Houd je bek eens tegen Zosk manquote:Op maandag 9 januari 2017 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
en toch doorgaan jij... nee een ander is dom heh
Gast hou op
laat zosk zijn bek houden danquote:
Neequote:
nee dus.quote:
oeh de vriendingen nemen het voor elkaar op!quote:Op maandag 9 januari 2017 23:10 schreef Chloroform het volgende:
#teamzosk #loempiavouwerij #foldforzosk
Bff'squote:Op maandag 9 januari 2017 23:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
oeh de vriendingen nemen het voor elkaar op!
Nee maar ik zuig wel z'n pikquote:Op maandag 9 januari 2017 23:14 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
aw cute
lakken jullie elkaar nagels ook?
Ik houd persoonlijk niet zo van vrouwen die te hard zuigen. Doe mij ze maar die lekker kunnen spelen met hun tong.quote:
zosk wil welquote:Op maandag 9 januari 2017 23:27 schreef TARDIS. het volgende:
Wie zuigt me leeg het is nog niet te laat
Alles?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even Captain America (1990) kijkenen later The Fantastic Four dan heb ik alles van Marvel gezien
En Doctor Strange ook nogquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles?Wow dan mag ik nog wel even.
Oh ja Doctor Strange.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Doctor Strange ook nog
Zo'n 43 films en nog wat series.
Is wel afhankelijk van hoe je ernaar kijkt, sommigen tellen ook films als Kick-Ass en Men in Black mee omdat hun producenten overgenomen zijn door Marvelquote:
Ik weet niet hoe ik ernaar kijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is wel afhankelijk van hoe je ernaar kijkt, sommigen tellen ook films als Kick-Ass en Men in Black mee omdat hun producenten overgenomen zijn door Marvel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |