abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 10 januari 2017 @ 10:26:18 #1
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_168024402


Downloads


Linkjes

Officiële Pokémon GO website
Pokémon GO op Reddit
Pokémon GO Snap op Reddit
Nederlandse Pokémon GO Facebook groep
IV calculator dmv inloggen (let op: inloggen met account is tegen ToS dus op eigen risico)
IV calculator dmv handmatig invoeren
CP na evolutie
Attack moveset vergelijken
Hoe moet je dodgen?

Server status

Team Leaders:


FAQ
POK / Pokémon Go FAQ

Lijstje van beste attackers & defenders sinds de CP-change van 21 november!

pi_168024670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:23 schreef Nattekat het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ofers_they/?sort=new

Ik lees net dat ik een cheater ben ;(
(Auto)
Damn dan ben ik ook een cheater :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 10:46:29 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168024681
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:45 schreef Gurian het volgende:

[..]

Damn dan ben ik ook een cheater :P
Er komen vreemde mensen op die reddit _O-
Daarom thesilphroad.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168024700
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er komen vreemde mensen op die reddit _O-
Daarom thesilphroad.
Als we nu de auto duwen naar de plek waar een Gym zit en dan daar lekker warm in de auto een Gym gaan veroveren, zijn we dan ook cheaters?
pi_168024738
Gewoon antbikkels hier.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_168024849
quote:
We're talking of Pokemon Go here, not Pokemon GTA. There's nothing fair about that.
:D Dat vind ik wel een geniale tekst _O-
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_168024874
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er komen vreemde mensen op die reddit _O-
Daarom thesilphroad.
Mwah, hier zitten wel goede ideeën tussen :)

https://www.reddit.com/r/(...)n_go_player_heres_a/

quote:
-Giving battle winners priority needs to apply to gyms that you are prestiging. I don't see why Niantic finally used this solution that we wanted for months and then only half applied it.
-While prestiging a gym you should be able to see what prestige it is at. It's ridiculous that some dude several blocks away has more information on a gym than the person who is there fighting it. This is definitely an enabler for sniping.
-Reporting users (This might exist already?). Obviously this could be abused, but it could solve a lot of problems if some sort of in-app reporting system was introduced so that we can eventually ban the spoofers. It's getting real old watching a nearby gym build up to lvl 7 in 20 minutes with no one nearby in the below freezing weather.
-Display lure timer, like c'mon, it's such a simple feature to add that we all want. How do we not have this yet?
-Being able to switch pokemon while waiting for the next opponent gym pokemon to switch out. If you barely defeat a pokemon and survive with 1 hp, you should expect to be rewarded with a chance to switch to another pokemon instead of expecting it to be a dead mon walking knowing that it's going to take at least 3 hits before the game recognizes that you clicked to switch it immediately.
-When your pokemon faints in battle you should be able to choose which pokemon is switched to next, or it should at least prioritize ones that aren't weak. So. Many. Revives. All used because the game throws my mons out there like cannon fodder, all while I'm pounding the button to switch to a pokemon at full health.
-When selecting your line up to fight a gym, why not be able to select multiple at once similar to mass transferring pokemon? The mechanic is already there, it wouldn't be difficult to implement and would save players a lot of time. On top of that, this is something we've all wanted for months.
-General Pokémon rebalancing. I would like to know who decided that Vaporeon should be tankier than Venusaur, or Onix, or Dragonite? And on top of that give Vaporeon some of the highest damage in the game? Who thought that was even remotely logical or Balanced? And at the same time some person was like "you know what I hate most in life?! Giant boulders and snakes" Bam! Onix CP capped at around 800. Meanwhile other pokemon are exceeding 3000+ cp. Brilliant. I understand that some of these stats are derived from the original games, but this is an entirely different system where many pokemon become completely useless with absolutely no roles that they are even close to filling. Some balancing changes should be made in my opinion.
-Obviously there are many glitches that literally make the game unplayable: The freezing screen when trying to log in, still getting kicked out of gyms left and right, having your pokemon die repeatedly in battle because it thinks you didn't dodge a lethal attack. These shouldn't have been problems for more than a few weeks, but instead some have persisted for months.
Suggestions: (not claiming that they're all originals, many are just some that I think are great ideas)
-Being able to donate stardust in increments of 100 to people who have placed lures. (There might need to be a cap for how much you can donate to stop some sort of exploitation). It would be nice if you didn't even have to be in range of the lure, just as long as it's in view you could donate. This would cause the community to fight over who places the lures instead of holding out in order to save your own lure. I think it could make the game feel much more alive.
-Having a reputation system and a friend's list that allows us to interact, even if it's as simple as text chat, with other players. Maybe be able to ping a location of a pokemon or be able to see the location of nearby players (if their servers can handle these things). Of course displaying your location would be togglable.
-Trading items: obviously trading pokemon is something that nearly all of us have been wanting, but it complicates things maybe because a good part of the community believes that the game is all about finding and collecting pokemon for yourself. However, being able to trade items is much more simple, but still highly beneficial and a step in the right direction that has a lot of potential. So many times I've found myself at 200+ great balls tossing dozens of poke balls, while my friends who are playing right next to me can't catch a pokemon because they're out. Being able to help each other out would make the game feel like there's much more of a cooperative interaction than what there actually is currently.
-A berry that calms down pokemon. We all know that some of these little rascals could use stacks of chill pills to settle down and stop spamming animations.
-Also I'm like lvl 33 why is a 150 cp pidgey still giving me sass?
-Being able to see what gym your pokemon is in. Possibly being notified when it's under attack.
-The more a pokemon has evolved, the more candy it should be worth. Sometimes there is 0 incentive to catch a pidgeotto when it's worth nothing more than a pidgey, but is going to require twice as many pokeballs to catch.
-Being able to sort pokemon by type. It's been so long. It's so simple. Many of us want it. Niantic please...
-Having a date stamp on our eggs. I've heard some strong arguments as to why Niantic might not want us to have this. I however, think this is definitely a feature we should have.
-Show a pokemon's current and max health when using potions. It's the little things that make such easy improvements to a game.
-Increased level cap. This is sort of a give-me-free-stuff request, basically I think that the leveling system towards the end is WAY too much of a grind. At lvl 37 you are only half way to lvl 40. Each level is an absured grind for such a puny reward past lvl 30. I know it's supposed to be a grind, but this just seems like they were too lazy to add extra levels with a few more rewards. They could have easily made it go to lvl 50 with the same experience required.
-Auto trash system: It would be even extra convenient if we could have our bag just auto-toss basic pokeballs, potions or whatever we toggle it to be. Obviously this isn't a necessity, it's just a feature that I would personally like to see.
-This is sort of another "give me free stuff" complaint, but in my personal opinion I think that gyms are currently way too resource demanding. We're lvl 33 and we still can't prestige more than 2 gyms without them crippling our resource supply. It's not worth all of these resources so that we can keep a gym for maybe a few hours. I honestly don't have a solution for this, but I do believe that something in the system could use a change.
-Another "give me more stuff" suggestion: I know it's been said, but it would be really nice if we could earn SOME sort of way to have an influence on what we recieve from pokestops, any little bit would help. I can't be the only one who seemingly only gets potions when I need pokeballs and pokeballs when I need potions. I know it's supposed to be random, but I think that even a little bit of control over the RNG would be great.
pi_168025085
Ik kan niet zeggen dat ik heel blij ben dat de vakantie over is maar het voordeel is wel dat ik mijn voorraad ballen weer kan aanvullen :P Zat eind van de vakantie zonder ballen, op de laatste avond!

Nu snap ik wel waarom er soms mensen klagen over tekort aan ballen of potions, als je overdag niet kan farmen vanaf je bureau is het verdomd lastig om je voorraad op peil te houden buiten de stadscentra.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_168025215
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik heel blij ben dat de vakantie over is maar het voordeel is wel dat ik mijn voorraad ballen weer kan aanvullen :P Zat eind van de vakantie zonder ballen, op de laatste avond!

Nu snap ik wel waarom er soms mensen klagen over tekort aan ballen of potions, als je overdag niet kan farmen vanaf je bureau is het verdomd lastig om je voorraad op peil te houden buiten de stadscentra.
Ik vrees voor mijn ballenvoorraad als het zo gaat sneeuwen. Rijdt normaal richting mijn werk binnendoor over landweggetjes van dorpje naar dorpje zodat ik dan wat ballen kan farmen in de 30 kilometerzones.
Maar die weggetjes ga ik toch echt maar overslaan in het pikkedonker met een laag sneeuw erover :D
pi_168025925
Ik heb de laatste vijf gratis incubators even opgeruimd. Ik wilde eigenlijk wachten totdat ik zes 10 kilometer eieren had maar die heb ik al weken niet gekregen. Dus heb ik ze maar voor zes 5 kilometer eieren gebruikt.

Bellsprout 77.78%
Doduo 91.11%
Oddish 82.22%
Tentacool 84.44%
Krabby 84.44%
Tentacool 93.33%

Ik had van alles al iets met een hogere IV behalve Doduo. Het was dus weer een waardeloos rondje. De Exeggcute heeft de ochtend toch nog een beetje goed gemaakt.
pi_168026505
Godver, vang ik een wilde Porygon van 1.100CP, transfer ik hem per ongeluk ipv appraise :')__
pi_168026583
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:40 schreef So_Surreal het volgende:
Godver, vang ik een wilde Porygon van 1.100CP, transfer ik hem per ongeluk ipv appraise :')__
Your Porygon was a decent Pokémon, but now its GONE.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 12:51:13 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168026702
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik heel blij ben dat de vakantie over is maar het voordeel is wel dat ik mijn voorraad ballen weer kan aanvullen :P Zat eind van de vakantie zonder ballen, op de laatste avond!

Nu snap ik wel waarom er soms mensen klagen over tekort aan ballen of potions, als je overdag niet kan farmen vanaf je bureau is het verdomd lastig om je voorraad op peil te houden buiten de stadscentra.
Ja... ik heb ook echt een gigantisch tekort aan ballen na de vakantie.

*KUCH*KUCH*

100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168026820
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja... ik heb ook echt een gigantisch tekort aan ballen na de vakantie.

*KUCH*KUCH*

[ afbeelding ]
Dat geld voor mij wel als een tekort hoor, ik draai er rustig 200 ballen per dag doorheen :P
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_168026892
Al weer een kilometertje gelopen al zittend op mijn bureaustoel vandaag! Run Avatar Run!!
pi_168026947
2 nieuwe 10km eieren *O*
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 januari 2017 @ 13:10:32 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168027034
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:58 schreef So_Surreal het volgende:
obviously trading pokemon is something that nearly all of us have been wanting
quote:
obviously trading pokemon is something that nearly all of us have been wanting
nou echt niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 januari 2017 @ 13:11:45 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168027050
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:40 schreef So_Surreal het volgende:
Godver, vang ik een wilde Porygon van 1.100CP, transfer ik hem per ongeluk ipv appraise :')__
altijd eerst een sterretje geven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 13:12:46 #19
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168027073
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Dat geld voor mij wel als een tekort hoor, ik draai er rustig 200 ballen per dag doorheen :P
Is het mij te koud voor :P

Ik heb er zo veel omdat ik ze krijg ipv potions die ik nodig heb.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168027094
quote:
18s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

altijd eerst een sterretje geven
Nja maakt op zich niet uit, heb nog maar iets van 100 Pokemon in mijn bag, heb echt alles wat ik niet in gyms gebruikt weggegooid :@ terwijl mijn dex bijna vol is.
pi_168027205
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

nou echt niet
Die hele ruilfunctie zal alles alleen maar meer vervuilen doordat spoofers dan alles vrij over kunnen hevelen :') .
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 13:36:00 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168027501
Het leuke aan dit spel is toch ook je eigen pokedex vol krijgen? Ruilen verpest het enkel :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 13:39:02 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_168027579
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Het leuke aan dit spel is toch ook je eigen pokedex vol krijgen? Ruilen verpest het enkel :N
Ja ben ook een beetje in dubio of het nu wel of niet een leuke toevoeging zal zijn :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_168027587
Ruilen voegt echt helemaal niets toe aan het spel.

Pietje stopt met het spel en ruilt al zijn goede pokemon met Jantje die het nog wel speelt. Hoezo vervuiling. Moet er niet aan denken dat ze dit gaan doorvoeren.
  Redactie Games dinsdag 10 januari 2017 @ 13:40:34 #25
181272 crew  Noppie2000
pi_168027612
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Het leuke aan dit spel is toch ook je eigen pokedex vol krijgen? Ruilen verpest het enkel :N
Ik ga de komende jaren niet in Amerika, Azië langs. Leuk wel, nooit een Tauros of Farfetch'd kunnen krijgen.

Zolang er regio-exclusives zijn, mag ruilen (desnoods beperkt) er van mij gerust in.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 13:48:53 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168027813
#teamgeenruil
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168028049
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:40 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik ga de komende jaren niet in Amerika, Azië langs. Leuk wel, nooit een Tauros of Farfetch'd kunnen krijgen.

Zolang er regio-exclusives zijn, mag ruilen (desnoods beperkt) er van mij gerust in.
Ik ken eerlijk gezegd ook niemand die ze allemaal op een eerlijke manier heeft gevangen. En toch ben ik geen voorstander van een ruilfunctie. Het heeft geen toegevoegde waarde, want wie iets echt heel graag wil hebben gaat toch wel spoofen. Het lijkt mij ook helemaal niet leuk om iets niet zelf te vangen. Dat is voor mij de enige reden waarom ik dit spel nog speel.

* Devv gaat in oktober naar Amerika *O*
pi_168028691
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:40 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik ga de komende jaren niet in Amerika, Azië langs. Leuk wel, nooit een Tauros of Farfetch'd kunnen krijgen. Anders ruilt iedereen zijn Mr Mime met een goede pokemon van een ander.

Zolang er regio-exclusives zijn, mag ruilen (desnoods beperkt) er van mij gerust in.
Ik ga daar ook nooit komen hoor. Maar dan zou het ruilen alleen beperkt moeten blijven tot Regio-exclusives die niet in jouw regio te verkrijgen zijn.

Maar waarom straks in de zomer geen holiday-event dat de regio-exclusives op vakantie zijn in een andere regio?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 januari 2017 @ 14:27:36 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168028729
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 14:25 schreef Gurian het volgende:

[..]

Ik ga daar ook nooit komen hoor. Maar dan zou het ruilen alleen beperkt moeten blijven tot Regio-exclusives die niet in jouw regio te verkrijgen zijn.

Maar waarom straks in de zomer geen holiday-event dat de regio-exclusives op vakantie zijn in een andere regio?
Dat laatste of ze gewoon beschikbaar maken in de week voor de nieuwe generatie ofzo. HEt is zoveel makkelijker op te lossen dan alleen via ruilen. Het zou voor mij veel fun weghalen en je krijgt ook een handel voor geld voor goede beestjes
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 14:33:43 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168028844
Het is toch juist gaaf om iets te hebben wat bijna niemand anders heeft? :')

Dat maakt het speciaal, om die reden zijn ze er überhaupt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 14:37:08 #31
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168028908
Goed, op naar Kabutoduin
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Games dinsdag 10 januari 2017 @ 14:42:25 #32
181272 crew  Noppie2000
pi_168029032
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Het is toch juist gaaf om iets te hebben wat bijna niemand anders heeft? :')
Nee, want:
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Het leuke aan dit spel is toch ook je eigen pokedex vol krijgen?
Ik kan niet mijn Pokédex vol krijgen met deze regio-Pokémon, dus gaat het 'leuke' er een klein beetje vanaf. Spoofen is cheaten, dus dat doe ik niet.

Als Niantic een keer roept: jongens, in deze periode zijn er overal regio-Pokémon, prima. Ruilen hoeft van mij niet, zolang ik alles op een eerlijke manier kan krijgen zonder er de wereld voor over te hoeven.
pi_168029076
:'( al mijn pokies terug van wintersport :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 10 januari 2017 @ 14:49:10 #34
42184 crew  DaMart
pi_168029181
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 14:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
:'( al mijn pokies terug van wintersport :'(
Met een gipsvlucht? :X.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_168029536
Pfff ik denk dat ik maar op mijn werk ga wonen.

Pokemon die ik vanaf de bank kan vangen varieren van Pidgey naar Rattata, Spearow, Weedle en vooral Paras aangezien ik naast een Paras-nest woon op dit moment.

Op mijn werk vandaag gevangen: Pidgey 3x, Oddish 2x, Nidoran M 2x, Vulpix, Bellsprout, Caterpie, Abra, Geodude, Eevee en Rhyhorn.
Een prima diversiteit :P
pi_168029573
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:58 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik ken eerlijk gezegd ook niemand die ze allemaal op een eerlijke manier heeft gevangen. En toch ben ik geen voorstander van een ruilfunctie. Het heeft geen toegevoegde waarde, want wie iets echt heel graag wil hebben gaat toch wel spoofen. Het lijkt mij ook helemaal niet leuk om iets niet zelf te vangen. Dat is voor mij de enige reden waarom ik dit spel nog speel.

* Devv gaat in oktober naar Amerika *O*
Mijn Far Fetched is geheel eerlijk :{w

Hier, in Tokyo tijdens de Tokyo Game Show. Twee powerbanks mee en gaan :7
Ik wil weer terug, daar ving ik wel veel :+

160915_28827_tgs_2016_ueno_pokemon.jpg
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_168029800
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 15:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mijn Far Fetched is geheel eerlijk :{w

Hier, in Tokyo tijdens de Tokyo Game Show. Twee powerbanks mee en gaan :7
Ik wil weer terug, daar ving ik wel veel :+

[ afbeelding ]
*O* Volgende gym-meet in Tokyo, plempen we daar alle gyms vol met mimes :D
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 15:29:20 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168029959
Gratis parkeren :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168030264
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 15:29 schreef Nattekat het volgende:
Gratis parkeren :o
Dat wist je niet? :D
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 15:42:14 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168030268
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 15:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Dat wist je niet? :D
Nee :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168030280
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 15:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee :o
Eerste bonus al binnen dan :P Zijn er nog veel mensen? Zal wel tegenvallen zo net na de vakantie of niet?
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_168030698
Al de tweede wilde Snorlax in twee dagen :o
En zondagavond had ik er ook al een in het wild :o
En gisteren ook nog een wilde lapras :o
En vandaag nog een wilde Porygon :o
En maandag nog een wilde Chansey :o
pi_168030737
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:01 schreef So_Surreal het volgende:
Al de tweede wilde Snorlax in twee dagen :o
En zondagavond had ik er ook al een in het wild :o
En gisteren ook nog een wilde lapras :o
En vandaag nog een wilde Porygon :o
En maandag nog een wilde Chansey :o
En dat allemaal zonder te spoofen :o
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_168030747
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

En dat allemaal zonder te spoofen :o
Yup, allemaal in het wild gewoon ja :) zonder spoof.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 16:04:33 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168030757
Hoeveelheid Kabuto's valt tegen :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168030776
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:04 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Yup, allemaal in het wild gewoon ja :) zonder spoof.
Ah nice dan :D Jij was toch van de spoofing? Of haal ik je door de war met iemand anders?
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 16:05:18 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168030777
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 15:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Eerste bonus al binnen dan :P Zijn er nog veel mensen? Zal wel tegenvallen zo net na de vakantie of niet?
Bonus? :P
2000e pokemon gevangen net :)

Er lopen wel wat mensen rond, maar het is niet enorm druk ofzo.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 16:05:44 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168030787
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Ah nice dan :D Jij was toch van de spoofing? Of haal ik je door de war met iemand anders?
Hij is de cheater. Niet blij voor hem zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 januari 2017 @ 16:08:04 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168030840
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Hoeveelheid Kabuto's valt tegen :')
ik tel er 8 in een park vlak in de buurt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_168030889
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hij is de cheater. Niet blij voor hem zijn.
Dat maak ik zelf wel uit :{w

Sowieso begin ik niet aan die discussie :P Iedereen kan zich heel druk maken om iedereen die het anders speelt (spoofend, multi-accountend, autorijdend, bots, ga maar door) maar dat is toch allemaal zinloze energie voor niets.

Naar mijn mening is een externe tracker gebruiken ook cheaten, maar ik gebruik er zelf ook een (GymHuntr). Zolang iedereen elkaar niet te veel in de weg zit vind ik het prima, en extremen die het spel soms verpesten hou je toch wel.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 januari 2017 @ 16:10:10 #51
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168030893

9 zelfs
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_168030926
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:10 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
9 zelfs
Tering, rennen Nattekat! :D
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_168030958
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Ah nice dan :D Jij was toch van de spoofing? Of haal ik je door de war met iemand anders?
Klopt, maar doe dat alleen voor die regionals en voor het verzamelen van items :)
De rest heb ik gewoon eerlijk.
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hij is de cheater. Niet blij voor hem zijn.
Gast, ik heb alleen die regionals gespoofed :')
pi_168031562
Je gaat niet meer van die vooroordelen afkomen vrees ik.
pi_168031592
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:35 schreef Devv het volgende:
Je gaat niet meer van die vooroordelen afkomen vrees ik.
Ach moet hij zelf weten :) ik speel dit speel voor mezelf gelukkig :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 16:57:10 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168032071
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:10 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
9 zelfs
:{

Helemaal voor niks heel het strand rondgerend ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 16:59:28 #57
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168032126
Ik heb mijn 2e perfecte Pokémon ooit gekregen vandaag, na 2 evos is t een venusaur met razor leaf - petal blizzard geworden. Kan, had beter gekund.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_168032183
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:59 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb mijn 2e perfecte Pokémon ooit gekregen vandaag, na 2 evos is t een venusaur met razor leaf - petal blizzard geworden. Kan, had beter gekund.
Ik ben ook wel benieuwd, maar ik doe het maar met de trainer appraisals :P Ik ben te lui om in te voeren en te bang om een app toegang te geven
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 januari 2017 @ 17:05:00 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168032253
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]

:{

Helemaal voor niks heel het strand rondgerend ;(
rennen is gezond, ben je er nog?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 10 januari 2017 @ 17:05:55 #60
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168032278
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd, maar ik doe het maar met de trainer appraisals :P Ik ben te lui om in te voeren en te bang om een app toegang te geven
Nou, alstie perfect is zegt ie bij defence and attack and hp blown away.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_168032496
Ben toch ook wel eens benieuwd wanneer er een legendarische Pokémon wordt geďntroduceerd.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 17:55:56 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168033251
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:05 schreef rubbereend het volgende:

[..]

rennen is gezond, ben je er nog?
Ging net weg. Was er wel klaar mee :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168033256
Net in het dorp nog twee squirtels op nog geen 100 meter van elkaar gevangen. Die zijn nog achtergebleven denk ik _O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 18:07:26 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168033454







De buit :P
Die Togepi liep rond op het strand, echt waar :6

Heb wat Magnemites gedumpt, maar die heb ik ook genoeg gevangen :P
Heb nu genoeg candy voor 3 Magnetons en 3 Voltorb-evoluties.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 18:16:10 #65
391606 AF_
AltijdKapot
pi_168033625
Wordt dit nog steeds gespeeld? :D

Is er ondertussen wel wat te vangen naast weedles en pidgeys? ;(
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_168033775
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 18:07 schreef Nattekat het volgende:

De buit :P
Die Togepi liep rond op het strand, echt waar :6

Heb wat Magnemites gedumpt, maar die heb ik ook genoeg gevangen :P
Heb nu genoeg candy voor 3 Magnetons en 3 Voltorb-evoluties.
Op de Togepi na loopt alles hier tegenover m'n huis gewoon rond! (Den Helder, Willemsoord). Weet ik iig dat ik daar zeker niet naartoe moet gaan voor wat leuks :p
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 18:24:35 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168033816
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 18:16 schreef AF_ het volgende:
Wordt dit nog steeds gespeeld? :D

Is er ondertussen wel wat te vangen naast weedles en pidgeys? ;(
Vraag je na een post vol met andere dingen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 18:28:47 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168033920
Viel me trouwens op dat alle lurepokemons een hoge cp en iv hebben. Toeval? :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 18:30:07 #69
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168033946
Damnit! Nog maar 1 gym!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 18:37:54 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168034117
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 18:30 schreef Debsterr het volgende:
Damnit! Nog maar 1 gym!
Eentje uit Kralingen kwijt?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 18:44:33 #71
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168034234
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 18:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Eentje uit Kralingen kwijt?
Ik geloof de prive gym ja
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 18:44:36 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168034235
Lol, ik heb meer Voltorbs dan Pidgeys :') 33 vs 27
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 18:44:57 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168034242
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 18:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik geloof de prive gym ja
Ik dacht dat die allang neer was :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 18:48:01 #74
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168034313
Plekje gedaald in de lvl 10 gym. Potverdorie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 10 januari 2017 @ 18:49:45 #75
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168034359
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 18:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik dacht dat die allang neer was :o
Ik weet het niet zeker hoor! Maar dacht daar een Vapo te hebben staan. Snorrie is nog steeds op verkansie.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168034474
Ik heb mijn omastar compleet: 2 bezoekjes aan een nestlocatie van elk 10 minuten brengt wonderen! Ik moest ongeveer 5 minuten omrijden van mij normale route naar het werk. Dankjewel silphroad!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 januari 2017 @ 19:02:01 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168034650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 18:55 schreef teletascha het volgende:
Ik heb mijn omastar compleet: 2 bezoekjes aan een nestlocatie van elk 10 minuten brengt wonderen! Ik moest ongeveer 5 minuten omrijden van mij normale route naar het werk. Dankjewel silphroad!
waar ben je geweest?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_168034965
Tsss, ze weten dat ik jarig ben door hun data van hun Pokémon club, krijg ik nog geen mewtwo :{w
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 10 januari 2017 @ 19:17:48 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168035059
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:14 schreef Pheno het volgende:
Tsss, ze weten dat ik jarig ben door hun data van hun Pokémon club, krijg ik nog geen mewtwo :{w
Verkapte 'ik ben jarig' post. Congrats ouwe!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168035062
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:05 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Nou, alstie perfect is zegt ie bij defence and attack and hp blown away.
Ja dat weet ik nu... misschien als ik me eens echt verveel dat ik dat bij een stuk of 300 amazing pokemon ga checken :P
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  dinsdag 10 januari 2017 @ 19:18:17 #81
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168035067
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 18:28 schreef Nattekat het volgende:
Viel me trouwens op dat alle lurepokemons een hoge cp en iv hebben. Toeval? :o
Ik kwam vandaag ook veel hoge IV pokemon tegen, maar de cp was rond lvl 20 en bij een Seadra met Water Gun / Hydro pump een cp van 260 ofzo :+.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_168035071
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:14 schreef Pheno het volgende:
Tsss, ze weten dat ik jarig ben door hun data van hun Pokémon club, krijg ik nog geen mewtwo :{w
HIEPERDEPIEP! PHENOOOOOO! *O*
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  dinsdag 10 januari 2017 @ 19:18:54 #83
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168035084
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:14 schreef Pheno het volgende:
Tsss, ze weten dat ik jarig ben door hun data van hun Pokémon club, krijg ik nog geen mewtwo :{w
Gefelicipika!
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_168035139
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:14 schreef Pheno het volgende:
Tsss, ze weten dat ik jarig ben door hun data van hun Pokémon club, krijg ik nog geen mewtwo :{w
pi_168035290
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Verkapte 'ik ben jarig' post. Congrats ouwe!
niets verkapt aan :P

Wel de mijlpaal van 2000+ pidgey candy vandaag gehaald :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 19:28:55 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168035306
Ik ben met meer ballen weggelopen uit Kijkduin dan dat ik gekomen ben :')
Ondertussen nog steeds een gigantisch potion/revive tekort... gaat helemaal nergens over dit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 19:37:05 #87
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168035525
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Plekje gedaald in de lvl 10 gym. Potverdorie.
En eruit -O- Gym is nog wel lvl 7 nog. Echt, dat hele gymsysteem is kut.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 10 januari 2017 @ 19:37:42 #88
391606 AF_
AltijdKapot
pi_168035537
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 18:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Vraag je na een post vol met andere dingen.
Die zag ik toen ik speelde ook altijd voorbij komen. Maar waar ik ook heen ging mijn lijst stond vol met alleen weedles ;(
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 19:37:46 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168035538
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En eruit -O- Gym is nog wel lvl 7 nog. Echt, dat hele gymsysteem is kut.
?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 19:38:41 #90
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168035555
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

?
De nummer 7 stond er eerder niet in en heeft een lagere CP dan de Pokemon die ik erin had staan :{
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 19:41:19 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168035632
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De nummer 7 stond er eerder niet in en heeft een lagere CP dan de Pokemon die ik erin had staan :{
Dan is de tegenpartij alvast begonnen met de eerste 30000 prestige (lvl6) en heeft iemand anders nog even getraind. Niks raars aan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 19:51:48 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168035940
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dan is de tegenpartij alvast begonnen met de eerste 30000 prestige (lvl6) en heeft iemand anders nog even getraind. Niks raars aan.
Ik moet maar eens een 3000+ CP Pokemon regelen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 19:53:26 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168035993
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik moet maar eens een 3000+ CP Pokemon regelen.
Ik vind gyms met Laprassen en Snorlaxen afschrikwekkender dan eentje met 10 Dragonites/Gyaradossen :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168036043
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik vind gyms met Laprassen en Snorlaxen afschrikwekkender dan eentje met 10 Dragonites/Gyaradossen :')
Snorlaxen kunnen ook boven de 3000 zijn :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 19:56:21 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168036079
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Ik heb mijn eerste volledig perfecte pokemon ooit weggetyft :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 januari 2017 @ 19:56:47 #96
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168036098
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:56 schreef Nattekat het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Ik heb mijn eerste volledig perfecte pokemon ooit weggetyft :'(
geen sterretje gegeven?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 19:59:14 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168036184
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

geen sterretje gegeven?
Kom er nu pas achter dat ie perfect is :')
Was bezig met de bezem door mijn pokebag te halen. Nu ik op pgnexus kijk of er nog leuke ivs tussen zitten, zie ik die perfecte Voltorb van een magere 160cp.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 20:55:30 #98
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_168038107
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik moet maar eens een 3000+ CP Pokemon regelen.
Hou je van fietsen? :P Ik heb een Rhyhorn nest gevonden bij de manege aan de A13, vanmiddag heb ik daar 8 Rhyhorn gevangen in 10 minuten... Rhydon kan ook lekker hoog komen qua CP.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 10 januari 2017 @ 20:59:05 #99
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_168038293
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kom er nu pas achter dat ie perfect is :')
Was bezig met de bezem door mijn pokebag te halen. Nu ik op pgnexus kijk of er nog leuke ivs tussen zitten, zie ik die perfecte Voltorb van een magere 160cp.
Mja had je die upgepowerd dan? Wel erg zonde van de stardust :P Hoewel ik het wel leuk vind om mijn Electrode achter te laten in een gym op een drukke plek.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 10 januari 2017 @ 21:03:01 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168038472
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef eleusis het volgende:

[..]

Hou je van fietsen? :P Ik heb een Rhyhorn nest gevonden bij de manege aan de A13, vanmiddag heb ik daar 8 Rhyhorn gevangen in 10 minuten... Rhydon kan ook lekker hoog komen qua CP.
Manege de Prinsenstad?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 10 januari 2017 @ 21:03:38 #101
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_168038513
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En eruit -O- Gym is nog wel lvl 7 nog. Echt, dat hele gymsysteem is kut.
Het kan zeker verbeteringen gebruiken. Het werkt nu teveel in het voordeel van de achterbakse bloedzuigers. Ik zag vandaag ook weer 2 gyms waar ik weken voor gestreden heb en nu ze stabiel level 10 zijn word ik er langzaamaan weer uitgewerkt door allemaal 'teamgenoten' die volgens mij nog nooit een vijandelijke gym hebben aangevallen. De rangorde zou niet op basis van CP moeten gaan, maar op basis van first in, last out. En de puntentelling ook omkeren. Idioot dat ik een level 10 gym neer kan halen en dat vervolgens iedere laffe idioot maar 1 keer hoeft te battelen om die gym dan weer over te nemen. Eerste pokemon gewoon 8000 punten geven.
Life is what you make it.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 21:05:20 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168038581
Iemand op TSR heeft ontdekt waarom de locaties van de pokemons niet kloppen. Namelijk:


Alles gevangen in het rode gebied verschijnt als Voorschoten. Waarom? Omdat het midden van dat vierkant in Voorschoten valt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 21:41:11 #103
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_168040257
Zat in aantal gyms, maar daar ben ik de afgelopen dagen uitgewerkt en die gyms zijn nu allemaal natuurlijk nu wel mijn kleur en level 10. }:|
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 21:50:22 #104
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168040646
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Iemand op TSR heeft ontdekt waarom de locaties van de pokemons niet kloppen. Namelijk:

[ afbeelding ]
Alles gevangen in het rode gebied verschijnt als Voorschoten. Waarom? Omdat het midden van dat vierkant in Voorschoten valt.
Zijn dat van die cells zoals met Ingress?
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 21:55:21 #105
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_168040853
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 21:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Manege de Prinsenstad?
Ja!

Je hebt daar ook een pokegym die level 3 was, ik dacht daar zit ik minimaal een week gebakken als ik hem overneem, maar na een paar uur was ik er al weer uit geflikkerd :D Paardenmeisjes misschien.

Langs dit water (fietspaadje) vond ik de Rhyhorn vanmiddag. Ik denk dat ik nog wel een keer terug ga als het weer zonnig wordt. Sowieso is het een tof gebied om te fietsen.



Ik heb al 2 Rhydon, maar ten eerste hebben ze superhoge CP dus goed voor gyms, en ze zijn ook goed om Snorlax te verslaan :)

[ Bericht 0% gewijzigd door eleusis op 10-01-2017 22:05:20 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 10 januari 2017 @ 22:13:13 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168041506
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 21:55 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ja!

Je hebt daar ook een pokegym die level 3 was, ik dacht daar zit ik minimaal een week gebakken als ik hem overneem, maar na een paar uur was ik er al weer uit geflikkerd :D Paardenmeisjes misschien.

Langs dit water (fietspaadje) vond ik de Rhyhorn vanmiddag. Ik denk dat ik nog wel een keer terug ga als het weer zonnig wordt. Sowieso is het een tof gebied om te fietsen.

[ afbeelding ]

Ik heb al 2 Rhydon, maar ten eerste hebben ze superhoge CP dus goed voor gyms, en ze zijn ook goed om Snorlax te verslaan :)
Nice, dat is echt tien minuten rijden van mijn huis. Fietsen iets langer, dat kan in de lente weer.

Dat van die gym herken ik wel. Bij het tankstation een stukje verder richting Delft zit ook een gym. Heb ik maximaal vier uur gestaan, zelfs al ik er om 23u langs reed. Vast Burger King medewerkers :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 22:20:44 #107
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168041802
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 21:50 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Zijn dat van die cells zoals met Ingress?
Kan :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168042350
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

waar ben je geweest?
Hogeschool terrein in Heerlen
  dinsdag 10 januari 2017 @ 22:42:48 #109
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168042611
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_168042805
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Iemand op TSR heeft ontdekt waarom de locaties van de pokemons niet kloppen. Namelijk:

[ afbeelding ]
Alles gevangen in het rode gebied verschijnt als Voorschoten. Waarom? Omdat het midden van dat vierkant in Voorschoten valt.
Dat verklaart een hoop :')
Ligt ook echt net op de grens, bovenop de korte vliet..
-.-
pi_168043035
Ik weet serieus niet meer wat te doen met PoGo.

Hoef alleen Magby nog uit een ei te lopen. Verder heb ik genoeg candy om welke pokemon dan ook minimaal 3/4 keer te evolven. Gyms aanvallen doe ik niet, geen zin in. ;(

Luxeproblemen ofzo :'(
  dinsdag 10 januari 2017 @ 23:29:19 #112
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168044090
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik weet serieus niet meer wat te doen met PoGo.

Hoef alleen Magby nog uit een ei te lopen. Verder heb ik genoeg candy om welke pokemon dan ook minimaal 3/4 keer te evolven. Gyms aanvallen doe ik niet, geen zin in. ;(

Luxeproblemen ofzo :'(
Herkenbaar, ik moet die Togetic nog of hoe dat beest ook heet, verder heb ik gelukkig wel lol met gyms aanvallen dus daar kan ik 't spelletje nog leuk mee houden.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 januari 2017 @ 23:38:30 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168044352
Level 6 geel met 6 Gyaradossen :')

Morgen ga ik met iemand een rondje doen, dat wordt een leuk opwarmertje.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168045494
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 18:49 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker hoor! Maar dacht daar een Vapo te hebben staan. Snorrie is nog steeds op verkansie.
Waar? Aangezien ik rond 18:30 twee gyms heb neergehaald in Kralingen _O-
AFCA!
  woensdag 11 januari 2017 @ 01:09:08 #115
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_168045501
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik weet serieus niet meer wat te doen met PoGo.

Hoef alleen Magby nog uit een ei te lopen. Verder heb ik genoeg candy om welke pokemon dan ook minimaal 3/4 keer te evolven. Gyms aanvallen doe ik niet, geen zin in. ;(

Luxeproblemen ofzo :'(
De bekende post-event depressie. Komt wel goed, er wordt vast snel weer iets verdubbeld of toegevoegd waardoor we weer als kip zonder kop aan de slag gaan.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 11 januari 2017 @ 01:16:49 #116
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_168045543
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 19:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik vind gyms met Laprassen en Snorlaxen afschrikwekkender dan eentje met 10 Dragonites/Gyaradossen :')
Ligt eraan, leveltje 3 gym met een Bulbaaur en een Snorrie van CP2200nogwat met een CP2769 Rhydon neerhalen met nog 40%CP over was zojuist geen probleem. Een van de andere gyms, war ik nog een Pokie bijstopte op een vrije plek werd er trouwens vanuit een wegrijdende auto nageroepen "lucky bastard" :D Ik heb vrienden :P

Na een dramadag, na alleen tussen de ratten en wormen en schijtduiven te hebben moeten manouvreren, uit een ei een Rhyhorn met wat candy gekregen. Pech, dat de accu van de tel ongeveer 200m voor het Rhyhorn Park volledig leeg was, dus morgen poging 2 om voor Rhydon 3 te gaan.

+ 10km ei gekregen

Achteraf bekeken, toch nog niet zo'n slechte dag.
The best firms advertise the least...
pi_168045550


Wat zouden jullie doen met die prutsers die er tussen staan? Normaal gooi ik van alles altijd alles weg als ik betere heb, alleen dit zijn wel Venusaur, Charizard en Blastoise. Dilemma's :') :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Angelob op 11-01-2017 01:40:04 ]
AFCA!
pi_168046331
Ik gooi ze weg...
  woensdag 11 januari 2017 @ 07:52:24 #119
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168046362
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 01:17 schreef Angelob het volgende:
[ afbeelding ]

Wat zouden jullie doen met die prutsers die er tussen staan? Normaal gooi ik van alles altijd alles weg als ik betere heb, alleen dit zijn wel Venusaur, Charizard en Blastoise. Dilemma's :') :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 11 januari 2017 @ 08:09:52 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168046457
Even een serieus berichtje tussendoor. De Chinezen hebben, net als ik, ook nog geen Lapras ;(

https://tweakers.net/nieu(...)mon-go-niet-toe.html
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 11 januari 2017 @ 08:12:25 #121
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168046472
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 01:07 schreef Angelob het volgende:

[..]

Waar? Aangezien ik rond 18:30 twee gyms heb neergehaald in Kralingen _O-
Het is een gym die op het terrein van woningen ligt en waar je bijna niet bij kan zonder door de poort te lopen (die uiteraard dicht zit).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_168046730
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 22:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik weet serieus niet meer wat te doen met PoGo.

Hoef alleen Magby nog uit een ei te lopen. Verder heb ik genoeg candy om welke pokemon dan ook minimaal 3/4 keer te evolven. Gyms aanvallen doe ik niet, geen zin in. ;(

Luxeproblemen ofzo :'(
je mag mijn account wel even lenen, mag je die pokedex vol krijgen :')

Ik sta op 113 :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 11 januari 2017 @ 10:45:52 #123
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_168048468
Ik mis van de starter pokemon alleen Lapras, Kabutops, Chansey, Clefairy en Muk. (uiteraard de legends en tauros/farfetched) Die laatste 2 wandel ik nog wel bij elkaar. Maar de rest zal vrij lastig worden. Dus kom maar met gen 2.
140 in totaal incl Cleva en Igglybuf
pi_168048498
Ik mis nog steeds Snorlax, maar die schijnt sinds eergisteren 3 straten verderop te spawnen om 20.00

Vanavond maar ff opwachten.

Verder nog Dragonair, Kabutops, Tangela. Dan ben ik er volgens mij.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  woensdag 11 januari 2017 @ 10:53:16 #125
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_168048595
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 10:47 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik mis nog steeds Snorlax, maar die schijnt sinds eergisteren 3 straten verderop te spawnen om 20.00

Vanavond maar ff opwachten.

Verder nog Dragonair, Kabutops, Tangela. Dan ben ik er volgens mij.
Geen Dragonair maar wel een Dragonite? :o
pi_168048688
Ik was in de veronderstelling dat Tangela regio exclusive was. :') Nog nergens dat beest gezien.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 11:02:10 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168048760
9 sightings :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168048917
quote:
2s.gif Op woensdag 11 januari 2017 10:53 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Geen Dragonair maar wel een Dragonite? :o
Ehhh Dragonite ja, moet nog een infuus met koffie aanleggen. Niet wakker.....
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_168048922
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 10:57 schreef Bananenpap het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat Tangela regio exclusive was. :') Nog nergens dat beest gezien.
Mijn kinderen hebben hem uit een ei. Mijn vrouw ving hem op Kijkduin. :)
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_168048984
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:12 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Mijn kinderen hebben hem uit een ei. Mijn vrouw ving hem op Kijkduin. :)
Ik woon momenteel in een buitengebied waar de variatie gewoon extreem laag is, ook maar 5 Pokéstops hier in het dorp. :') Toch inmiddels al 131 verschillende, best knap van mijzelf.
pi_168049297
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 10:57 schreef Bananenpap het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat Tangela regio exclusive was. :') Nog nergens dat beest gezien.
Kom eens hier eitjes verzamelen. Heb dat kreng al minstens 5x uit een ei gekregen. Allen met Solar Beam trouwens
pi_168049306
Ik heb weer een 10 kilometer ei *O* .
pi_168049346
quote:
2s.gif Op woensdag 11 januari 2017 10:53 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Geen Dragonair maar wel een Dragonite? :o
Ik had 2 maanden geleden zelfs geen dratini en dragonite. Maar wel een dragonair!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 11:37:00 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168049391
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 10:47 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik mis nog steeds Snorlax, maar die schijnt sinds eergisteren 3 straten verderop te spawnen om 20.00

Vanavond maar ff opwachten.

Verder nog Dragonair, Kabutops, Tangela. Dan ben ik er volgens mij.
Dat is onzin
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168049400
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat is onzin
Want?
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 11:41:55 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168049462
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:37 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Want?
Het is een RNG, niet een 'om zo laat komt x'. De kans dat een Snorlax precies 24 uur later op precies dezelfde plek spawnt is nihil.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 11 januari 2017 @ 11:44:38 #137
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168049499
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 11:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het is een RNG, niet een 'om zo laat komt x'. De kans dat een Snorlax precies 24 uur later op precies dezelfde plek spawnt is nihil.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 11 januari 2017 @ 11:45:52 #138
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_168049523
Stukje hardgelopen. Laatste tijd deed ik dat met de telefoon in de hand in vooral geen pokémon te missen, maar nu de telefoon lekker weggestopt, wel met pokémon aan, want dan konden mijn eitjes tenminste broeden.
Machop, tangela, elekid en vulpix. Heb het slechter meegemaakt.
Life is what you make it.
pi_168050020
2e baby is binnen, een Pichu uit 5 km ei *O*
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 12:12:18 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168050030
quote:
Er is geen kans :6
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168050171
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er is geen kans :6
Wat is de kans op Lapras in Amsterdam :P ?
pi_168050432
quote:
17s.gif Op woensdag 11 januari 2017 08:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Het is een gym die op het terrein van woningen ligt en waar je bijna niet bij kan zonder door de poort te lopen (die uiteraard dicht zit).
Ah dat waren ze niet. Die ik gister leeggetrokken heb zit op de dijk die onder de Brienenoord doorloopt en eentje in dat dorp bij die oude watertoren.
AFCA!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 12:35:27 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168050448
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:19 schreef Devv het volgende:

[..]

Wat is de kans op Lapras in Amsterdam :P ?
50%
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168050806
Oh, ik had gelezen 53%
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_168050812
Ik heb nu een Kabuto maxxed :') Ze spawnen hier om het kwartier op drie plekken :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_168050813
Zijn er mensen die Hitmonchan ergens hebben gevangen in het wild? Zo ja, waar?

Zijn er gebieden waar deze iets vaker voorkomt?
pi_168050830
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:55 schreef teletascha het volgende:
Zijn er mensen die Hitmonchan ergens hebben gevangen in het wild? Zo ja, waar?

Zijn er gebieden waar deze iets vaker voorkomt?
In de sportscholen, meestal rondom boksballen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 11 januari 2017 @ 13:06:42 #148
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_168051055
quote:
Trainers, a new year means new goals! We challenge you to choose a new Buddy Pokémon. As you explore your local community, visit PokéStops, and battle in Gyms, let us know how far you've walked with your buddy by sharing a screenshot on Twitter by January 31st using #PokemonGetUpAndGO.
Life is what you make it.
pi_168051113
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:56 schreef Pheno het volgende:

[..]

In de sportscholen, meestal rondom boksballen
aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh...... en ik maar zoeken in het zwembad....
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 13:17:33 #150
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168051283
quote:
2s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:06 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

M'n andere Lapras dus :?

Maar die zal ooit in een gym gezet worden als hij later groot is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 11 januari 2017 @ 13:25:16 #151
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_168051408
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

M'n andere Lapras dus :?

Maar die zal ooit in een gym gezet worden als hij later groot is.
Nou, ik dacht meer van: laat maar.
Life is what you make it.
pi_168051425
Pokemon 2.0 concept :D dit ziet er echt vet uit :D !

https://medium.com/@Alber(...)948adb47d#.f5xaze1f3
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 13:26:41 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168051429
quote:
2s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:25 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Nou, ik dacht meer van: laat maar.
Veel te koud :P

Ik neem wel een voorsprong van 150km.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168051447
quote:
2s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:06 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat ze hier beloningen voor gaan geven, want dan krijg je weer viesdikke mannetjes die in een dag duizend kilometer gelopen hebben ;( .
  woensdag 11 januari 2017 @ 13:39:33 #155
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_168051634
quote:
99s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:26 schreef So_Surreal het volgende:
Pokemon 2.0 concept :D dit ziet er echt vet uit :D !

https://medium.com/@Alber(...)948adb47d#.f5xaze1f3
Sommige dingen zien er inderdaad goed uit. Vooral die pokedex is slim opgelost.
Life is what you make it.
pi_168051799
Het is wel een beetje jammer dat dit weer als de absolute waarheid gebracht wordt :P .

quote:
Trading in Pokémon has always been its DNA. Whether it’s been through a link cable or even with trading cards; it’s a way to discover and obtain new Pokémon! Rather than investing hours or even days looking for a specific Pokémon, trading helps Trainers obtain the Pokémon they are looking for. It helps both Trainers achieve their goals!
  Redactie Games woensdag 11 januari 2017 @ 13:56:51 #157
181272 crew  Noppie2000
pi_168051884
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:52 schreef Devv het volgende:
Het is wel een beetje jammer dat dit weer als de absolute waarheid gebracht wordt :P .

[..]

Het is toch zo? Sinds de allereerste Pokémon zijn er Version-exclusives waarvoor je moet ruilen. Of het juist is voor GO is een tweede, maar wat daar staat is gewoon waar :P
pi_168051981
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:56 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Het is toch zo? Sinds de allereerste Pokémon zijn er Version-exclusives waarvoor je moet ruilen. Of het juist is voor GO is een tweede, maar wat daar staat is gewoon waar :P
Ik doelde ook meer op het doortrekken van de lijn naar GO. Ik denk dat Niantic ook wel aardig met het probleem van spoofing en trading in de maag zit.
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:23:05 #159
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_168052324
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:02 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik doelde ook meer op het doortrekken van de lijn naar GO. Ik denk dat Niantic ook wel aardig met het probleem van spoofing en trading in de maag zit.
Ik snap trouwens niet dat er geen degelijk logaritme tegen spoofing geschreven kan worden. Gewoon alle accounts doorlichten op basis van 4 a 5 criteria en als het account aan meerdere criteria voldoet doorsturen naar een menselijke medewerker voor beoordeling. Bijv.: alle regiopokemon, meer dan 20 km per dag, meer dan 8 uur per dag etc.
Life is what you make it.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 14:23:33 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168052336
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:52 schreef Devv het volgende:
Het is wel een beetje jammer dat dit weer als de absolute waarheid gebracht wordt :P .

[..]

Ik vind het nog steeds een kutfunctie en compleet nutteloos.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 14:24:29 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168052355
quote:
2s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:23 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik snap trouwens niet dat er geen degelijk logaritme tegen spoofing geschreven kan worden. Gewoon alle accounts doorlichten op basis van 4 a 5 criteria en als het account aan meerdere criteria voldoet doorsturen naar een menselijke medewerker voor beoordeling. Bijv.: alle regiopokemon, meer dan 20 km per dag, meer dan 8 uur per dag etc.
Sessies die langer dan 4 uur duren...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:40:40 #162
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_168052649
Ruilen lijkt me ook niks :N

Zou er vandaag niet weer een migratie moeten zijn? Of is die er al geweest en merk ik er niks van?
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:42:39 #163
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_168052687
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:40 schreef Jojogirl het volgende:
Ruilen lijkt me ook niks :N

Zou er vandaag niet weer een migratie moeten zijn? Of is die er al geweest en merk ik er niks van?
Ik pakte net wel een ryhorn bij de stop hier verderop. Die zie ik daar niet zo snel. Lekker, want als één van mijn rhydons nu weer thuiskomt heeft papa eten voor hem.
Plus een pika in huis, dus zou zomaar een migratie kunnen zijn.
Life is what you make it.
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:44:17 #164
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_168052707
quote:
2s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:42 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik pakte net wel een ryhorn bij de stop hier verderop. Die zie ik daar niet zo snel. Lekker, want als één van mijn rhydons nu weer thuiskomt heeft papa eten voor hem.
Plus een pika in huis, dus zou zomaar een migratie kunnen zijn.
Zie nu dat het de vorige twee keer op een donderdag, niet een woensdag zoals ik verkeerd onthouden had. Morgen dus misschien.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 januari 2017 @ 14:52:25 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168052875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:40 schreef Jojogirl het volgende:
Ruilen lijkt me ook niks :N

Zou er vandaag niet weer een migratie moeten zijn? Of is die er al geweest en merk ik er niks van?
hopelijk niet, net een enorm ryhorn nest in de buurt ontdekt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 14:55:52 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168052944
quote:
2s.gif Op woensdag 11 januari 2017 13:25 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Nou, ik dacht meer van: laat maar.
Veel te koud :P

Ik neem wel een voorsprong van 150km.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 11 januari 2017 @ 14:57:06 #167
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_168052964
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Veel te koud :P

Ik neem wel een voorsprong van 150km.
Je valt in herhaling.
Life is what you make it.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 14:57:59 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168052973
quote:
2s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:57 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Je valt in herhaling.
Dat was vaag :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168053022
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:40 schreef Jojogirl het volgende:
Ruilen lijkt me ook niks :N

Zou er vandaag niet weer een migratie moeten zijn? Of is die er al geweest en merk ik er niks van?
Vannacht om 01.00
pi_168053055
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 14:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Sessies die langer dan 4 uur duren...
Dus mensen die een dagje Kijkduin doen zijn spoofers in jouw ogen? Ik heb daar vaak genoeg met mijn zoontje gezeten en langer dan 4 uur. :P
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  woensdag 11 januari 2017 @ 15:06:29 #171
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_168053125
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:02 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Dus mensen die een dagje Kijkduin doen zijn spoofers in jouw ogen? Ik heb daar vaak genoeg met mijn zoontje gezeten en langer dan 4 uur. :P

Nou, als één van de criteria om mee te nemen zou het denk ik niet gek zijn. Ik heb ook meerdere sessies van +4 uur, maar dan kunnen ze de gps data weer zien dat het best wel klopt. Het gaat hier meer om het bedenken van criteria die tezamen aanleiding zouden kunnen zijn om een account wat beter te bekijken.
Life is what you make it.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 15:08:07 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168053156
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:02 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Dus mensen die een dagje Kijkduin doen zijn spoofers in jouw ogen? Ik heb daar vaak genoeg met mijn zoontje gezeten en langer dan 4 uur. :P

Zonder ook maar één keer opnieuw in te loggen? ;)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168053175
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zonder ook maar één keer opnieuw in te loggen? ;)
Ja.

Niantic kan het makkelijk doen btw, zoiets inbouwen

Afgelegde afstand en tijd tussen logins kan al een mooie indicatie zijn.
Ingelogd, logt uit, 30 minuten later 200km verderop? BAN
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_168053374
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zonder ook maar één keer opnieuw in te loggen? ;)
4 uur maar? Amateur :{w :D 4 uur is niks
  woensdag 11 januari 2017 @ 15:20:36 #175
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_168053392
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zonder ook maar één keer opnieuw in te loggen? ;)
Hoe vaak log jij opnieuw in dan? Juist als ik continu speel zoals in bv. Kijkduin dan hoef ik de app zelden opnieuw op te starten. Dat gebeurt vaak als ik constant switch tussen Pokemon en iets anders.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 15:23:17 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168053441
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:20 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Hoe vaak log jij opnieuw in dan? Juist als ik continu speel zoals in bv. Kijkduin dan hoef ik de app zelden opnieuw op te starten. Dat gebeurt vaak als ik constant switch tussen Pokemon en iets anders.
Ben een uur geweest daar, één keer opnieuw op moeten starten door crash.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168053522
Feit blijft dat een ruil-functie de ongelijkheid tussen normale spelers en cheaters nog veel meer gaat vergroten, zolang ze de botters / cheaters nauwelijks aanpakken. Dan dient er eerst aan zekerheid grenzende garantie te zijn dat die lui gebanned worden en blijven. Anders gaan we spelers zien die alle snorlax / lapras / dragonites van hun illegale accounts naar hun main overhevelen.

Daar valt door de normale spelers niet tegen op te boksen.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 15:27:53 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168053537
Zelfs zonder cheaters is er zo niks meer aan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168053568
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:27 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs zonder cheaters is er zo niks meer aan.
Ben ik het ergens ook wel mee eens, maar dat is toch meer een persoonlijke mening.
"Pools are perfect for holding water"
pi_168054241
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:09 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Ja.

Niantic kan het makkelijk doen btw, zoiets inbouwen

Afgelegde afstand en tijd tussen logins kan al een mooie indicatie zijn.
Ingelogd, logt uit, 30 minuten later 200km verderop? BAN
Dat is al zo. Als je te hard gaat dan krijg je een soft ban en kan je niets meer doen. Ga maar hard rijden met de auto dan doet pokemon het niet meer.
Als je je tel uit zet, en dan een stuk verder weer aan dan berekent de app ook hoe lang je erover gedaan hebt. Dan krijg je een soft ban totdat je 'acceptabel-gezien' de afstand echt heb gelopen/gereisd.
probeer maar op de snelweg van stop naar stop c_/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 16:09:28 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168054405
Zo, Smoochum staat op de evolutie-planning. Weg met de baby's!

79 evoluties + een paar nieuwe entries. Let's go.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 16:35:37 #182
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_168054919
Waar kun je eigenlijk cheaters/spoofers melden? Ik word nu wel gek van een aantal hier.
  woensdag 11 januari 2017 @ 16:39:05 #183
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168054989
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:35 schreef Momo... het volgende:
Waar kun je eigenlijk cheaters/spoofers melden? Ik word nu wel gek van een aantal hier.
settings

report issuez
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_168055061
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 15:09 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Ja.

Niantic kan het makkelijk doen btw, zoiets inbouwen

Afgelegde afstand en tijd tussen logins kan al een mooie indicatie zijn.
Ingelogd, logt uit, 30 minuten later 200km verderop? BAN
Op een korte vlucht moet dat wel lukken:p.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 16:52:49 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168055235
Goed nieuws voor iedereen die mij voor gek verklaarde voor het evolueren van Smoochum: lucky egg was afgelopen voor ik zo ver was.

1 Raichu met kutmoves, 1 met perfecte moves. Alle 3 de shellders zijn _O_

Alle drie de Electrodes hebben godverdomme tackle gekregen en zijn geen Gyarados slopers ;(

En uiteraard Jolteon, Vaporeon en Flareon alle drie _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168055270
Oke, dank voor de dienstmededeling
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_168055292
Psyduck uit ei. Dus weer een candy of wat erbij voor de ducks zijn kut. Einde mijn dienstmededeling
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 17:00:29 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168055375
En alweer halverwege level 27, gaat hard :7
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 11 januari 2017 @ 17:15:23 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168055720
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 16:52 schreef Nattekat het volgende:

En uiteraard Jolteon, Vaporeon en Flareon alle drie _O-
Welke charge moves hadden de Eevee? Dat is het enige interessante dat we willen weten NK.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 18:35:23 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168057362
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Welke charge moves hadden de Eevee? Dat is het enige interessante dat we willen weten NK.
Thunderbolt :P
De leukste charge, maar iets minder vernietigend dan de Thunder van sloopgod.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168057473
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Thunderbolt :P
De leukste charge, maar iets minder vernietigend dan de Thunder van sloopgod.
Hij bedoelt toen ze nog eevee waren :P Hij probeert verbanden te vinden waarin ze evolueren en of je dat kunt zien aan bv de charge moves van de Eevee's ;)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 18:44:16 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168057549
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hij bedoelt toen ze nog eevee waren :P Hij probeert verbanden te vinden waarin ze evolueren en of je dat kunt zien aan bv de charge moves van de Eevee's ;)
Thunderbolt dus :( :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168057626
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Thunderbolt dus :( :@
Evee heeft toch heul geen Thunderbolt? Dacht alleen Body Slam, Dig of Swift?

Al denk ik zelf dat het de RNG-goden zijn, maar dat ben ik :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 11 januari 2017 @ 18:49:49 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168057646
:')

Het is zinloos Pheno.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168057660
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
:')

Het is zinloos Pheno.
Ja, hij zit met zijn hoofd te veel in de scanner denk ik :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 18:51:22 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168057681
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, hij zit met zijn hoofd te veel in de scanner denk ik :D
Zeg :{w

Daarmee wil ik enkel zeggen dat ik daar niet op gelet heb.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 18:52:32 #197
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168057982
Wanneer komt er een nieuwe update of wat nieuws?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_168058238
Er is er weer 1tje thuis vanuit Kralingen. :o

Alleen nog mijn dragonite staat daar ergens.

Maar goed, heeft toch lang geduurd. Zeker die laatste 2. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 19:14:23 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168058257
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:13 schreef Molurus het volgende:
Er is er weer 1tje thuis vanuit Kralingen. :o

Alleen nog mijn dragonite staat daar ergens.

Maar goed, heeft toch lang geduurd. Zeker die laatste 2. :)
Viel wel mee hoor :{w

Tijd voor een Leiderdorpmeet. Daarna bij iemand anders in de woonplaats.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 11 januari 2017 @ 19:16:43 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168058328
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 18:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Evee heeft toch heul geen Thunderbolt? Dacht alleen Body Slam, Dig of Swift?

Al denk ik zelf dat het de RNG-goden zijn, maar dat ben ik :+
Yup. Heb zelf maar ff vier Eevee geëvolueerd, is random.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168058353
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Viel wel mee hoor :{w

Tijd voor een Leiderdorpmeet. Daarna bij iemand anders in de woonplaats.
Ik weet bijna zeker dat Delft een hogere gym-dichtheid heeft. :P
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 11 januari 2017 @ 19:18:51 #203
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168058397
Er kwam weer eens een 10km ei uit, opgepikt vanuit de trein op station Middelburg toen ik naar Rotterdam ging van de week.



IV is niet zo denderend voor een 10km pokemon maar met een Lapras mag je nooit klagen :).
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_168058410
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:18 schreef Rabieluh het volgende:
Er kwam weer eens een 10km ei uit, opgepikt vanuit de trein op station Middelburg toen ik naar Rotterdam ging van de week.

[ afbeelding ]

IV is niet zo denderend voor een 10km pokemon maar met een Lapras mag je nooit klagen :).
_O_ _O_
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_168058416
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:17 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat Delft een hogere gym-dichtheid heeft. :P
Gyms, wat zijn dat :') Ik moet daarvoor naar een stad :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_168058426
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:18 schreef Rabieluh het volgende:
Er kwam weer eens een 10km ei uit, opgepikt vanuit de trein op station Middelburg toen ik naar Rotterdam ging van de week.

[ afbeelding ]

IV is niet zo denderend voor een 10km pokemon maar met een Lapras mag je nooit klagen :).
Traden voor een pidgey?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_168058439
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:18 schreef Rabieluh het volgende:
Er kwam weer eens een 10km ei uit, opgepikt vanuit de trein op station Middelburg toen ik naar Rotterdam ging van de week.

[ afbeelding ]

IV is niet zo denderend voor een 10km pokemon maar met een Lapras mag je nooit klagen :).
En sowieso de koning moveset. _O_

Kans daarop is maar 1 op 6.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 11 januari 2017 @ 19:20:52 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168058458
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:17 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat Delft een hogere gym-dichtheid heeft. :P
Zou mooi zijn om geel uit te roeien hier.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 11 januari 2017 @ 19:21:10 #209
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168058464
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:20 schreef Molurus het volgende:

[..]

En sowieso de koning moveset. _O_

Kans daarop is maar 1 op 6.
Dat is helemaal lekker ja :Y. Bazenverdediger.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 19:21:28 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168058482
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:17 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat Delft een hogere gym-dichtheid heeft. :P
Bereken dat even als je zo zeker bent :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 19:23:11 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168058529
2,5 gym per km2 in het bebouwde deel van Leiderdorp.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 januari 2017 @ 19:28:56 #212
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168058693
Verstappen en Ricciardo vervelen zich

op 20 seconden vangt Max Verstappen even een Pokémon
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_168058868
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bereken dat even als je zo zeker bent :P
Leiderdorp:



Delft:



Beide gebiedjes zijn ruwweg 3 * 3 km.

Delft: 41 gyms

Leiderdorp: 13 gyms

I rest my case.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 19:38:23 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168058928
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:36 schreef Molurus het volgende:

[..]

Leiderdorp:

[ afbeelding ]

Delft:

[ afbeelding ]

Beide gebiedjes zijn ruwweg 3 * 3 km.

Delft: 41 gyms

Leiderdorp: 13 gyms

I rest my case.
Vegen we eerst Leiderdorp schoon van geel, doen we daarna Delft.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168059135
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Vegen we eerst Leiderdorp schoon van geel, doen we daarna Delft.
Dat wordt dan heel veel lopen voor weinig gyms in een omgeving die nog niet half zo mooi is als Delft. -O-
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_168059312
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:19 schreef Devv het volgende:

[..]

Wat is de kans op Lapras in Amsterdam :P ?
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 12:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

50%
Ik kan wel huilen van geluk :D !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 januari 2017 @ 19:54:23 #217
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168059374
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:51 schreef Devv het volgende:

[..]

[..]

Ik kan wel huilen van geluk :D !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker hoor _O_.

Vandaag is Laprasdag.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 11 januari 2017 @ 19:55:52 #218
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168059411
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:51 schreef Devv het volgende:

[..]


[..]

Ik kan wel huilen van geluk :D !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, congrats! :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 19:56:32 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168059428
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:45 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat wordt dan heel veel lopen voor weinig gyms in een omgeving die nog niet half zo mooi is als Delft. -O-
*kuch*Kralingen*kuch*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 19:56:49 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168059438
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:51 schreef Devv het volgende:

[..]


[..]

Ik kan wel huilen van geluk :D !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168059459
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

*kuch*Kralingen*kuch*
Kralingen was qua afstanden eigenlijk ook niet heel ideaal inderdaad.

Maar Delft is duidelijk de beste van de 3. :P

Kunnen we tegen het eind ff uitpuffen met een biertje op de beestenmarkt ofzo.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_168059549
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:51 schreef Devv het volgende:

[..]

[..]

Ik kan wel huilen van geluk :D !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gratzies!!

En ook al de koning moveset. :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 20:01:35 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168059555
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:57 schreef Molurus het volgende:

[..]

Kralingen was qua afstanden eigenlijk ook niet heel ideaal inderdaad.

Maar Delft is duidelijk de beste van de 3. :P

Kunnen we tegen het eind ff uitpuffen met een biertje op de beestenmarkt ofzo.
Beestenmarkt

https://goo.gl/maps/WRH9CmzMVdB2

Leiden is al blauw.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 11 januari 2017 @ 20:05:10 #224
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168059663
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:57 schreef Molurus het volgende:

[..]

Kralingen was qua afstanden eigenlijk ook niet heel ideaal inderdaad.

Maar Delft is duidelijk de beste van de 3. :P

Kunnen we tegen het eind ff uitpuffen met een biertje op de beestenmarkt ofzo.
Parkeren is volgens mij gratis op het TU terrein? Daar een paar gyms pakken. Centrum in lopen. Prima route denk ik.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168059673
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Beestenmarkt

https://goo.gl/maps/WRH9CmzMVdB2

Leiden is al blauw.


Beestenmarkt. :Z



Beestenmarkt. *O* :7
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 11 januari 2017 @ 20:07:04 #226
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_168059709
Had geen zin om naar buiten te gaan, toch maar wel gedaan en dat was op zich ook wel goed ook, want ik had daardoor wel mijn 7 day streak gehaald.

Ben er achter gekomen dat een great of nice throw enzo totaal niets doen aan de catchrate. :{

Onderweg in de kou Eevee (2), Weedle, Shellder, Omanyte, Drowzee, Zubat en Rattata gevangen.

Daarnaast kwam er ook nog 4 5km eieren en 2 10km eieren uit:
5km: Poliwag (2), Goldeen en venonat
10km: Dratini (24 candy) en Kabuto (16 candy)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_168059806
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Parkeren is volgens mij gratis op het TU terrein? Daar een paar gyms pakken. Centrum in lopen. Prima route denk ik.
Bij van den Broekweg is het gratis inderdaad... (aanrijden via Schoemakerstraat is handig.)

Voor mensen die met OV komen wellicht minder handig. Plus dat je niet echt goed een rondje kunt lopen.

Een andere optie is parkeren op een kleine km afstand van Centraal Station... daar zitten onderweg naar CS 5-6 pokestops en een gym. En op CS zelf zit ook een gym.

Vanaf Krakeelpolderweg is het gratis. (Krakeelpolderweg zelf niet, maar net daar voorbij wel. Saaiwerkerstraat, dat deel van de Pootstraat.)

Dus lijkt me een beetje afhankelijk van hoe de meeste mensen komen. Ik kan eventueel ook wel wat chauffeuren als dat handig is.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 20:15:10 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168059933
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:05 schreef Molurus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Beestenmarkt. :Z

[ afbeelding ]

Beestenmarkt. *O* :7


Beestenmarkt _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 20:17:36 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168060000
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had geen zin om naar buiten te gaan, toch maar wel gedaan en dat was op zich ook wel goed ook, want ik had daardoor wel mijn 7 day streak gehaald.

Ben er achter gekomen dat een great of nice throw enzo totaal niets doen aan de catchrate. :{

Onderweg in de kou Eevee (2), Weedle, Shellder, Omanyte, Drowzee, Zubat en Rattata gevangen.

Daarnaast kwam er ook nog 4 5km eieren en 2 10km eieren uit:
5km: Poliwag (2), Goldeen en venonat
10km: Dratini (24 candy) en Kabuto (16 candy)
Tuurlijk wel _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168060043
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Tuurlijk wel _O-
Pidgeys met excellent throws vliegen net zo hard weg :{w
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator woensdag 11 januari 2017 @ 20:19:40 #231
42184 crew  DaMart
pi_168060067
Blauwe level 10-gym is hier nu een level-10 gym van team rood, met 10 Dragonites van 3000+-cp van gebruikers van level 35 en hoger :').

Hoe snel is zo'n Dragonitegym te slopen? :+.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 11 januari 2017 @ 20:19:50 #232
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168060073
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Pidgeys met excellent throws vliegen net zo hard weg :{w
Dan was dat een Ditto natuurlijk.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 11 januari 2017 @ 20:20:36 #233
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168060093
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:19 schreef DaMart het volgende:
Blauwe level 10-gym is hier nu een level-10 gym van team rood, met 10 Dragonites van 3000+-cp van gebruikers van level 35 en hoger :').

Hoe snel is zo'n Dragonitegym te slopen? :+.
Als je een leger aan Cloysters met Frost Breath hebt dan kom je al een heel eind.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 20:23:00 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168060148
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Pidgeys met excellent throws vliegen net zo hard weg :{w
Dus als die ene keer dat je excellent gooit de pokemon ontsnapt, is het gelijk onzin? :+
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168060873
quote:
6s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:54 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Lekker hoor _O_.

Vandaag is Laprasdag.
Heb 'm niet gezien hoor ;(
  woensdag 11 januari 2017 @ 20:47:31 #236
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168060896
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:46 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Heb 'm niet gezien hoor ;(
Naar buiten dan.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 11 januari 2017 @ 20:52:08 #237
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_168061065
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Pidgeys met excellent throws vliegen net zo hard weg :{w
https://thesilphroad.com/(...)-bonus-in-pokemon-go :P
  woensdag 11 januari 2017 @ 21:08:12 #238
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_168061586
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Tuurlijk wel _O-
Had een great throw, Pokémon ontsnapte, daarna een nice throw, Pokémon ontsnapte weer, derde bal was niets bijzonders, wel gevangen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 11 januari 2017 @ 21:09:31 #239
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168061622
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Had een great throw, Pokémon ontsnapte, daarna een nice throw, Pokémon ontsnapte weer, derde bal was niets bijzonders, wel gevangen.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 11 januari 2017 @ 21:09:36 #240
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_168061626
quote:
6s.gif Op woensdag 11 januari 2017 19:54 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Lekker hoor _O_.

Vandaag is Laprasdag.
Lapras? Wat is dat?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 11 januari 2017 @ 21:09:37 #241
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_168061627
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Had een great throw, Pokémon ontsnapte, daarna een nice throw, Pokémon ontsnapte weer, derde bal was niets bijzonders, wel gevangen.
Als je maar genoeg Pokemon vangt, gaat het ook een keer op een onlogische manier lukken. Das statistiek :P
  woensdag 11 januari 2017 @ 21:10:50 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_168061651
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:09 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Als je maar genoeg Pokemon vangt, gaat het ook een keer op een onlogische manier lukken. Das statistiek :P
Dit was bij dezelfde Pokémon.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 11 januari 2017 @ 21:14:37 #243
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_168061767
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dit was bij dezelfde Pokémon.
Dat snapte ik al. Maar ondanks dat deze volgorde van gooien en uiteindelijk vangen niet de meest waarschijnlijke is, kom je het dus nu toch een keer tegen. Al die andere Pokemon die je met een waarschijnlijker volgorde van ballen/throws hebt gevangen, vergeet je snel omdat die logischer leken.
  woensdag 11 januari 2017 @ 21:19:07 #244
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_168061911
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:14 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Dat snapte ik al. Maar ondanks dat deze volgorde van gooien en uiteindelijk vangen niet de meest waarschijnlijke is, kom je het dus nu toch een keer tegen. Al die andere Pokemon die je met een waarschijnlijker volgorde van ballen/throws hebt gevangen, vergeet je snel omdat die logischer leken.
Ik vang ze vaker zonder een melding dan met. Maar zal de komende tijd eens gaan staven. (als ik er aan denk O-) )
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 11 januari 2017 @ 21:21:58 #245
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_168061994
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik vang ze vaker zonder een melding dan met. Maar zal de komende tijd eens gaan staven. (als ik er aan denk O-) )
Mensen zijn goed in het onthouden van uitzonderingen, daarom moet je (zoals Silph Road doet) gewoon een bak data verzamelen om dit soort dingen uit te zoeken.
  woensdag 11 januari 2017 @ 21:23:12 #246
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168062039
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:21 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Mensen zijn goed in het onthouden van uitzonderingen, daarom moet je (zoals Silph Road doet) gewoon een bak data verzamelen om dit soort dingen uit te zoeken.
Dit zijn waarheden.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 11 januari 2017 @ 21:24:16 #247
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_168062080
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:21 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Mensen zijn goed in het onthouden van uitzonderingen, daarom moet je (zoals Silph Road doet) gewoon een bak data verzamelen om dit soort dingen uit te zoeken.
uitzonderingen bevestigen de regel, toch?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 11 januari 2017 @ 21:33:35 #248
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_168062387
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

uitzonderingen bevestigen de regel, toch?
:D

Snorlax terug na zowat een maand :/ pluspunt is dat ik hem weer kan uppen.
pi_168062466
Mensen begrijpen geen bal van willekeur. In volstrekt willekeurige gebeurtenissen zien we patronen, en we zijn zelf totaal niet in staat om overtuigend willekeurige reeksen te bedenken. :) Kortom, mensen stellen zich iets heel anders voor bij willekeur dan wat werkelijk willekeurig is.

Leuk artikeltje daarover:

http://www.dailymail.co.u(...)hard-understand.html
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 21:55:03 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168063114
In mijn excelsheetje heb ik drie kolommen gemaakt die werden gevuld met een willekeurig percentage. Als de waarde in kolom 1 groter was dan 80%, de waarde in kolom 2 groter dan 50 en de waarde in kolom 3 kleiner dan 30 (dus je vangt hem na twee pogingen met een grote kans in een poging met een kleine kans), stond er een x in de vierde kolom. Elke keer dat ik 100 rijen vulde met nieuwe getallen, was er wel minstens één x.

En dat is met een stuk groter verschil in percentage dan pogo :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:05:57 #251
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_168063446
Als ik in dat Silph grafiekje kijk is de kans op Great/mis, Nice/mis, niks/vang pakweg 0.35x0.42x0.53=0.076 dus 7.6%
Hoger nog dan ik dacht eigenlijk.
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:11:31 #252
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168063585
Lvl 27 *O*

M'n Rhyhorn is nu 2664, daarmee kan ik weer een hoger plekje bemachtigen in de rode gym. Morgenavond ff knokken mits het weer dit toelaat.

Wel klote dat de onderste Pokemon nu een Machoke van 1000 is.

Hoe pak ik dat het beste aan? M'n vier hyperbeam Raticates inzetten? Zijn ongeveer 800.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168063620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lvl 27 *O*

M'n Rhyhorn is nu 2664, daarmee kan ik weer een hoger plekje bemachtigen in de rode gym. Morgenavond ff knokken mits het weer dit toelaat.

Wel klote dat de onderste Pokemon nu een Machoke van 1000 is.

Hoe pak ik dat het beste aan? M'n vier hyperbeam Raticates inzetten? Zijn ongeveer 800.
Loop een rondje en evolve 6 pidgey naar pidgeotto tussen de 400 en 500
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 22:13:07 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168063634
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lvl 27 *O*

M'n Rhyhorn is nu 2664, daarmee kan ik weer een hoger plekje bemachtigen in de rode gym. Morgenavond ff knokken mits het weer dit toelaat.

Wel klote dat de onderste Pokemon nu een Machoke van 1000 is.

Hoe pak ik dat het beste aan? M'n vier hyperbeam Raticates inzetten? Zijn ongeveer 800.
Wat is de tweede pokie in de gym? :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 22:13:58 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168063657
Is Pidgeot met Steel Wing eigenlijk een nuttig ding? :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:17:25 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168063790
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat is de tweede pokie in de gym? :P
Snorrie, 2663. Van SappigHertje :9
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 22:20:07 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168063893
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Snorrie, 2663. Van SappigHertje :9
Doe dan maar 18 Pidgeys vangen .
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:21:28 #258
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168063931
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Snorrie, 2663. Van SappigHertje :9
Ik ben nog steeds benieuwd.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 22:26:05 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168064104
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:21 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds benieuwd.
Ik vroeg hem om webcams te installeren bij alle gyms, maar dat heeft ie vast niet gedaan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:28:45 #260
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168064202
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik vroeg hem om webcams te installeren bij alle gyms, maar dat heeft ie vast niet gedaan.
Naast alle pokemon verzamelen wil ik weten of SappigHertje inderdaad sappig is. Dan is mijn pokego avontuur compleet.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_168064220
spelen mensen dit nog?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:29:41 #262
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_168064235
Ik wed op 40+ nerd die op zoek is naar een SappigHertje :D
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:30:01 #263
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168064247
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:29 schreef McNulty het volgende:
spelen mensen dit nog?
Waarom komt dit me zo bekend voor.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:33:43 #264
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168064378
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:29 schreef McNulty het volgende:
spelen mensen dit nog?
Nee, we zoeken enkel een sappig hertje.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_168064431
De hype is toch wel voorbij inmiddels. Het weer werkt ook niet echt in het voordeel. Komen jullie nog andere spelers tegen?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_168064469
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:35 schreef McNulty het volgende:
De hype is toch wel voorbij inmiddels. Het weer werkt ook niet echt in het voordeel. Komen jullie nog andere spelers tegen?
Veel te veel. In ieder geval te veel blauwe en gele spelers :P
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 22:36:59 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168064503
Wekelijks terugkerend ding.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 januari 2017 @ 22:41:18 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168064652
vandaag zag ik in het buurdorp, waar alle gyms op één na blauw strongholds zijn dat de discogym ineens level 7 blauw was. Ik denk hier moet ik bij zijn voor deze ook level 10 is en ik er niet meer bij kan. Dus ik parkeer de auto en begin rustig met opwerken komt er 5 minuten later een auto aan, stopt midden op straat en begint ook met opwerken :')

Ik denk verdomme dit zal me niet overkomen hč :') gelukkig toen we bijna bij de 30.000 waren tactisch korte gevechten gedaan en regelmatig gekeken of er al plek was en ik was mooi de ander voor. Toen snel weggereden :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:42:43 #269
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_168064707
Huh, ik zie net dat de gym in de buurt aagevallen wordt, ik heb daar een lapras in staan.
Vervolgens zie ik dat ik eruit ben gekickt als ik op de gym klik maar m'n Lapras heb ik nog niet terug? :?
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:43:19 #270
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168064729
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef SiGNe het volgende:
Huh, ik zie net dat de gym in de buurt aagevallen wordt, ik heb daar een lapras in staan.
Vervolgens zie ik dat ik eruit ben gekickt als ik op de gym klik maar m'n Lapras heb ik nog niet terug? :?
Dat kan even duren.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 januari 2017 @ 22:43:28 #271
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168064731
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef SiGNe het volgende:
Huh, ik zie net dat de gym in de buurt aagevallen wordt, ik heb daar een lapras in staan.
Vervolgens zie ik dat ik eruit ben gekickt als ik op de gym klik maar m'n Lapras heb ik nog niet terug? :?
ik denk dat hij nog in de bus zit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:45:23 #272
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_168064796
Ah, daar is ie al..
Blauwe lvl 7 gym wordt weer eens tot de grond afgebroken door waarschijnlijk geel..
Als ze nou eens die 3 rode lvl10 gyms een stukje verderop eens aan zouden pakken, maar nee.. :(
pi_168064850
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:45 schreef SiGNe het volgende:
Ah, daar is ie al..
Blauwe lvl 7 gym wordt weer eens tot de grond afgebroken door waarschijnlijk geel..
Als ze nou eens die 3 rode lvl10 gyms een stukje verderop eens aan zouden pakken, maar nee.. :(
Utrecht?
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:53:54 #274
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_168065178
Jup Geel weer.. en er staan er ook meteen 2 in , een van lvl 32 en een van 34.
Geen idee of 't een stelletje is maar die 2 staan altijd met z'n 2en in een gym.

't zou zo kunnen dat 't die 2 rode spelers zijn die al eerder gebanned waren, die 2 heb ik namelijk nergens meer gezien verder.

't zouden in elk geval spoofers kunnen zijn, zie vaker dat die gym bij het winkelcentrum aangevallen wordt terwijl ik daar dan ben en dan is er verder niemand in de buurt en Chinees is nét te ver voor de gym.
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:54:13 #275
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_168065190
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Utrecht?
Zeist
pi_168065526
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:54 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Zeist
Gecondoleerd. En wanhoop niet, ooit mag je nog wel eens in de stad wonen als je je best blijft doen!
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 januari 2017 @ 23:08:21 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168065646
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:54 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Zeist
klopt dat Omanyte-nest in het Wilheminapark dat op Silph Road staat?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 11 januari 2017 @ 23:11:02 #278
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_168065718
quote:
17s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Gecondoleerd. En wanhoop niet, ooit mag je nog wel eens in de stad wonen als je je best blijft doen!
Daar ben ik juist vertrokken, 't is hier ook aangenamer voor m'n "Persian"
  woensdag 11 januari 2017 @ 23:13:47 #279
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168065806
Morgen migration toch? Ik zag al 4 pikachu vandaag, volgens sommige data is dat de brenger van migrations :P.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_168065816
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:11 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Daar ben ik juist vertrokken, 't is hier ook aangenamer voor m'n "Persian"
Et tu, Brute?
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  woensdag 11 januari 2017 @ 23:14:14 #281
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_168065821
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:08 schreef rubbereend het volgende:
Silph Road
Wist niet dat dat een nest was maar heb er weleens een daar gevangen..
Walkartpark en het Slot zijn ook wel goede plekken
  woensdag 11 januari 2017 @ 23:14:50 #282
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_168065843
Ik hoop dat het Clefairynest hier een Kabuto- of Machopnest wordt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 januari 2017 @ 23:15:04 #283
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168065851
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:14 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Wist niet dat dat een nest was maar heb er weleens een daar gevangen..
Walkartpark en het Slot zijn ook wel goede plekken
dank
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 11 januari 2017 @ 23:17:51 #284
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168065955
Ik wil nieuwe pokemon. Weer die thrill kunnen krijgen zoals toen ik die Lapras opeens tegenkwam.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 11 januari 2017 @ 23:18:52 #285
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_168066002
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Et tu, Brute?
Tja, 't is hier net even wat aangenamer.
ook goedkoop en snel internet hier 100Mbit up en down.

[ Bericht 1% gewijzigd door SiGNe op 11-01-2017 23:30:16 ]
pi_168066564
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:18 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Tja, 't is hier net even wat aangenamer.
ook goedkoop en snel internet hier 100Mbit up en down.
Maar Utreg! :P

Ik woon wel echt op de rand hoor (Zuilen) dus misschien dat het hier wat meer meevalt :P

Net voor het eerst een multi-accountende two-teaming speler gezien *O* nu hoor ik er een beetje bij en mag ik ook gaan klagen :D
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  woensdag 11 januari 2017 @ 23:35:40 #287
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168066618
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Maar Utreg! :P

Ik woon wel echt op de rand hoor (Zuilen) dus misschien dat het hier wat meer meevalt :P

Net voor het eerst een multi-accountende two-teaming speler gezien *O* nu hoor ik er een beetje bij en mag ik ook gaan klagen :D
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 23:39:45 #288
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168066770
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:13 schreef Rabieluh het volgende:
Morgen migration toch? Ik zag al 4 pikachu vandaag, volgens sommige data is dat de brenger van migrations :P.
Vannacht om 1:00 :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 januari 2017 @ 23:40:45 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168066809
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Vannacht om 1:00 :)
:{
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 23:41:30 #290
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168066845
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

:{
*O*

Mijn twee achtertuinnests zijn Magmar en Tentacool, kan er alleen maar op vooruit gaan :9
Ben wel vergeten om nog één keer langs een Mankey nest te gaan, moet er nog 3 :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_168066894
Ik wil ook een achtertuinnest! Heb nu alleen duiven, ratten en spreeuwen om me heen :P
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 januari 2017 @ 23:45:40 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168066951
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil ook een achtertuinnest! Heb nu alleen duiven, ratten en spreeuwen om me heen :P
Spreekwoordelijk achtertuinnest :P

Beiden op loopafstand.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 11 januari 2017 @ 23:52:28 #293
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_168067128
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:35 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Galgeveld is hier om de hoek.. ;)
  woensdag 11 januari 2017 @ 23:54:14 #294
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_168067180
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil ook een achtertuinnest! Heb nu alleen duiven, ratten en spreeuwen om me heen :P
Hier ook, af en toe komt er nog weleens iets anders voorbij zoals een clefairy of zoals zojuist een Seel (die had ik daar nog niet eerder gezien), moet ik wel even wifi uitzetten.
pi_168067197
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:54 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Hier ook, af en toe komt er nog weleens iets anders voorbij zoals een clefairy of zoals zojuist een Seel (die had ik daar nog niet eerder gezien), moet ik wel even wifi uitzetten.
Bij mij laatst opeens een lapras. Maar die stond op Golbat afstand, heb 1 keer kunnen raken en iets van 40 ballen mis gegooid. Toen waren de ballen op :P
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  woensdag 11 januari 2017 @ 23:55:40 #296
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_168067217
Zullen we zo het nieuwe topic eens zonder koffie in de titel doen?
Net zo eentonig als die pidgeys en rattata's
pi_168067249
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:55 schreef SiGNe het volgende:
Zullen we zo het nieuwe topic eens zonder koffie in de titel doen?
Net zo eentonig als die pidgeys en rattata's
Ja, tijd dat Valor de titel weer krijgt :P
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  woensdag 11 januari 2017 @ 23:58:14 #298
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_168067281
Nee, gewoon RNG RGB :P
  woensdag 11 januari 2017 @ 23:59:01 #299
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_168067300
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2017 23:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Bij mij laatst opeens een lapras. Maar die stond op Golbat afstand, heb 1 keer kunnen raken en iets van 40 ballen mis gegooid. Toen waren de ballen op :P
irritant is dat ja, als ze zo ver staan.
Kan je ze ook helemaal niet meer met een curveball raken.
Ik heb wel af en toe dat ik bijv een exxellent of great ball gooi, dat ie dan ontsnapt maar als ik dan een gewone throw doe of zelfs een gewone bal gebruik dat ik 'm wel kan vangen.
Vandaag nog met een Eevee van 717 (77IV), excellent ultra ball ontnapte ie uit maar een Nice Great ball ving ik 'm wel mee.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 januari 2017 @ 00:06:47 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168067512
Voor het eerst in mijn leven zie ik een Kabutops op de radar... MAAR IK KAN NU NIET WEG :'( :'( :'( :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 januari 2017 @ 00:25:04 #301
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_168067772
KoffieTT
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')