Care niet zo johquote:Op maandag 9 januari 2017 14:10 schreef kdricklamar het volgende:
Had ik iets hards getypt kon het niet Manmanman nouja zeg
Wat insinueer je? Zeg het maar.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:07 schreef kdricklamar het volgende:
Wanneer fok je leven is
Wel schattig
Nee Fushia. Heb jou niet zo genoemd, maar misschien zit er kip in je ogen.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:08 schreef kdricklamar het volgende:
Op mij bashen dat ik nepmoslim ben terwijl ik echt booit over seks hier praat of aandacht zoek maar doet crip met hoofddoek het hoo maar dan is ze een vrouw met dr eigen zin
Maar ik ben dan ook je fokvriendinnetje niet dus het zal me een wordt schelen @ chai
Als je wit voetje haalt dan zullen ze bij jou ook zeggen.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:08 schreef kdricklamar het volgende: Op mij bashen dat ik nepmoslim ben terwijl ik echt booit over seks hier praat of aandacht zoek maar doet crip met hoofddoek het hoo maar dan is ze een vrouw met dr eigen zin
![]()
hmmmm witquote:Op maandag 9 januari 2017 14:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je wit voetje haalt dan zullen ze bij jou ook zeggen.
Ik gok dat je een braddie pulled.quote:
Oh niks hoor ik denk dat je best weet wat ik bedoelquote:Op maandag 9 januari 2017 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat insinueer je? Zeg het maar.
[..]
Nee Fushia. Heb jou niet zo genoemd, maar misschien zit er kip in je ogen.
Maar je hapt welquote:Op maandag 9 januari 2017 14:12 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Oh niks hoor ik denk dat je best weet wat ik bedoelmaar ik heb wel wat beters te doen dan een random stranger op internet een les te leren die niks over mij weet
Dus bij deze het gaat je goed meid
quote:
quote:
Hooooooooiiiiquote:
sow steek die maar in je zak, Chai.. wat is hier jouw reactie op?quote:Op maandag 9 januari 2017 14:12 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Oh niks hoor ik denk dat je best weet wat ik bedoelmaar ik heb wel wat beters te doen dan een random stranger op internet een les te leren die niks over mij weet
Dus bij deze het gaat je goed meid
Moslim Meloewa gaat ons verlaten zegt ze net.quote:Op maandag 9 januari 2017 14:12 schreef HRC2020 het volgende:
Zitten hier weer mensen te caren of zie ik het verkeerd
2017quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |