nee ik doop meestalquote:Op zondag 8 januari 2017 20:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd een broodje te smeren met bloed?
nee je hebt toch betaald godverdomme hadden ze het maar goed moeten doen het is pas flauw dat ze het niet meenemenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:26 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb even advies nodig mensen. Had vanavond eten besteld. Er hoorde ook een blikje fanta bij te zitten, maar die werd niet geleverd. Inmiddels ben ik uitgegeten, maar ik heb wel dorst. Zal ik nog even bellen voor die fanta, of ben ik dan een lul als ik ze laat rijden voor een blikje van 1¤?
Nee, zou ik ook gewoon doen.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:26 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb even advies nodig mensen. Had vanavond eten besteld. Er hoorde ook een blikje fanta bij te zitten, maar die werd niet geleverd. Inmiddels ben ik uitgegeten, maar ik heb wel dorst. Zal ik nog even bellen voor die fanta, of ben ik dan een lul als ik ze laat rijden voor een blikje van 1¤?
het is hier geen vraagbaak hequote:Op zondag 8 januari 2017 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee je hebt toch betaald godverdomme hadden ze het maar goed moeten doen het is pas flauw dat ze het niet meenemen
laten gaan en glas water nemenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:26 schreef Kaas- het volgende:
Bellen. En zeggen dat je die fanta de volgende bestelbeurt te goed wil houden.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:26 schreef Kaas- het volgende:
JE KAN TOCH JE MEDEMENS HELPEN MENNO DE MODS EN DE FA'S HOUDEN ZICH TOCH OOK NIET AAN DE REGELS HIERquote:Op zondag 8 januari 2017 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is hier geen vraagbaak he
Ook al is het eten eigenlijk al een uur geleden bezorgd?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, zou ik ook gewoon doen.
Hoe gaat het met niet fappen?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laten gaan en glas water nemen
Verkeerd leveren is wel echt
WCH is een nsber die helpt niemandquote:Op zondag 8 januari 2017 20:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
JE KAN TOCH JE MEDEMENS HELPEN MENNO DE MODS EN DE FA'S HOUDEN ZICH TOCH OOK NIET AAN DE REGELS HIER
goddetering
sterk punt welquote:Op zondag 8 januari 2017 20:28 schreef TARDIS. het volgende:
DE MODS EN DE FA'S HOUDEN ZICH TOCH OOK NIET AAN DE REGELS HIER
Ja. Gaat om het principe. Kan jou het nou bouten dat ze weer naar je toe moeten komen.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook al is het eten eigenlijk al een uur geleden bezorgd?
ik wees het achterhuis nog aan manquote:Op zondag 8 januari 2017 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WCH is een nsber die helpt niemand
De laatste keer dat mijn bestelling niet goed geleverd werd, ben ik naar die tent toegereden en heb ik het over de balie gesmetenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:26 schreef Kaas- het volgende:
onzin hij helpt je graag je graf inquote:Op zondag 8 januari 2017 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WCH is een nsber die helpt niemand
Erg behulpzaam jaquote:Op zondag 8 januari 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wees het achterhuis nog aan man
ik stop vanaf nuquote:Op zondag 8 januari 2017 20:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik fap me ook weer een breuk, ga vanaf mijn operatie niet meer fappen
Als echte FOK!-autist lijkt het me wel een beetje akward om ruim een uur na de bezorging nog even voor een blikje fanta te bellen.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Gaat om het principe. Kan jou het nou bouten dat ze weer naar je toe moeten komen.
luister naar mij danquote:Op zondag 8 januari 2017 20:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als echte FOK!-autist lijkt het me wel een beetje akward om ruim een uur na de bezorging nog even voor een blikje fanta te bellen.
gewoon doen.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als echte FOK!-autist lijkt het me wel een beetje akward om ruim een uur na de bezorging nog even voor een blikje fanta te bellen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Deze hele sc draait om Chai
Zonder Chai is deze sc dood
ik ookquote:Op zondag 8 januari 2017 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb gewoon een meisje nodig die me iedere dat ik urge heb even pijpt
Jojoortje?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens serieus advies geven.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:32 schreef Kaas- het volgende:
Durfde het toch niet aan en heb maar een blik bier uit de koelkast gepakt. Denk dat ik het even nodig had om te zien dat de gemiddelde KLB'er het zou doen, dan is het waarschijnlijk niet normaal. En Mortaxx is natuurlijk een verstandige jongen, dus ik stelde zijn advies nog wat meer op prijs.
JE HEBT TOCH BETAALD HOMOFIELquote:Op zondag 8 januari 2017 20:32 schreef Kaas- het volgende:
Durfde het toch niet aan en heb maar een blik bier uit de koelkast gepakt. Denk dat ik het even nodig had om te zien dat de gemiddelde KLB'er het zou doen, dan is het waarschijnlijk niet normaal. En Mortaxx is natuurlijk een verstandige jongen, dus ik stelde zijn advies nog wat meer op prijs.
U bent de zwakste schakel. Tot nooit meer ziensquote:Op zondag 8 januari 2017 20:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik betrap mezelf er soms op dat ik binnen mijn relatie de ander soms meer gebruik om even klaar te komen, dan dat ik zin heb om two-way de liefde te bedrijven.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
extra belegen kaasblokjes met een beetje mosterdquote:
Stel ik juist zeer op prijs, want zoals je las heeft jullie advies me wel in een bepaalde richting geduwd.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens serieus advies geven.
Niet de goede en juiste.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel ik juist zeer op prijs, want zoals je las heeft jullie advies me wel in een bepaalde richting geduwd.
Oberkulliequote:Op zondag 8 januari 2017 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eentje zonder kind en liefst jonger dan 23
oude brokkelkaas hierquote:Op zondag 8 januari 2017 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
extra belegen kaasblokjes met een beetje mosterd
seks is ook ontzettend overrated. Zo vermoeiendquote:Op zondag 8 januari 2017 20:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er soms op dat ik binnen mijn relatie de ander soms meer gebruik om even klaar te komen, dan dat ik zin heb om two-way de liefde te bedrijven.
denk je dat er mensen op gefapt hebbenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:34 schreef Crip het volgende:
Ging net mn reddit post van halloween checken heeft gewoon 16000+ likes. I can't, is weird feel dat zo veel mensen dat hebben gezien.
lekker hartigquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 8 januari 2017 20:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
denk je dat er mensen op gefapt hebben
WCH weetquote:
quote:
godverdommequote:Op zondag 8 januari 2017 20:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
natuurlijk, wch is een expert als het gaat om grove structuur
Soms wel. :Squote:Op zondag 8 januari 2017 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
seks is ook ontzettend overrated. Zo vermoeiend
Klopt ook wel, met een kop als een gatenkaasquote:Op zondag 8 januari 2017 20:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
natuurlijk, wch is een expert als het gaat om grove structuur
GODVERDOMMEquote:Op zondag 8 januari 2017 20:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Klopt ook wel, met een kop als een gatenkaas
Pls, ik snap hem ook niet.quote:
NOUquote:Op zondag 8 januari 2017 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je bent zelf een zwakte, debiele warmwaterpinguin
Vroeger was ik zo gek op een verhaaltje van een muis die naar de maan wou reizen omdat daar al het kaas vandaan zou komenquote:
Fatoemanquote:Op zondag 8 januari 2017 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit nu in Starbucks hè. Zit een hele dikke negerin over een gozer te zeiken omdat ie te gespierde buik heeft
Post een naaktfoto van jezelf dan zeg ik of je zo de deur uit kan.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ugh ik ook. Geen zin om me aan te kleden
Lik zn buikquote:Op zondag 8 januari 2017 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit nu in Starbucks hè. Zit een hele dikke negerin over een gozer te zeiken omdat ie te gespierde buik heeft
Slaapzak was hottie in z'n jeugdquote:Op zondag 8 januari 2017 20:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Klopt ook wel, met een kop als een gatenkaas
O jeetjequote:
Toen leek hij op een velociraptorquote:
Scheld haar uit en ren dan hard wegquote:Op zondag 8 januari 2017 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die dikke negerinnen stemmen.
Leuke dinosauriërs zijn datquote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOU JE BEK NOU MAN GODVERDOMME
quote:
Vrij zijnquote:
Hou op.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
srs... zijn nu vogels... velociraptors en vogels zijn heel nauw verwant
Nu ben je een kalkoenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is het uit met je chica?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:51 schreef zeer het volgende:
[..]
ben al onder begeleiding maar bedankt voor de zorgen
Ik heb om de maandag school en dan heb ik supervisiequote:
O, dan ben jij nu een aapquote:Op zondag 8 januari 2017 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja morgen nog een werkoverleg dus daarna vakantiequote:Op zondag 8 januari 2017 20:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan heb je toch nu al vakantie godverdomme
Lekker werkoverlegquote:Op zondag 8 januari 2017 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja morgen nog een werkoverleg dus daarna vakantie
Ik over enkele dagen ook niet meer.quote:
Lijkt me heel naar om weer naar school te gaan. :squote:Op zondag 8 januari 2017 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb om de maandag school en dan heb ik supervisie
mij ookquote:Op zondag 8 januari 2017 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lijkt me heel naar om weer naar school te gaan. :s
Ik heb wel lange vingers enzo. Ben wel dicht verwant denk ik. Wel cool, beetje slingeren van boom tot boom.quote:
Stik tochquote:
Dat ben je ook, sukkelquote:Op zondag 8 januari 2017 20:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb wel lange vingers enzo. Ben wel dicht verwant denk ik. Wel cool, beetje slingeren van boom tot boom.
Jaquote:
Neequote:
quote:
quote:
Wat noem jij mij sukkelquote:
Nee, ben alle namen weer vergetenquote:
Dan doe je datquote:
Zie je toch, ben je dat niet dan? Dan heb ik de verkeerde Willoow voor me, misschien bedoel ik Willoow2.quote:
Gewoon de tafels een nummer geven en ze in vaste opstelling laten zitten en spiekbriefje tochquote:Op zondag 8 januari 2017 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ben alle namen weer vergeten
Gvd.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tegen wie praat jequote:Op zondag 8 januari 2017 20:55 schreef Catkiller het volgende:
Jou gun ik het om een miserabel 9 tot 5 leven te lijden.
Willoow2 is banned van fokquote:Op zondag 8 januari 2017 20:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zie je toch, ben je dat niet dan? Dan heb ik de verkeerde Willoow voor me, misschien bedoel ik Willoow2.
Degene waar het voor is die weet dat wel.quote:
doe jij met nieuwe klassen ook altijd zo'n voorstelrondequote:Op zondag 8 januari 2017 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jmmr die was wel leukquote:
Eten je hondjes meequote:
Noem ze gewoon dingesquote:Op zondag 8 januari 2017 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon de tafels een nummer geven en ze in vaste opstelling laten zitten en spiekbriefje toch
waardeloos is hetquote:Op zondag 8 januari 2017 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lijkt me heel naar om weer naar school te gaan. :s
Nee dat mag de mentor gewoon doenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe jij met nieuwe klassen ook altijd zo'n voorstelronde
zou nablijvenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:58 schreef BozeHaas het volgende:
als chloro mijn juf was zat ik sws altijd te dromen
Je mag wel onder m'n rokjequote:Op zondag 8 januari 2017 20:58 schreef BozeHaas het volgende:
als chloro mijn juf was zat ik sws altijd te dromen
ben jij mentorquote:Op zondag 8 januari 2017 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee dat mag de mentor gewoon doen
Jaquote:
Dat jij nou op zo'n jongensschool hebt gezeten waar ze vieze dingen met je deden jeetjequote:
ik was de enige die met rust gelaten werdquote:Op zondag 8 januari 2017 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat jij nou op zo'n jongensschool hebt gezeten waar ze vieze dingen met je deden jeetje
Denial.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik was de enige die met rust gelaten werd
Helaas welquote:
Dan valt het toch weer tegen als het op strafregeltjes schrijven komtquote:Op zondag 8 januari 2017 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zou strafwerk van haar willen krijgen
Drie zijn wel leuk, echt cuties. De rest, mehquote:
Dude neequote:Op zondag 8 januari 2017 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je crush op een van je leerlingen?
Haar opgestoken en zo'n streng brilletjequote:
koffie ademquote:Op zondag 8 januari 2017 21:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Haar opgestoken en zo'n streng brilletje
Ik zit anders weer volop in de kerstsfeerquote:
hoop dat je door een drukpers wordt gegrepenquote:Op zondag 8 januari 2017 21:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zit anders weer volop in de kerstsfeer
Lekker ballen tekenenquote:Op zondag 8 januari 2017 21:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zit anders weer volop in de kerstsfeer
Doe eens rustig man, meteen zo'n tsunami van haat weerquote:Op zondag 8 januari 2017 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat je door een drukpers wordt gegrepen
hou op man, hoeft al lang niet meerquote:Op zondag 8 januari 2017 21:05 schreef HRC2020 het volgende:
Morgen al die collega's die zo nodig iedereen moeten zoenen
Teken een koortslip met make upquote:Op zondag 8 januari 2017 21:05 schreef HRC2020 het volgende:
is mijn kwaliteitquote:Op zondag 8 januari 2017 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe eens rustig man, meteen zo'n tsunami van haat weer
Beetje vermoeiend ben jequote:
Rtquote:Op zondag 8 januari 2017 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
natuurlijk niet, die bestaan niet
Ja, op zo'n hete plaat met een merry Christmas stempel tegen m'n wangquote:Op zondag 8 januari 2017 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat je door een drukpers wordt gegrepen
rest van je leven met yrrem samtsirhCquote:Op zondag 8 januari 2017 21:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, op zo'n hete plaat met een merry Christmas stempel tegen m'n wang
Zou je een vette smakkerd gevenquote:Op zondag 8 januari 2017 21:05 schreef HRC2020 het volgende:
rookte altijd 3/4 dit is echt helemaal niks, geen vettige rook, na daquote:Op zondag 8 januari 2017 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
vind de smaak soms ook nogal matig. zo nu en dan heb je een lekkere strain en dat is wel nice
Nou zijn de stempels wel gespiegeld, natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2017 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
rest van je leven met yrrem samtsirhC
Ohquote:Op zondag 8 januari 2017 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
natuurlijk niet, die bestaan niet
Gelukkig zijn er wel een paar leuke dan.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Drie zijn wel leuk, echt cuties. De rest, meh
Mag alleen in de eerste week :squote:Op zondag 8 januari 2017 21:05 schreef HRC2020 het volgende:
Ja heb echt de jackpotquote:Op zondag 8 januari 2017 21:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er wel een paar leuke dan.![]()
Johquote:
Of een leuk meisje zoeken die een mooie bank heeft.quote:
Neequote:Op zondag 8 januari 2017 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of een leuk meisje zoeken die een mooie bank heeft.
Doe je honden wegquote:
Ze vervelen zichquote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 21:18 schreef PeZu het volgende:
Maak een bank van je honden, dan heb je ze nog en een bank
Dit is raarquote:Op zondag 8 januari 2017 21:18 schreef PeZu het volgende:
Maak een bank van je honden, dan heb je ze nog en een bank
Koop je toch gewoon een nieuwequote:Op zondag 8 januari 2017 21:20 schreef Remqo het volgende:
Zou zelf ook wel weer een hond willen hebben, maar alleen wonen en onregelmatige diensten draaien is ook weer zo zielig voor m'n bankstel
Mazzelaar, hier om 4:45quote:
Neem een hamsterquote:Op zondag 8 januari 2017 21:20 schreef Remqo het volgende:
Zou zelf ook wel weer een hond willen hebben, maar alleen wonen en onregelmatige diensten draaien is ook weer zo zielig voor m'n bankstel
2x per week naar de IKEA rijden vind ik ook zo'n dure hobbyquote:
Laten bezorgen.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
2x per week naar de IKEA rijden vind ik ook zo'n dure hobby
een bank goed je niet uit te latenquote:
Ik rij wel naar m'n ouders toe als ik een hond wil knuffelen, lijkt me voorlopig de beste optiequote:
Neem een katquote:Op zondag 8 januari 2017 21:20 schreef Remqo het volgende:
Fijn zo'n paard in de gangquote:
en een bank krabt ook je bank niet stukquote:
Dat is ook primaquote:Op zondag 8 januari 2017 21:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik rij wel naar m'n ouders toe als ik een hond wil knuffelen, lijkt me voorlopig de beste optie
Dat zie ik niet snel gebeuren iddquote:Op zondag 8 januari 2017 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
en een bank krabt ook je bank niet stuk
Waarom :squote:Op zondag 8 januari 2017 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb je een punt maar wil het niet eens zijn met je dus doei
Wie heeft nu de honden dan? Jij of je ex?quote:Op zondag 8 januari 2017 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb je een punt maar wil het niet eens zijn met je dus doei
Zij heeft haar eigen hond, ik mijn eigen twee honden.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie heeft nu de honden dan? Jij of je ex?
Ah oké.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zij heeft haar eigen hond, ik mijn eigen twee honden.
Oh.quote:
Genoeg.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah oké.Heb je trouwens een foto van je honden?
Deze SC is kennelijk leuker, al durven ze het niet openlijk toe te geven.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom komen jullie (VBL SC) hier al constant als jullie ons een stelletje NSB autist debielen vinden? Vind dat een beetje raar. Elke keer komen jullie terug en gaan jullie raar doen, dan worden er wat geband en komen jullie weer om te huilen
hij luistert ook goed naar: zit en op je plaats en je kan hem ook aaien.quote:
Jij bent ook geadopteerd vanuit GRTD en dat ging goedquote:
Sof komt ook uit GRTDquote:Op zondag 8 januari 2017 21:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij bent ook geadopteerd vanuit GRTD en dat ging goed
Dat is waar.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sof komt ook uit GRTDLieve meisjes komen daar vandaan
Dan zie je niet zoveelquote:Op zondag 8 januari 2017 21:37 schreef Catkiller het volgende:
Pic van Zosk die doggy doet hier posten graag
awquote:Op zondag 8 januari 2017 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sof komt ook uit GRTDLieve meisjes komen daar vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |