lees zelf anders nog even.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee als je het niet begrijpt aub.
Nutteloze discussie dit, ik hoop dat je doet alsof je dom bent anders heb ik ook medelijden met jou.quote:
Wat is het probleem nou joh, op je pikkie getrapt?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nutteloze discussie dit, ik hoop dat je doet alsof je dom bent anders heb ik ook medelijden met jou.
Heb gewoon een hekel aan domme mensen denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Wat is het probleem nou joh, op je pikkie getrapt?
bewaar je medelijden maar voor je pikkie knulquote:Op maandag 9 januari 2017 22:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nutteloze discussie dit, ik hoop dat je doet alsof je dom bent anders heb ik ook medelijden met jou.
niet zo streng voor jezelf zijnquote:Op maandag 9 januari 2017 22:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb gewoon een hekel aan domme mensen denk ik.
Nee, je bent op je pikje getrapt omdat iemand je homoseksualiteit gebruikt bij een argument.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb gewoon een hekel aan domme mensen denk ik.
Bewaar jouw reacties maar voor een ander dan.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
bewaar je medelijden maar voor je pikkie knul
Klopt man.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:57 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee, je bent op je pikje getrapt omdat iemand je homoseksualiteit gebruikt bij een argument.
Iedereen weet dat je dan vrouwelijker bent dan een heteroseksuele man, is niets mis mee?
reageer zelf dan niet op mij of ben je te dom om dat concept te snappen?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bewaar jouw reacties maar voor een ander dan.
ik ookquote:
weet je hoe dom jouw dm's zijn pfffquote:
ik wilde net gaan slapenquote:
al eens geprobeerd?quote:Op maandag 9 januari 2017 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
weet je hoe dom jouw dm's zijn pfff
en toch doorgaan jij... nee een ander is dom hehquote:Op maandag 9 januari 2017 22:59 schreef Zosk het volgende:
Pezu had nog niet door dat ik al gestopt was met hem quoten, het is ook erg lastig te volgen allemaal.
Houd je bek eens tegen Zosk manquote:Op maandag 9 januari 2017 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
en toch doorgaan jij... nee een ander is dom heh
Gast hou op
laat zosk zijn bek houden danquote:
Neequote:
nee dus.quote:
oeh de vriendingen nemen het voor elkaar op!quote:Op maandag 9 januari 2017 23:10 schreef Chloroform het volgende:
#teamzosk #loempiavouwerij #foldforzosk
Bff'squote:Op maandag 9 januari 2017 23:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
oeh de vriendingen nemen het voor elkaar op!
Nee maar ik zuig wel z'n pikquote:Op maandag 9 januari 2017 23:14 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
aw cute
lakken jullie elkaar nagels ook?
Ik houd persoonlijk niet zo van vrouwen die te hard zuigen. Doe mij ze maar die lekker kunnen spelen met hun tong.quote:
zosk wil welquote:Op maandag 9 januari 2017 23:27 schreef TARDIS. het volgende:
Wie zuigt me leeg het is nog niet te laat
Alles?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even Captain America (1990) kijkenen later The Fantastic Four dan heb ik alles van Marvel gezien
En Doctor Strange ook nogquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles?Wow dan mag ik nog wel even.
Oh ja Doctor Strange.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Doctor Strange ook nog
Zo'n 43 films en nog wat series.
Is wel afhankelijk van hoe je ernaar kijkt, sommigen tellen ook films als Kick-Ass en Men in Black mee omdat hun producenten overgenomen zijn door Marvelquote:
Ik weet niet hoe ik ernaar kijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is wel afhankelijk van hoe je ernaar kijkt, sommigen tellen ook films als Kick-Ass en Men in Black mee omdat hun producenten overgenomen zijn door Marvel
https://nl.wikipedia.org/(...)erd_op_Marvel_Comicsquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik ernaar kijk eigenlijk.Ik heb heel weinig gezien van Marvel. Ik ga eens kijken wat ik gezien heb.
Spiderman 2 en 3 waren matig jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:10 schreef Amarantha het volgende:
- Captain America: Civil War
- Deadpool
- Fantastic Four
- Avengers: Age of Ultron
- Captain America: The Winter Soldier
- Guardians of the Galaxy
- The Avengers (2012)
- The Incredible Hulk
- Jessica Jones *serie*
- Nog bezig met Luke Cage *serie*
En heb wel wat Spiderman gezien maar weet echt niet welke. Ik vind Spiderman ook niet zo leuk.
Werd eerst jankend wakker van die narcose (ja hoi Noel kom er maar in) en daarna twee uur bijna moeten kotsen maar net niet dus gaven ze me middeltje tegen misselijkheid. Ben sindsdien non-stop aan het vreten. Net vlaflip nu ijs.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk dat je onder narcose moest vanmiddag, dan slaap je nachts niet meer
Captain Americaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Frass ik zag dat er ook een film van Marvel is uit 1945. Heb je die ook gezien?
Nee de 3 oudste heb ik niet gezien, lijkt me dat ze niet te vinden zijn. Maar zal eens kijken morgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Frass ik zag dat er ook een film van Marvel is uit 1945. Heb je die ook gezien?
Lekker toch.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 03:23 schreef HRC2020 het volgende:
Mijn hele huis ruikt naar ui en knoflook
je kan me uitlachen dat ik m'n eigen hotels moet boeken maar ik heb wel een koffie mannetjequote:Op dinsdag 10 januari 2017 06:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pfffff
slappe automaten espresso...
this is the life
please kill me
preggers!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:00 schreef supersof het volgende:
Moe en nog steeds super erge buikpijn help
Neem koffie.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:00 schreef supersof het volgende:
Moe en nog steeds super erge buikpijn help
nee juist nietquote:
ik lust geen koffiequote:
quote:
Er klopt geen kut van je verhaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is ook niet goed met buikpijn. Beter neem je thee.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Er klopt geen kut van je verhaal.
GODVERDOMME KRIJG POKKENquote:Op dinsdag 10 januari 2017 06:54 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan me uitlachen dat ik m'n eigen hotels moet boeken maar ik heb wel een koffie mannetje
die heb jij al opgeëistquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GODVERDOMME KRIJG POKKEN
heb ik niet in huis, ik probeer wel ibuprofen als ik heb gegeten zoquote:
en echte filterkoffie heh, niet van die oplosmeuk oidquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
GODVERDOMME KRIJG POKKEN
kan je persoonlijk gewoon een halve gram Dutch cheese aanbevelenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 07:12 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik niet in huis, ik probeer wel ibuprofen als ik heb gegeten zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |