Momenteel 1 of 2 per week.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoeveel date je dan dat het zo vermoeiend voor je is? Aangezien je ook geen werk hebt neem ik aan meerdere dates per dag? Want anders kun je hier niet echt moe van worden.
Ik wil juist een soort bevestiging zoals hierboven staat, dat ik gewoon leuk ben. Dates regelen is het probleem niet, maar een tweede date scoren wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:16 schreef M1stral het volgende:
Deezertje.
Zie wat Seven schrijft en kijk naar hetgeen ik in het date-topic getypt had (het bericht dat je meermaals zelf gequote hebt tijdens het moment dat er grondig de bezem doorheen ging). Daar vind je je antwoord.
Match made in heaven.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:22 schreef naoomx het volgende:
Ik snap je. Ik hou zelf eigenlijk ook helemaal niet van daten. Veels te geforceerd & teveel gericht op hoeveel jullie op papier bij elkaar passen.
Het liefst zou ik hebben dat er gewoon vanzelf iets onstaat weetje, via een vriendengroep ofzo. Mja, vrees dat dat niet gaat gebeuren vanwege mijn struggles op sociaal gebied & de huidige datecultuur..
Misschien moet je ze dan niet direct bij je thuis uitnodigen.quote:
Vanwege vele teleurstellingen wil ik niet de cliché dates in een cafeetje hebben en gemiddeld een tientje per keer uitgeven. Koop ik liever boodschappen voor om mezelf te (en eventuele dates) te verwennen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je ze dan niet direct bij je thuis uitnodigen.
Omdat die niet in staat zijn om een ONS te fixen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:25 schreef M1stral het volgende:
Ik vraag me overigens wel af waarom een aantal leden hier op FOK! hun geluk zo laten afhangen van externe factoren zoals bijvoorbeeld het hebben van een relatie.
quote:Op maandag 9 januari 2017 23:57 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
De date zelf is tegenwoordig steevast bij mij thuis zodat ik niks te verliezen heb qua tijd of geld als het voor de zoveelste keer niks is geworden.
Als je al geen ONS kan fixen, waarom dan wel streven naar een relatie. Een ONS vereist minder inhoud dan daadwerkelijk relatiemateriaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Omdat die niet in staat zijn om een ONS te fixen?
quote:You’ve managed to pass the dating filters, sent a few emails and text messages back-and-forth, and the first phone call went well. You dined at a restaurant that you hoped might impress him or her. The process took about two weeks, but it seems you never graduate to a second date. While the reasons may vary, many include:
He or she didn’t look like their photo
There was no chemistry
He or she never called again
He or she didn’t respond to your text or email message
You’ve gone over your budget for dating
You thought the first date went well. They laughed at your jokes and said they’d like to see you again. You spent precious resources of time and money on the dating process with no return on your investment. This can lead to ODF.
Yes, dating can be expensive, but you don’t need to dine at the Four Seasons to impress someone. These days, it’s not gauche to use a deal-of-the-day coupon or Groupon for a dating idea, providing you’re not only asking for two-for-one yogurt at $4.99. The result is, your wallet is now thin and you still find yourself alone on date night. You get frustrated with the process and end up with ODF.
En hoe gaat dat tot nu toe?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Vanwege vele teleurstellingen wil ik niet de cliché dates in een cafeetje hebben en gemiddeld een tientje per keer uitgeven. Koop ik liever boodschappen voor om mezelf te (en eventuele dates) te verwennen.
Juist niet, heb genoeg te bieden! Thuis is er geen limit, maar 2,50 voor een biertje als je veel dates hebt is dan wel weer jammer.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Krijgt de dame alleen een glaasje kraanwater? Dat is immers wel de goedkoopste manier van daten. Logisch dat er geen vervolg komt.
Nodig ze dan overdag uit. Iemand te eten vragen en daarna op de bank film kijken en zover reizen dat je eigenlijk wel moet blijven slapen zet gewoon de toon voor zo'n date. En dat is niet 'laten we elkaar eens langzaam leren kennen'.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Vanwege vele teleurstellingen wil ik niet de cliché dates in een cafeetje hebben en gemiddeld een tientje per keer uitgeven. Koop ik liever boodschappen voor om mezelf te (en eventuele dates) te verwennen.
Is dat zo ja? Hoe fix je zonder inhoud een ONS dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als je al geen ONS kan fixen, waarom dan wel streven naar een relatie. Een ONS vereist minder inhoud dan daadwerkelijk relatiemateriaal.
Zie je nu dat je jezelf buitenspel zet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |