Alleen maar chill, kan iemand jou warm maken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind dat ook vreselijk
Maar goed ik ben een beetje een koukleum altijd
Jezus man, en dan klagen over een hete douche.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
over zonlicht gesproken. Straks maar even zonnebank doen
Muziekje op en chillen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
over zonlicht gesproken. Straks maar even zonnebank doen
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen maar chill, kan iemand jou warm maken.
gewoon met matequote:Op woensdag 11 januari 2017 17:25 schreef TwisterNederland het volgende:
Zonnebanken
Blijf het niks vinden. Over een paar jaar komen sommigen er als een leren bankstel uit
Hij vergat een n.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
En wat is met mate voor jou?
een a twee keer per maandquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
En wat is met mate voor jou?
UV licht niet. En zeker niet in de hoeveelheden waarmee je jezelf bombardeert onder een zonnebank.quote:
zonnebank is zonlicht waar de slechte straling is weggelatenquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
UV licht niet. En zeker niet in de hoeveelheden waarmee je jezelf bombardeert onder een zonnebank.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zonnebank is zonlicht waar de slechte straling is weggelaten
Dagje strand is veel slechter dan 20 minuten zonnebank
Nou......quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zonnebank is zonlicht waar de slechte straling is weggelaten
Dagje strand is veel slechter dan 20 minuten zonnebank
Mortaxx komt nu van een koude douche thuis.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:50 schreef Rezania het volgende:
Maar goed, zelf weten. Alleen om dan te miepen over een hete douche...
ik lig zo heerlijk warm en dan ook nog die afterglow als je naar buiten looptquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mortaxx komt nu van een koude douche thuis.
Ba doem tsj
Maak je selfies onder de zonnebank?quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik lig zo heerlijk warm en dan ook nog die afterglow als je naar buiten loopt
ja voeg me toe op snapchat 👻roomboterboy69quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Maak je selfies onder de zonnebank?
Added, mocht dit andermans Snapchat zijn lach ik mijzelf hard uit.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja voeg me toe op snapchat 👻roomboterboy69
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |