zal wel weer iets anders zijn dan hangende verkleurde rosbieflappenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:47 schreef zeer het volgende:
[..]
denk je dat sg ook meer van jou kut kan genieten dan jijzelf?
Nog altijd beter dan met een neef te moeten trouwen.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:46 schreef Chai het volgende:
Supergirl en Montelly zouden samen echt de perfecte match zijn.
Madquote:Op maandag 9 januari 2017 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo Toto, hoe gaat het daar in Praag?
Is goedquote:
aw gefeliciteerdquote:
word altijd licht opgewonden als vrouwen andere vrouwen hun kutten afkrakenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
zal wel weer iets anders zijn dan hangende verkleurde rosbieflappen
owwquote:Op maandag 9 januari 2017 20:49 schreef zeer het volgende:
[..]
word altijd licht opgewonden als vrouwen andere vrouwen hun kutten afkraken
Laat maar, ik heb nog koffiebonenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh je bedoelde de popcorn
als je dat googlet krijg je allemaal plaatjes uit mijn foboquote:
Kom Bob meerdere keren tegen op Google als ik dit zoek.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:50 schreef zeer het volgende:
kan iemand die Srsly Mortaxx pic nog vinden?
ja wat een vieze snoepkont die mortyquote:Op maandag 9 januari 2017 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
als je dat googlet krijg je allemaal plaatjes uit mijn fobo
Gelukkig hoeft niemand in de SC dat.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan met een neef te moeten trouwen.
hoe jouw mossel in mekaar zit vind ik minder interessant.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
ikweenie de staat van mijn kut doet jou meer dan ik, jouw mening vind ik nie zo relevant.
fushia plsquote:Op maandag 9 januari 2017 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe jouw mossel in mekaar zit vind ik minder interessant.
ik vind het vooral opmerkelijk hoe iemand pretendeert een moslima te zijn en een hoofddoek draagt, maar ondertussen wel in extreme mate over seks bezig is en over "leegzuigen" en "neuken" praat.
dat wekte mijn interesse en vandaar dat ik de discussie start![]()
en ik ben op de hoogte van wat de regels daarover zijn (vanuit de koran) ivm moslim kennissen en vrienden.
oke sheikh ibn tokkiequote:Op maandag 9 januari 2017 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
en ik ben op de hoogte van wat de regels daarover zijn (vanuit de koran) ivm moslim kennissen en vrienden.
neem je haar uitspraken nou echt serieus?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik vind het vooral opmerkelijk hoe iemand pretendeert een moslima te zijn en een hoofddoek draagt, maar ondertussen wel in extreme mate over seks bezig is en over "leegzuigen" en "neuken" praat.
Goed geďntegreerd toch, het vrije woord viert hoogtij. Beter dan die kennissen van jou.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als je nog meer wilt weten over Islam kan ik je er wel weer over vertellen ivm dat ik een moslima kenquote:
lol waar zoek jij allemaal opquote:Op maandag 9 januari 2017 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
als je dat googlet krijg je allemaal plaatjes uit mijn fobo
waarom zou je Crip niet srs kunnen nemen dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
neem je haar uitspraken nou echt serieus?
het is fok ffs
Gefeliciteerd ome Zoskquote:
srsly mortaxxquote:
dankjewel ben benieuwdquote:Op maandag 9 januari 2017 20:54 schreef zeer het volgende:
[..]
als je nog meer wilt weten over Islam kan ik je er wel weer over vertellen ivm dat ik een moslima ken
neem jij iemand hier op fok serieus?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:54 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom zou je Crip niet srs kunnen nemen dan?
lol wutquote:Op maandag 9 januari 2017 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
srsly mortaxx
deed ik eerder vanavond toen zeer om foto van jou vroeg
excuseer mijquote:Op maandag 9 januari 2017 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
In deze sc praten we gewoon Nederlands.
ja ik snap dat ook nooit zo. Ook niet dat men dan wel makeup draagt.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja iedereenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
neem jij iemand hier op fok serieus?
zo gek is dat nietquote:
omdat ik eerder jou srs neemquote:Op maandag 9 januari 2017 20:54 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom zou je Crip niet srs kunnen nemen dan?
ik heb nog wel een familielid dat zich bezig houdt met inburgeringscursussen. zal ik je aanmeldenquote:
als je hoofddoek draagt mag je kan je is er geen seksualiteit ok je mag het niet je kan het niet je wilt het nietquote:
Mijn news feed doet nog weleens kut doordat ik hem altijd op most recent zet, maar hij telkens naar top stories wil.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Thanksjij kan de foto gewoon zien natuurlijk.
dus een christen mag ook geen makeup dragen omdat ze gelovig is ;squote:Op maandag 9 januari 2017 20:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik snap dat ook nooit zo. Ook niet dat men dan wel makeup draagt.
hahahaha op de hoogtequote:Op maandag 9 januari 2017 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
leef en laat levenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb nog wel een familielid dat zich bezig houdt met inburgeringscursussen. zal ik je aanmelden
zit je er zo erg mee dat ik over je relatiegezwijmel begon dat je zo geforceerd shots probeert te maken ofquote:Op maandag 9 januari 2017 20:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb nog wel een familielid dat zich bezig houdt met inburgeringscursussen. zal ik je aanmelden
Crip terroriseert mijn anusquote:Op maandag 9 januari 2017 20:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
hahahaha op de hoogte![]()
![]()
Los van dat
Watvde hoerenneuk boeit jou het of crip een ware moslisma is
Zij gelooft en doet dat op haar manier, zo lang ze geen mensen evangiliseert of terroriseert mag ze dat doen op elke manier
ik heb een keer een tampon ingedaan ben ik nu ongelovig?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:56 schreef zeer het volgende:
[..]
als je hoofddoek draagt mag je kan je is er geen seksualiteit ok je mag het niet je kan het niet je wilt het niet
quote:Op maandag 9 januari 2017 20:56 schreef PeZu het volgende:
zo lang ze geen mensen evangiliseert of terroriseert mag ze dat doen op elke manier
wat een vergelijking Die bedekt toch ook haar haren niet?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
dus een christen mag ook geen makeup dragen omdat ze gelovig is ;s
je hebt nu nog 71 maagden over, sorryquote:Op maandag 9 januari 2017 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb een keer een tampon ingedaan ben ik nu ongelovig?
wtf denk je dat je een eigen wil mag hebben ofzoquote:Op maandag 9 januari 2017 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
dus een christen mag ook geen makeup dragen omdat ze gelovig is ;s
Mijn zusje valt op vrouwen dus het ligt allemaal iets anders hier.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:55 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je even de ballen van de verwekker getugged en in z'n oor gefluisterd: goed gedaan man
?
heeft ze groot rijbewijs dan?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:57 schreef Mozy het volgende:
Crip mag alleen moslim zijn als haar gedragingen passen bij mijn beeld van moslims
boner gekregenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn zusje valt op vrouwen dus het ligt allemaal iets anders hier.
haags?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heeft ze groot rijbewijs dan?
ja als een iemand begint gaat de rest mee omdat ze alleen nooit wat durven te zeggen ofzo, elkaars rug hebben togquote:Op maandag 9 januari 2017 20:57 schreef Chai het volgende:
Wow die anti-Crip hetze gaat echt te snel. Kan niet bijhouden.
Haha okéquote:Op maandag 9 januari 2017 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn news feed doet nog weleens kut doordat ik hem altijd op most recent zet, maar hij telkens naar top stories wil.Dus niks gezien nog, want dat refreshen faalt hij ook in dan.
nee, staat ook niet in de bijbel volgens mij (nooit gelezen dus kan het mis hebben hoor)quote:Op maandag 9 januari 2017 20:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat een vergelijking Die bedekt toch ook haar haren niet?
ging gelijk awwwquote:Op maandag 9 januari 2017 20:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn zusje valt op vrouwen dus het ligt allemaal iets anders hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |