Care niet zo johquote:Op maandag 9 januari 2017 14:10 schreef kdricklamar het volgende:
Had ik iets hards getypt kon het niet Manmanman nouja zeg
Wat insinueer je? Zeg het maar.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:07 schreef kdricklamar het volgende:
Wanneer fok je leven is
Wel schattig
Nee Fushia. Heb jou niet zo genoemd, maar misschien zit er kip in je ogen.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:08 schreef kdricklamar het volgende:
Op mij bashen dat ik nepmoslim ben terwijl ik echt booit over seks hier praat of aandacht zoek maar doet crip met hoofddoek het hoo maar dan is ze een vrouw met dr eigen zin
Maar ik ben dan ook je fokvriendinnetje niet dus het zal me een wordt schelen @ chai
Als je wit voetje haalt dan zullen ze bij jou ook zeggen.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:08 schreef kdricklamar het volgende: Op mij bashen dat ik nepmoslim ben terwijl ik echt booit over seks hier praat of aandacht zoek maar doet crip met hoofddoek het hoo maar dan is ze een vrouw met dr eigen zin
![]()
hmmmm witquote:Op maandag 9 januari 2017 14:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je wit voetje haalt dan zullen ze bij jou ook zeggen.
Ik gok dat je een braddie pulled.quote:
Oh niks hoor ik denk dat je best weet wat ik bedoelquote:Op maandag 9 januari 2017 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat insinueer je? Zeg het maar.
[..]
Nee Fushia. Heb jou niet zo genoemd, maar misschien zit er kip in je ogen.
Maar je hapt welquote:Op maandag 9 januari 2017 14:12 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Oh niks hoor ik denk dat je best weet wat ik bedoelmaar ik heb wel wat beters te doen dan een random stranger op internet een les te leren die niks over mij weet
Dus bij deze het gaat je goed meid
quote:
quote:
Hooooooooiiiiquote:
sow steek die maar in je zak, Chai.. wat is hier jouw reactie op?quote:Op maandag 9 januari 2017 14:12 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Oh niks hoor ik denk dat je best weet wat ik bedoelmaar ik heb wel wat beters te doen dan een random stranger op internet een les te leren die niks over mij weet
Dus bij deze het gaat je goed meid
Moslim Meloewa gaat ons verlaten zegt ze net.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:12 schreef HRC2020 het volgende:
Zitten hier weer mensen te caren of zie ik het verkeerd
2017quote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga snel inloggen op cachet d'r account en dan is ze zo geband
Ik leerde niemand de les, zat alleen een beetje op Fushia te haten tbh.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sow steek die maar in je zak, Chai.. wat is hier jouw reactie op?
TR's van jou bekijken ze niet eens manquote:
Dat siert je wel dat je niet gelijk iemand de les wil lezen.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik leerde niemand de les, zat alleen een beetje op Fushia te haten tbh.
Nee man ben klaar hiermee hahaha ik ken haar niet eens zij weet blijkbaar alles over mijquote:Op maandag 9 januari 2017 14:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar je hapt wel
En als je hapt op Chai heb je iets op te biechten
Jij bent wss degene die het eerst bovenop een FOK!ster duikt als ze open huis geeft.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:14 schreef wickedmen het volgende:
Laten we eerlijk zijn
Als je Fokkers/Foksters gaat neuken/moet neuken dan is er wat mis met je
quote:Op maandag 9 januari 2017 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga snel inloggen op cachet d'r account en dan is ze zo geband
Echt jij bent hier veel te volwassen voor.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:14 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee man ben klaar hiermee hahaha ik ken haar niet eens zij weet blijkbaar alles over mij![]()
Maar dit ia het laatste wat ik hierover ga zeggen begint echt kinderachtig te worden
Ik wijs nooit free pussy afquote:Op maandag 9 januari 2017 14:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent wss degene die het eerst bovenop een FOK!ster duikt als ze open huis geeft.
quote:Op maandag 9 januari 2017 14:14 schreef wise het volgende:
wat een tering puberzieltjes hebben sommige zeg, de tering
ik was vroegah echt zo bang voor haarquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 14:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt jij bent hier veel te volwassen voor.
[..]
Die zal haar op haatlijstje zetten en bij elke kans mogelijk proberen te bashen en proberen anderen mee te laten doen.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sow steek die maar in je zak, Chai.. wat is hier jouw reactie op?
gvdquote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 14:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die zal haar op haatlijstje zetten en bij elke kans mogelijk proberen te bashen en proberen anderen mee te laten doen.
Maar zoals ik al zei.. Heeft niks met frustratie vanwege seks te maken. A-seksuelen zoeken hun doel in dit soort dingen. Trage Mozy is hier helaas de dupe van.
Ik doe sowieso wel mee, wie weet heb ik geluk en mag ik er ook een keer aan zitten.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die zal haar op haatlijstje zetten en bij elke kans mogelijk proberen te bashen en proberen anderen mee te laten doen.
Maar zoals ik al zei.. Heeft niks met frustratie vanwege seks te maken. A-seksuelen zoeken hun doel in dit soort dingen. Trage Mozy is hier helaas de dupe van.
jij bangżquote:Op maandag 9 januari 2017 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was vroegah echt zo bang voor haar
Oh wat een mooie dagquote:Op maandag 9 januari 2017 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Moslim Meloewa gaat ons verlaten zegt ze net.
[..]
Ik had het eigenlijk alleen over je vriendje? En ik parodieerde een quote van je, maar heb dus niks over je gezegd.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:14 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee man ben klaar hiermee hahaha ik ken haar niet eens zij weet blijkbaar alles over mij![]()
Maar dit ia het laatste wat ik hierover ga zeggen begint echt kinderachtig te worden
Is goed meisje ik vergeef jouquote:Op maandag 9 januari 2017 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk alleen over je vriendje? En ik parodieerde een quote van je, maar heb dus niks over je gezegd.
Welke kliek? Sta volgens mij aardig alleen hierin.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:20 schreef wickedmen het volgende:
Eigenlijk zou je er een gokspel van kunnen maken wie Chai de volgende keer gaat proberen neer te halen met haar kliek of wie ze hierna gaat neuken
Heb je dit gevoel wel vaker?quote:Op maandag 9 januari 2017 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke kliek? Sta volgens mij aardig alleen hierin.
quote:
wickedmen als hij chai zietquote:Op maandag 9 januari 2017 14:20 schreef wickedmen het volgende:
Eigenlijk zou je er een gokspel van kunnen maken wie Chai de volgende keer gaat proberen neer te halen met haar kliek of wie ze hierna gaat neuken
Hihiquote:Op maandag 9 januari 2017 14:23 schreef Che_ het volgende:
Gun chai haar lolletje. Ze zit ergens in de middle of nowhere in een inteelt ons-kent-ons dorpje en beschaafde wereld is minstens 45 minuten verwijderd met paard en wagen.
kloptquote:Op maandag 9 januari 2017 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
wickedmen als hij chai ziet
[ afbeelding ]
hnnng Niall Horanquote:Op maandag 9 januari 2017 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
wickedmen als hij chai ziet
[ afbeelding ]
ga jij andere mannen neuken??quote:Op maandag 9 januari 2017 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke kliek? Sta volgens mij aardig alleen hierin.
Achteraan aansluitenquote:
quote:
Hahaha zo zijn er meer met van die lijstjesquote:Op maandag 9 januari 2017 14:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet echt representatief als het vervolgens op normale mensen moet worden gebruiktquote:Op maandag 9 januari 2017 14:23 schreef Catkiller het volgende:
Kunnen we geen dierproeven op wicked laten doen
Hoeft van mij niet, zijn nog wel een paar debieltjes die mij kunnen laten lachenquote:
hopelijk gaat chai jou next sherlockenquote:Op maandag 9 januari 2017 14:23 schreef Che_ het volgende:
Gun chai haar lolletje. Ze zit ergens in de middle of nowhere in een inteelt ons-kent-ons dorpje en beschaafde wereld is minstens 45 minuten verwijderd met paard en wagen.
quote:
Tardis zit constant achter haar aan dus ik denk al wel 17. Maakt het eigenlijk nog gekkerquote:
Wie zijn dat nog meer behalve chai en xcachet?quote:Op maandag 9 januari 2017 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
Hahaha zo zijn er meer met van die lijstjes
also
sow!!
Maar Niels niet dus dan moet ze wel over de 20 zijn tochquote:Op maandag 9 januari 2017 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tardis zit constant achter haar aan dus ik denk al wel 17. Maakt het eigenlijk nog gekker
ja daar ga jij echt overquote:Op maandag 9 januari 2017 14:30 schreef zeer het volgende:
Maar ff srs mensen Fushia is wel echt nep moslim.
Mijn leven is een open boek. Niks te verbergenquote:Op maandag 9 januari 2017 14:28 schreef wise het volgende:
[..]
hopelijk gaat chai jou next sherlocken
[ afbeelding ]
20 maanden jaquote:Op maandag 9 januari 2017 14:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar Niels niet dus dan moet ze wel over de 20 zijn toch
plaatje op haar FB ziet ze er jong uit.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tardis zit constant achter haar aan dus ik denk al wel 17. Maakt het eigenlijk nog gekker
Ja daar hoeven we niet over te discussiëren.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:30 schreef zeer het volgende:
Maar ff srs mensen Fushia is wel echt nep moslim.
niet sure of jij dit wel mag bepalen van mortiquote:Op maandag 9 januari 2017 14:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja daar hoeven we niet over te discussiëren.
Mortaxx en ik flyeren samen voor de PVV dus denk het wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:33 schreef zeer het volgende:
[..]
niet sure of jij dit wel mag bepalen van morti
echte moslims rijden vrachtwagens in menigtesquote:Op maandag 9 januari 2017 14:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mortaxx en ik flyeren samen voor de PVV dus denk het wel.
oh nicequote:Op maandag 9 januari 2017 14:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mortaxx en ik flyeren samen voor de PVV dus denk het wel.
Zo uit mijn hoofd weet ik niet, maar aan sommige boze reacties kan je zien dat het van diep komt zeg maar.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie zijn dat nog meer behalve chai en xcachet?
Is goedquote:
Niels neukt alle leeftijden toch?quote:Op maandag 9 januari 2017 14:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar Niels niet dus dan moet ze wel over de 20 zijn toch
Daarom en Fushia is veel te druk om zijn harammeisje in haar kont te porren dus die doet dat niet.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echte moslims rijden vrachtwagens in menigtes
Tardis is 25 dacht ik. Ze komt ook heel jong over.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:32 schreef wise het volgende:
[..]
plaatje op haar FB ziet ze er jong uit.
Maar Tardis is toch 32, beetje hoog pedo gehalte dan.
die doet alles wat loopt.quote:
Volgens mij heeft hij best hoge standaard vanwege zijn verbeelding.quote:
Ik zeg niksquote:
32 en 18 kan primaquote:Op maandag 9 januari 2017 14:32 schreef wise het volgende:
[..]
plaatje op haar FB ziet ze er jong uit.
Maar Tardis is toch 32, beetje hoog pedo gehalte dan.
Zou kunnen, heb jij ook standaard?quote:Op maandag 9 januari 2017 14:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij best hoge standaard vanwege zijn verbeelding.
Van alle leeftijden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |