Al mijn gedichten zijn gejatquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja ik ben gedichtjes van Paxcon gewend en die zijn erg diepgaand moet ik zeggen
Soms zijn het zelfs hele stukken waarin ik dood schijn te zin
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gebruikt hij die ook om jou te vleien? Bah
Jij bent de compilatiebaasquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik kan niet dichten dus ik bespaar je dat.
Da's wel lekker ja. Even tien seconden of zo.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:12 schreef Rezania het volgende:
Ik eindigde vanochtend mijn douche met koud water. Was wel verfrissend.
Maakt niet uit, je faam is nog steeds grootquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:14 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Met pensioen, dat wel.
Do miss it sometimes.
Gisteren ging het de hele dag door met verzoekjes, jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je faam is nog steeds groot
Snap ik wel ja.
Ik deed het in stappen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Jij bent de compilatiebaas
[..]
Da's wel lekker ja. Even tien seconden of zo.
Ach, er waren er niet zoveel die het deden toch? Dat maakt het dan toch 'bijzonder'.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Gisteren ging het de hele dag door met verzoekjes, ja
Best wel vleiend, terwijl het niet eens zo bijzonder is.
Pussyquote:
Nee, pik.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, er waren er niet zoveel die het deden toch? Dat maakt het dan toch 'bijzonder'.
[..]
Pussy
koudquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:17 schreef Paxcon het volgende:
Douchen jullie in de zomer als het 25-30 graden buiten is warm of koud?
Warm. Zo lijkt je omgeving minder warm.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:17 schreef Paxcon het volgende:
Nog steeds warm. Of heet. Ik ben meestal helemaal rood als ik eronder weg kom.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:17 schreef Paxcon het volgende:
slecht voor je huidquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:15 schreef Kaas- het volgende:
Contrast showering doe ik ook trouwens hoor; af en toe zomaar van warm naar megawarm. Niets nieuws onder de zon.
De rest kwam na mij inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, er waren er niet zoveel die het deden toch? Dat maakt het dan toch 'bijzonder'.
[..]
Pussy
Nee, gewoon dezelfde temperatuur tenzij ik mij echt heet voel.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:17 schreef Paxcon het volgende:
Tenzij ik er huidziektes van krijg als ik het niet doe ga ik echt nooit van m'n leven overstappen op een koude douche hoor. Man, het idee.quote:
Ik vind dat ook vreselijkquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tenzij ik er huidziektes van krijg als ik het niet doe ga ik echt nooit van m'n leven overstappen op een koude douche hoor. Man, het idee.
Je krijgt er hooguit een beetje droog huid van. Gemiep van mensen altijd.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tenzij ik er huidziektes van krijg als ik het niet doe ga ik echt nooit van m'n leven overstappen op een koude douche hoor. Man, het idee.
How cutequote:Op woensdag 11 januari 2017 17:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen maar chill, kan iemand jou warm maken.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind dat ook vreselijk
Maar goed ik ben een beetje een koukleum altijd
Jezus man, en dan klagen over een hete douche.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
over zonlicht gesproken. Straks maar even zonnebank doen
Muziekje op en chillen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
over zonlicht gesproken. Straks maar even zonnebank doen
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen maar chill, kan iemand jou warm maken.
gewoon met matequote:Op woensdag 11 januari 2017 17:25 schreef TwisterNederland het volgende:
Zonnebanken
Blijf het niks vinden. Over een paar jaar komen sommigen er als een leren bankstel uit
Hij vergat een n.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
En wat is met mate voor jou?
een a twee keer per maandquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
En wat is met mate voor jou?
UV licht niet. En zeker niet in de hoeveelheden waarmee je jezelf bombardeert onder een zonnebank.quote:
zonnebank is zonlicht waar de slechte straling is weggelatenquote:Op woensdag 11 januari 2017 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
UV licht niet. En zeker niet in de hoeveelheden waarmee je jezelf bombardeert onder een zonnebank.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zonnebank is zonlicht waar de slechte straling is weggelaten
Dagje strand is veel slechter dan 20 minuten zonnebank
Nou......quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zonnebank is zonlicht waar de slechte straling is weggelaten
Dagje strand is veel slechter dan 20 minuten zonnebank
Mortaxx komt nu van een koude douche thuis.quote:Op woensdag 11 januari 2017 17:50 schreef Rezania het volgende:
Maar goed, zelf weten. Alleen om dan te miepen over een hete douche...
ik lig zo heerlijk warm en dan ook nog die afterglow als je naar buiten looptquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mortaxx komt nu van een koude douche thuis.
Ba doem tsj
Maak je selfies onder de zonnebank?quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik lig zo heerlijk warm en dan ook nog die afterglow als je naar buiten loopt
ja voeg me toe op snapchat 👻roomboterboy69quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Maak je selfies onder de zonnebank?
Added, mocht dit andermans Snapchat zijn lach ik mijzelf hard uit.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja voeg me toe op snapchat 👻roomboterboy69
Afterglow is nu wel snel weg als je buiten komt met die wind en kou, vrees ik.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik lig zo heerlijk warm en dan ook nog die afterglow als je naar buiten loopt
Winderig, regen en kouquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Afterglow is nu wel snel weg als je buiten komt met die wind en kou, vrees ik.
Of een spray tan. Hij ziet er namelijk niet "goed gekeurd uit". Het is veel te oranje.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Te veel onder de zonnebank gelegen.
Hij is stiekem een wortel.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Of een spray tan. Hij ziet er namelijk niet "goed gekeurd uit". Het is veel te oranje.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij is stiekem een wortel.
Vooral een gevoelige paarse punt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heeft Rezje nu gewoon een gevoelige kant?
Die had ik kunnen verwachten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral een gevoelige paarse punt.
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 11 januari 2017 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou jaaa Opso.quote:
Voor rondvliegende sneeuwballen?quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Brrrr er komt sneeuw in 2 dagen. Ik ben bang.
Dat ik niet optijd op school aan zal komen voor mijn examen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voor rondvliegende sneeuwballen?
oke sanasoufiquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Brrrr er komt sneeuw in 2 dagen. Ik ben bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |