erge is dat ze je het allerliefste 3x achter elkaar leegzuigt om vervolgens met je te snowballenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
een cute opmerking als "verliefd op mn vriendje" vs. "ik wil je helemaal leegzuigen" gezegd door een maagdelijke moslima met hoofddoek tegen een random man op een online forum
ik zie een verschil
zeer niet gelovenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn hart zegt dat Chai en ik een "match made in heaven" zijn. Wat nu?
sorry hoerquote:
hoe weet je dat ik maagd ben of dat drug een random man voor mij is?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
een cute opmerking als "verliefd op mn vriendje" vs. "ik wil je helemaal leegzuigen" gezegd door een maagdelijke moslima met hoofddoek tegen een random man op een online forum
ik zie een verschil
quote:
wrom openbaar je onze gesprekkenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:35 schreef zeer het volgende:
[..]
erge is dat ze je het allerliefste 3x achter elkaar leegzuigt om vervolgens met je te snowballen
quote:Op maandag 9 januari 2017 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
wrom openbaar je onze standaard begroet methode
Ik ben metal noob. Luisterde toen ik jong was naar Anthrax enzo.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ja
deathmetal, grindcore... maar ook adept van Herr doctor Manson
wat is lambiek daar danquote:
alleen op snapchat openbaar ik diequote:Op maandag 9 januari 2017 20:38 schreef Mozy het volgende:
GODVERDOMME DAMES DOEN EENS EVEN RUSTIG DOE IN IEDER GEVAL JE KLEREN UIT ALS JE GAAT VECHTEN
linkquote:Op maandag 9 januari 2017 20:38 schreef Crip het volgende:
grapje mijn nudes zijn makkelijk te vinden
wAAAAAAAAAT?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:38 schreef Crip het volgende:
grapje mijn nudes zijn makkelijk te vinden
je bent of maagd of moslima, je kan het niet allebei hebben meid. kiezen.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik maagd ben of dat drug een random man voor mij is?
je opmerkingen zijn even cute als mijn pijpopmerkingen. zo interessant ben je niet.
minstens keizerquote:
90's kid.. was of house of metal... ik was metal lange haren, neuspiercing, allesquote:Op maandag 9 januari 2017 20:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben metal noob. Luisterde toen ik jong was naar Anthrax enzo.
huhquote:Op maandag 9 januari 2017 20:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je bent of maagd of moslima, je kan het niet allebei hebben meid. kiezen.
anders lieg je jezelf en je geloof voor
dit is wel beredenatie van een stoeptegel, je bent niet ongelovig als je geen maagd bent.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee johquote:
Hoe planten ze zich dan voort ;s KI via de aars?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
klonenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe planten ze zich dan voort ;s KI via de aars?
zodra een moslima seks heeft dan evolueert ze in een tokkiequote:Op maandag 9 januari 2017 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe planten ze zich dan voort ;s KI via de aars?
nee ook nietquote:
wil je wel vergezellenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:41 schreef zeer het volgende:
moet hotel boeken voor m'n werk voor minstens twee nachten voel me nu hele knaap
niet iemand in dienst hebben die dat regeltquote:Op maandag 9 januari 2017 20:41 schreef zeer het volgende:
moet hotel boeken voor m'n werk voor minstens twee nachten voel me nu hele knaap
doe hotel mozy.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:41 schreef zeer het volgende:
misschien kun je het beter houden bij opmerkingen over je vriendjequote:Op maandag 9 januari 2017 20:42 schreef -supergirl- het volgende:
manmanman tenzij getrouwd he, die konden jullie er toch zelf wel bij bedenken of moet ik alles voorkauwen
en we weten allen dat het mokkel niet getrouwd is en dus maagd (of geen moslima, maar vanwaar dan die laffe hoofddoek)
hoerquote:
altijd weer de blanke mens die mij wilt labelen!!!!! 1!!quote:Op maandag 9 januari 2017 20:41 schreef Mozy het volgende:
crip ik wil dat je een kant kiest hezbollah of isis anders ben je slechte moslim heb ik gehoord van een user die paars/rood heet.
Denken dat de fixskills van zo'n knaap genoeg zijn voor iemand van het niveau van zeer.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet iemand in dienst hebben die dat regelt
is de werkelijkheid te confronterendquote:Op maandag 9 januari 2017 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
misschien kun je het beter houden bij opmerkingen over je vriendje
damequote:Op maandag 9 januari 2017 20:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Denken dat de fixskills van zo'n knaap genoeg zijn voor iemand van het niveau van zeer._!!!
met sfeerlampjesquote:Op maandag 9 januari 2017 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laten we matchende onesie's kopen.
ik jou ookquote:Op maandag 9 januari 2017 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die hang ik liever aan mijn plafond.
Volgens mij is Crip geen maagd hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 20:42 schreef -supergirl- het volgende:
manmanman tenzij getrouwd he, die konden jullie er toch zelf wel bij bedenken of moet ik alles voorkauwen
en we weten allen dat het mokkel niet getrouwd is en dus maagd (of geen moslima, maar vanwaar dan die laffe hoofddoek)
Mweh.quote:
Misschien weten we nu eindelijk wie girlygirl is.quote:
je neemt toch ook je eigen ster meequote:Op maandag 9 januari 2017 20:43 schreef zeer het volgende:
[..]
heb niet genoeg aan één sterretje hoor
Ik blijf erbij dat het Jimmy wasquote:Op maandag 9 januari 2017 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh.
[..]
Misschien weten we nu eindelijk wie girlygirl is.
Lolquote:Op maandag 9 januari 2017 20:45 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Volgens mij is Crip geen maagd hoor
jawel joh, daarom juist die wanhopige sekspraat. is altijd als zij aanwezig is.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:45 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Volgens mij is Crip geen maagd hoor
ikweenie de staat van mijn kut doet jou meer dan ik, jouw mening vind ik nie zo relevant.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
is de werkelijkheid te confronterend
wel met prikpil svpquote:Op maandag 9 januari 2017 20:46 schreef Chai het volgende:
Supergirl en Montelly zouden samen echt de perfecte match zijn.
denk je dat sg ook meer van jou kut kan genieten dan jijzelf?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
ikweenie de staat van mijn kut doet jou meer dan ik, jouw mening vind ik nie zo relevant.
beiden cripobsessie?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:46 schreef Chai het volgende:
Supergirl en Montelly zouden samen echt de perfecte match zijn.
jouWquote:Op maandag 9 januari 2017 20:47 schreef zeer het volgende:
[..]
denk je dat sg ook meer van jou kut kan genieten dan jijzelf?
Welke smaak heb je?quote:
sterilisatiequote:
Hallo Haags.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
-supergirl- zegt even waar het op staat.
misdraag je gewoon niet zoquote:Op maandag 9 januari 2017 20:44 schreef zeer het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een verschrikkelijke jankbalk geworden man
Haags biedt zich al aan.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
beiden cripobsessie?
mss trio met noot dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |