quote:Op zondag 8 januari 2017 20:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
It's the most wonderfull time..... ach laat maar zitten ook.
Het vloeit gewoon niet zo lekker als boterquote:Op zondag 8 januari 2017 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het moet wel voldoende zijn
bloed vloeit primaquote:Op zondag 8 januari 2017 20:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het vloeit gewoon niet zo lekker als boter
jaquote:
Dat deed ik. Maar dat werd ook niet gewaardeerd.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
miss is het een idee om gwn eens normaal mee te posten
gewoon pure j?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:17 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben juist mega bang voor tabak eigenlijk
wel gewoon klasse joint gedraaid ondanks die losse reut die neptabak heet
let nou eens op, niemands posts worden hier gewaardeerdquote:Op zondag 8 januari 2017 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat deed ik. Maar dat werd ook niet gewaardeerd.
Ik moet woensdag in Enschede zijn, ergens in een woonwijk. Geloof dat daar wel genoeg parkeerplek is.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat deed ik. Maar dat werd ook niet gewaardeerd.
mijn vaderquote:
dus dit, pure j is blissquote:
Oh zit dat zo. Nou oké.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
let nou eens op, niemands posts worden hier gewaardeerd
flikker op tievusgayquote:Op zondag 8 januari 2017 20:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Behalve als je niels heet, dan word je gequotequote:Op zondag 8 januari 2017 20:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Roombeek zeker.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet woensdag in Enschede zijn, ergens in een woonwijk. Geloof dat daar wel genoeg parkeerplek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |