abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168025130
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:12 schreef -Hildr- het volgende:
Dat je een date als een investering ziet en zo weinig mogelijk moet kosten is zeer onaantrekkelijk. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het krenterige mensen.

Hoe krijg jij vrouwen eigenlijk zo gek dat ze elke week bij je thuis komen?
Gewoon vragen?
pi_168025138
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 00:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Vanwege vele teleurstellingen wil ik niet de cliché dates in een cafeetje hebben en gemiddeld een tientje per keer uitgeven. Koop ik liever boodschappen voor om mezelf te (en eventuele dates) te verwennen.
Misschien is het een idee, om voordat het tot een date komt te kijken of de mevrouw in kwestie uberhaupt wel bij je past. Meiden thuis uitnodigen heeft toch wel een bepaalde verwachting. Ik zou er in ieder geval niet mee instemmen in de huidige cultuur, omdat daar toch vaak een 'netflix en chill' idee om heen hangt.
pi_168025145
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

D., je opent een topic voor tips. Vervolgens negeer je meer dan de helft van de reacties en reageer je enkel op posts die in jouw straatje passen. Zo kom je geen stap verder.

Iedereen hier steekt weer eens tijd in je, wees dan ook erkentelijk en steek tijd in het beantwoorden van die reacties. Ook als ze je tegenstaan.
Deezer?
pi_168025166
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Gewoon vragen?
Blijkbaar doe je je online op date apps anders voor dan irl (en op FOK!).

Vrouwen willen bij je thuis komen.

Vrouwen haken na die eerste 'date' af.

Goh, how come?

Omdat je hier vast niet op gaat reageren: je bent krenterig, egoïstisch en gewoon niet leuk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_168025290
Dat het niet wil lukken komt omdat je de meest egocentrische persoon van de 21e eeuw bent. In combinatie met je slechte sociale capaciteiten.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_168025298
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Gewoon vragen?
Oké. Als dat op die manier lukt moet er toch iets zijn wat vrouwen aantrekkelijk aan je vinden.

Maar als tientallen mensen in dit topic zeggen dat krenterigheid onaantrekkelijk is, gaat er dan geen lampje bij je branden?
pi_168025300
Ik zou mij er gewoon bij neerleggen dat het daten nooit iets gaat worden. Wees eerlijk, je bent gewoon niet oprecht geïnteresseerd in je medemens en dat is deels te wijten aan je autisme. Je bent niet liever of aardiger dan de gemiddelde persoon, misschien juist het tegenovergestelde. Je wilt seks, niks mis mee, maar meld je dan gewoon aan op sites voor seksafspraakjes. Jij gaat op deze manier toch nooit een relatie kunnen onderhouden.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 11:32:45 #133
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_168025419
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:24 schreef Bananenpap het volgende:
Ik zou mij er gewoon bij neerleggen dat het daten nooit iets gaat worden. Wees eerlijk, je bent gewoon niet oprecht geïnteresseerd in je medemens en dat is deels te wijten aan je autisme. Je bent niet liever of aardiger dan de gemiddelde persoon, misschien juist het tegenovergestelde. Je wilt seks, niks mis mee, maar meld je dan gewoon aan op sites voor seksafspraakjes. Jij gaat op deze manier toch nooit een relatie kunnen onderhouden.
Dit is volgens mij wel de juiste conclusie.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_168025480
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 10:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Om contacten op te bouwen, waar ik eventueel ongegeneerd tegenaan kan hangen op de bank/bed wat met 'normale' vrienden toch niet zo kan.
1. Die contacten moet je zelf leren opbouwen, anders houdt zo'n relatie ook geen stand.

2. Je zoekt dus gewoon iemand om aan- en tegenaan te hangen. Dat is geen relatie!
pi_168025621
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:32 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit is volgens mij wel de juiste conclusie.
Dus al die praatjes die ik met collega's aan ga doe ik ook voor de bühne? Ik ben wel geinteresseerd in mensen, want te veel op mezelf vind ik ook weer niet fijn.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 11:46:59 #136
416020 K44S
The bearded man
pi_168025644
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:24 schreef Bananenpap het volgende:
Want dat ging de laatste keer zo goed...

Ok. ik ben nu écht weg
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 10 januari 2017 @ 11:49:37 #137
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_168025685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dus al die praatjes die ik met collega's aan ga doe ik ook voor de bühne? Ik ben wel geinteresseerd in mensen, want te veel op mezelf vind ik ook weer niet fijn.
Geen idee, komt wel over alsof je het als een soort (sociale) verplichting ziet en dus meer daarom dat doet dan echt oprecht geïnteresseerd in die mensen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_168025706
Volgens mij had je een jaar geleden niet durven dromen dat je een topic zou schrijven over date-moeheid. Tijden veranderen.

Zeg eens eerlijk, als je dit weekend geen 'steiger-problemen' had gehad, zou je dan ook zo'n topic hebben geschreven?

Natuurlijk kost sociaal zijn je moeite. Het is out of your comfort zone. Maar wat is het alternatief? Eenzaamheid? t is maar wat je wil hoor? Zelfs in het dierenrijk zijn ontelbare paringsrituelen voordat ze erop mogen. Zie daten daarom wat meer als een eer dan 'de moeite die het kost vs het resultaat dat het oplevert'?

Succes ^O^
pi_168025710
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:49 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Geen idee, komt wel over alsof je het als een soort (sociale) verplichting ziet en dus meer daarom dat doet dan echt oprecht geïnteresseerd in die mensen.
Bij de een doe ik meer mijn best dan de ander, dat klopt. Ik heb mensen waar het eigenlijk vanzelf al mee klikte, kunst is om daar ook na werktijd mee op te trekken.
pi_168025713
quote:

[..]

Dus al die praatjes die ik met collega's aan ga doe ik ook voor de bühne? Ik ben wel geinteresseerd in mensen,
NEE DUS, want:
quote:
want te veel op mezelf vind ik ook weer niet fijn.
ook dat draait alleen maar weer om jezelf :') _O-
Ja doei.
pi_168025718
Heeft iemand ts wel eens ontmoet, want ik krijg het idee dat het de beste troll ooit is

Zo niet: ts :')_!
pi_168025762
quote:

[..]

Je toont interesse omdat je niet altijd alleen wilt zijn, niet omdat je geïnteresseerd bent in de andere persoon.
pi_168025768
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:51 schreef bamibij het volgende:
Heeft iemand ts wel eens ontmoet, want ik krijg het idee dat het de beste troll ooit is

Zo niet: ts :')_!
Ja. Broccoli. Is zelfs een heel boeiend verslag van.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 10 januari 2017 @ 12:00:36 #144
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_168025869
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Bij de een doe ik meer mijn best dan de ander, dat klopt. Ik heb mensen waar het eigenlijk vanzelf al mee klikte, kunst is om daar ook na werktijd mee op te trekken.
Zeg nou eens eerlijk. Waarom open je dit topic? Je reageert nooit inhoudelijk op iemand. Je hebt nog nooit iets met een tip of advies gedaan en je negeert 90% van de reacties.
Als je dit ook doet met iemand op de bank, dan is het toch wel logisch dat ze je niet moeten. Zie je dat zelf niet?
  dinsdag 10 januari 2017 @ 12:04:50 #145
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168025927
Ik ken een man die:

er goed uitziet
een fatsoenlijke baan heeft (artikelen publiceert, uitgenodigd wordt als gastspreker etc)
ALLES weet
zeer geanimeerd kan vertellen (geeft bijvoorbeeld gratis tours voor nederlanders in vreemde steden)
weet dat alles hierboven waar is over hem

MAAR

iedereen kotst hem uit. Werkelijk de grootste autist die je ooit zult tegenkomen met een plank voor zijn hoofd, niet normaal.
Echter zelf denkt hij dat zijn collegas hem leuk vinden en snapt niet dat hij geen vrouwen aan zich kan binden. Werkelijk waar, na een half uur praten met hem (eenrichtingsverkeer naar jou eigenlijk, gruwelijk bijdehand, alles wat hij vindt is waar) snap je waarom iedereen hem uitkotst.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 januari 2017 @ 12:05:03 #146
163650 Greys
pi_168025933
Ik weet niet of we nou heel menselijk of heel dom zijn dat we maar blijven reageren als hij voor de zeshonderste keer niet reageert en luistert.

Ik hou het voor mezelf maar op een beetje van allebei. :') Hand, boezem enzo. (Nee D. dat is geen uitnodiging).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 januari 2017 @ 12:06:35 #147
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168025963
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:05 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of we nou heel menselijk of heel dom zijn dat we maar blijven reageren als hij voor de zeshonderste keer niet reageert en luistert.

Ik hou het voor mezelf maar op een beetje van allebei. :') Hand, boezem enzo. (Nee D. dat is geen uitnodiging).
krijgt m toch niet omhoog
pi_168026101
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:06 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

krijgt m toch niet omhoog
Een Deezertje doen.
pi_168026120
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:14 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Een Deezertje doen.
:')
pi_168026194
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:51 schreef Mojo.jojo het volgende:
Volgens mij had je een jaar geleden niet durven dromen dat je een topic zou schrijven over date-moeheid. Tijden veranderen.

Zeg eens eerlijk, als je dit weekend geen 'steiger-problemen' had gehad, zou je dan ook zo'n topic hebben geschreven?

Je denkt serieus dat Deezer dan niet weer iets anders had gevonden om online over te zeuren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')