Haha Nice thxquote:Op maandag 9 januari 2017 13:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van Braddie is te koop. Renault Twingo
hahahahahahahahahaaaquote:Op maandag 9 januari 2017 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh. Nee, wacht netjes tot het huwelijk.
Seksueel niet hoor.quote:Op maandag 9 januari 2017 13:50 schreef wickedmen het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Chai seksueel en emotioneel gefrustreerd is wat haar doet veranderen in een nympho
Ik geloof je op je woord.quote:Op maandag 9 januari 2017 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb ook een rocket in m'n pocket, vraag cachet maar
quote:Op maandag 9 januari 2017 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh. Nee, wacht netjes tot het huwelijk.
Nee nooit.quote:
Neequote:Op maandag 9 januari 2017 13:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee nooit.
Maar ik lees graag je verhalen over hoe je elke weekend 16-jarigen probeert te regelen.
quote:Op maandag 9 januari 2017 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die een psychose een betrouwbare bron noemen
Zegt de zuurste user van heel fokquote:Op maandag 9 januari 2017 13:57 schreef Catkiller het volgende:
Jammer dat er geen leuke users meer zijn op dit moment.
hey ckquote:Op maandag 9 januari 2017 13:57 schreef Catkiller het volgende:
heeeey ik ben er weer hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 13:57 schreef Catkiller het volgende:
Zegt de full retard.quote:Op maandag 9 januari 2017 13:59 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zegt de zuurste user van heel fok
jij bent toch die overloper van grtd. Hoe je er aan komt, zo kom je er ook weer vanaf. Onbetrouwbaar bahquote:
wildt hahahquote:Op maandag 9 januari 2017 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Zegt de full retard.
Wildt jouw nepmoslim je alleen maar in je kontje neuken (kut is haram voor t huwelijk) waardoor je brein van die rare kuren gaat vertonen?
Is Ama dan toch ook.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent toch die overloper van grtd. Hoe je er aan komt, zo kom je er ook weer vanaf. Onbetrouwbaar bah
Wildt.....quote:Op maandag 9 januari 2017 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Zegt de full retard.
Wildt jouw nepmoslim je alleen maar in je kontje neuken (kut is haram voor t huwelijk) waardoor je brein van die rare kuren gaat vertonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |