Haha Nice thxquote:Op maandag 9 januari 2017 13:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van Braddie is te koop. Renault Twingo
hahahahahahahahahaaaquote:Op maandag 9 januari 2017 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh. Nee, wacht netjes tot het huwelijk.
Seksueel niet hoor.quote:Op maandag 9 januari 2017 13:50 schreef wickedmen het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Chai seksueel en emotioneel gefrustreerd is wat haar doet veranderen in een nympho
Ik geloof je op je woord.quote:Op maandag 9 januari 2017 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb ook een rocket in m'n pocket, vraag cachet maar
quote:Op maandag 9 januari 2017 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh. Nee, wacht netjes tot het huwelijk.
Nee nooit.quote:
Neequote:Op maandag 9 januari 2017 13:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee nooit.
Maar ik lees graag je verhalen over hoe je elke weekend 16-jarigen probeert te regelen.
quote:Op maandag 9 januari 2017 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die een psychose een betrouwbare bron noemen
Zegt de zuurste user van heel fokquote:Op maandag 9 januari 2017 13:57 schreef Catkiller het volgende:
Jammer dat er geen leuke users meer zijn op dit moment.
hey ckquote:Op maandag 9 januari 2017 13:57 schreef Catkiller het volgende:
heeeey ik ben er weer hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 13:57 schreef Catkiller het volgende:
Zegt de full retard.quote:Op maandag 9 januari 2017 13:59 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zegt de zuurste user van heel fok
jij bent toch die overloper van grtd. Hoe je er aan komt, zo kom je er ook weer vanaf. Onbetrouwbaar bahquote:
wildt hahahquote:Op maandag 9 januari 2017 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Zegt de full retard.
Wildt jouw nepmoslim je alleen maar in je kontje neuken (kut is haram voor t huwelijk) waardoor je brein van die rare kuren gaat vertonen?
Is Ama dan toch ook.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent toch die overloper van grtd. Hoe je er aan komt, zo kom je er ook weer vanaf. Onbetrouwbaar bah
Wildt.....quote:Op maandag 9 januari 2017 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Zegt de full retard.
Wildt jouw nepmoslim je alleen maar in je kontje neuken (kut is haram voor t huwelijk) waardoor je brein van die rare kuren gaat vertonen?
ik wil niet veel zeggen, maar cachet is dan ook een zogenaamde overloper hoorquote:Op maandag 9 januari 2017 14:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent toch die overloper van grtd. Hoe je er aan komt, zo kom je er ook weer vanaf. Onbetrouwbaar bah
sowquote:Op maandag 9 januari 2017 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Zegt de full retard.
geil tochquote:Op maandag 9 januari 2017 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Zegt de full retard.
Was voor mij eigenlijk al veel eerder zo, na alle verhalen over jou en jacka bijv.quote:
Je hebt veel haat in je.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Was parodie op de domheid van kdrick. Kan echt niet tegen 'hij wilt'.
Wildt Ahahahquote:Op maandag 9 januari 2017 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Zegt de full retard.
quote:Op maandag 9 januari 2017 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Was parodie op de domheid van kdrick. Kan echt niet tegen 'hij wilt'.
Xcachet ook al halve fokdorp afgeneukt?quote:Op maandag 9 januari 2017 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was voor mij eigenlijk al veel eerder zo, na alle verhalen over jou en jacka bijv.hoorde dat jullie er wel pap van lustten
KLB / Ik schaam mij doodquote:Op maandag 9 januari 2017 14:07 schreef kdricklamar het volgende:
Wanneer fok je leven is
Wel schattig
Mortaxx zei laatst tegen jou of zo dat ik een interrail wil doen. Maar daar is echt niks van waar.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen, maar cachet is dan ook een zogenaamde overloper hoor
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2017 13:50 schreef wickedmen het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Chai seksueel en emotioneel gefrustreerd is wat haar doet veranderen in een nympho
Weet niet of de roddels waar zijn, maar van horen zeggen... ja.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Xcachet ook al halve fokdorp afgeneukt?
Zo is chai, kliekjes gedrag idd.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:08 schreef kdricklamar het volgende:
Op mij bashen dat ik nepmoslim ben terwijl ik echt booit over seks hier praat of aandacht zoek maar doet crip met hoofddoek het hoo maar dan is ze een vrouw met dr eigen zin
Maar ik ben dan ook je fokvriendinnetje niet dus het zal me een wordt schelen @ chai
Dat is oud nieuws maar komt niet door seks. Chai heeft bewust mozy gekozen omdat ze a-seksueel is.quote:
Ook al zo'n obsessie.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet niet of de roddels waar zijn, maar van horen zeggen... ja.
Chai is gefrustreerd, gun haarquote:Op maandag 9 januari 2017 14:08 schreef kdricklamar het volgende:
Op mij bashen dat ik nepmoslim ben terwijl ik echt booit over seks hier praat of aandacht zoek maar doet crip met hoofddoek het hoo maar dan is ze een vrouw met dr eigen zin
Maar ik ben dan ook je fokvriendinnetje niet dus het zal me een wordt schelen @ chai
weet ook niet hoe hij erbij komt dat wij dat ooit samen zouden willen doenquote:Op maandag 9 januari 2017 14:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mortaxx zei laatst tegen jou of zo dat ik een interrail wil doen. Maar daar is echt niks van waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |