Ach, je kan niet vroeg genoeg beginnen toch?quote:
'n Avond. had het gezienquote:Op zondag 8 januari 2017 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Triest nieuws.
Goedenavond, trouwens. Ik ben met je voorprogramma bezig.
daar dacht je volgens mij vorig jaar anders overquote:Op zondag 8 januari 2017 18:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, je kan niet vroeg genoeg beginnen toch?
quote:Op zondag 8 januari 2017 18:20 schreef just me het volgende:
[..]
daar dacht je volgens mij vorig jaar anders over
Peter is mijn ideaalquote:
Heiligschennisquote:Op zondag 8 januari 2017 18:27 schreef just me het volgende:
[..]
Peter is mijn ideaal
Grijze trui en rode sjaal
Blauwe ogen, donker haar
Groot en knap en achttien jaar
Dat is zeker waar. Gelukkig hebben we de muziek nog.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:33 schreef just me het volgende:
Mensen gaan dood, en zij hebben gelukkig mooie dingen na kunnen laten
quote:Op zondag 8 januari 2017 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Gelukkig hebben we de muziek nog.
klinkt goed maar zegt me nietsquote:Op zondag 8 januari 2017 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
Deze stond trouwens al heel lang op de rol om eens gedraaid te worden. Het werd nu weleens tijd
Ging over de vorige plaatquote:
Hoezo? Gewoon lekker blijven luisterenquote:Op zondag 8 januari 2017 18:48 schreef just me het volgende:
* just me kan beter onder een grote steen gaan zitten
quote:Op zondag 8 januari 2017 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Zal even op onderzoek uitgaan...
quote:Op zondag 8 januari 2017 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig voelt zich een beetje PaRo nu
Om op serieuze wijze gehoor te geven aan uw oproepquote:Op zondag 8 januari 2017 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoekjes / suggesties voor deze show (anders dan Drank & Drugs) blijven welkom. Ik zal kijken wat ik heb of hoe ik erop kan inspelen.
en je kende ook de betekenisquote:Op zondag 8 januari 2017 18:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kon dit vroeger woordelijk meezingen.
Sorry, ik dacht dat ie nog wat langer doorliep. Maar misschien had ik een langere versie.quote:
Graag gedaan. Dit is wat ik zo snel kon doen...quote:Op zondag 8 januari 2017 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat ie nog wat langer doorliep. Maar misschien had ik een langere versie.
Thnx voor het draaien!
Unbelievable vind ik persoonlijk wel gaver, maar da's persoonlijk.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb dit gewoon op cd-single. Ik vind dit nummer niet onderdoen voor Unbelievable eigenlijk
Ik heb nog een hele zwik remixes van dat nummer liggen hierquote:Op zondag 8 januari 2017 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Unbelievable vind ik persoonlijk wel gaver, maar da's persoonlijk.
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Dit is wat ik zo snel kon doen...
Dat zou gaaf zijnquote:Op zondag 8 januari 2017 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
In 2017 lijkt er iets van een comeback van The KLF ophanden. Hun bekendste tracks, inclusief moemoe-lokroepen, brachten ze uit als The KLF, maar ze waren ook onder andere namen actief. Die tracks zijn wat minder bekend. Tussen hun KLF-hitsingles door brachten ze als The JAMs het nummer "It's Grim Up North" uit...
Hierna, op Radio 49
Uiteraard heb ik Last Train...quote:Op zondag 8 januari 2017 19:09 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat zou gaaf zijn![]()
Heb je Last train to transcentral ook? Op Spotify staat ie vgm niet
Hoeveel versies heb je ervan?quote:Op zondag 8 januari 2017 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik Last Train...
Mijn eerste testuitzending begon met de lange versie daarvan... (kortom: de eerste track ooit die ik op Radio 49 draaide)
Ik zal 'm straks draaien, niet gelijk hier achteraan...
Geen idee; moet ik natellen. Ik heb ook vroege versies van het nummer. Zo heb je ook de track "Go To Sleep", die van The Original White Room komt. Voorloper van Last Train To Trancentral, waarin de baslijn uit een Pet Shop Boys-track wordt gejat.quote:
ik heb geen verzoekjes, ik luister met veel plezierquote:Op zondag 8 januari 2017 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
De show vult zich eigenlijk vanzelf. Wellicht kan ik nog één verzoekje kwijt.
Ik zie songtitels het liefst met hoofdletters, inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:20 schreef Tuned22 het volgende:
Elf; op jouw grafsteen komt te staan: de man die alle songtitels keurig met hoofdletters typte
Lekker hè? 90s house/dance-klassiekerquote:Op zondag 8 januari 2017 19:26 schreef Tuned22 het volgende:
Deze is ook leukmet dat schreeuwende viswijf.
Oké, graag gedaan. Rust ze. Tot de volgende keerquote:Op zondag 8 januari 2017 19:26 schreef just me het volgende:
Dank voor het draaien Elf
![]()
![]()
ik ga even 'n half uurtje plat
Mensen die pleonasmes herkennenquote:
Toen ik op invoeren klikte d8 ik al... hier klopt iets niet helemaalquote:Op zondag 8 januari 2017 19:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen die pleonasmes herkennen
Duurt best lang.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is de eerste track die ik ooit op Radio 49 heb gedraaid. Het was de openingstrack van mijn testuitzending. Dit is de verlengde single-versie van Last Train To Trancentral.
Het is alleen mijn voorlaatste trackquote:Op zondag 8 januari 2017 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik luister nu ook
Dit is een lekkere binnenkomer
Ik kom ook vooral voor Bowie.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is alleen mijn voorlaatste track
(moemoe-lokroep nu)
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik vast voor straks 'Rebel Rebel' bestellen?
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
5:38 minuten. De singleversie is 2 minuten korter
Bedankt voor het draaien Elf.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is alweer de laatste track van de show. Bedankt voor het luisteren en veel plezier met mijn stadsgenoot Oscar en zijn Bowie-show
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kom ook vooral voor Bowie.
Cee-alarm dit.
Dat magquote:
Jij bedankt voor de deuntjes die ik af en toe meekreeg.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is alweer de laatste track van de show. Bedankt voor het luisteren en veel plezier met mijn stadsgenoot Oscar en zijn Bowie-show
Dank u!quote:
Is een outtake van Blackstar. Heeft samen met 2 andere nummers op de Lazarus musical soundtrack gestaan en sinds vandaag op Spotify als EP.quote:
Die hebben we op elpee, maar zit nog in het plastic.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
No Plan, vandaag uitgebracht als EP op Spotify. Stond echter al op de Lazarus Soundtrack.
quote:
n00biequote:
Als je 'm hebt. graag 'Nature Boy' samen met Massive Attackquote:Op zondag 8 januari 2017 20:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Er mogen verzoekjes ingediend worden hoor mensen
quote:Op zondag 8 januari 2017 20:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit dusquote:Op zondag 8 januari 2017 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gaat mij uiteraard vooral om de volledige versie van Station to Station.
De rest is opvulmateriaal
Mijn verzoekje weet je al (en zal weinigen verbazen)quote:Op zondag 8 januari 2017 20:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die kans is vrij groot. Kravitz was ook Bowie fan.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik verdenk Lenny Kravitz er nog steeds van dat ie met dit nummer in zijn hoofd liep toen 'ie Are you gonna go my way schreef
Het hele album Diamond Dogs heeft ie grotendeels zelf opgenomen. Waarvan het gros hier in Nederland. Dus inderdaad weinig poespasquote:Op zondag 8 januari 2017 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Deze periode van Bowie vind ik persoonlijk het beste.
Recht voor z'n raap, geen poespas qua productie, de melodie en de gedrevenheid doen het 'm...
Veel artiesten waren / zijn Bowie-fan. De man is een enorm icoon en voorbeeld geweest.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot. Kravitz was ook Bowie fan.
In de Wisseloord studios?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het hele album Diamond Dogs heeft ie grotendeels zelf opgenomen. Waarvan het gros hier in Nederland. Dus inderdaad weinig poespas
Nederhorst den Bergquote:Op zondag 8 januari 2017 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de Wisseloord studios?
Daar stonden de grote jongens destijds in de rij...
Avond Peace manquote:
Mja, hoop mensen die op de Bowie bandwagon zijn gesprongen, maar zich alleen met best ofs zijn gaan bezighouden.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze had ik ook wel verwacht te horen tussen 25 december en 31 december, overigens.
Wat vroeg!quote:Op zondag 8 januari 2017 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, Lennon ligt in bed... ik kan ook rustig luisteren nu.
De vakantie is over.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont wilde nog wat nummers aan elkaar lullen tussendoor, maar tijdens het voorbereiden hield ik het al slecht droog
![]()
Heb jij helemaal geen vakantie gehad dan?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De vakantie is over.
ik heb nog steeds geen vakantie... nog een weekje
voor mij ookquote:
quote:Op zondag 8 januari 2017 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont wilde nog wat nummers aan elkaar lullen tussendoor, maar tijdens het voorbereiden hield ik het al slecht droog
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |