waarom dan ook Amsterdam?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vreselijk hoe duur het is om in Amsterdam te wonen. Dat gaat nog best lastig worden wanneer m'n vriend en ik er (in 2018?) gezamenlijk iets willen vinden.
Het prinsesje woont er al en peinst er niet over om ergens anders te gaan wonen, want dat is B-garnituur. Dat de implicatie is dat je binnen Amsterdam een enorm overpriced pauperhuis in een pauperbuurt zal moeten uitzoeken schijnt dan weer niet ter zake te doen.quote:
Naja, veel succes daarmee in ieder gevalquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het prinsesje woont er al en peinst er niet over om ergens anders te gaan wonen, want dat is B-garnituur. Dat de implicatie is dat je binnen Amsterdam een enorm overpriced pauperhuis in een pauperbuurt zal moeten uitzoeken schijnt dan weer niet ter zake te doen.Ik volg de redenering ook niet helemaal.
noord schijnt wel aardig ontwikkeld te worden maar verder lijkt het me vreselijk om te wonen. Niet dat ik het buiten centrum echt ken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het prinsesje woont er al en peinst er niet over om ergens anders te gaan wonen, want dat is B-garnituur. Dat de implicatie is dat je binnen Amsterdam een enorm overpriced pauperhuis in een pauperbuurt zal moeten uitzoeken schijnt dan weer niet ter zake te doen.Ik volg de redenering ook niet helemaal.
Noord is inderdaad nog best wel tof. Beetje de hipsterbuurt aan het worden. En kan je elke ochtend dat pontje over het kanaal nemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
noord schijnt wel aardig ontwikkeld te worden maar verder lijkt het me vreselijk om te wonen. Niet dat ik het buiten centrum echt ken.
Stel bij hem voor in in Almere te gaan wonen
Almerequote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
noord schijnt wel aardig ontwikkeld te worden maar verder lijkt het me vreselijk om te wonen. Niet dat ik het buiten centrum echt ken.
Stel bij hem voor in in Almere te gaan wonen
Als iemand die een tijdlang dat pontje heeft genomen. In de winter en in de regen is het zwaar kutquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Noord is inderdaad nog best wel tof. Beetje de hipsterbuurt aan het worden. En kan je elke ochtend dat pondje over het kanaal nemen.
Almere.We komen wel gewoon gezellig bij jou in de straat wonen. Beetje op de thee komen en zo.
den Haag is best chill wonen. Gewoon beetje in driehoek centrum/statenkwartier/Bezuidenhoutquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Noord is inderdaad nog best wel tof. Beetje de hipsterbuurt aan het worden. En kan je elke ochtend dat pondje over het kanaal nemen.
Almere.We komen wel gewoon gezellig bij jou in de straat wonen. Beetje op de thee komen en zo.
Is Hoofddorp/Amstelveen niks?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. Zou persoonlijk Den Haag ook best overwegen, samen met 010 en 020. De rest binnen Nederland niet echt. Ja, Groningen, als alles in m'n leven anders zou zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
den Haag is best chill wonen. Gewoon beetje in driehoek centrum/statenkwartier/Bezuidenhout
Jammer dat hij niet in Rotterdam wilt wonen, hij weet niet wat hij mist.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Brrr
Ik ga m'n huisje in het centrum van onze tofste stad niet opgeven voor die bagger hoor.
Ik vind Rotterdam ook best tof. Ik dacht er altijd zwaar negatief over, maar het valt reuze mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:24 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet in Rotterdam wilt wonen, hij weet niet wat hij mist.
Alleen Rotterdammers begrijpen die pure en onvoorwaardelijke liefde voor die heerlijke fijne stad.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:24 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet in Rotterdam wilt wonen, hij weet niet wat hij mist.
Eenschquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
den Haag is best chill wonen. Gewoon beetje in driehoek centrum/statenkwartier/Bezuidenhout
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Own het. Als jij er chill en zelfverzekerd over doet, dan zal de rest dat ook doen.
Nobody gave a shitquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:52 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
[..]
Nobody gave a shit
Ik kon gwn de hand van m'n vriendje vasthouden en hem kussen, er waren maar enkelen die verbaasd omkeken enzo. Kon me eigenlijk niet meer voorstellen waar ik bang voor was op zo'n gecontroleerde omgeving als op school.
Stoer hoor, serieus wel knap van je. Duurde ik allemaal veel langer over. Je ouders deze week ook maar ff?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:52 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
[..]
Nobody gave a shit
Ik kon gwn de hand van m'n vriendje vasthouden en hem kussen, er waren maar enkelen die verbaasd omkeken enzo. Kon me eigenlijk niet meer voorstellen waar ik bang voor was op zo'n gecontroleerde omgeving als op school.
Dat gaat mij weer wat te ver.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen Rotterdammers begrijpen die pure en onvoorwaardelijke liefde voor die heerlijke fijne stad.
Hiep hoi! Overwinning!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:52 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
[..]
Nobody gave a shit
Rotterdam is wel leuk en aardig. Maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat gaat mij weer wat te ver.
Ik heb besloten het tegen m'n moeder te zeggen als ik even alleen met haar ben, wat niet zo vaak voorkomt. Zij zegt het dan wel tegen iedereen die het niet weet, want ik heb daar echt geen zin in.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stoer hoor, serieus wel knap van je. Duurde ik allemaal veel langer over. Je ouders deze week ook maar ff?
Logisch, je bent geen Rotterdammer.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat gaat mij weer wat te ver.
Respect.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:05 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
Ik heb besloten het tegen m'n moeder te zeggen als ik even alleen met haar ben, wat niet zo vaak voorkomt. Zij zegt het dan wel tegen iedereen die het niet weet, want ik heb daar echt geen zin in.
En ja, het is veel makkelijker om gwn de hand van een jongen vast te houden en hem te kussen dat echt te zeggen dat je gay bent.
Ik ga binnenkort hetzelfde doenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:05 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
Ik heb besloten het tegen m'n moeder te zeggen als ik even alleen met haar ben, wat niet zo vaak voorkomt. Zij zegt het dan wel tegen iedereen die het niet weet, want ik heb daar echt geen zin in.
En ja, het is veel makkelijker om gwn de hand van een jongen vast te houden en hem te kussen dat echt te zeggen dat je gay bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |