Daar zijn verzoekjes voor toch?quote:Op zondag 8 januari 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor het draaien van deze, Oscar
Ik heb dit altijd een mooi, stemmig nummer gevonden.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar zijn verzoekjes voor toch?
Ja de 2e batch Blackstar LP's was beduidend minder van kwaliteit.... haast haast haastquote:Op zondag 8 januari 2017 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
Alleen spijt dat we toen niet de elpee hebben gekocht ipv de cd. We zijn in het loop van het jaar weer meer elpees gaan kopen. Peaceman heeft met Kerst van mij zijn lievelingsalbum Hunky Dory op elpee gekregen.
Ow dat mag eigenlijk niet gebeuren.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja de 2e batch Blackstar LP's was beduidend minder van kwaliteit.... haast haast haast
quote:
Ja en het verkoopt ook goed natuurlijk. Iedereen wil het hebben. Ik vind die gekleurde lp's wel erg tof trouwens.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, maar Sony wil geld geld geld... Als je kijk naar de berg LPs die er nu aankomt ivm de Bowie Is... in Tokyo.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 januari 2017 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en het verkoopt ook goed natuurlijk. Iedereen wil het hebben. Ik vind die gekleurde lp's wel erg tof trouwens.
Ach, het zal vooral voor veel geld op eBay komenquote:Op zondag 8 januari 2017 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en het verkoopt ook goed natuurlijk. Iedereen wil het hebben. Ik vind die gekleurde lp's wel erg tof trouwens.
Z'n back catalogue wordt maximaal uitgemolken. Dat zie je bijvoorbeeld met Queen en The Beatles ook voordurend gebeuren. Een paar geleden bracht het toenmalige EMI een verzamelbox van John Lennon uit. Dat was één van de belangrijkste releases van het jaar; belangrijker dan veel nieuwe muziek die uitkomt.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, maar Sony wil geld geld geld... Als je kijk naar de berg LPs die er nu aankomt ivm de Bowie Is... in Tokyo.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep.Triest wel.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Z'n back catalogue wordt maximaal uitgemolken. Dat zie je bijvoorbeeld met Queen en The Beatles ook voordurend gebeuren. Een paar geleden bracht het toenmalige EMI een verzamelbox van John Lennon uit. Dat was één van de belangrijkste releases van het jaar; belangrijker dan veel nieuwe muziek die uitkomt.
Ow dat is wel heel triest.....quote:Op zondag 8 januari 2017 22:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Yep.Triest wel.
En vooral triest die gelimiteerde edities per land....
Waren America en Ashes aangevraagd?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb ook nog een heel legertje nummers niet gehoord.... This Is Not America, Ashes To Ashes, Jump They Say...
Volgens mij niet.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waren America en Ashes aangevraagd?Dan heb ik die gemist.
Nee hoor, maar bij dezen wel dusquote:Op zondag 8 januari 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waren America en Ashes aangevraagd?Dan heb ik die gemist.
Klopt.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ik zo fijn vind aan deze track (begin jaren 90) is de uitermate frisse productie. Volgens mij had Nile Rodgers hier iets mee te maken.
Deze track haalt probleemloos mijn Top 10 van favoriete Bowie-tracksquote:Op zondag 8 januari 2017 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt.
Sowieso staan er op Black Tie White Noise wel aardige nummers. Ondergewaardeerd album.
quote:Op zondag 8 januari 2017 22:13 schreef peaceman het volgende:
China girl graag...
Ja ik luister gewoon mee.
Niets mis mee toch?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoop voor de hand liggend materiaal in de aanvragenbak
Immer en alleen eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2017 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Worden er nog verzoekjes gedraaid? Dan wil ik graag Suffragette City horen
ow wil je wat minder voor de hand liggende liedjes? Doe my death dan maar.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoop voor de hand liggend materiaal in de aanvragenbak
Klopt, maar er is zoveel mooi onbekend spulquote:
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 januari 2017 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow wil je wat minder voor de hand liggende liedjes? Doe my death dan maar.
Wat deze meneer zegtquote:Op zondag 8 januari 2017 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Worden er nog verzoekjes gedraaid? Dan wil ik graag Suffragette City horen
Onbekend = onbekend.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt, maar er is zoveel mooi onbekend spul
ach, volgens mij zitten er hier wel wat mensen tussen die Bowie redelijk goed kennenquote:Op zondag 8 januari 2017 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onbekend = onbekend.
Beetje lastig aanvragen dan...
Dat dus.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onbekend = onbekend.
mwah, nooit persoonlijk met hem gesproken hoorquote:Op zondag 8 januari 2017 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
ach, volgens mij zitten er hier wel wat mensen tussen die Bowie redelijk goed kennen
Bij het algemene publiek onbekendquote:Op zondag 8 januari 2017 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onbekend = onbekend.
Niet??quote:Op zondag 8 januari 2017 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, nooit persoonlijk met hem gesproken hoor
Ach de lijst met gejatte Bowie samples is enormquote:Op zondag 8 januari 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
Het intro van dit nummer is door Keane gretig gebruikt in hun nummer "Better Than This"....
Eensquote:Op zondag 8 januari 2017 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
Elke keer als ik dit nummer hoor denk ik.... ow ja die is toch ook wel erg mooi.
Het is niet zozeer een sample, maar er is precies hetzelfde geluidje gebruikt. Zoek het nummer later maar eens opquote:Op zondag 8 januari 2017 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach de lijst met gejatte Bowie samples is enorm
Telepathie? Ik zei net tegen peaceman: Jean Genie hebben we ook nog en niet gehoord.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
HIerna de verloren opnames van Top of the Pops met de in mijn ogen en oren, DE beste versie van Jean Genie....
Die mondharmonica in deze versiequote:Op zondag 8 januari 2017 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Telepathie? Ik zei net tegen peaceman: Jean Genie hebben we ook nog en niet gehoord.
Ik dacht er een minuutje of 15 geleden al aan. Nu heb ik buiten Changes wel alle tweede lijn-klassiekers van Bowie die er echt toe doen gehoord, voor mijn gevoel. Die dingen van Young Americans uitgezonderd, maar dat doet me weinig.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Telepathie? Ik zei net tegen peaceman: Jean Genie hebben we ook nog en niet gehoord.
Ja dit!quote:
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 22:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier krijg ik zin van om kruizen op lantaarnpalen te tapen.
quote:Op zondag 8 januari 2017 22:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze is van de gelijknamige animatiefilm met dat oude stelletje
Ik kende het dus niet.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is wel benieuwd wie het volgende nummer kent en waarvan hij is.
Ik ken heel veel nietquote:
Geen idee hoe ver jouw Bowie kennis rijkt, maar ik denk dat je als je hier een dagje Bowie komt luisteren je een heleboel leert kennenquote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee hoe ver jouw Bowie kennis rijkt, maar ik denk dat je als je hier een dagje Bowie komt luisteren je een heleboel leert kennen
Zekersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |