abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168020321
Ik merk dat ik langzamerhand moe begin te worden van het daten.
Gesprekken op gang houden voor een eventuele date komen mijn nek uit. De date zelf is tegenwoordig steevast bij mij thuis zodat ik niks te verliezen heb qua tijd of geld als het voor de zoveelste keer niks is geworden. Het is een beproefd recept: koken, eten, filmpje en ondertussen praten. En als het dan een leuke date was, geen rare stiltes, je met een goed gevoel naar bed gaat, is het de volgende dag 'doom day': de ander negeert je omdat ze er een dag later toch geen vervolg in zien waardoor je voor een volgende date nóg minder gaat investeren.

Nu is het heel makkelijk hier te roepen: nou dan stop je toch met daten? Was het maar zo makkelijk. Omdat ik vrijwel altijd alleen ben en de rest wel aan het settelen is, wil ik ook gewoon het liefst de dagen samen doorbrengen.

Wie herkent dit ook? Dat je dus door alle opgedane ervaringen steeds minder zin hebt in daten en dus ook minder moeite gaat doen?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 00:10:07 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_168020524
Ik had nog aardig wat tekst getypt voor ik besefte dat het zinloos is om TS van advies te voorzien. Maar ik zal er toch 1 ding over zeggen.

Jij zult afgewezen worden tot je niet meer met jezelf overhoop ligt. Oftewel, leer eerst maar eens gelukkig zijn met jezelf want tot het zover is, zullen de dames altijd van mijlenver merken dat je alleen maar oprecht interesse kunt tonen in jezelf (en jouw ultieme wens om een relatie op te bouwen is gebaseerd op een sterke drang naar seks op regelmatige basis). Succes ermee!
Resistance is futile.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 00:14:25 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168020582
Er zijn redenen dat het bij jou niet verder gaat dan één date. Leer ervan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_168020583
Hoeveel date je dan dat het zo vermoeiend voor je is? Aangezien je ook geen werk hebt neem ik aan meerdere dates per dag? Want anders kun je hier niet echt moe van worden.
pi_168020594
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoeveel date je dan dat het zo vermoeiend voor je is? Aangezien je ook geen werk hebt neem ik aan meerdere dates per dag? Want anders kun je hier niet echt moe van worden.
Momenteel 1 of 2 per week.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 00:15:45 #6
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_168020601
Ja bah. Steeds weer jezelf moeten verkopen als "leuke" jongen en goed relatiemateriaal :r
  dinsdag 10 januari 2017 @ 00:16:57 #7
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_168020621
Deezertje.

Zie wat Seven schrijft en kijk naar hetgeen ik in het date-topic getypt had (het bericht dat je meermaals zelf gequote hebt tijdens het moment dat er grondig de bezem doorheen ging). Daar vind je je antwoord.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_168020648
Dating fatigue. Een welbekend verschijnsel. Gewoon er even tussenuit stappen om jezelf op te laden. Niets mis mee.
pi_168020651
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:16 schreef M1stral het volgende:
Deezertje.

Zie wat Seven schrijft en kijk naar hetgeen ik in het date-topic getypt had (het bericht dat je meermaals zelf gequote hebt tijdens het moment dat er grondig de bezem doorheen ging). Daar vind je je antwoord.
Ik wil juist een soort bevestiging zoals hierboven staat, dat ik gewoon leuk ben. Dates regelen is het probleem niet, maar een tweede date scoren wel.
pi_168020669
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2017 @ 00:22:24 #11
460494 naoomx
pi_168020685
Ik snap je. Ik hou zelf eigenlijk ook helemaal niet van daten. Veels te geforceerd & teveel gericht op hoeveel jullie op papier bij elkaar passen. :N

Het liefst zou ik hebben dat er gewoon vanzelf iets onstaat weetje, via een vriendengroep ofzo. Mja, vrees dat dat niet gaat gebeuren vanwege mijn struggles op sociaal gebied & de huidige datecultuur..
  dinsdag 10 januari 2017 @ 00:22:35 #12
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_168020686
De kans is gewoon aanwezig dat je geen relatiemateriaal bent. En dat lijkt me niet heel onwaarschijnlijk gezien je historie hier op FOK!. Je hebt gewoon nog heel wat bergen te overwinnen als het gaat om het ontwikkelen van jezelf als persoon.

Vergeet niet dat het totaalplaatje gewoon moet kloppen.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_168020710
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:22 schreef naoomx het volgende:
Ik snap je. Ik hou zelf eigenlijk ook helemaal niet van daten. Veels te geforceerd & teveel gericht op hoeveel jullie op papier bij elkaar passen. :N

Het liefst zou ik hebben dat er gewoon vanzelf iets onstaat weetje, via een vriendengroep ofzo. Mja, vrees dat dat niet gaat gebeuren vanwege mijn struggles op sociaal gebied & de huidige datecultuur..
Match made in heaven.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 00:25:19 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168020730
quote:
Misschien moet je ze dan niet direct bij je thuis uitnodigen.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 00:25:56 #16
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_168020737
Ik vraag me overigens wel af waarom een aantal leden hier op FOK! hun geluk zo laten afhangen van externe factoren zoals bijvoorbeeld het hebben van een relatie.
Blog
pi_168020752
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Misschien moet je ze dan niet direct bij je thuis uitnodigen.
Vanwege vele teleurstellingen wil ik niet de cliché dates in een cafeetje hebben en gemiddeld een tientje per keer uitgeven. Koop ik liever boodschappen voor om mezelf te (en eventuele dates) te verwennen.
pi_168020757
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:25 schreef M1stral het volgende:
Ik vraag me overigens wel af waarom een aantal leden hier op FOK! hun geluk zo laten afhangen van externe factoren zoals bijvoorbeeld het hebben van een relatie.
Omdat die niet in staat zijn om een ONS te fixen?
pi_168020772
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:57 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
De date zelf is tegenwoordig steevast bij mij thuis zodat ik niks te verliezen heb qua tijd of geld als het voor de zoveelste keer niks is geworden.
:|W

Krijgt de dame alleen een glaasje kraanwater? Dat is immers wel de goedkoopste manier van daten. Logisch dat er geen vervolg komt.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 00:29:00 #20
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_168020775
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Omdat die niet in staat zijn om een ONS te fixen?
Als je al geen ONS kan fixen, waarom dan wel streven naar een relatie. Een ONS vereist minder inhoud dan daadwerkelijk relatiemateriaal.

Zie je nu dat je jezelf buitenspel zet?
Blog
pi_168020779
quote:
You’ve managed to pass the dating filters, sent a few emails and text messages back-and-forth, and the first phone call went well. You dined at a restaurant that you hoped might impress him or her. The process took about two weeks, but it seems you never graduate to a second date. While the reasons may vary, many include:

He or she didn’t look like their photo
There was no chemistry
He or she never called again
He or she didn’t respond to your text or email message
You’ve gone over your budget for dating
You thought the first date went well. They laughed at your jokes and said they’d like to see you again. You spent precious resources of time and money on the dating process with no return on your investment. This can lead to ODF.

Yes, dating can be expensive, but you don’t need to dine at the Four Seasons to impress someone. These days, it’s not gauche to use a deal-of-the-day coupon or Groupon for a dating idea, providing you’re not only asking for two-for-one yogurt at $4.99. The result is, your wallet is now thin and you still find yourself alone on date night. You get frustrated with the process and end up with ODF.
pi_168020780
quote:

[..]

Vanwege vele teleurstellingen wil ik niet de cliché dates in een cafeetje hebben en gemiddeld een tientje per keer uitgeven. Koop ik liever boodschappen voor om mezelf te (en eventuele dates) te verwennen.
En hoe gaat dat tot nu toe?
Die dames hebben ook echt wel in de gaten dat je geen moeite voor ze wil doen
pi_168020789
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:28 schreef Etsu het volgende:

[..]

:|W

Krijgt de dame alleen een glaasje kraanwater? Dat is immers wel de goedkoopste manier van daten. Logisch dat er geen vervolg komt.
Juist niet, heb genoeg te bieden! Thuis is er geen limit, maar 2,50 voor een biertje als je veel dates hebt is dan wel weer jammer.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 00:30:29 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168020796
quote:

[..]

Nodig ze dan overdag uit. Iemand te eten vragen en daarna op de bank film kijken en zover reizen dat je eigenlijk wel moet blijven slapen zet gewoon de toon voor zo'n date. En dat is niet 'laten we elkaar eens langzaam leren kennen'.
pi_168020798
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:29 schreef M1stral het volgende:

[..]

Als je al geen ONS kan fixen, waarom dan wel streven naar een relatie. Een ONS vereist minder inhoud dan daadwerkelijk relatiemateriaal.

Zie je nu dat je jezelf buitenspel zet?
Is dat zo ja? Hoe fix je zonder inhoud een ONS dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')