Daar zijn verzoekjes voor toch?quote:Op zondag 8 januari 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor het draaien van deze, Oscar
Ik heb dit altijd een mooi, stemmig nummer gevonden.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar zijn verzoekjes voor toch?
Ja de 2e batch Blackstar LP's was beduidend minder van kwaliteit.... haast haast haastquote:Op zondag 8 januari 2017 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
Alleen spijt dat we toen niet de elpee hebben gekocht ipv de cd. We zijn in het loop van het jaar weer meer elpees gaan kopen. Peaceman heeft met Kerst van mij zijn lievelingsalbum Hunky Dory op elpee gekregen.
Ow dat mag eigenlijk niet gebeuren.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja de 2e batch Blackstar LP's was beduidend minder van kwaliteit.... haast haast haast
quote:
Ja en het verkoopt ook goed natuurlijk. Iedereen wil het hebben. Ik vind die gekleurde lp's wel erg tof trouwens.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, maar Sony wil geld geld geld... Als je kijk naar de berg LPs die er nu aankomt ivm de Bowie Is... in Tokyo.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 januari 2017 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en het verkoopt ook goed natuurlijk. Iedereen wil het hebben. Ik vind die gekleurde lp's wel erg tof trouwens.
Ach, het zal vooral voor veel geld op eBay komenquote:Op zondag 8 januari 2017 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en het verkoopt ook goed natuurlijk. Iedereen wil het hebben. Ik vind die gekleurde lp's wel erg tof trouwens.
Z'n back catalogue wordt maximaal uitgemolken. Dat zie je bijvoorbeeld met Queen en The Beatles ook voordurend gebeuren. Een paar geleden bracht het toenmalige EMI een verzamelbox van John Lennon uit. Dat was één van de belangrijkste releases van het jaar; belangrijker dan veel nieuwe muziek die uitkomt.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, maar Sony wil geld geld geld... Als je kijk naar de berg LPs die er nu aankomt ivm de Bowie Is... in Tokyo.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep.Triest wel.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Z'n back catalogue wordt maximaal uitgemolken. Dat zie je bijvoorbeeld met Queen en The Beatles ook voordurend gebeuren. Een paar geleden bracht het toenmalige EMI een verzamelbox van John Lennon uit. Dat was één van de belangrijkste releases van het jaar; belangrijker dan veel nieuwe muziek die uitkomt.
Ow dat is wel heel triest.....quote:Op zondag 8 januari 2017 22:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Yep.Triest wel.
En vooral triest die gelimiteerde edities per land....
Waren America en Ashes aangevraagd?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb ook nog een heel legertje nummers niet gehoord.... This Is Not America, Ashes To Ashes, Jump They Say...
Volgens mij niet.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waren America en Ashes aangevraagd?Dan heb ik die gemist.
Nee hoor, maar bij dezen wel dusquote:Op zondag 8 januari 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waren America en Ashes aangevraagd?Dan heb ik die gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |