lees zelf anders nog even.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee als je het niet begrijpt aub.
Nutteloze discussie dit, ik hoop dat je doet alsof je dom bent anders heb ik ook medelijden met jou.quote:
Wat is het probleem nou joh, op je pikkie getrapt?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nutteloze discussie dit, ik hoop dat je doet alsof je dom bent anders heb ik ook medelijden met jou.
Heb gewoon een hekel aan domme mensen denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Wat is het probleem nou joh, op je pikkie getrapt?
bewaar je medelijden maar voor je pikkie knulquote:Op maandag 9 januari 2017 22:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nutteloze discussie dit, ik hoop dat je doet alsof je dom bent anders heb ik ook medelijden met jou.
niet zo streng voor jezelf zijnquote:Op maandag 9 januari 2017 22:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb gewoon een hekel aan domme mensen denk ik.
Nee, je bent op je pikje getrapt omdat iemand je homoseksualiteit gebruikt bij een argument.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb gewoon een hekel aan domme mensen denk ik.
Bewaar jouw reacties maar voor een ander dan.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
bewaar je medelijden maar voor je pikkie knul
Klopt man.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:57 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee, je bent op je pikje getrapt omdat iemand je homoseksualiteit gebruikt bij een argument.
Iedereen weet dat je dan vrouwelijker bent dan een heteroseksuele man, is niets mis mee?
reageer zelf dan niet op mij of ben je te dom om dat concept te snappen?quote:Op maandag 9 januari 2017 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bewaar jouw reacties maar voor een ander dan.
ik ookquote:
weet je hoe dom jouw dm's zijn pfffquote:
ik wilde net gaan slapenquote:
al eens geprobeerd?quote:Op maandag 9 januari 2017 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
weet je hoe dom jouw dm's zijn pfff
en toch doorgaan jij... nee een ander is dom hehquote:Op maandag 9 januari 2017 22:59 schreef Zosk het volgende:
Pezu had nog niet door dat ik al gestopt was met hem quoten, het is ook erg lastig te volgen allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |