D., je opent een topic voor tips. Vervolgens negeer je meer dan de helft van de reacties en reageer je enkel op posts die in jouw straatje passen. Zo kom je geen stap verder.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ben meer een kattenmens, maar heb niet de omstandigheid dat ie naar buiten zou kunnen.
Misschien gewoon een dekentje, zoals Linus uit 'Peanuts' ?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ben meer een kattenmens, maar heb niet de omstandigheid dat ie naar buiten zou kunnen.
Je bedoelt: ik wil kunnen neuken als ik daar zin in heb. En dat dan ook nog eens tegen zo weinig mogelijk inspanning en door er zo weinig mogelijk geld in te steken. Ja, dat gaat wel werken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Om contacten op te bouwen, waar ik eventueel ongegeneerd tegenaan kan hangen op de bank/bed wat met 'normale' vrienden toch niet zo kan.
Ik weet de ideale vrouw voor hem!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bedoelt: ik wil kunnen neuken als ik daar zin in heb. En dat dan ook nog eens tegen zo weinig mogelijk inspanning en door er zo weinig mogelijk geld in te steken. Ja, dat gaat wel werken.
Gewoon vragen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:12 schreef -Hildr- het volgende:
Dat je een date als een investering ziet en zo weinig mogelijk moet kosten is zeer onaantrekkelijk. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het krenterige mensen.
Hoe krijg jij vrouwen eigenlijk zo gek dat ze elke week bij je thuis komen?
Misschien is het een idee, om voordat het tot een date komt te kijken of de mevrouw in kwestie uberhaupt wel bij je past. Meiden thuis uitnodigen heeft toch wel een bepaalde verwachting. Ik zou er in ieder geval niet mee instemmen in de huidige cultuur, omdat daar toch vaak een 'netflix en chill' idee om heen hangt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Vanwege vele teleurstellingen wil ik niet de cliché dates in een cafeetje hebben en gemiddeld een tientje per keer uitgeven. Koop ik liever boodschappen voor om mezelf te (en eventuele dates) te verwennen.
Deezer?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
D., je opent een topic voor tips. Vervolgens negeer je meer dan de helft van de reacties en reageer je enkel op posts die in jouw straatje passen. Zo kom je geen stap verder.
Iedereen hier steekt weer eens tijd in je, wees dan ook erkentelijk en steek tijd in het beantwoorden van die reacties. Ook als ze je tegenstaan.
Blijkbaar doe je je online op date apps anders voor dan irl (en op FOK!).quote:
Oké. Als dat op die manier lukt moet er toch iets zijn wat vrouwen aantrekkelijk aan je vinden.quote:
Dit is volgens mij wel de juiste conclusie.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:24 schreef Bananenpap het volgende:
Ik zou mij er gewoon bij neerleggen dat het daten nooit iets gaat worden. Wees eerlijk, je bent gewoon niet oprecht geïnteresseerd in je medemens en dat is deels te wijten aan je autisme. Je bent niet liever of aardiger dan de gemiddelde persoon, misschien juist het tegenovergestelde. Je wilt seks, niks mis mee, maar meld je dan gewoon aan op sites voor seksafspraakjes. Jij gaat op deze manier toch nooit een relatie kunnen onderhouden.
1. Die contacten moet je zelf leren opbouwen, anders houdt zo'n relatie ook geen stand.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Om contacten op te bouwen, waar ik eventueel ongegeneerd tegenaan kan hangen op de bank/bed wat met 'normale' vrienden toch niet zo kan.
Dus al die praatjes die ik met collega's aan ga doe ik ook voor de bühne? Ik ben wel geinteresseerd in mensen, want te veel op mezelf vind ik ook weer niet fijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit is volgens mij wel de juiste conclusie.
Want dat ging de laatste keer zo goed...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:24 schreef Bananenpap het volgende:
Ik zou mij er gewoon bij neerleggen dat het daten nooit iets gaat worden. Wees eerlijk, je bent gewoon niet oprecht geïnteresseerd in je medemens en dat is deels te wijten aan je autisme. Je bent niet liever of aardiger dan de gemiddelde persoon, misschien juist het tegenovergestelde. Je wilt seks, niks mis mee, maar meld je dan gewoon aan op sites voor seksafspraakjes. Jij gaat op deze manier toch nooit een relatie kunnen onderhouden.
Geen idee, komt wel over alsof je het als een soort (sociale) verplichting ziet en dus meer daarom dat doet dan echt oprecht geïnteresseerd in die mensen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Dus al die praatjes die ik met collega's aan ga doe ik ook voor de bühne? Ik ben wel geinteresseerd in mensen, want te veel op mezelf vind ik ook weer niet fijn.
Bij de een doe ik meer mijn best dan de ander, dat klopt. Ik heb mensen waar het eigenlijk vanzelf al mee klikte, kunst is om daar ook na werktijd mee op te trekken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, komt wel over alsof je het als een soort (sociale) verplichting ziet en dus meer daarom dat doet dan echt oprecht geïnteresseerd in die mensen.
NEE DUS, want:quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Dus al die praatjes die ik met collega's aan ga doe ik ook voor de bühne? Ik ben wel geinteresseerd in mensen,
ook dat draait alleen maar weer om jezelfquote:want te veel op mezelf vind ik ook weer niet fijn.
Je toont interesse omdat je niet altijd alleen wilt zijn, niet omdat je geïnteresseerd bent in de andere persoon.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Dus al die praatjes die ik met collega's aan ga doe ik ook voor de bühne? Ik ben wel geinteresseerd in mensen, want te veel op mezelf vind ik ook weer niet fijn.
Ja. Broccoli. Is zelfs een heel boeiend verslag van.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:51 schreef bamibij het volgende:
Heeft iemand ts wel eens ontmoet, want ik krijg het idee dat het de beste troll ooit is
Zo niet: ts_!
Zeg nou eens eerlijk. Waarom open je dit topic? Je reageert nooit inhoudelijk op iemand. Je hebt nog nooit iets met een tip of advies gedaan en je negeert 90% van de reacties.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Bij de een doe ik meer mijn best dan de ander, dat klopt. Ik heb mensen waar het eigenlijk vanzelf al mee klikte, kunst is om daar ook na werktijd mee op te trekken.
krijgt m toch niet omhoogquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:05 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of we nou heel menselijk of heel dom zijn dat we maar blijven reageren als hij voor de zeshonderste keer niet reageert en luistert.
Ik hou het voor mezelf maar op een beetje van allebei.Hand, boezem enzo. (Nee D. dat is geen uitnodiging).
Je denkt serieus dat Deezer dan niet weer iets anders had gevonden om online over te zeuren?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:51 schreef Mojo.jojo het volgende:
Volgens mij had je een jaar geleden niet durven dromen dat je een topic zou schrijven over date-moeheid. Tijden veranderen.
Zeg eens eerlijk, als je dit weekend geen 'steiger-problemen' had gehad, zou je dan ook zo'n topic hebben geschreven?
Nee, je bent niet geïnteresseerd. Want als je er na een half uur achter komt dat ze een relatie heeft, vind je het zonde van je tijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Ik herinner hem even aan zijn eenzame periode. Hopelijk geniet hij dan weer wat meer van het daten. Ondanks zijn anti-climax van afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat Deezer dan niet weer iets anders had gevonden om online over te zeuren?
Hij had toch al iets om te zeuren? Was ze niet ongesteld ofzo, of dat ze afscheiding had?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat Deezer dan niet weer iets anders had gevonden om online over te zeuren?
En bedanktquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij had toch al iets om te zeuren? Was ze niet ongesteld ofzo, of dat ze afscheiding had?
Watquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij had toch al iets om te zeuren? Was ze niet ongesteld ofzo, of dat ze afscheiding had?
Print dit uit en hang het boven je bed.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:24 schreef Bananenpap het volgende:
Printen kost geldquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:42 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Print dit uit en hang het boven je bed.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
D., je opent een topic voor tips. Vervolgens negeer je meer dan de helft van de reacties en reageer je enkel op posts die in jouw straatje passen. Zo kom je geen stap verder.
Iedereen hier steekt weer eens tijd in je, wees dan ook erkentelijk en steek tijd in het beantwoorden van die reacties. Ook als ze je tegenstaan.
Is dat ergens terug te lezen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. Broccoli. Is zelfs een heel boeiend verslag van.
Oh god jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:57 schreef Lienekien het volgende:
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #194
Thanks voor de link, kon m al niet meer vinden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:57 schreef Lienekien het volgende:
Wat hij daar zegt over mensen met MBO en kijk naar zijn 'carriereplannen' nuquote:Op dinsdag 10 januari 2017 12:57 schreef Lienekien het volgende:
Afgeven om zijn meningquote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat hij daar zegt over mensen met MBO en kijk naar zijn 'carriereplannen' nu![]()
Zijn autisme verandert niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:33 schreef Bananenpap het volgende:
Als je dat topic van een anderhalf jaar terug leest vind ik oprecht dat Deezer wel de goede kant opgaat hoor. Lijkt toch iets zelfverzekerder te zijn geworden, niet meer zo die bange mus als toen. Het is alleen jammer dat hij geen hulp zoekt met zijn autisme. Als hij z'n sociale handicap beter zou begrijpen en sociale interactie wat meer zou trainen komt hij echt weer een stuk verder.
Als hij dan ook nog eens een passie/hobby/leuke baan zou vinden en wat minder krenterig zou zijn denk ik dat het een prima gozer zou zijn.
Dat zeg ik. Dikke plank voor hoofd. Met 2 geblindeerde spiekgaatjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:27 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me wel echt kut als je niet kan inschatten of je een klik met iemand hebt en of iemand je ziet zitten.
Dit.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:27 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me wel echt kut als je niet kan inschatten of je een klik met iemand hebt en of iemand je ziet zitten.
Heb je een link naar die post?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. Broccoli. Is zelfs een heel boeiend verslag van.
Zijn autisme verandert niet, maar je kunt wel leren er mee om te gaan en uiteindelijk bepalen welke wensen (vriendin, vrienden, etc.) realistisch zijn. Iemand zonder benen kan ook niet lopen, maar hij kan eventueel wel protheses gebruiken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn autisme verandert niet.
Ik krijg steeds de indruk dat hij eigenlijk geen echte behoefte heeft aan sociale interactie. Hij wil seks en tegen iemand aanhangen. Volgens mij is dat niet hetzelfde als behoefte aan een relatie. Daar gaat therapie niks aan veranderen.
Maar als de behoefte niet bestaat, dan gaan 'protheses' ook niet werken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:39 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Zijn autisme verandert niet, maar je kunt wel leren er mee om te gaan en uiteindelijk bepalen welke wensen (vriendin, vrienden, etc.) realistisch zijn. Iemand zonder benen kan ook niet lopen, maar hij kan eventueel wel protheses gebruiken.
Die indruk kan wel kloppen ja. Hij beweert eenzaam te zijn, maar heeft volgens mij niet echt de behoefte aan vrienden. Hij wil seks, prima, daar zijn genoeg datesites voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |