Ik had een BSA van 50. En sowieso alles halen want anders vertraging.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:03 schreef Rezania het volgende:
Of anders wel een BSA van 45 punten. Vooral in de eerste paar weken is het erop of eronder, rustig beginnen is er niet. Doorwerken of oprotten, zo denken opleidingen.
In het begin vind ik dat ook wel terecht overigens, want dan maak je snel een filtering in wie het wel/niet af kan ronden. Na de beginfase zou er wmb minder haast moeten zijn, om alle studenten de tijd te geven zich ook buiten de studie om te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:03 schreef Rezania het volgende:
Of anders wel een BSA van 45 punten. Vooral in de eerste paar weken is het erop of eronder, rustig beginnen is er niet. Doorwerken of oprotten, zo denken opleidingen.
Ik zeg ook nergens dat het niet terecht is, zeg enkel dat het ook bij een bachelor behoorlijk wennen is het begin.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In het begin vind ik dat ook wel terecht overigens, want dan maak je snel een filtering in wie het wel/niet af kan ronden. Na de beginfase zou er wmb minder haast moeten zijn, om alle studenten de tijd te geven zich ook buiten de studie om te ontwikkelen.
Je hebt toch een jaar voor je P? Je moet begrijpen dat wij de vakken volgen van iemand die in het 3e jaar van de bachelor zitten en wij worden daarmee vergelijkt. Ik snap dat je vanaf dag 1 hard moet werken. Maar voor ons is het in het eerste half jaar direct op het niveau komen van een universitair geschoolde bachelor én voor het eerst te maken hebben met de academische wereld is toch best flink.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is geen logische redenering, want als je groen van het vwo komt moet je tegenwoordig ook direct de P in 1x halen dus heb je eveneens geen tijd om te wennen.
Lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
En nu: Oatmeal met framboos, vanille en honing!
Ik dacht ook niet dat je dat zei.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het niet terecht is, zeg enkel dat het ook bij een bachelor behoorlijk wennen is het begin.
Loodrecht op de windrichting gaan staan, waait alles zo opzij.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:24 schreef Kaas- het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die buiten croissants kunnen eten zonder dat hun hele jas dan onder de broodkruimels zit? Ik niet in ieder geval.
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:24 schreef Kaas- het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die buiten croissants kunnen eten zonder dat hun hele jas dan onder de broodkruimels zit? Ik niet in ieder geval.
Nee. Standaard ding wat ik heb en daarom doe ik het liefste geen croissants eten met een stoffen jas (daar blijft alles inhangen).quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:24 schreef Kaas- het volgende:
Het moet ook niet te eenvoudig zijn. Je hebt bovendien al een volle hbo achter de rug.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je hebt toch een jaar voor je P? Je moet begrijpen dat wij de vakken volgen van iemand die in het 3e jaar van de bachelor zitten en wij worden daarmee vergelijkt. Ik snap dat je vanaf dag 1 hard moet werken. Maar voor ons is het in het eerste half jaar direct op het niveau komen van een universitair geschoolde bachelor én voor het eerst te maken hebben met de academische wereld is toch best flink.
Het is ons ook verteld: We vinden het niet meer dan normaal dat men 1 jaar doet over de premaster.
Er zijn zelfs mensen die daar op voorhand op hadden gekozen. Wij hebben geen BSA limiet. Of je haalt alles, of je hebt vertraging. Als ik één van mijn 30 opdrachten niet voldoende haal mag ik een half jaar doen om die te herkansen, want alle opdrachten zijn los en gemiddeldes wordt niet aan gedaan op een paar uitzonderingen na.
Voor ieder vak op 1 na, moet ik ieder individueel aspect voldoende hebben. Al scoor ik een 10 op het examen, als ik een praktijk opdracht 5.3 heb, heb ik pech.
Ja dat heb ik nu dus. Hele mouw van m'n jas lijkt meer op een croissant dan op een jas nu.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Standaard ding wat ik heb en daarom doe ik het liefste geen croissants eten met een stoffen jas (daar blijft alles inhangen).
Ik vraag ook niet om het eenvoudig te maken. We hebben zo'n opleidings coordinator en die zegt letterlijk:quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het moet ook niet te eenvoudig zijn. Je hebt bovendien al een volle hbo achter de rug.
Ik draag geen bond, enkel croissant huid.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu dus. Hele mouw van m'n jas lijkt meer op een croissant dan op een jas nu.
Is geen grap.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze grap maakte ik voor het laatst in groep 8.
Maar 30 ECTS in een half jaar is toch gewoon doodnormaal ipv 'veel gevraagd'? Niet dat ik het wil downplayen of zo hoor, tof dat je die pre-master doet en hoop dat het lukt etc.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet om het eenvoudig te maken. We hebben zo'n opleidings coordinator en die zegt letterlijk:
"We weten dat we te veel van jullie vragen, maar we gaan onze standaarden niet verlagen. De master is dadelijk een stuk gemakkelijker, even doorheen bijten."Voelt wel een beetje kneus
30 ECTS is gewoon de norm, maar de invulling van 30 ECTS is in de praktijk natuurlijk erg verschillend.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar 30 ECTS in een half jaar is toch gewoon doodnormaal ipv 'veel gevraagd'? Niet dat ik het wil downplayen of zo hoor, tof dat je die pre-master doet en hoop dat het lukt etc.
True, zo is het gewoon. Ik heb het ook allemaal moeten doen. Is best wel pittig maar het is zeker te doenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
30 ECTS is gewoon de norm, maar de invulling van 30 ECTS is in de praktijk natuurlijk erg verschillend.
Ik denk niet dat je op de universiteit komt en binnen 10 weken je eerste research paper af moet hebben als bachelor. Bachelors krijgen uitgebreide statistieken over meerdere courses. Er is gewoon weinig tijd en wij moeten in 20 weken de basiskennis hebben en de methodieken die bij de universiteit horen kennen.
Heb jij ook een premaster gedaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
True, zo is het gewoon. Ik heb het ook allemaal moeten doen. Is best wel pittig maar het is zeker te doen
Maar dan kom je van vwo en in die pre-master heb je al hbo of een andere universitaire bachelor afgerond. Dat zou nu een koud kunstje moeren zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
30 ECTS is gewoon de norm, maar de invulling van 30 ECTS is in de praktijk natuurlijk erg verschillend.
Ik denk niet dat je op de universiteit komt en binnen 10 weken je eerste research paper af moet hebben als bachelor.
Ik kan ook moeilijk medelijden krijgen met dit verhaal. Beetje Engels als vak hebben en zo, lekker toch.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:42 schreef Rezania het volgende:
Ach Bram, minder klagen en meer doorzetten. Je wil het toch? Laat maar zien. Klagen en focussen op de slechte dingen is sowieso geen goed plan. Niemand zei dat het makkelijk ging worden.
Maar hbo lijkt absoluut niet op universiteit. Echt niks van kennis heb ik kunnen gebruiken van mijn hbo. Geen enkel vak wat ik heb gehad sluit aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dan kom je van vwo en in die pre-master heb je al hbo of een andere universitaire bachelor afgerond. Dat zou nu een koud kunstje moeren zijn.
Ok.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:42 schreef Rezania het volgende:
Ach Bram, minder klagen en meer doorzetten. Je wil het toch? Laat maar zien. Klagen en focussen op de slechte dingen is sowieso geen goed plan. Niemand zei dat het makkelijk ging worden.
Jaa, al vaak genoeg gezegd volgens mijquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb jij ook een premaster gedaan?
Ik vraag je niet om medelijden te hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan ook moeilijk medelijden krijgen met dit verhaal. Beetje Engels als vak hebben en zo, lekker toch.
Klopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vraag je niet om medelijden te hebben.
Jij reageert met "Dit is geen logische redenering, want als je groen van het vwo komt moet je tegenwoordig ook direct de P in 1x halen dus heb je eveneens geen tijd om te wennen."
Ik geef toch gewoon aan dat het een grote overgang is en dat de tijdsdruk daarvoor erg groot is? Dat dit ook wordt aangegeven door de universiteit?
Ik zeg niet dat het onhaalbaar is, ik zeg alleen enkel dat het gewoon fucking veel en een grote overgang is. Ik wil je medelijden niet. En een P vergelijken met een premaster is gewoon geen goede vergelijking.
Wordt gezien als 2e bachelor dus het is maar net wat de instelling ervoor vraagt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:49 schreef Kaas- het volgende:
Hoe zit dat tegenwoordig eigenlijk met collegegeld tijdens een pre-master?
Slechte zaak. Oneerlijk en slecht voor de doorstroom.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:52 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wordt gezien als 2e bachelor dus het is maar net wat de instelling ervoor vraagt.
Ik heb mazzel, TiU vraagt gewoon collegegeld/aantal studiepunten. Dus als ik een half jaar moet herkansen hoef ik enkel dat ene puntje opnieuw te betalen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slechte zaak. Oneerlijk en slecht voor de doorstroom.
Netjes zeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb mazzel, TiU vraagt gewoon collegegeld/aantal studiepunten. Dus als ik een half jaar moet herkansen hoef ik enkel dat ene puntje opnieuw te betalen.
Voor mij was het in totaal rond de 3000 euro. Best duur eigenlijkquote:
Heel veel, maar dat pleur ik niet op het netquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:05 schreef Rezania het volgende:
Wat heb je allemaal gedaan qua studie dan Twister?
Moet wel zeggen dat het erg verschilt qua instelling. Meesten vragen volgens mij evenveel als het collegegeld. Die van mij vond het nodig wat meer te vragenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slechte zaak. Oneerlijk en slecht voor de doorstroom.
Vreselijk hoe duur het is om in Amsterdam te wonen. Dat gaat nog best lastig worden wanneer m'n vriend en ik er (in 2018?) gezamenlijk iets willen vinden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:20 schreef TwisterNederland het volgende:
Maar kaasje, misschien iets voor jou. Kun je lekker dicht bij je vriendje wonen. Moet je elk weekend wel de wildplassers wegjagen
http://www.at5.nl/artikel(...)msterdam-275000-euro
Het is inderdaad verschrikkelijk duurquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vreselijk hoe duur het is om in Amsterdam te wonen. Dat gaat nog best lastig worden wanneer m'n vriend en ik er (in 2018?) gezamenlijk iets willen vinden.
Ze doen mij denken aan dit.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:33 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Het is inderdaad verschrikkelijk duur
Met wat geluk krijgt diegene die het koopt deze meiden erbij![]()
[ afbeelding ]
waarom dan ook Amsterdam?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vreselijk hoe duur het is om in Amsterdam te wonen. Dat gaat nog best lastig worden wanneer m'n vriend en ik er (in 2018?) gezamenlijk iets willen vinden.
Het prinsesje woont er al en peinst er niet over om ergens anders te gaan wonen, want dat is B-garnituur. Dat de implicatie is dat je binnen Amsterdam een enorm overpriced pauperhuis in een pauperbuurt zal moeten uitzoeken schijnt dan weer niet ter zake te doen.quote:
Naja, veel succes daarmee in ieder gevalquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het prinsesje woont er al en peinst er niet over om ergens anders te gaan wonen, want dat is B-garnituur. Dat de implicatie is dat je binnen Amsterdam een enorm overpriced pauperhuis in een pauperbuurt zal moeten uitzoeken schijnt dan weer niet ter zake te doen.Ik volg de redenering ook niet helemaal.
noord schijnt wel aardig ontwikkeld te worden maar verder lijkt het me vreselijk om te wonen. Niet dat ik het buiten centrum echt ken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het prinsesje woont er al en peinst er niet over om ergens anders te gaan wonen, want dat is B-garnituur. Dat de implicatie is dat je binnen Amsterdam een enorm overpriced pauperhuis in een pauperbuurt zal moeten uitzoeken schijnt dan weer niet ter zake te doen.Ik volg de redenering ook niet helemaal.
Noord is inderdaad nog best wel tof. Beetje de hipsterbuurt aan het worden. En kan je elke ochtend dat pontje over het kanaal nemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
noord schijnt wel aardig ontwikkeld te worden maar verder lijkt het me vreselijk om te wonen. Niet dat ik het buiten centrum echt ken.
Stel bij hem voor in in Almere te gaan wonen
Almerequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
noord schijnt wel aardig ontwikkeld te worden maar verder lijkt het me vreselijk om te wonen. Niet dat ik het buiten centrum echt ken.
Stel bij hem voor in in Almere te gaan wonen
Als iemand die een tijdlang dat pontje heeft genomen. In de winter en in de regen is het zwaar kutquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Noord is inderdaad nog best wel tof. Beetje de hipsterbuurt aan het worden. En kan je elke ochtend dat pondje over het kanaal nemen.
Almere.We komen wel gewoon gezellig bij jou in de straat wonen. Beetje op de thee komen en zo.
den Haag is best chill wonen. Gewoon beetje in driehoek centrum/statenkwartier/Bezuidenhoutquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Noord is inderdaad nog best wel tof. Beetje de hipsterbuurt aan het worden. En kan je elke ochtend dat pondje over het kanaal nemen.
Almere.We komen wel gewoon gezellig bij jou in de straat wonen. Beetje op de thee komen en zo.
Is Hoofddorp/Amstelveen niks?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. Zou persoonlijk Den Haag ook best overwegen, samen met 010 en 020. De rest binnen Nederland niet echt. Ja, Groningen, als alles in m'n leven anders zou zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
den Haag is best chill wonen. Gewoon beetje in driehoek centrum/statenkwartier/Bezuidenhout
Jammer dat hij niet in Rotterdam wilt wonen, hij weet niet wat hij mist.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Brrr
Ik ga m'n huisje in het centrum van onze tofste stad niet opgeven voor die bagger hoor.
Ik vind Rotterdam ook best tof. Ik dacht er altijd zwaar negatief over, maar het valt reuze mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:24 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet in Rotterdam wilt wonen, hij weet niet wat hij mist.
Alleen Rotterdammers begrijpen die pure en onvoorwaardelijke liefde voor die heerlijke fijne stad.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:24 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet in Rotterdam wilt wonen, hij weet niet wat hij mist.
Eenschquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
den Haag is best chill wonen. Gewoon beetje in driehoek centrum/statenkwartier/Bezuidenhout
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Own het. Als jij er chill en zelfverzekerd over doet, dan zal de rest dat ook doen.
Nobody gave a shitquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:52 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
[..]
Nobody gave a shit
Ik kon gwn de hand van m'n vriendje vasthouden en hem kussen, er waren maar enkelen die verbaasd omkeken enzo. Kon me eigenlijk niet meer voorstellen waar ik bang voor was op zo'n gecontroleerde omgeving als op school.
Stoer hoor, serieus wel knap van je. Duurde ik allemaal veel langer over. Je ouders deze week ook maar ff?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:52 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
[..]
Nobody gave a shit
Ik kon gwn de hand van m'n vriendje vasthouden en hem kussen, er waren maar enkelen die verbaasd omkeken enzo. Kon me eigenlijk niet meer voorstellen waar ik bang voor was op zo'n gecontroleerde omgeving als op school.
Dat gaat mij weer wat te ver.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen Rotterdammers begrijpen die pure en onvoorwaardelijke liefde voor die heerlijke fijne stad.
Hiep hoi! Overwinning!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:52 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
[..]
Nobody gave a shit
Rotterdam is wel leuk en aardig. Maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat gaat mij weer wat te ver.
Ik heb besloten het tegen m'n moeder te zeggen als ik even alleen met haar ben, wat niet zo vaak voorkomt. Zij zegt het dan wel tegen iedereen die het niet weet, want ik heb daar echt geen zin in.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stoer hoor, serieus wel knap van je. Duurde ik allemaal veel langer over. Je ouders deze week ook maar ff?
Logisch, je bent geen Rotterdammer.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat gaat mij weer wat te ver.
Respect.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:05 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
Ik heb besloten het tegen m'n moeder te zeggen als ik even alleen met haar ben, wat niet zo vaak voorkomt. Zij zegt het dan wel tegen iedereen die het niet weet, want ik heb daar echt geen zin in.
En ja, het is veel makkelijker om gwn de hand van een jongen vast te houden en hem te kussen dat echt te zeggen dat je gay bent.
Ik ga binnenkort hetzelfde doenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:05 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
Ik heb besloten het tegen m'n moeder te zeggen als ik even alleen met haar ben, wat niet zo vaak voorkomt. Zij zegt het dan wel tegen iedereen die het niet weet, want ik heb daar echt geen zin in.
En ja, het is veel makkelijker om gwn de hand van een jongen vast te houden en hem te kussen dat echt te zeggen dat je gay bent.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:15 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort hetzelfde doen
Heb even een stok achter de deur gezet
Succes! Als je ouders echt om je geven accepteren ze het wel, anders moet je ze even een lesje homoseksualiteit geven.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:15 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort hetzelfde doen
Heb even een stok achter de deur gezet
De ideale wereld. Hoewel ik vermoed dat het niet om een vmbo school gaatquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:30 schreef Kaas- het volgende:
Jaccoo's manier is eigenlijk wel gewoon zoals het in de ideale wereld altijd gaat. Niks uit de kast komen, maar gewoon ineens een vriend hebben en daar gewoon hand in hand mee te lopen in plaats van het te verbergen. En dat al op de middelbare school. En nog niemand die er een punt van maakt ook. Vind die hele situatie echt gewoon geweldig. Prachtig man. Hopelijk vergaat het steeds meer mensen op deze wijze.
Bedankt, ik denk dat het wel goed zitquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:32 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
Succes! Als je ouders echt om je geven accepteren ze het wel, anders moet je ze even een lesje homoseksualiteit geven.
Dat werkt enkel voor je vader, tenzij je een zus hebtquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat werkt enkel voor je vader, tenzij je een zus hebt
Ben aan het eten, Bramquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat werkt enkel voor je vader, tenzij je een zus hebt
Smakelijk.quote:
Mijn "proeverij" is enkel voor gesloten kringenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:45 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Heb het al op. Heeft prima gesmaakt.![]()
Wanneer ga jij nu een proeverij houden?
Matig dit weerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Mijn "proeverij" is enkel voor gesloten kringen![]()
Homo's vallen dan al af.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Mijn "proeverij" is enkel voor gesloten kringen![]()
Sorry. Enkel voor mijn bae.quote:
Ik vind zelf een gesloten kring altijd wel fijn. Liever dan zo'n slap gevalletje.quote:
Volgens mij hebben we het over een verschillend soort proeverijquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Sorry. Enkel voor mijn bae.
[..]
Ik vind zelf een gesloten kring altijd wel fijn. Liever dan zo'n slap gevalletje.
Zin in overwatch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb zo'n zin in Overwatch maar moet nog even door studeren
Shhhhh dat was de grap.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het over een verschillend soort proeverij
[..]
Zin in overwatch?
Kom joinen danquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Shhhhh dat was de grap.
Ja dat zeg ik toch....
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vind zelf een gesloten kring altijd wel fijn. Liever dan zo'n slap gevalletje.
Maar ik moet nog even door studeren, man.quote:
Redelijk accuraat. Yes. Yes. I approve.quote:
Goedzo. Ik ga dat ook maar ff doen. Zit al twee uur tegen wat opdrachten voor morgenvroeg aan te hikken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar ik moet nog even door studeren, man.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar ik moet nog even door studeren, man.
Succes!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goedzo. Ik ga dat ook maar ff doen. Zit al twee uur tegen wat opdrachten voor morgenvroeg aan te hikken.
/fok out
Ik message je zo wel, wanneer ik klaar ben. Nog 80 slides overtypen en mijn bronnenlijst doen. Zal wel ffkes durenquote:
Succesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik message je zo wel, wanneer ik klaar ben. Nog 80 slides overtypen en mijn bronnenlijst doen. Zal wel ffkes duren
Volgens mij is dat wel awesome ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:42 schreef Rezania het volgende:
http://www.nationalgeogra(...)Content&sf50128436=1
Ik zie dit, ik denk dat is gaaf. Fuck it, ik ga het gewoon doen.
Feli Rene.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:15 schreef Renesite het volgende:
Huis gaat doorman heeft zijn overlijdensrisicoverzekering ook
! Op heel kort termijn huidige huis op funda
Ik zou eerst naar New York en Washington DC gaan, maar ik zag dit op FB en dacht 'Yes!'. Lijkt me vet chill na een behoorlijk zware studiereis van 3 weken om dan gewoon even 4 daagjes in een trein die door een prachtig landschap gaat te chillen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel awesome ja.
[..]
Feli Rene.
Tofquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:15 schreef Renesite het volgende:
Ja, veel plezierquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou eerst naar New York en Washington DC gaan, maar ik zag dit op FB en dacht 'Yes!'. Lijkt me vet chill na een behoorlijk zware studiereis van 3 weken om dan gewoon even 4 daagjes in een trein die door een prachtig landschap gaat te chillen.
Ik denk dat dit wel een chill plan is eigenlijk. Volgens mij vind je die rust dan veel relaxter dan een extra week NYC.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou eerst naar New York en Washington DC gaan, maar ik zag dit op FB en dacht 'Yes!'. Lijkt me vet chill na een behoorlijk zware studiereis van 3 weken om dan gewoon even 4 daagjes in een trein die door een prachtig landschap gaat te chillen.
Yes, daarom. Vooral ook als ik me herinner hoe slopend de studiereis van de bachelor was, en dat was maar een week. Oké, wss wordt er nu een stuk minder hard gezopen, maar zijn wel drie weken vol bedrijfsbezoeken, universiteiten en cultuur. Best wel gaar daarna denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel een chill plan is eigenlijk. Volgens mij vind je die rust dan veel relaxter dan een extra week NYC.
Op zich is het trouwens gebruikelijk om nog even te wachten tot iemand daadwerkelijk op het punt staat om iets te doen alvorens je iemand veel plezier toewenst. Maar hey, van mij mag je Twister.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op zich is het trouwens gebruikelijk om nog even te wachten tot iemand daadwerkelijk op het punt staat om iets te doen alvorens je iemand veel plezier toewenst. Maar hey, van mij mag je Twister.
Ik wens je veel plezier bij je verjaardag in 2020.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:15 schreef Renesite het volgende:
Groot gebiedquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:36 schreef G-Pier het volgende:
Het streven is nu om zomer 2k17 te vieren in oost-Azië.
Rondreis door dat gebied. Welke landen wij aan gaan doen is nog te beslissen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Mooi!
[..]
Groot gebiedWeet je ook al een beetje waar? Het wordt vast geen Vladivostok.
Bedanktquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op zich is het trouwens gebruikelijk om nog even te wachten tot iemand daadwerkelijk op het punt staat om iets te doen alvorens je iemand veel plezier toewenst. Maar hey, van mij mag je Twister.
Ik wens je veel plezier bij je verjaardag in 2020.
Dat wordt vast een hele mooie reis, maar is het niet vervelend als je bij een prachtig landschap aangekomen bent, dat de trein dan meteen weer verder rijdt? Vier dagen voor Canada is wel wat krapquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:42 schreef Rezania het volgende:
http://www.nationalgeogra(...)Content&sf50128436=1
Ik zie dit, ik denk dat is gaaf. Fuck it, ik ga het gewoon doen.
Ik ga ervan uit dat 99% van het uitzicht tijdens de reis mooi is, dus maak me geen zorgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat wordt vast een hele mooie reis, maar is het niet vervelend als je bij een prachtig landschap aangekomen bent, dat de trein dan meteen weer verder rijdt? Vier dagen voor Canada is wel wat krap
Eigenlijk is dit het mooiste moment van de hele reis, van te voren uitstippelen waar je heen gaat en wat er te doen isquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:14 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Rondreis door dat gebied. Welke landen wij aan gaan doen is nog te beslissen.
Ik zou haast niet meer durven te slapen 's nachts, want dan mis je weer veelquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat 99% van het uitzicht tijdens de reis mooi is, dus maak me geen zorgen.
De reis gaat zes weken duren, zowieso gaan wij naar Vietnam om familie te zien. Die twee dingen maken het al zo leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit het mooiste moment van de hele reis, van te voren uitstippelen waar je heen gaat en wat er te doen is
Kaas is het met me eens, als ik de discussie hierover van vorig jaar goed herinner.
Whehe. Het is zeker waar dat ik van het 'voorspel' ook heel erg geniet!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit het mooiste moment van de hele reis, van te voren uitstippelen waar je heen gaat en wat er te doen is
Kaas is het met me eens, als ik de discussie hierover van vorig jaar goed herinner.
Vietnamquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:37 schreef G-Pier het volgende:
[..]
De reis gaat zes weken duren, zowieso gaan wij naar Vietnam om familie te zien. Die twee dingen maken het al zo leuk.
Opgenomen op de Filipijnen, maar dat maakt de film niet minder goed.quote:
Heb je die docu over de opnames toevallig ook gezien? Misschien wel de meest legendarische 'making of'.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Opgenomen op de Filipijnen, maar dat maakt de film niet minder goed.
Nee helaas niet. Bijna beter dan de film zelf?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je die docu over de opnames toevallig ook gezien? Misschien wel de meest legendarische 'making of'.
Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse (1991) (documentary; 8.2/10)quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Bijna beter dan de film zelf?
Ik denk het niet. Van wat ik tot nu toe gezien heb niet helemaal mijn soort film (al ben ik gek op musicals hoor). Ligt denk ik vooral aan het verhaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:38 schreef Kaas- het volgende:
Jullie homo's gaan toch ook wel gewoon allemaal netjes La La Land (2016) in de bioscoop zien hoop ik?
Ryan Gosling, Emma Watson, 8.8 op imdb en notering in hun top-30 aller tijden, musical.
Wat willen we nou nog meer?
Uhm, neequote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:38 schreef Kaas- het volgende:
Jullie homo's gaan toch ook wel gewoon allemaal netjes La La Land (2016) in de bioscoop zien hoop ik?
Ryan Gosling, Emma Watson, 8.8 op imdb en notering in hun top-30 aller tijden, musical.
Wat willen we nou nog meer?
Kijk even of je EndNote via je school kan krijgen, die kan het automatisch voor je doen in Word.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Is hier iemand specifiek goed in APA 6th? Ik ben aan het struggelen met een aantal bronnen hoe ik deze exact dien weer te geven
Ik heb wel eens met EndNote gewerkt, dat is best prima, maar het nadeel is dat ik nergens kan vinden wat voor type document het is. Het is een paper, wat geupload wordt naar een publicatie magazine (oid) en dan via daar wordt verspreid. Maar wat is het dan precies? Journal Article? Journal? Magazine?quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijk even of je EndNote via je school kan krijgen, die kan het automatisch voor je doen in Word.
Heb net een dubbele espresso opquote:
Koffieachtige productenquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb net een dubbele espresso op
Journal article.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met EndNote gewerkt, dat is best prima, maar het nadeel is dat ik nergens kan vinden wat voor type document het is. Het is een paper, wat geupload wordt naar een publicatie magazine (oid) en dan via daar wordt verspreid. Maar wat is het dan precies? Journal Article? Journal? Magazine?
Ik heb sowieso de bron al genoteerd, maar ik wil het checken. Meer dan 1 fout en ik heb weer een onvoldoende.. Vorige keer had ik het overgenomen van een ander gepubliceert stuk en zaten er alsnog fouten in
Toppie! Thanks.quote:
Oewh lekk0rquote:
Gewoon ff googelen, internet barst van de tutorials met veel voorbeelden. Waar gaat het in dit geval om?quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Is hier iemand specifiek goed in APA 6th? Ik ben aan het struggelen met een aantal bronnen hoe ik deze exact dien weer te geven
Geeft een tweede leven aan al je eten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 12:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zek0r. Tostiijzer is een prima uitvinding
Die laatste opmerking is alles behalve intolerant.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:02 schreef Rezania het volgende:
https://degladiool.nl/hypocriete-tolerantie/
Prachtig.
Het is wel vermoeiende bemoeizucht, wat hun eerdere argument teniet doet doordat het nogal een hypocriete vraag is. Dat bedoelen ze.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die laatste opmerking is alles behalve intolerant.
Als iemand aan mij vraagt hoe homoseks werkt, dan is dat toch geen teken van intolerantie? smh.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel vermoeiende bemoeizucht, wat hun eerdere argument teniet doet doordat het nogal een hypocriete vraag is. Dat bedoelen ze.
Ik zeg niet dat het niet raar is, maar als het gaat over "hypocriete-tolerantie" dan is dit een dom voorbeeld.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:17 schreef Kaas- het volgende:
Ik ondervraag anderen ook vaak over hun seksleven, maar dat is alleen omdat ik gewoon creepy ben.
Ik heb niet op de link geklikt, maar maakte gewoon even misbruik van jullie gesprek om wat ongemakkelijke dingen over mezelf te delen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg niet dat het niet raar is, maar als het gaat over "hypocriete-tolerantie" dan is dit een dom voorbeeld.
Dat mag jij altijd doen kaasquote:Op woensdag 11 januari 2017 13:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb niet op de link geklikt, maar maakte gewoon even misbruik van jullie gesprek om wat ongemakkelijke dingen over mezelf te delen.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:17 schreef Kaas- het volgende:
Ik ondervraag anderen ook vaak over hun seksleven, maar dat is alleen omdat ik gewoon creepy ben.
Vragen over iemands seksleven is vermoeiende bemoeizucht?quote:Op woensdag 11 januari 2017 13:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel vermoeiende bemoeizucht, wat hun eerdere argument teniet doet doordat het nogal een hypocriete vraag is. Dat bedoelen ze.
Hier moet je nooit aan toegeven. Hoe veel ze ook zeiken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:48 schreef Kaas- het volgende:
Elkaars seksleven is zeker een top-5 onderwerp in m'n vriendengroep. Dan staat men boven op de bank een nieuwe positie die 'ie heeft gedaan uit te beelden, wordt er gevraagd aan iemand of 'ie z'n vriendin al wel eens anaal heeft gedaan, doen we na wat we denken dat de andere vriend voor geluiden maakt etc etc. Of vragen al die heterovrienden mij om een ranking qua wie van hen ik zou doen. :')
Zo voel ik mij ook hierover.quote:Op woensdag 11 januari 2017 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vragen over iemands seksleven is vermoeiende bemoeizucht?
Ik heb daar niet zo'n problemen mee als mensen me dat vragen. Ik vond t op vakantie (waar een hetero stel mee was) wel grappig hoe de hetero vent, naarmate de week vorderde, steeds meer durfde te vragen uit nieuwsgierigheid. Vind ik dat ie te ver gaat, geef ik dat gewoon aan. En anders geef ik smakelijk antwoord.
Dat geneuzel altijdRelax, it's just sex.
Haha. Die nr. 1 nog blozen of wat?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hier moet je nooit aan toegeven. Hoe veel ze ook zeiken.
Veel gedoe gehad op hbo met een werk groepje. Ze vroegen het dagen achter elkaar iedere paar minuten. Toen ik zei "geen van beide", werd het enkel erger. Uiteindelijk zei ik: jij staat op 1, jij op 2. Dat heb ik geweten
Ha, en ondertussen er wel om blijven vragen. Die was stiekem voor jou geweest als je echt wilde denk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Nee. Die schreeuwde: NEEEEEEEEEE!!
Want dat is stoerder
haha. Ik wilde ze sowieso niet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha, en ondertussen er wel om blijven vragen. Die was stiekem voor jou geweest als je echt wilde denk ik.
mij wel?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
haha. Ik wilde ze sowieso niet.
Coolquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:25 schreef Kaas- het volgende:
M'n vrienden beschrijven eigenlijk ook wel eens met een stalen gezicht van elkaar hoe ze met hen de liefde zouden willen bedrijven en hoe ze dat aan zouden pakken, om halverwege zo'n monoloog even de hand op de ander z'n hand te leggen. Is dan niet serieus natuurlijk. Ik vind dat totale gebrek aan awkwardness wel tof eigenlijk. We hebben in de loop der jaren zo'n sfeertje gekregen dat er niks meer is dat je niet kan zeggen. Kennen elkaars diepste geheimen, meer dan onze partners of ouders die kennen.
Ik moet nog steeds een paar van je zogenaamde sexy foto's ontvangen.quote:
ik heb geen sexy foto'squote:Op woensdag 11 januari 2017 15:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een paar van je zogenaamde sexy foto's ontvangen.
Daar zal ik mijn antwoord op baseren.
men kan alles maken.quote:
Ik bid mee.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:32 schreef Kaas- het volgende:
Nog maar even en dan zie ik wellicht Mortaxx z'n sicke dansmoves.
Ik denk niet dat je er blij van gaat wordenquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk dat ik die avond van alles blij word, want die rave is awesome.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:48 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er blij van gaat worden
Helaas zal ik er hier dan niks over delen, in ruil voor dat er ook geen geruchten over mijn crazy dansmoves op Fok zullen belanden.quote:
Niet?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:48 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er blij van gaat worden
Uhhh die avond?quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die avond van alles blij word, want die rave is awesome.
Ja, maar ze weten wel altijd een punt te maken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:21 schreef Vlarp het volgende:
Jullie weten neem ik aan dat De Gladiool satirisch is, toch?
ik heb nooit gezegd dat ik kan dansenquote:Op woensdag 11 januari 2017 15:32 schreef Kaas- het volgende:
Iedereen kan het, niemand kan het.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik kan dansen
https://degladiool.nl/joggingbroek/quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:21 schreef Vlarp het volgende:
Jullie weten neem ik aan dat De Gladiool satirisch is, toch?
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 16:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
https://degladiool.nl/joggingbroek/
Hihi
Dat is waar. En ook hier hebben ze een punt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar ze weten wel altijd een punt te maken.
Ik heb ook een punt: .quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is waar. En ook hier hebben ze een punt.
Daarom moet je discreet ondeugend zijnquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iedereen die met jou omgaat verandert in een seksloos muurbloempje [ afbeelding ]
Geef eens een voorbeeldquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daarom moet je discreet ondeugend zijn
Zeg gewoon waar het op staat, is een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daarom moet je discreet ondeugend zijn
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 16:59 schreef Paxcon het volgende:
erg lekker was het niet maar het is redelijk weg te krijgen
quote:
Dan is het niet meer discreetquote:
Als het eenmaal op FOK! staat word je achtervolgd met je jeugdzondesquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zeg gewoon waar het op staat, is een stuk duidelijker.
Tja, dat soort dingen staan ook gewoon in mijn oude schriften van school hoor. Je moet het alleen niet meer terugvinden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Dan is het niet meer discreet
[..]
Als het eenmaal op FOK! staat word je achtervolgd met je jeugdzondes
Ik vind het nu te koud om te zwemmenquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:06 schreef Toto69 het volgende:
Paxje, mag ik jou een oneerbaar voorstel doen?
Ik kan niet verklappen wat het is maar neem een zwembroek mee
Hij die zonder zondes beweert te leven liegt enkel zichzelf voor,quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Dan is het niet meer discreet
[..]
Als het eenmaal op FOK! staat word je achtervolgd met je jeugdzondes
ik ben vandaag met contrast showering begonnen. Dat is koudquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het nu te koud om te zwemmen
Prachtigquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij die zonder zondes beweert te leven liegt enkel zichzelf voor,
Hij die zichzelf voorliegt is bang voor de werkelijkheid.
De werkelijkheid achterhaalt hem altijd,
En dan heeft hij spijt
De hemel gaat aan hem voorbij!quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij die zonder zondes beweert te leven liegt enkel zichzelf voor,
Hij die zichzelf voorliegt is bang voor de werkelijkheid.
De werkelijkheid achterhaalt hem altijd,
En dan heeft hij spijt
Dank jequote:
Welk boekje?quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:09 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
De hemel gaat aan hem voorbij!
Of komt dat niet uit dat boekje?
Over showers gesproken. Golden showers schijnen in te zijn vandaag.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben vandaag met contrast showering begonnen. Dat is koud
Jezelf niet zo onderschattenquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Welk boekje?
Ik verzon dit ter plekke (wat te zien is aan het brakke niveau)
heb je dat wel eens gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Over showers gesproken. Golden showers schijnen in te zijn vandaag.
Nou ja ik ben gedichtjes van Paxcon gewend en die zijn erg diepgaand moet ik zeggenquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jezelf niet zo onderschatten
gebruikt hij die ook om jou te vleien? Bahquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja ik ben gedichtjes van Paxcon gewend en die zijn erg diepgaand moet ik zeggen
Soms zijn het zelfs hele stukken waarin ik dood schijn te zin
Ik kan niet dichten dus ik bespaar je dat.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja ik ben gedichtjes van Paxcon gewend en die zijn erg diepgaand moet ik zeggen
Al mijn gedichten zijn gejatquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gebruikt hij die ook om jou te vleien? Bah
Jij bent de compilatiebaasquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik kan niet dichten dus ik bespaar je dat.
Da's wel lekker ja. Even tien seconden of zo.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:12 schreef Rezania het volgende:
Ik eindigde vanochtend mijn douche met koud water. Was wel verfrissend.
Maakt niet uit, je faam is nog steeds grootquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:14 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Met pensioen, dat wel.
Do miss it sometimes.
Gisteren ging het de hele dag door met verzoekjes, jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je faam is nog steeds groot
Snap ik wel ja.
Ik deed het in stappen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Jij bent de compilatiebaas
[..]
Da's wel lekker ja. Even tien seconden of zo.
Ach, er waren er niet zoveel die het deden toch? Dat maakt het dan toch 'bijzonder'.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Gisteren ging het de hele dag door met verzoekjes, ja
Best wel vleiend, terwijl het niet eens zo bijzonder is.
Pussyquote:
Nee, pik.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, er waren er niet zoveel die het deden toch? Dat maakt het dan toch 'bijzonder'.
[..]
Pussy
koudquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:17 schreef Paxcon het volgende:
Douchen jullie in de zomer als het 25-30 graden buiten is warm of koud?
Warm. Zo lijkt je omgeving minder warm.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:17 schreef Paxcon het volgende:
Nog steeds warm. Of heet. Ik ben meestal helemaal rood als ik eronder weg kom.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:17 schreef Paxcon het volgende:
slecht voor je huidquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:15 schreef Kaas- het volgende:
Contrast showering doe ik ook trouwens hoor; af en toe zomaar van warm naar megawarm. Niets nieuws onder de zon.
De rest kwam na mij inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, er waren er niet zoveel die het deden toch? Dat maakt het dan toch 'bijzonder'.
[..]
Pussy
Nee, gewoon dezelfde temperatuur tenzij ik mij echt heet voel.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:17 schreef Paxcon het volgende:
Tenzij ik er huidziektes van krijg als ik het niet doe ga ik echt nooit van m'n leven overstappen op een koude douche hoor. Man, het idee.quote:
Ik vind dat ook vreselijkquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tenzij ik er huidziektes van krijg als ik het niet doe ga ik echt nooit van m'n leven overstappen op een koude douche hoor. Man, het idee.
Je krijgt er hooguit een beetje droog huid van. Gemiep van mensen altijd.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tenzij ik er huidziektes van krijg als ik het niet doe ga ik echt nooit van m'n leven overstappen op een koude douche hoor. Man, het idee.
How cutequote:Op woensdag 11 januari 2017 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen maar chill, kan iemand jou warm maken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind dat ook vreselijk
Maar goed ik ben een beetje een koukleum altijd
Jezus man, en dan klagen over een hete douche.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
over zonlicht gesproken. Straks maar even zonnebank doen
Muziekje op en chillen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
over zonlicht gesproken. Straks maar even zonnebank doen
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen maar chill, kan iemand jou warm maken.
gewoon met matequote:Op woensdag 11 januari 2017 17:25 schreef TwisterNederland het volgende:
Zonnebanken
Blijf het niks vinden. Over een paar jaar komen sommigen er als een leren bankstel uit
Hij vergat een n.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
En wat is met mate voor jou?
een a twee keer per maandquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
En wat is met mate voor jou?
UV licht niet. En zeker niet in de hoeveelheden waarmee je jezelf bombardeert onder een zonnebank.quote:
zonnebank is zonlicht waar de slechte straling is weggelatenquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
UV licht niet. En zeker niet in de hoeveelheden waarmee je jezelf bombardeert onder een zonnebank.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zonnebank is zonlicht waar de slechte straling is weggelaten
Dagje strand is veel slechter dan 20 minuten zonnebank
Nou......quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zonnebank is zonlicht waar de slechte straling is weggelaten
Dagje strand is veel slechter dan 20 minuten zonnebank
Mortaxx komt nu van een koude douche thuis.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:50 schreef Rezania het volgende:
Maar goed, zelf weten. Alleen om dan te miepen over een hete douche...
ik lig zo heerlijk warm en dan ook nog die afterglow als je naar buiten looptquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mortaxx komt nu van een koude douche thuis.
Ba doem tsj
Maak je selfies onder de zonnebank?quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik lig zo heerlijk warm en dan ook nog die afterglow als je naar buiten loopt
ja voeg me toe op snapchat 👻roomboterboy69quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Maak je selfies onder de zonnebank?
Added, mocht dit andermans Snapchat zijn lach ik mijzelf hard uit.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja voeg me toe op snapchat 👻roomboterboy69
Afterglow is nu wel snel weg als je buiten komt met die wind en kou, vrees ik.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik lig zo heerlijk warm en dan ook nog die afterglow als je naar buiten loopt
Winderig, regen en kouquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Afterglow is nu wel snel weg als je buiten komt met die wind en kou, vrees ik.
Of een spray tan. Hij ziet er namelijk niet "goed gekeurd uit". Het is veel te oranje.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Te veel onder de zonnebank gelegen.
Hij is stiekem een wortel.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Of een spray tan. Hij ziet er namelijk niet "goed gekeurd uit". Het is veel te oranje.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij is stiekem een wortel.
Vooral een gevoelige paarse punt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heeft Rezje nu gewoon een gevoelige kant?
Die had ik kunnen verwachten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral een gevoelige paarse punt.
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou jaaa Opso.quote:
Voor rondvliegende sneeuwballen?quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Brrrr er komt sneeuw in 2 dagen. Ik ben bang.
Dat ik niet optijd op school aan zal komen voor mijn examen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voor rondvliegende sneeuwballen?
oke sanasoufiquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Brrrr er komt sneeuw in 2 dagen. Ik ben bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |