https://nl.wikipedia.org/(...)erd_op_Marvel_Comicsquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik ernaar kijk eigenlijk.Ik heb heel weinig gezien van Marvel. Ik ga eens kijken wat ik gezien heb.
Spiderman 2 en 3 waren matig jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:10 schreef Amarantha het volgende:
- Captain America: Civil War
- Deadpool
- Fantastic Four
- Avengers: Age of Ultron
- Captain America: The Winter Soldier
- Guardians of the Galaxy
- The Avengers (2012)
- The Incredible Hulk
- Jessica Jones *serie*
- Nog bezig met Luke Cage *serie*
En heb wel wat Spiderman gezien maar weet echt niet welke. Ik vind Spiderman ook niet zo leuk.
Werd eerst jankend wakker van die narcose (ja hoi Noel kom er maar in) en daarna twee uur bijna moeten kotsen maar net niet dus gaven ze me middeltje tegen misselijkheid. Ben sindsdien non-stop aan het vreten. Net vlaflip nu ijs.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk dat je onder narcose moest vanmiddag, dan slaap je nachts niet meer
Captain Americaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Frass ik zag dat er ook een film van Marvel is uit 1945. Heb je die ook gezien?
Nee de 3 oudste heb ik niet gezien, lijkt me dat ze niet te vinden zijn. Maar zal eens kijken morgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Frass ik zag dat er ook een film van Marvel is uit 1945. Heb je die ook gezien?
Lekker toch.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 03:23 schreef HRC2020 het volgende:
Mijn hele huis ruikt naar ui en knoflook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |