misschien kun je het beter houden bij opmerkingen over je vriendjequote:Op maandag 9 januari 2017 20:42 schreef -supergirl- het volgende:
manmanman tenzij getrouwd he, die konden jullie er toch zelf wel bij bedenken of moet ik alles voorkauwen
en we weten allen dat het mokkel niet getrouwd is en dus maagd (of geen moslima, maar vanwaar dan die laffe hoofddoek)
hoerquote:
altijd weer de blanke mens die mij wilt labelen!!!!! 1!!quote:Op maandag 9 januari 2017 20:41 schreef Mozy het volgende:
crip ik wil dat je een kant kiest hezbollah of isis anders ben je slechte moslim heb ik gehoord van een user die paars/rood heet.
Denken dat de fixskills van zo'n knaap genoeg zijn voor iemand van het niveau van zeer.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet iemand in dienst hebben die dat regelt
is de werkelijkheid te confronterendquote:Op maandag 9 januari 2017 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
misschien kun je het beter houden bij opmerkingen over je vriendje
damequote:Op maandag 9 januari 2017 20:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Denken dat de fixskills van zo'n knaap genoeg zijn voor iemand van het niveau van zeer._!!!
met sfeerlampjesquote:Op maandag 9 januari 2017 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laten we matchende onesie's kopen.
ik jou ookquote:Op maandag 9 januari 2017 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die hang ik liever aan mijn plafond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |