor in dit topic.
[ afbeelding ]
Eens met Harryquote:Op donderdag 12 januari 2017 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Tijd voor wat kwaliteitshumor in dit topic.
[ afbeelding ]
Ja?quote:
Heb eigenlijk nog niet echt tijd gehad om het goed te spelen, maar op zich is het best leuk, beetje alles 'hacken'. Het is zeg maar een soort GTA light met minder geweld.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik krijg morgen een PS4, is dat Watch Dogs 2 een beetje leuk?
GTA V krijg ik er ook bij, ik twijfel nu wat voor spel ik er nog naast moet kopen. Volgens mij is die Watch Dogs 2 in 4K toch? Want ik wil 4K genot, of misschien BF1.. ik lig helemaal uit die gamewereld dus ik moet dat allemaal gaan uitzoeken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog niet echt tijd gehad om het goed te spelen, maar op zich is het best leuk, beetje alles 'hacken'. Het is zeg maar een soort GTA light met minder geweld.
Geen idee of die in 4K is, ik heb nog een eerste generatie PS4. Maar voor de afwisseling is BF1 denk ik wel een betere keuze dan Watch Dogs 2, aangezien dat net als GTA een open wereld game is.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
GTA V krijg ik er ook bij, ik twijfel nu wat voor spel ik er nog naast moet kopen. Volgens mij is die Watch Dogs 2 in 4K toch? Want ik wil 4K genot, of misschien BF1.. ik lig helemaal uit die gamewereld dus ik moet dat allemaal gaan uitzoeken.
Kan je ook een normale 3.5 jack koptelefoon aansluiten op die controller of moet dat weer zo'n speciale headset zijn?
Nee nog niet, hoop op zoiets:quote:
Ah, ja word natuurlijk weer eens tijd voor een nieuwe vloer.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nog niet, hoop op zoiets:
[ afbeelding ]
Precies, deze ligt er nou al wel weer lang genoeg in hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, ja word natuurlijk weer eens tijd voor een nieuwe vloer.
Goede keuze. Ik heb daar met veel plezier een enorm aantal mensen vermoord.quote:
Mani? Waarom doen je vriendjes uit VBL altijd zo kut?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede keuze. Ik heb daar met veel plezier een enorm aantal mensen vermoord.
Met kutmensen uit VBL ben ik geen vriendjes. Alleen maar met de leuke.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mani? Waarom doen je vriendjes uit VBL altijd zo kut?
Als Manhunt er nog is wil ik ook een PS4.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik krijg morgen een PS4, is dat Watch Dogs 2 een beetje leuk?
Duckhunt is voor de echte.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Manhunt er nog is wil ik ook een PS4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://store.playstation(...)_00-SLES520230000001quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Manhunt er nog is wil ik ook een PS4.
Computerspelletjes interesseren me überhaupt geen hol.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:38 schreef Specularium het volgende:
Henk Efteling zal dat spelletje wel niet genoeg bloemetjes-in-de-bips vinden.
BF kan je met mij doen. Dit zijn oneinige pluspuntenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
GTA V krijg ik er ook bij, ik twijfel nu wat voor spel ik er nog naast moet kopen. Volgens mij is die Watch Dogs 2 in 4K toch? Want ik wil 4K genot, of misschien BF1.. ik lig helemaal uit die gamewereld dus ik moet dat allemaal gaan uitzoeken.
Kan je ook een normale 3.5 jack koptelefoon aansluiten op die controller of moet dat weer zo'n speciale headset zijn?
Ik krijg hem vanavond, en dan moet ik natuurlijk eerst een beetje oefenen. Kunnen we daarna gezellig samen in een tankje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 06:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BF kan je met mij doen. Dit zijn oneinige pluspunten
Die had ik er pas ruim 3 kwartier later ingemikt. Met je hoofd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:14 schreef d4v1d het volgende:
Je eigen FP posts hier promoten.
Hoi Fylax.
Doe jij 3 kwartier over een FP bericht?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die had ik er pas ruim 3 kwartier later ingemikt. Met je hoofd.
Ik had een telefoongesprek, en daarna ging ik tweets checken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doe jij 3 kwartier over een FP bericht?
Maar dat was ook wat anders dan een weblogje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Vind ik nog best snel. Toen ik bij de FP zat deed ik een halve dag over een bericht
Ik vond dat systeem (naam kwijt) wel echt megakut toen ik bij de weblog zatquote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Vind ik nog best snel. Toen ik bij de FP zat deed ik een halve dag over een bericht
Toen was het nog leuk en nieuw, tegenwoordig doet iedereen het. Zelfs de politie.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gigantische penis gespot op radar
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 22:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toen was het nog leuk en nieuw, tegenwoordig doet iedereen het. Zelfs de politie.
[ afbeelding ]
Ik was ook donkerblauw.quote:
Nou en.quote:
Dat zijn HEX codes, geen RAL.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
3442a0 vs 00008B.
Speciaal voor Efteling die hier een hard keyboard van krijgt.
Huh? Wat is er gebeurd dan?quote:
Mijn drie keyboards zijn allemaal even hard.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
3442a0 vs 00008B.
Speciaal voor Efteling die hier een hard keyboard van krijgt.
Nog best lang ook nog.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Huh? Wat is er gebeurd dan?
Ik heb kennelijk weer iets gemist? Kan me ook niet heugen dat ik een MED-topic heb gezien?
Nou en.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef LTVDK het volgende:
Dit topic begint in herhaling te vallen.
MED / LTVDK als nieuwe ERquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Huh? Wat is er gebeurd dan?
Ik heb kennelijk weer iets gemist? Kan me ook niet heugen dat ik een MED-topic heb gezien?
Als Harry ooit zijn huis laat schilderen, geeft hij die HEX-code op aan de schilder. Die snapt er vervolgens helemaal niks van.quote:
Nou en.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
Nu hebben ze DJMO daar bij de frontpage...
Het heeft nooit anders gedaan....quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:05 schreef LTVDK het volgende:
Dit topic begint in herhaling te vallen.
Dat weet ik. Maar als je ermee stopt, komt daar meestal ook een melding van.quote:
Ik zag deze week dit artikel in het AD: http://www.ad.nl/nijmegen(...)ijn-geloof~ad6112df/quote:
Dat was net zoiets als die van mij.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar als je ermee stopt, komt daar meestal ook een melding van.
Die van mij was nogal legendarisch, maar dat zijn oude koeien die ik mooi in de sloot laat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar LTKDV was toch nog Redactie Frontpage?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat was net zoiets als die van mij.
MED / Wisseling van de wacht in de eindredactie
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:17 schreef Specularium het volgende:
Laten we het inderdaad niet over de koeien van Henk gaan hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had van mij niet zo hoeven gaan, maar het had zo z'n redenen. Maar zoals het daar staat, lijkt het net alsof ik niet weet wat ik wil...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed... - dat is inmiddels geschiedenis.
Totdat hij het nog drukker kreeg, dat is vrij recent gebeurd.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar LTKDV was toch nog Redactie Frontpage?
KLB is op zich niet erger dan NWS...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
KLB en VBLWat een mongolen heb je er ook tussen lopen op FOK! zeg.
Allemaal van die jochies die vroeger zijn gepest op school.
Ik heb die hele ER nog nooit gezien trouwens, wie is dat, en doet die ook wat?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had van mij niet zo hoeven gaan, maar het had zo z'n redenen. Maar zoals het daar staat, lijkt het net alsof ik niet weet wat ik wil...
Maar goed... - dat is inmiddels geschiedenis.
Iets met een zweepje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb die hele ER nog nooit gezien trouwens, wie is dat, en doet die ook wat?
Geen idee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb die hele ER nog nooit gezien trouwens, wie is dat, en doet die ook wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |