Volgens mij is Crip geen maagd hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 20:42 schreef -supergirl- het volgende:
manmanman tenzij getrouwd he, die konden jullie er toch zelf wel bij bedenken of moet ik alles voorkauwen
en we weten allen dat het mokkel niet getrouwd is en dus maagd (of geen moslima, maar vanwaar dan die laffe hoofddoek)
Mweh.quote:
Misschien weten we nu eindelijk wie girlygirl is.quote:
je neemt toch ook je eigen ster meequote:Op maandag 9 januari 2017 20:43 schreef zeer het volgende:
[..]
heb niet genoeg aan één sterretje hoor
Ik blijf erbij dat het Jimmy wasquote:Op maandag 9 januari 2017 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh.
[..]
Misschien weten we nu eindelijk wie girlygirl is.
Lolquote:Op maandag 9 januari 2017 20:45 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Volgens mij is Crip geen maagd hoor
jawel joh, daarom juist die wanhopige sekspraat. is altijd als zij aanwezig is.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:45 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Volgens mij is Crip geen maagd hoor
ikweenie de staat van mijn kut doet jou meer dan ik, jouw mening vind ik nie zo relevant.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
is de werkelijkheid te confronterend
wel met prikpil svpquote:Op maandag 9 januari 2017 20:46 schreef Chai het volgende:
Supergirl en Montelly zouden samen echt de perfecte match zijn.
denk je dat sg ook meer van jou kut kan genieten dan jijzelf?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
ikweenie de staat van mijn kut doet jou meer dan ik, jouw mening vind ik nie zo relevant.
beiden cripobsessie?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:46 schreef Chai het volgende:
Supergirl en Montelly zouden samen echt de perfecte match zijn.
jouWquote:Op maandag 9 januari 2017 20:47 schreef zeer het volgende:
[..]
denk je dat sg ook meer van jou kut kan genieten dan jijzelf?
Welke smaak heb je?quote:
sterilisatiequote:
Hallo Haags.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
-supergirl- zegt even waar het op staat.
misdraag je gewoon niet zoquote:Op maandag 9 januari 2017 20:44 schreef zeer het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een verschrikkelijke jankbalk geworden man
Haags biedt zich al aan.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
beiden cripobsessie?
mss trio met noot dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |