Bernhoft is een zanger uit Noorwegen. In N2 zat zijn nummer We Have A Dream. Dit is zijn gloednieuwe single Visceral.
Duurt best lang.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is de eerste track die ik ooit op Radio 49 heb gedraaid. Het was de openingstrack van mijn testuitzending. Dit is de verlengde single-versie van Last Train To Trancentral.
Het is alleen mijn voorlaatste trackquote:Op zondag 8 januari 2017 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik luister nu ook
Dit is een lekkere binnenkomer
Ik kom ook vooral voor Bowie.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is alleen mijn voorlaatste track
(moemoe-lokroep nu)
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik vast voor straks 'Rebel Rebel' bestellen?
Dit is alweer de laatste track van de show. Bedankt voor het luisteren en veel plezier met mijn stadsgenoot Oscar en zijn Bowie-show
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
5:38 minuten. De singleversie is 2 minuten korter
Bedankt voor het draaien Elf.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is alweer de laatste track van de show. Bedankt voor het luisteren en veel plezier met mijn stadsgenoot Oscar en zijn Bowie-show
quote:Op zondag 8 januari 2017 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kom ook vooral voor Bowie.
Cee-alarm dit.
Dat magquote:
Jij bedankt voor de deuntjes die ik af en toe meekreeg.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Dank u!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |