Gefeliciteerd ome Zoskquote:
srsly mortaxxquote:
dankjewel ben benieuwdquote:Op maandag 9 januari 2017 20:54 schreef zeer het volgende:
[..]
als je nog meer wilt weten over Islam kan ik je er wel weer over vertellen ivm dat ik een moslima ken
neem jij iemand hier op fok serieus?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:54 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom zou je Crip niet srs kunnen nemen dan?
lol wutquote:Op maandag 9 januari 2017 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
srsly mortaxx
deed ik eerder vanavond toen zeer om foto van jou vroeg
excuseer mijquote:Op maandag 9 januari 2017 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
In deze sc praten we gewoon Nederlands.
ja ik snap dat ook nooit zo. Ook niet dat men dan wel makeup draagt.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe jouw mossel in mekaar zit vind ik minder interessant.
ik vind het vooral opmerkelijk hoe iemand pretendeert een moslima te zijn en een hoofddoek draagt, maar ondertussen wel in extreme mate over seks bezig is en over "leegzuigen" en "neuken" praat.
dat wekte mijn interesse en vandaar dat ik de discussie start![]()
en ik ben op de hoogte van wat de regels daarover zijn (vanuit de koran) ivm moslim kennissen en vrienden.
ja iedereenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
neem jij iemand hier op fok serieus?
zo gek is dat nietquote:
omdat ik eerder jou srs neemquote:Op maandag 9 januari 2017 20:54 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom zou je Crip niet srs kunnen nemen dan?
ik heb nog wel een familielid dat zich bezig houdt met inburgeringscursussen. zal ik je aanmeldenquote:
als je hoofddoek draagt mag je kan je is er geen seksualiteit ok je mag het niet je kan het niet je wilt het nietquote:
Mijn news feed doet nog weleens kut doordat ik hem altijd op most recent zet, maar hij telkens naar top stories wil.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Thanksjij kan de foto gewoon zien natuurlijk.
dus een christen mag ook geen makeup dragen omdat ze gelovig is ;squote:Op maandag 9 januari 2017 20:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik snap dat ook nooit zo. Ook niet dat men dan wel makeup draagt.
hahahaha op de hoogtequote:Op maandag 9 januari 2017 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe jouw mossel in mekaar zit vind ik minder interessant.
ik vind het vooral opmerkelijk hoe iemand pretendeert een moslima te zijn en een hoofddoek draagt, maar ondertussen wel in extreme mate over seks bezig is en over "leegzuigen" en "neuken" praat.
dat wekte mijn interesse en vandaar dat ik de discussie start![]()
en ik ben op de hoogte van wat de regels daarover zijn (vanuit de koran) ivm moslim kennissen en vrienden.
leef en laat levenquote:Op maandag 9 januari 2017 20:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb nog wel een familielid dat zich bezig houdt met inburgeringscursussen. zal ik je aanmelden
zit je er zo erg mee dat ik over je relatiegezwijmel begon dat je zo geforceerd shots probeert te maken ofquote:Op maandag 9 januari 2017 20:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb nog wel een familielid dat zich bezig houdt met inburgeringscursussen. zal ik je aanmelden
Crip terroriseert mijn anusquote:Op maandag 9 januari 2017 20:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
hahahaha op de hoogte![]()
![]()
Los van dat
Watvde hoerenneuk boeit jou het of crip een ware moslisma is
Zij gelooft en doet dat op haar manier, zo lang ze geen mensen evangiliseert of terroriseert mag ze dat doen op elke manier
ik heb een keer een tampon ingedaan ben ik nu ongelovig?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:56 schreef zeer het volgende:
[..]
als je hoofddoek draagt mag je kan je is er geen seksualiteit ok je mag het niet je kan het niet je wilt het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |