Dan valt het toch weer tegen als het op strafregeltjes schrijven komtquote:Op zondag 8 januari 2017 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zou strafwerk van haar willen krijgen
Drie zijn wel leuk, echt cuties. De rest, mehquote:
Dude neequote:Op zondag 8 januari 2017 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je crush op een van je leerlingen?
Haar opgestoken en zo'n streng brilletjequote:
koffie ademquote:Op zondag 8 januari 2017 21:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Haar opgestoken en zo'n streng brilletje
Ik zit anders weer volop in de kerstsfeerquote:
hoop dat je door een drukpers wordt gegrepenquote:Op zondag 8 januari 2017 21:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zit anders weer volop in de kerstsfeer
Lekker ballen tekenenquote:Op zondag 8 januari 2017 21:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zit anders weer volop in de kerstsfeer
Doe eens rustig man, meteen zo'n tsunami van haat weerquote:Op zondag 8 januari 2017 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat je door een drukpers wordt gegrepen
hou op man, hoeft al lang niet meerquote:Op zondag 8 januari 2017 21:05 schreef HRC2020 het volgende:
Morgen al die collega's die zo nodig iedereen moeten zoenen
Teken een koortslip met make upquote:Op zondag 8 januari 2017 21:05 schreef HRC2020 het volgende:
is mijn kwaliteitquote:Op zondag 8 januari 2017 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe eens rustig man, meteen zo'n tsunami van haat weer
Beetje vermoeiend ben jequote:
Rtquote:Op zondag 8 januari 2017 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
natuurlijk niet, die bestaan niet
Ja, op zo'n hete plaat met een merry Christmas stempel tegen m'n wangquote:Op zondag 8 januari 2017 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat je door een drukpers wordt gegrepen
rest van je leven met yrrem samtsirhCquote:Op zondag 8 januari 2017 21:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, op zo'n hete plaat met een merry Christmas stempel tegen m'n wang
Zou je een vette smakkerd gevenquote:Op zondag 8 januari 2017 21:05 schreef HRC2020 het volgende:
rookte altijd 3/4 dit is echt helemaal niks, geen vettige rook, na daquote:Op zondag 8 januari 2017 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
vind de smaak soms ook nogal matig. zo nu en dan heb je een lekkere strain en dat is wel nice
Nou zijn de stempels wel gespiegeld, natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2017 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
rest van je leven met yrrem samtsirhC
Ohquote:Op zondag 8 januari 2017 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
natuurlijk niet, die bestaan niet
Gelukkig zijn er wel een paar leuke dan.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Drie zijn wel leuk, echt cuties. De rest, meh
Mag alleen in de eerste week :squote:Op zondag 8 januari 2017 21:05 schreef HRC2020 het volgende:
Ja heb echt de jackpotquote:Op zondag 8 januari 2017 21:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er wel een paar leuke dan.![]()
Johquote:
Of een leuk meisje zoeken die een mooie bank heeft.quote:
Neequote:Op zondag 8 januari 2017 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of een leuk meisje zoeken die een mooie bank heeft.
Doe je honden wegquote:
Ze vervelen zichquote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 21:18 schreef PeZu het volgende:
Maak een bank van je honden, dan heb je ze nog en een bank
Dit is raarquote:Op zondag 8 januari 2017 21:18 schreef PeZu het volgende:
Maak een bank van je honden, dan heb je ze nog en een bank
Koop je toch gewoon een nieuwequote:Op zondag 8 januari 2017 21:20 schreef Remqo het volgende:
Zou zelf ook wel weer een hond willen hebben, maar alleen wonen en onregelmatige diensten draaien is ook weer zo zielig voor m'n bankstel
Mazzelaar, hier om 4:45quote:
Neem een hamsterquote:Op zondag 8 januari 2017 21:20 schreef Remqo het volgende:
Zou zelf ook wel weer een hond willen hebben, maar alleen wonen en onregelmatige diensten draaien is ook weer zo zielig voor m'n bankstel
2x per week naar de IKEA rijden vind ik ook zo'n dure hobbyquote:
Laten bezorgen.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
2x per week naar de IKEA rijden vind ik ook zo'n dure hobby
een bank goed je niet uit te latenquote:
Ik rij wel naar m'n ouders toe als ik een hond wil knuffelen, lijkt me voorlopig de beste optiequote:
Neem een katquote:Op zondag 8 januari 2017 21:20 schreef Remqo het volgende:
Fijn zo'n paard in de gangquote:
en een bank krabt ook je bank niet stukquote:
Dat is ook primaquote:Op zondag 8 januari 2017 21:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik rij wel naar m'n ouders toe als ik een hond wil knuffelen, lijkt me voorlopig de beste optie
Dat zie ik niet snel gebeuren iddquote:Op zondag 8 januari 2017 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
en een bank krabt ook je bank niet stuk
Waarom :squote:Op zondag 8 januari 2017 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb je een punt maar wil het niet eens zijn met je dus doei
Wie heeft nu de honden dan? Jij of je ex?quote:Op zondag 8 januari 2017 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb je een punt maar wil het niet eens zijn met je dus doei
Zij heeft haar eigen hond, ik mijn eigen twee honden.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie heeft nu de honden dan? Jij of je ex?
Ah oké.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zij heeft haar eigen hond, ik mijn eigen twee honden.
Oh.quote:
Genoeg.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah oké.Heb je trouwens een foto van je honden?
Deze SC is kennelijk leuker, al durven ze het niet openlijk toe te geven.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom komen jullie (VBL SC) hier al constant als jullie ons een stelletje NSB autist debielen vinden? Vind dat een beetje raar. Elke keer komen jullie terug en gaan jullie raar doen, dan worden er wat geband en komen jullie weer om te huilen
hij luistert ook goed naar: zit en op je plaats en je kan hem ook aaien.quote:
Jij bent ook geadopteerd vanuit GRTD en dat ging goedquote:
Sof komt ook uit GRTDquote:Op zondag 8 januari 2017 21:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij bent ook geadopteerd vanuit GRTD en dat ging goed
Dat is waar.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sof komt ook uit GRTDLieve meisjes komen daar vandaan
Dan zie je niet zoveelquote:Op zondag 8 januari 2017 21:37 schreef Catkiller het volgende:
Pic van Zosk die doggy doet hier posten graag
awquote:Op zondag 8 januari 2017 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sof komt ook uit GRTDLieve meisjes komen daar vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |